Forum
Forumoverzicht » Buitenlandse competities & andere sporten » Overige Continenten & Sporten » NBA gambling
Ga
Zoeken:

Onderwerp: NBA gambling
Maker: Monkey TonkBekeken: 2542
Status: InactiefBerichten: 16
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Monkey Tonk


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 83
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 nov 2007 00:24
Een systeem dat ik al een aantal jaren met succes speel. We gooien de eerste zes wedstrijden eruit. Dat is warmdraaien.

Speel op de Phoenix Suns voor de eerste helft (ATS= against the spread), nadat ze de voorgaande tweede helft niet gewonnen hebben; 4-0 voor dit seizoen, en vanavond tegen Sacramento gaat de vlieger weer op.

PHX 1H -7



(Speel bij The Greek, want daar kun je ook in de rust op het derde kwartier spelen. Belangrijk! )
Monkey Tonk


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 83
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 nov 2007 00:31
Pas na de All Star Break ga ik vol op de NBA wedden. Tot dan is de spoeling vrij dun.
Anonymous


Geregistreerd: 02-02-2010
Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 nov 2007 01:38
kaboem zit al maanden op je te wachten, monkey :good: zie het wedkantoor
Monkey Tonk


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 83
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 nov 2007 04:08
Citaat:
Een systeem dat ik al een aantal jaren met succes speel. We gooien de eerste zes wedstrijden eruit. Dat is warmdraaien.

Speel op de Phoenix Suns voor de eerste helft (ATS= against the spread), nadat ze de voorgaande tweede helft niet gewonnen hebben; 4-0 voor dit seizoen, en vanavond tegen Sacramento gaat de vlieger weer op.

PHX 1H -7



PHX 1H 80-63 (ruststand! :crazy: ) => winner!
Suns 80 pts in eerste helft is meeste in NBA in elf jaar...

Systeem voor seizoen: 5-0
Monkey Tonk


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 83
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 nov 2007 13:15
Vrijdag gaan de Suns weer aan de bak. Ze verloren de laatste tweede helft met 1 pt, dus we gaan er dan weer voor.

Ik gooi er een tweede Suns systeem bovenop. Dit is een 'chase'. Dat betekent dat je bij verlies dubbel inzet op dezelfde 'hoek'. Moet je mee uitkijken, maar doen we bij deze toch. De chase is vier diep, dus na vier keer verlies achter elkaar beginnen we opnieuw. En na iedere winst uiteraard ook. Inzet is 1 unit op game 1, 2 units op game 2, 4 units op game 3 en 8 units op game 4.

Systeem: Four deep 3Q chase. Speel op Suns in derde kwartier.
Filter: sla wedstrijd over als Suns in de rust met 15 punten of meer voorstaan, of als Nash geblesseerd is.


Suns komen bijna altijd sterk uit de startblokken na de rust, en de tegenstander kan al het ge-ren dan meestal niet meer bijbenen. Vandaar. Eerste zes wedstrijden van het seizoen gooien we er standaard uit. Tot zover dit seizoen is deze chase 4-0 ATS. Uitslagen 5-1; het verlies werd door een winst opgevolgd (5-0), en een keer stonden de Suns in de rust met 17 punten voor (overslaan, dus 4-0).


Seizoen:
Systeem 1: 5-0
Systeem 2: 4-0 (5-1)
Monkey Tonk


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 83
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 23 nov 2007 20:47
LA Clippers op bezoek. Zwaar gehavend. Dat bevalt me niet echt, want dat zit al in de lijn opgesloten en kan tot onderschatting leiden bij de Suns, en tegelijkertijd de Clippers inspireren om iets 'onmogelijks' te presteren. Bovendien is er een kans dat de Suns zich een beetje te gelukkig voelen na het nietszeggende 'oefenpotje' tegen Sacramento.

De voorwaarde dat ze de voorgaande tweede helft verloren moeten hebben gaat op, maar dat kwam deze keer volledig op het conto van de bank. De starters speelden in het vierde kwartier niet meer. De motivatie achter dit systeem is er dus waarschijnlijk wat minder.

De Suns geven in bijna iedere wedstrijd een grote voorsprong weg, en ik zie ze niet zo snel 24 minuten geconcentreerd spelen in de 1H. Zeker als Nash in de middelste 8 minuten zijn vaste rustperiode neemt, en Marcus Banks teveel minuten krijgt. Wat dat betreft heb ik meer interesse in het derde kwartier.

Suns 1H systeem: PHX 1H -7.5
Dit zit op het randje, en ik ben geneigd de 1H deze keer over te slaan.

Suns 3Q chase, game 1: PHX 3Q -4
(te evalueren in de rust).
Monkey Tonk


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 83
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 nov 2007 04:55
Vinger op de pols van de Suns! Ze kwamen inderdaad ongeinteresseerd aan de start, maar stelden in het derde kwartier orde op zaken.

PHX 1H -7.5
51-52 => loss

PHX 3Q -4
35-22 => winner!

-----------------------
1H systeem 5-1
3Q chase systeem: 5-0
Monkey Tonk


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 83
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 nov 2007 19:34
De Suns gaan maandag weer aan de bak. Uit tegen Golden State. Blij dat ik de score niet hoef bij te houden, want de teller zal niet veel rust krijgen. Suns wonnen de laatste tweede helft, dus systeem 1 is niet van toepassing.
Monkey Tonk


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 83
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 26 nov 2007 21:34
Voor vanavond. Suns 3Q chase, game 1:

PHX 3Q -1
Anonymous


Geregistreerd: 02-02-2010
Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 26 nov 2007 22:14
monk, ik snap nog weinig van dat 1H, 4Q-gedoe, wil je dat nog even uitleggen?
Monkey Tonk


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 83
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 27 nov 2007 06:53
1H = 1ste helft
3Q = derde kwartier (3rd quarter)
Suns 3Q -1 betekent dat Suns het derde kwartier met 1 punt achterstand beginnen.
---------------------------------------------

Vandaag was het, per het 1H systeem, inderdaad een goed idee om de 1H over te slaan. Suns verloren die met 9 punten (63-72). Dus de Suns zouden wel overtuigend uit de rust komen! Niet deze keer. Suns verloren 3Q met twee punten. De Golden State Warriors, geleid door een fantastische Baron Davis, holden net zo hard als de Suns. Bovendien vloog alles erin voor Golden State. Eindstand: 129-114 (Golden State is hetzelfde team dat vorig jaar Dallas, de nummer 1 geplaatste voor de playoffs, in de eerste ronde van de playoffs naar huis stuurde.)

PHX 3Q -1
PHX 29-31 => loss
Dit was de eerste game van de nieuwe '4-deep chase', dus voor woensdag verdubbelt de inzet op het derde kwartier (in game 2 van de 4-deep chase).


Woensdag, thuis tegen de Houston Rockets, gaat ook het 1H systeem weer in werking, want de Suns verloren de 2H vanavond.

-----------------------
1H systeem 5-1
3Q chase systeem: 5-0; chase in progress: 0-1
Monkey Tonk


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 83
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 28 nov 2007 20:29
Vandaag zijn de Houston Rockets op bezoek in Phoenix. Het wedstrijdbeeld in deze ontmoetingen is als volgt: de boomlange Yao kan het tempo absoluut niet bijbenen. Het is komisch om te zien hoe vaak hij achter de actie aansloft. Als hij net bij de verdediging aankomt, gaat de bal alweer de andere kant op. Hij is niet alleen te langzaam voor de PHX run 'n' gun stijl, maar heeft ook het uithoudingsvermogen niet en staat vaak in het 1Q al in ademsnood met de handen op de knieen.

PHX 1H -2.5


Voor vandaag wacht ik tot de rust met een inzet op het 3Q. Zal het, als de voorwaarden voldoen, wel meetellen in het chase systeem, maar kijk het even aan. Misschien staan Suns te ver voor. De laaste drie keer dat deze teams elkaar in Phoenix tegenkwamen stond de teller bij de rust op: 52-42; 57-40; 62-31 in het voordeel van de Suns.
Monkey Tonk


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 83
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 29 nov 2007 03:01
Suns gaan beginnen! XD

Ik zie verder af van het bijhouden van een 3Q chase. Is me te boekhoudering voor een publiek forum. Dus vanaf nu alleen het 1H systeem.
Monkey Tonk


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 83
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 29 nov 2007 03:22
Na vijf minuten stond Yao al, tijdens een Rockets aanval (!), met de handen op zijn knieen.

Moet wel zeggen dat de PHX verdediging er dit jaar als een zeef uitziet. Verschrikkelijk. De derde wedstrijd achter elkaar dat ze de tegenstander verdedigend geen strobreed in de weg leggen. Dat was in vorige jaren veel beter, en toen hadden ze al een reputatie... Nog erg vroeg in het seizoen maar ik ben nu al geneigd om PHX, gebaseerd hierop, af te schrijven als serieuze kampioenskandidaat.

Nu halverwege 2Q en ik heb genoeg gezien. Klopt niets van verdedigend.
Voor insiders: voelen de Suns nu het vetrek van Brian Colengalo, een meester in het aantrekken van de juiste spelers? Reken deze als een verlies.


PHX 1H systeem 5-2.
Kaboem!


Geregistreerd: 26-08-2007
Forum berichten: 1743
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 29 nov 2007 08:52
Heerlijk van die mensen die in hun eigen wereld leven! :gamer:

Bulls 1H -4.
Monkey Tonk


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 83
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 29 nov 2007 22:38
Leuk he? XD

Prachtig, die gasten die hun eigen wedstrijden verzinnen.

Vanavond drie matches, maar geen Bulls. B)
Kaboem!


Geregistreerd: 26-08-2007
Forum berichten: 1743
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 29 nov 2007 22:55
XD
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.005.152 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Buitenlandse competities & andere sporten » Overige Continenten & Sporten » NBA gambling
Ga
Zoeken: