Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 25 mei 2008 14:12
|
|
PFFFFFFFFFFFFFF.................... Thomas en Bert..................
ze moeten nog 3 wedstrijden daar hoor.
als ik wat hoor dan post ik het hier wel ok? 
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 25 mei 2008 14:14
|
|
Je hoeft niet beledigd te zijn hoor, Gallina.
Ik gun Mauro het beste, maar als z'n contract afloopt en hij heeft nog steeds geen nieuwe aanbieding gekregen, dan wil River waarschijnlijk van hem af. Op zich niet zo gek, want hij presteert niet geweldig en zal tot de beter betaalde spelers horen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 25 mei 2008 14:33
|
|
Citaat: Je hoeft niet beledigd te zijn hoor, Gallina.
Ik gun Mauro het beste, maar als z'n contract afloopt en hij heeft nog steeds geen nieuwe aanbieding gekregen, dan wil River waarschijnlijk van hem af. Op zich niet zo gek, want hij presteert niet geweldig en zal tot de beter betaalde spelers horen.
Nogmaals ik ben niet beledigd, hij kan daar gewoon blijven maar wil graag weer naar Europa en daar is zijn zaakwaarnemer mee bezig. Voor de Clausura had hij een aanbieding in Spanje maar wilde toch nog een seizoen doen bij de nieuwe DT
En dat hij niet zo geweldig presteert zijn jouw woorden.
Kijk waar ik nou zo moe van wordt hier en dat is ook om niemand te beledigen, iedereen heeft z'n zegje wel klaar over spelers, dat mag ook, maar bedenk dan wel dat het dan jouw opinie is en jouw mening. Sommigen doen hier alsof ze echt alles weten van bepaalde spelers en dat kan niet want dan zou je zo iemand 24 uur per dag op zn lip moeten zitten. En alle wedstrijden moeten zien.
Spelers hebben goede en minder goede dagen daar zijn het mensen voor. En iedereen mag daar een mening over hebben, ik zeg een mening want degenen die het echt weten die posten hier niet.
En nu heb ik het dus niet alleen over wat jullie over Rosales denken, dat interesseert me niet, jullie volgen hem te weinig om daar een oordeel over te geven.
Maar ik lees ook andere berichten en het gekibbel onderling wat daar aan vast zit. Van die is wel goed en die niet etc etc. Jullie zijn allemaal geen profs op dit gebied maar jullie mogen allemaal jullie MENING geven, daar voor is dit forum.
Zo dat is er uit.
Dale Che's !
|
Eto'o

|
Geplaatst: Zo 25 mei 2008 14:36
|
|
Je mag het absoluut oneens met me zijn, Gallina. En hoewel ik vertrouwen heb in mijn mening, is die absoluut niet zaligmakend. Wat ik wel bestrijd is dat mijn mening niet gefundeerd is. Ik zie vrijwel alle wedstrijden van River Plate en heb mijn mening dus niet klaar staan, maar geef die naar aanleiding van vele wedstrijden. Mijn conclusie is inderdaad dat River Plate teleurgesteld zal zijn met de inbreng van Rosales.
Maar goed, ik vroeg me dus af of River hem nu wel of niet een nieuw contract heeft aangeboden.
|
El_Millonario

Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Ma 26 mei 2008 12:57
|
|
Hello, Gallina's en alle andere voetballiefhebbers Dankzij onze chouchou Buonanotte staan we op de 1e plaats met nog 2 resterende wedstrijden. Dit mag en kan niet meer fout lopen. Voor Boca is het over en uit (doet me echt goed om te zien haha), het zal echt tegen Estudiantes te doen zijn. Hopelijk is m'n pc terug voor de laatste wedstrijden, want wil dit niet missen. Hier wachten we al jaren op, en het zal gebeuren!!! Vamo RIver!!!
|
reemsterCARP

Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Ma 26 mei 2008 14:22
|
|
Nog 3 speelronden te gaan, en het wordt steeds spannender!
HUIDIGE STAND
01 Estudiantes 34
02 River Plate 34
03 San Lorenzo 31
04 Boca 30
05 Independiente 28
06 Vélez Sarsfield 28
Voor een gedetailleerd overzicht van de stand in de Primera División, klik hier.
SPEELRONDEN
Fecha 17 | 01.06.2008
Huracán - | - Estudiantes
Independiente - | - Racing
Gimnasia - | - Vélez
Boca - | - Arsenal
Gimnasia (J) - | - San MartÃn (SJ)
Argentinos - | - Lanús
Rosario Central - | - Tigre
Banfield - | - Newell`s
Olimpo - | - San Lorenzo
Colón - | - River
Fecha 18 | 08.06.2008
Arsenal - | - Gimnasia
Vélez - | - Independiente
Racing - | - Huracán
Estudiantes - | - Colón
River - | - Olimpo
San Lorenzo - | - Banfield
Newell`s - | - Gimnasia (J)
San MartÃn (SJ) - | - Rosario Central
Tigre - | - Argentinos
Lanús - | - Boca
Fecha 19 | 22.06.2008
Olimpo - | - Estudiantes
Colón - | - Racing
Huracán - | - Vélez
Independiente - | - Arsenal
Newell`s - | - San MartÃn (SJ)
Gimnasia - | - Lanús
Boca - | - Tigre
Argentinos - | - Rosario Central
Gimnasia (J) - | - San Lorenzo
Banfield - | - River
Kampioenschap
Drie wedstrijden. Drie kanshebbers. Estudiantes heeft het makkelijkste programma. Men moet nog op bezoek bij Huracán, daarna thuis tegen Colón en de laatste wedstrijd is uit bij Olimpo.
River Plate heeft goede zaken gedaan met de (uiteindelijk verdiende) overwinning op Huracán. Het komende weekend staat er een loodzware competitiewedstrijd tegen Colón op het programma. River heeft het altijd moeilijk in Santa Fe. Slechts één op de drie wedstrijden weet men te winnen in het stadion van Colón, dat niet voor niets "El cemeterio de Elefantes" heet. Hoe dan ook, daarna komt Olimpo nog op bezoek (dat lijken me drie punten) om de competitie af te sluiten bij Banfield (wat ook nog wel een pittig partijtje kan worden).
San Lorenzo is nog een outsider voor de titel. Uitgeschakeld in de Libertadores, wat hard is aangekomen in Bajo Flores, maar ze staan maar drie punten achter op River en Estudiantes door hun overwinning op Colón. De wedstrijden tegen Olimpo (uit), Banfield (thuis) en Gimnasia (Jujuy) mogen eigenlijk ook geen probleem vormen.
Ik vind persoonlijk niet dat River het dit jaar verdient om kampioen te worden, daarvoor heeft men teveel slechte wedstrijden gespeeld en te vaak met geluk nog wat punten kunnen pakken. Maar ALS ze kampioen worden, en dat hoop ik natuurlijk... Dan gaat hier de vlag uit (letterlijk )
Mocht het overigens zo zijn dat er twee teams met een gelijk puntenaantal eindigen, dan wordt er een beslissingswedstrijd gespeeld op neutraal terrein tussen de twee teams.
Overigens... De mooiste wedstrijd van komend weekend is natuurlijk Independiente - Racing. Misschien wel de meest beladen stadsderby van Argentinië. Ik ben bang dat het een slachtpartij gaat worden, want Racing draait één van de slechtste seizoenen uit haar geschiedenis, en dat gun ik ze niet.
|
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Ma 26 mei 2008 14:26
|
|
River!!|
|
El Lute

Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Ma 26 mei 2008 17:42
|
|
Ischia haalde het in het hoofd om sin Riquelme,Palermo,Palacio en Batagglia te spelen.
Die man is niet goed snik en ongelooflijk dat die dit kan maken.
Zou onder Macri never nooit niet gebeurt zijn. Snap allemaal wel dat die Copa Libertadores belangrijk is maar hoe kan je als coach van Boca Juniors niet voluit gaan voor het kampioensschap. Ongelooflijk.
Voor de rest is het nog mooi spannend allemaal en benieuwd wie er met de titel vandoor gaat. Simeone zou een keuze moeten maken wat die met Ortega gaat doen de drie wedstrijden, kost te veel energie hoe die het nu aanpakt en ik kan niet anders zeggen dat de laatste wedstrijden op moment dat die Ortega inbrengt er beter gespeeld wordt.
Heb alleen de 1e helft gezien en die was niet best maar 2e helft met Ortega ging stukken beter als ik de kranten mag geloven.
Intervieuw met Veron die zei dat die Ortega wel bij zijn club wilde hebben maar volgens mij wil Ortega zijn carrierre afsluiten bij River Plate.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Ma 26 mei 2008 17:43
|
|
Heb je de wedstrijd al gezien, El Lute? Hoe vond je nieuweling Juan ForlÃn spelen?
|
El Lute

