Forum
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Stagiaires
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Stagiaires
Maker: DemosthenesBekeken: 5788
Status: InactiefBerichten: 36
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 27 apr 2008 12:02
De scouts raden een speler aan en met goedkeuren van de hoofdverantwoordelijke op voetbaltechnisch gebied komt zo'n jongen op stage. Eenmaal op stage zullen de scouts pas in de laatste fase wellicht weer betrokken worden bij de beslissing. Zij kennen die jongen immers al vanuit het buitenland. De jeugdtrainer(s) heeft/hebben hem meegemaakt op de training en de hoofdverantwoordelijke op technisch gebied heeft hem inmiddels ook vaak zien spelen. Die twee moeten er bij zo'n relatief kleine investering de meeste fiducie in zien.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 27 apr 2008 12:07
Citaat:
Dat heb ik gehoord. Jij weet dat ik niet kan gaan zeggen van wie, maar van een van de ploeggenoten die zei dat ze niet onder de indruk zijn van hem. Ze vinden hem niet meer talent hebben dan het gros.


Ik hoef je bron niet te weten. Over welke Lorenzo heb je het?
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 27 apr 2008 12:14
Citaat:
De scouts raden een speler aan en met goedkeuren van de hoofdverantwoordelijke op voetbaltechnisch gebied komt zo'n jongen op stage. Eenmaal op stage zullen de scouts pas in de laatste fase wellicht weer betrokken worden bij de beslissing. Zij kennen die jongen immers al vanuit het buitenland. De jeugdtrainer(s) heeft/hebben hem meegemaakt op de training en de hoofdverantwoordelijke op technisch gebied heeft hem inmiddels ook vaak zien spelen. Die twee moeten er bij zo'n relatief kleine investering de meeste fiducie in zien.


Jep. Zo zit het min of meer in elkaar.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 mei 2008 20:55
Citaat:
Tijdens het Varsseveld toernooi voor spelers onder 17 jaar heeft Ajax een Kroatische jeugdinternational getest. Het gaat om de linkermiddenvelder Mato Ivanovic (04-02-1991) van het Onder-17 team van de Kroaten.

Of Ivanovic daadwerkelijk in aanmerking komt voor een overgang naar Ajax, word de komende tijd bekeken. De kleine Ivanovic viel op door zijn tweebenigheid en goede inzicht


Ajaxshowtime
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 mei 2008 21:20
Citaat:
Dat heb ik gehoord. Jij weet dat ik niet kan gaan zeggen van wie, maar van een van de ploeggenoten die zei dat ze niet onder de indruk zijn van hem. Ze vinden hem niet meer talent hebben dan het gros.


Ik hoef je bron niet te weten. Over welke Lorenzo heb je het?

Ik ken zijn naam niet, misschien heet hij geeneens Lorenzo maar dat dacht ik. Maar dat was die in de belangstelling stond van de algehele top van Nederland(dus ook vele clubs eronder) en ook vanuit het buitenland. Hij had ze dus voor het uitzoeken, hij kwam op stage bij Ajax en toen maakte hij allerminst een goede indruk. Maar hij zou niet voor niks de clubs voor het uitzoeken hebben gehad. Heb er trouwens lang niks meer over gehoord als ik eerlijk ben.

Wat mijn punt bij mijn issue is dat ik die jeugdtrainers allerminst capabel inschat om zo'n afweging te maken, omdat ze spelers in een heel andere situatie gewend zijn. Of je hebt dan een supercoach in huis, dat maakt het heel anders. Maar mij lijkt het verstandiger om een TD samen met de scout de verrichtingen te volgen en dan te overleggen over de beslissing die genomen moet worden en de trainer van de lichting een woordje erover te laten doen, maar dat alleen als een mening te beschouwen. Uiteindelijk draait het erom aan wie je het meeste waarde hecht als TD(die de beslissing moet nemen) en dan denk ik dat je meer het inschattingsvermogen van de scout mag vertrouwen(als het goed is) dan de trainer van een team.
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 mei 2008 21:24
Citaat:
Tijdens het Varsseveld toernooi voor spelers onder 17 jaar heeft Ajax een Kroatische jeugdinternational getest. Het gaat om de linkermiddenvelder Mato Ivanovic (04-02-1991) van het Onder-17 team van de Kroaten.

Of Ivanovic daadwerkelijk in aanmerking komt voor een overgang naar Ajax, word de komende tijd bekeken. De kleine Ivanovic viel op door zijn tweebenigheid en goede inzicht


Ajaxshowtime

Lijkt me uitstekend volgens de omschrijving, heeft iemand hem gezien?
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Di 27 mei 2008 17:50
Citaat:
Tijdens het Varsseveld toernooi voor spelers onder 17 jaar heeft Ajax een Kroatische jeugdinternational getest. Het gaat om de linkermiddenvelder Mato Ivanovic (04-02-1991) van het Onder-17 team van de Kroaten.

Of Ivanovic daadwerkelijk in aanmerking komt voor een overgang naar Ajax, word de komende tijd bekeken. De kleine Ivanovic viel op door zijn tweebenigheid en goede inzicht


Ajaxshowtime

Lijkt me uitstekend volgens de omschrijving, heeft iemand hem gezien?

Ik heb hem zien spelen. Klein van stuk, technisch aardig, nam initatief. Nam ook vrije trappen en corners. Aanvankelijk ging dit niet zo goed, maar later werd dit beter. Ik neem aan dat hij meegaat naar Otten Cup om als Ajax-zijnde een beter beeld van hem te krijgen.
Scio


Geregistreerd: 02-01-2008
Forum berichten: 1939
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 17:33
Citaat:
Portsmouth trials for Cape Town's Enoh
tribalfootball.com - July 30, 2008

Portsmouth are running the rule over Ajax Cape Town midfielder Eyong Enoh.

The Cameroon U23 international trained with Pompey in Cape Town yesterday and is just back from a trial with Israeli side Maccabi Haifa, with another invitation soon to try out with Ajax Amsterdam, the South African side's parent club.


http://www.tribalfootball.com/article.php?id=104836

en schijnbaar hebben wij Jean II Makoun op proef aangeboden gekregen bij zijn aankomst in Europa. Momenteel verkast hij naar Olympique Lyon terwijl Arsenal op het vinketouw zat

http://www.leprogres.fr/sports/football/1040416.html
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 11 feb 2011 16:50
Citaat:
"Surinaamse Voetbalbond zoekt U-15 talenten voor een stage bij de Nederlandse voetbalclub Ajax."


Bron
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 11 feb 2011 19:11
Zou best wat kunnen zijn als ik het goed interpreteer.

In suriname heb je lijkt me genoeg talent rondlopen welke alleen niet de mogelijkheden hebben om zich te ontwikkelen zoals in Nederland. Voetbalfaciliteiten zijn daar uiteraard een stuk minder.

De stap van Suriname naar Nederland is ook minder groot dan van pak hem beet Zwitserland naar Nederland denk ik persoonlijk.
theumas


Geregistreerd: 18-06-2008
Forum berichten: 455
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Wo 16 maa 2011 09:52
Citaat:
Maksymilian Banaszawski and OSKAR POGORZELEC, the two chosen stars from our latest Ajax Camp in Poland, had their second trial period at Ajax from 7 to 11 of February 2011.

The Dutch coaches were once again very satisfied of the young player's talent as they tested them in their top level training.

The two gifted football players are now back at their homes waiting for Ajax evaluation and decision about them. They are dreaming of participating to a very high level of the football world at the near future, and we wish them the best.


Las ik op ajax.network. Bericht van Quattroporte. Wist helemaal niet dat Ajax een academie in Polen had?
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 16 maa 2011 17:14
Volgens mij gaat het om een keeper en een rechtshalf. Ze deden mee in een oefenwedstrijd tegen Alphense boys. Van beide niet overtuigd geraakt.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.724 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Stagiaires
Ga
Zoeken: