Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 30 mei 2008 22:04
|
|
Ik zet het hier ook maar ff neer, maar morgen een reportage over het leven van Maradona Nederland3 21.00
Vamos Pluisje 
|
reemsterCARP

Forum berichten: 204
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 31 mei 2008 19:16
|
|
Nu de clásico de Avellaneda..
Independiente - Racing Club
http://futbolenvivoyparatodos.blogspot.com/
|
reemsterCARP

|
Geplaatst: Zo 1 jun 2008 01:40
|
|
Veel strijd / weinig voetbal van Racing. 0-0
|
El Lute

Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Zo 1 jun 2008 22:32
|
|
Colon - River Plate 1-2
Scheidsrechter Pezotta en je zag aan zijn nerveuze gedrag voor de partij dat die weer de hoofdrol wilde spelen en hij had maar 2 minuten nodig.
Elizondo zou er eens wat aan moeten doen, is nu meer dan 1 jaar baas van de arbiters en zou het eens aan moeten pakken.
Hoop gestrooi met geel in begin en na ik geloof 17 minuten 2 keer geel voor Ponzio, ook dat ging verkeerd want hij gaf geel aan Villagra die niet eens in de buurt stond. Die begreep het niet maar op aandringen van zijn mede spelers moest die zijn mond houden maar op aandringen van Colon spelers begreep Pezotta dat die fout zat en kreeg Ponzio de 2e geel en kon inrukken.
Totaal niet aanvoelen van de belangen en de wedstrijd en de wedstrijd werd daar negatief en verkeerd beinvloed.
Als iemand rood had moeten hebben was het Picolli de verdediger van Colon al na 6 minuten en wel direct, enge verdediger.
Gelukkig voor River Plate heeft het geen gevolg gehad en Pezotta is goed weggekomen omdat het geen gemene wedstrijd was.
Colon een dramatisch slechte ploeg die 1 kans afdwongen 1e helft en River Plate had het moeilijk met 1 man minder.
Rust 0 - 0
Tweede helft een beter River Plate met soms het gevoel dat River Plate 1 man meer had.
Geniaal moment met een pass op Villagra en de meer dan de verdiende 0 - 1. Zie je toch de klasse van een Ortega, later werd die gewisseld. Mooi dat Villagra scoorde want was een van de sterkere aan Rivers zijde.
0-2 mooi uitgespeelde gol afgemaakt door de ingevallen Sanchez en dacht nu is het over en uit maar snel 1 - 2 uit een corner die gegeven werd na buitenspel van Colon wat niet is gezien door het arbitrale trio.
Daarna was het hotseknots voetbal, had niets meer met voetbal te maken maar heerlijk om te zien. Dacht het wordt nog wel 2 - 2 maar het mocht niet zo zijn.
Geloof 1 van de belangrijkste overwinningen van de laatste tijd voor de Gallina's en meer dan verdiend, genokt hebben ze. Abreu was weer een drama en werd gewisselt.
Rosales geen speelminuten jammer genoeg en de dank mag uit naar Carrizo want die heeft de 3 punten in de zak gehouden.
Hoop geroesemoes binnen River Plate dat die weg moet, zijn vervanger zou Assman moeten worden. Ben ik wel een fan van Assman maar zou Carrizo niet zo snel weg sturen of hij moet miljoenen opleveren uit Europa.
Nu naar de mooiste club uit Latijns America kijken, de toekomstige Copa Santander Libertadores winnaar.
|
reemsterCARP

|
Geplaatst: Zo 1 jun 2008 22:35
|
|
Lange tijd dat ik ZO heb geleden tijdens t kijken naar een voetbalwedstrijd.... Verdiend de 3 punten - maar vraag niet hoe - dat heeft El Lute al opgeschreven... Estudiantes speelt gelijk bij Huracán.
RIVER PUNTERO!!!
|
El Lute

|
Geplaatst: Zo 1 jun 2008 22:44
|
|
Citaat: Lange tijd dat ik ZO heb geleden tijdens t kijken naar een voetbalwedstrijd.... Verdiend de 3 punten - maar vraag niet hoe - dat heeft El Lute al opgeschreven... Estudiantes speelt gelijk bij Huracán.
RIVER PUNTERO!!!
Waar ik zat te kijken was het muisstil tot 10 seconde na het laatste fluitsignaal.
Normaal hoor je daar geschreeuw en gemauw op de scheids etc maar iedereen zat vol in de wedstrijd.
River Plate gewonnen op een manier zoals je dit soort wedstrijden moet winnen, op strijdt want het was moeilijk om bijna 1 hele wedstrijd met man minder te spelen.
Niemand die versagte aan River Plate's kant wat strijdt betreft, dat heeft Simeone er dan goed inzitten.
Heb niet het gevoel dat ze het nog uit handen gaan geven.
|
El Lute

|
Geplaatst: Zo 1 jun 2008 22:46
|
|
Citaat:
RIVER PUNTERO!!!
Klinkt zo mooi dat Puntero, zit al 2 weken te wachten dat ik dat voor La Tomba mocht intikken maar je bent me voor met River Plate.
|
reemsterCARP

|
Geplaatst: Zo 1 jun 2008 22:58
|
|
Ja jammer van de wedstrijd van deze week.
|
El Lute

|
Geplaatst: Wo 4 jun 2008 03:48
|
|
Na de nederlaag van San Lorenzo afgelopen zondag is Ramon Diaz weggelopen uit het stadion van Bahia Blanca zonder iets te zeggen tegen zijn spelers en verantwoordelijken van zijn club.
Maandag en ook vandaag is hij niet op komen dagen bij de training en ik heb begrepen dat ze hem vanavond er uit hebben gegooit. Zag zaterdag een intervieuw met Tinelli en die was woest, is normaliter de rust him self die man.
Daarnaast gaan sterk de geruchten dat Diaz zijn 2 zonen pas geleden op de lijst heeft gezet van officiële San Lorenzo spelers wat betekent dat Tinelli ook hun moet betalen.
Al met al rare spastiche bewegingen van Diaz die een hoop ruiten ingooit nu.
Hoop dat Aguilar zo slim is om Simeone aan te houden.
|
El_Millonario

Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Wo 4 jun 2008 12:43
|
|
Dit is prachtig, dit is fantastisch, dit is estupendooo ik word zot als ze kampioen spelen, maar dan echt werkelijk zot. Maar nu nog rustig blijven, volgende wedstrijd winnen, die studentjes morsen met de punten en dan is het officieel. Dit kan en mag niet meer fout lopen. Vamo Millonarioooooo
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 8 jun 2008 23:23
|
|
RIVER IS ZOJUIST KAMPIOEN GEWORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 8 jun 2008 23:29
|
|
Dus Rosales ook. Het is hem gegund.
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Zo 8 jun 2008 23:39
|
|
Gefeliciteerd Gallina!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 8 jun 2008 23:44
|
|
Gracias,
Zit op TN.com de inhuldiging te volgen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Zo 8 jun 2008 23:44
|
|
Gefeliciteerd, AF'ers en Mauro!
|
El Lute

|
Geplaatst: Ma 9 jun 2008 01:29
|
|
Citaat: Gefeliciteerd, AF'ers en Mauro!
Gracias Bertje, erg simphathiek van je.
Maar Felicidades River Plate aanhangers hier, het is jullie gegunt en dit is wat River Plate nodig heeft. Geweldig voor Simeone die het toch maar flikt.
Overwinning vandaag waar voor geknokt is met Carrizo met waanzinnige reddingen.
Zat in een bomvolle bar met River Plate fans waar de emotie hoog was.
River Plate was afgelopen maar Estudiantes was bezig in de 88e minuut met nog 5 minuten extra tijd erbij. Zat een ouwe vent naast me die het niet meer had, een jaar of 75 en ik dacht die zakt in elkaar straks maar gelukkig overleefde die het.
Man stond te janken als een klein kind en omarmde me en hij excuseerde zich.
Maak je niet druk man en hebben samen nog een fles Quilmes achter over gewerkt.
Zat maar 2 kwadra van het punt waar ze buiten feesten en was geweldig. Toch een paar duizend man terwijl we hier casi 1100 kilometer van Buenos Aires afzitten.
Hoogtepunt was dat op dat punt een 11 hoog flat gebouw staat waarvanaf de 11e etage blauwe en gele ballonnen naar beneden geworpen werden.
Hilarisch met prachtige reacties erop.
Op een gegeven moment komen een man of 10 met trommels en een bandera (vlag) van zeker 50 meter en er werd druk overlegt.
En plotseling gaan ze lopen wat eigenlijk niet gewoon is, een stoet feestvierders tegen het verkeer in. Ik erachteraan en dacht nog wat lopen ze snel en waar gaan ze naar toe.
En 2 blok van waar ze naar toe gingen had ik het door, op weg naar een restaurant wat Boca en nog iets heet, midden in de toeristenwijk en 2 politie agenten ervoor.
Zat vol met toeristen die geen idee hadden wat er loos was, direct tralies naar beneden en uit alle hoeken en gaten kwam meer politie.
Prachtig allemaal, terras hebt het niet overleeft maar de rest wel gelukkig.
Daarnaa ging de stoet verder en de spanning liep op en men ging op weg naar de Hyatt en er werd steeds meer gesloopt onder weg.
Uiteindelijk politie met auto's en motoren dwars die groep in en er werd flink geschoten met rubbere kogels, geweldige taferelen allemaal, stond er 1meter vanaf. Politie schoot gericht. Nu nog steeds onrustig maar ben maar weg gegaan. Is bende van jewelste.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 9 jun 2008 13:47
|
|
Citaat: Argentijnse landskampioen treitert rivaal in het Portugees
09/06/2008 13:15
Geen prijs zonder sneer naar de grote rivaal. Deze keer was River Plate degene die kon treiteren en moet stadgenoot Boca Juniors het gepest lijdzaam ondergaan.
River pakte afgelopen weekeinde de 33ste Argentijnse landstitel. En aangezien Boca Juniors afgelopen week werd uitgeschakeld in de halve finale van de Copa Libertadores door het Braziliaanse Fluminense, combineerden de feestvierende spelers van River die gebeurtenissen.
Na het binnenhalen van het kampioenschap was al een supporter het veld opgeglipt met het shirt van Fluminense aan. Vervolgens trokken de spelers een speciaal shirt aan met de Portugese tekst (de voertaal in Brazilië):
AlegrÃa não tem Fim (Vreugde kent geen Einde).

VI.nl
|
D_skilled

|
Geplaatst: Ma 9 jun 2008 15:17
|
|
Escudero misschien naar Benfica.
|
El_Millonario

|
Geplaatst: Di 10 jun 2008 13:51
|
|
Hier hebben we het dan, de pronostiek die ik al van voor het seizoen had gezegt: River zal kampioen worden, met goed voetbal en Buonanotte die zal uitgroeien tot de held van het verhaal. Kippevelmoment gewoon, alsof het de 1e keer is dat River kampioen werd. En dat Boca geen enkele prijs pakt dit seizoen maakt het nog mooier natuurlijk. Wie durft nu nog zeggen dat Enano niet behoort tot de gouden toekomst van Argentinie? Samen met Falcao, Carizzo en Abelairas de draaischijven van dit River Plate. En zoals ik al zei ging ik m'n mening geven na het seizoen over een paar spelers.
Abreu: Ja, het lijkt soms lomp wat ie doet. Ja, hij heeft geen fijne baltoets of kan niet deftig een doelpunt maken. Maar hij speelde toch wel een rol in sommige wedstrijden en meer kan je niet verwachten van een speler die z'n beste tijd al lang heeft gehad.
Falcao: Da's gewoon superklasse, ook als hij niet scoort is hij van grote waarde in de aanval. Het zou zonde zijn moest die vertrekken . Maar hij kan het, hij heeft die gave die niet elke speler is gegeven.
Alexis Sanchez: De entertainer van de Argentijnse velden, en dat als Chileen. Mag van mij zeker nog een jaartje er bij doen. Een genot om naar te kijken.
Diego Buonanotte: De ontdekking dit jaar, geen twijfel mogelijk. Vorig jaar had ie al z'n stempel gedrukt maar bloeit dit jaar helemaal open. Datolo? Neri? Neenee, Enanoooo
Zo, Gallina's. We mogen best héél tevreden terug kijken op dit seizoen met de titel als bekroning. En die van Boca, die staan weer terug waar ze moeten zijn
|
El Lute

|
Geplaatst: Di 10 jun 2008 15:54
|
|
Citaat:
Kippevelmoment gewoon, alsof het de 1e keer is dat River kampioen werd.
Abreu: Ja, het lijkt soms lomp wat ie doet. Ja, hij heeft geen fijne baltoets of kan niet deftig een doelpunt maken. Maar hij speelde toch wel een rol in sommige wedstrijden en meer kan je niet verwachten van een speler die z'n beste tijd al lang heeft gehad.
Zo, Gallina's. We mogen best héél tevreden terug kijken op dit seizoen met de titel als bekroning. En die van Boca, die staan weer terug waar ze moeten zijn 
Jajajaja
De emotie en ontlading die er was en nog steeds heerst had veel weg inderdaad of het de eerste keer was. Prachtig om te zien allemaal.
Allereerst naam die je vergeet is Simeone die bewijst te weten wat die doet. Grootse prestatie om dit te bereiken in verschrikkelijk moeilijke omstandigheden.
Mag zich na zijn 2e titel behaald als hoofdcoach langzaam in rijtje geplaatst worden van top trainers.
Dan heb je Carrizo die met name de laatste weken rots in de branding was. In een ook buiten het veld. Top keeper en te hopen voor River Plate dat die blijft.
Falcao is een ras voetballer en zal onhoudbaar zijn. Heerlijke voetballer waarvoor het belangrijk is dat die onder Simeone heeft gespeeld. Is enorm gegroeid gedurende het seizoen.
Hebben we Ortega die toch belangrijk is geweest, je weet soms niet wat je ermee aan moet maar heeft River Plate over moeilijke momenten in wedstrijden heen geholpen.
Ben benieuwd wat ze met hem gaan doen en dan heb je direct de zwakste punt binnen het elftal. Ze hebben een Leider nodig maar waar vind je die of hoe creeer je die.
Zwakke punten.
Kan er niets aan doen en het is niets tegen de jongen maar Abreu moeten ze maar op de boot naar Montevideo zetten. Enkeltje.
Die komt te kort voor een club als River Plate, iets waar iedereen het hier wel overeens is.
Daarnaast is Ferrari me tegen gevallen. Had zich moeten opwerken als de leider en heeft die kans gehad van Simeone dmv de aanvoerdersband.
Is daarin niet geslaagd.
Al met al een verdiende titel en Simeone is een geweldige vent.
Grootste feestbeest is wel die Carrizo, man man wat een figuur.
Gefeliciteerd allemaal.
|
reemsterCARP

|
Geplaatst: Wo 11 jun 2008 13:21
|
|
River, River yo te quiero, yo te llevo adentro de mi corazón...
Gracias, por esta alegrÃa, de salir primero, de salir campeón!
|
Giovinco

Forum berichten: 55
|
Geplaatst: Do 12 jun 2008 00:00
|
|
Gefeliciteerd Gallinas!
|
El_Millonario

|
Geplaatst: Do 12 jun 2008 13:31
|
|
Ik hoop eigenlijk wel dat Abreu weggaat, en River een jong talent aanwerft. Of Farias terug haalt, want die speelt niet altijd bij Porto. Dat is mijn type aanvaller wel. En hoe zit het met Rosales? Blijft die?
|
D_skilled

|
Geplaatst: Do 12 jun 2008 13:46
|
|
Abreu dumpen en Sciorilli de kans geven.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Vr 13 jun 2008 13:56
|
|
Citaat: Ik hoop eigenlijk wel dat Abreu weggaat, en River een jong talent aanwerft. Of Farias terug haalt, want die speelt niet altijd bij Porto. Dat is mijn type aanvaller wel. En hoe zit het met Rosales? Blijft die?
Rosales is met wat ander opties bezig.
Abreu misschien naar Rusland(Siberie)
Ortega is weer aan de zuip en is niet op komen dagen op de training.
Simeone boos en terecht. Hoop niet dat ze hem nou weer de hand boven het hoofd houden. Word een beetje geirriteerd van hem op het moment. Denkt dat hij Maradona 2 is ofzo?
|