|
Geplaatst: Ma 26 mei 2008 17:54
|
|
Citaat: Heb je de wedstrijd al gezien, El Lute? Hoe vond je nieuweling Juan ForlÃn spelen?
Heb de eerste helft gezien, was balen want kwam een groep van een man of 20 binnen die niet voor het voetbal kwamen en helemaal onder de dope en drank zaten.
Was in de rust en ben toen maar weggelopen voordat het mis zou gaan en was niet in de buurt van mijn appartement. Daarnaast was het feestdag in Argentina dus bijna alles was dicht.
Maar vielen me een paar zaken op.
Eerste helft was Boca veel beter maar ze speelde 1 op 1 achterin. Onbegrijpelijk want elke keer als Velez in contra was kwam de hele achterhoede in de problemen.
ForlÃn speelde goed en was nadrukkelijk aanwezig maar liep door zo'n in contra aanval tegen geel aan. Hij heeft ook nog 2 kansen gehad. daarnaast opvallend dat die meerdere vrije trappen opeiste. Kan ook als Riquelme er niet is.
Heb ook gelet op Mouche waar je laatst naar vroeg. Heerlijke voetballer die beetje last had van nerveusiteit in het begin maar toen dat weg was bemoeide die zich ook nadrukkelijker met het spel.
Zette op een gegeven moment een aanval op rechtsachter waarna die paar seconde later ineens opdook linksvoor wat gevaarlijk werd maar helaas geen doelpunt opleverde.
Heeft de kwaliteit om natuurlijk steeds op juiste plek te lopen. Komt er wel en heeft perfecte leermeester met Riquelme.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Ma 26 mei 2008 18:09
|
|
ForlÃn moet natuurlijk ook wel wat kunnen, want tot voor kort speelde hij nog in het tweede van Real Madrid. Ik ga vanavond nog een wedstrijd van hem kijken.
Mouche is veel meer aanvaller dan Riquelme. Het is eerder een type Palacio.
|
Oscarito

Forum berichten: 435
|
Geplaatst: Ma 26 mei 2008 19:11
|
|
Heeft er op El Lute na iemand Velez x Boca Juniors van afgelopen weekend al gezien? Escudero 
http://www.youtube.com/watch?v=D8TmqWlc40U
|
Eto'o

|
Geplaatst: Di 27 mei 2008 14:12
|
|
Dat youtube-filmpje opent bij mij niet, maar ik ben nu bezig met de wedstrijd. Wat Escudero in de eerste helft liet zien was in ieder geval niet echt denderend, dus ik neem aan dat een goal een en ander goedmaakt.
Lautaro Acosta gaat trouwens waarschijnlijk de overstap maken van Lanús naar Sevilla FC. Grote stap, maar Acosta is wel een talentvolle jongen.
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 27 mei 2008 14:48
|
|
Zou een te grote stap zijn voor Lautaro Acosta om naar Sevilla te gaan. Ik denk dat de kans groot is dat ie daar op de bank terecht zal komen. Als je ziet dat Arouna Kone al het hele seizoen bankt. Zijn eventuele komst zou ook het einde betekenen van Tom de Mul.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Di 27 mei 2008 16:36
|
|
Ja, De Mul kan het inderdaad schudden. Kon hij sowieso al, daar niet van. Luis Fabiano gaat misschien weg bij Sevilla. En Koné mag wellicht alweer weg. Ik zie wel kansen voor Acosta hoor.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Do 29 mei 2008 10:45
|
|
Lautaro Acosta tekent voor vijf seizoenen bij FC Sevilla
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 29 mei 2008 14:05
|
|
Citaat:
Heb de bron al gevonden. Lijkt me goede zet van Sevilla volgens onze kenners, tcoh?
|
reemsterCARP

Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Do 29 mei 2008 14:21
|
|
Ramón DÃaz gaat weg bij San Lorenzo aan t einde van t seizoen.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Do 29 mei 2008 14:38
|
|
Citaat: Heb de bron al gevonden. Lijkt me goede zet van Sevilla volgens onze kenners, tcoh?
De bron? Als je met je muis op "Lautaro Acosta tekent voor vijf seizoen bij FC Sevilla" dan wordt je automatisch doorverwezen naar de link.
|
Oscarito

Forum berichten: 435
|
Geplaatst: Do 29 mei 2008 16:27
|
|
Citaat: Lautaro Acosta gaat trouwens waarschijnlijk de overstap maken van Lanús naar Sevilla FC. Grote stap, maar Acosta is wel een talentvolle jongen.
Acosta is een zeer talentvolle jongen maar ik vrees er toch een beetje voor dat hij een te grote stap maakt. Ik vrees niet dat hij geen speelminuten krijgt want dat zal toch wel gebeuren(Acosta kan op meerdere plekken uit de voeten en Capel lijkt te zijn vertrokken) maar ik heb mijn twijfels of hij fysiek een heel seizoen fit kan blijven, hij heeft regelmatig last van kleine blessures. Dit kan hij natuurlijk niet gebruiken in die zware competitie.
Overigens had ik hem na het WK U20 aanbevolen bij Feyenoord. Deze jongen heeft een geweldige drive en ik zag hem uitstekend passen in de Dirk Kuijt-rol bij Feyenoord.
edit: Thomas, zijn broer(Rodrigo) zal dezelfde overstap maken als Lautaro.
@D_skilled: Acosta leek me juist helemaal niks voor Ajax, hij heeft niet de geweldige individuele kwaliteiten die een buitenspeler van Ajax zou moeten hebben en ik neem aan dat je hem niet als centrale man in een 4-3-3-systeem zag.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Do 29 mei 2008 16:32
|
|
Zou ik ook wel hebben zien zitten, ja. Wat minder kachtig natuurlijk, maar weer meer souplesse en het vermogen om te passeren.
Ik twijfel ook absoluut niet aan het talent van Acosta, maar de stap naar La Liga en dan een club als Sevilla is érg groot. En als het mis gaat kan het hem een paar jaar van z'n loopbaan kosten. Zou zonde zijn. Ben benieuwd wie er verder nog weggekaapt worden bij Lanús.
|
D_skilled

|
Geplaatst: Do 29 mei 2008 16:43
|
|
Ik zou hem ook uitstekend hebben gevonden bij Ajax in een driespitsensysteem.
|
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 16:55
|
|
Wie bied nou iemand aan bij Feyenoord . En als het een type- Kuyt is dan ben ik opgelucht dat de beleidsmakers het niet in hem hebben zien zitten.
Als hij mag vertrekken zou ik De Mul voor een redelijk bedrag(2 miljoen) wel terug willen zien. Niet dat ik hem mag, integendeel. Zijn uitstraling, zijn houding heb ik echt afschuwelijk gevonden. Ik heb hem uitgekotst: zitten zoeken naar fouten om hem te kunnen afkraken. Maar ik heb dit seizoen ingezien dat hij eigenlijk een heel geschikte rechtsbuiten is voor Ajax, ook omdat het dit seizoen zo dramatisch was op die positie. Hij heeft snelheid, een goede voorzet en een aardig passeervermogen. Dus hij is een jonge rechtsbuiten met potentie.
Aan de andere kant moet er toch wel wat beters te vinden zijn. Alberto Medina heb ik weleens genoemd, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen dat hij een veel betere optie is. Al schat ik hem wel zo in, maar ik heb hem niet intensief genoeg gevolgd en ik heb een beetje een afkeur naar De Mul. Maar hoe schatten de kenners van de markt dat in en hoe hebben jullie suggesties?
|
El Lute

|
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 18:37
|
|
Ischia heeft Migliore helemaal afgebrand in de pers vanwege dat die zo in de fout ging bij de 2-2. Wat een drol is die man om niet zijn hand in eigen boezem te steken en zijn spelers in bescherming te nemen.
De grootste fout maakte die zelf om Batagglia te wisselen en daarmee de organisatie volledig weg was achterin. Heb het nu wel gehad met deze clown.
Martin palermo heeft voor 1 jaar bij getekend met een verhoging van het salaris van 20%.
Die wil nog wat records verbreken want heeft een grote aanbieding afgeslagen vanuit America. Binnekort president verkiezingen bij Boca Juniors. 1 Ding is zeker en dat is dat Pompillio de huidige man weg gaat wat maar goed ook is. Heeft niets goeds gedaan en alleen maar zaken kapot gemaakt waar Macri zoveel jaar aan gewerkt heeft.
Gaan sterke geruchten dat Bianchi het wel eens kan gaan worden.
Zou een Godsgeschenk zijn voor Boca Juniors en het beste wat er maar ook kan gebeuren binnen de club.
Je hebt Maradona, Bianchi en Macri en dan komt de rest.
Wat zou dit geweldig zijn.
|
El Lute

|
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 19:14
|
|
Opmerkelijk nieuws:
http://www.nieuws.nl/512215
Met name overwinning voor Evo Morales de voetballende Indiaan die President is van het mooie Bolivia.
Vanuit het Braziliaanse kamp is hierop niet blij gereageerd en ze overwegen om wedstrijden boven 2750 meter te boycotten en niet op te komen dagen.
Ben benieuwd of ze dit doen want gaat ze nederlagen opleveren, kan het me niet voorstellen. Maar je weet het maar nooit met Brazilianen.
|