Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Rafael van der Vaart
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Rafael van der Vaart
Maker: 343Bekeken: 11722
Status: InactiefBerichten: 158
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 20-10-2009
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 5 jan 2011 23:30
Ja, maar desondanks heeft Tottenham alsnog verloren, van onze Johnny:

Everton wint ondanks goal Van der Vaart

Everton, waar John Heitinga meespeelde, boekte thuis tegen Tottenham Hotspur een zeer belangrijke overwinning, waardoor de club weer naar de Europese plaatsen kan kijken.

Na drie minuten schoot Louis Saha Everton na een een-twee met Leighton Baines prachtig op voorsprong. Acht minuten later trok Rafael van der Vaart de stand gelijk na terugleggen van Peter Crouch. Een kwartier voor tijd besliste Seamus Coleman het duel. Gomes kon een inzet van Saha nog keren, maar de Ier kopte de rebound binnen: 2-1. Tottenham ziet het gat met koploper United groeien tot acht punten groeien en kan de titel dus voorlopig uit het hoofd zetten.

Bron: VoetbalPrimeur.nl
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 20-10-2009
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 15 feb 2011 13:49
Van der Vaart wil Zlatan poorten

MILAAN - Rafael van der Vaart staat dinsdagavond met Tottenham Hotspur in de achtste finales van de Champions League tegenover AC Milan. Daar staat zijn voormalige ploeggenoot Zlatan Ibrahimovic in de spits. "Ik wil winnen en de bal door de benen van Ibrahimovic spelen. Dat zou een mooie bonus zijn", grapte de middenvelder van Oranje in boulevardblad The Sun.

In 2004 blesseerde Ibrahimovic Van der Vaart aan zijn enkel tijdens een vriendschappelijke interland tussen Nederland en Zweden. Het tweetal speelde toentertijd nog samen bij Ajax. Ibrahimovic houdt naar eigen zeggen niet van terugkijken. "Ik praat of denk niet over wat eerder gebeurd is. Het enige dat voor mij telt, is de volgende ronde van de Champions League bereiken."

Milan en de Spurs ontmoeten elkaar vanavond in San Siro. Over twee weken volgt de return op White Hart Lane.

Bron: Telegraaf.nl
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 4 apr 2011 23:29
Citaat:
Van der Vaart: 'Wij hebben hier niets te verliezen'

Bron: Vi.nl

Met Tottenham Hotspur betreedt Rafael van der Vaart dinsdag in de Champions League bekend terrein. Slechts op twee punten denkt met weemoed terug op zijn periode bij Real Madrid.

'We zijn blij dat we al tot hier zijn gekomen', zei Van der Vaart over het succesvolle debuut van Tottenham Hotspur in de Champions League. 'We staan nu tegenover een van de beste ploegen ter wereld. We hebben in dit speciale duel niets te verliezen.'

Tottenham Hotspur kende een stroeve aanloop naar de kwartfinale in Madrid. 'We speelden de laatste wedstrijden niet goed. Maar dit is een bijzonder duel. We hebben problemen met scoren, maar we hebben een mooie kans in Bernabéu de boel weer op de rit te krijgen.'

Voor Van der Vaart is het een extra bijzondere ontmoeting, omdat hij afgelopen seizoen nog onder contract stond bij Real Madrid. Maar van revanchegevoelens wil hij niets weten. 'Ik wil goed spelen, maar ik voel geen animositeit ten opzichte van Real Madrid. Ik voel geen wraakgevoelens.'

De Oranje-international voelt zich op zijn gemak bij Tottenham. 'Ik ben, zoals altijd, erg gelukkig. Het is al een tijdje geleden dat ik hier in Madrid speelde. Soms mis ik het, maar ik ben gelukkig in Londen. Wat ik wel mis is het weer en het land, want dat is van mijn moeder.'
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Di 19 jul 2011 22:40
Nice!

Gestopt
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Wo 20 jul 2011 00:36
Prachtig!
joskeeper


Geregistreerd: 22-01-2010
Forum berichten: 772
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 2 sep 2011 18:15
[size=150">Van der Vaart droomt van terugkeer bij Ajax 'a la Cocu'[/size">



Veel topvoetballers beloven bij hun vertrek uit Nederland terug te zullen keren. Zo ook Rafael van der Vaart. Maar niet altijd komt het tot een hereniging tussen de held van weleer en zijn oude liefde, weet ook de Tottenham Hotspur-spelmaker. 'Als ik vooraf weet dat ik net zo kan eindigen als Cocu bij PSV, dan ga ik zeker terug naar Ajax.'




Het was de zomer van 2002 toen misschien wel de beste voetballer van Ajax uit de jaren negentig zijn comeback maakte. Jari Litmanen, één van de belangrijskte schakels uit het gouden elftal van Louis van Gaal in 1995, was echter door voornamelijk een aaneenschakeling van blessures niet meer de voetballer van weleer.

Gevallen ster
'Je zag slechts af en toe een glimp van zijn klasse', zegt Van der Vaart in Amsterdam Voetbalstad, een uitgave van The Sports Editions. 'Achteraf heel jammer, want als-ie op z'n top was geweest hadden we veel van hem kunnen leren. Mede daardoor denk ik dat hij in de kleedkamer niet helemaal serieus meer werd genomen, op het laatst. Als je niet speelt, ebt het onderling respect toch weg. Hoe groot je status ook.'

Terugkeer
Toch wil Van der Vaart (2 op nagenoeg dezelfde leeftijd als Litmanen, die 31 was bij zijn comeback, terugkeren. 'Over een jaar of vier, vijf misschien. Ajax moet natuurlijk ook maar net willen.'

Amsterdammer
Ondanks dat de Heemskerker als zes jaar buiten Nederland speelt, wordt hij nog altijd als een Ajacied gezien. 'Ik voel me ook verbonden met de Amsterdamse mentaliteit. In het buitenland denken ze ook altijd dat ik uit Amsterdam kom. Amsterdam is gewoon dé stad, waar je ook komt. En dan heb ik het nog niet eens over Ajax, maar alles erom heen, het bruisende uitgaans- en theaterleven, alles. Als ik in Amsterdam kom, word ik altijd vrolijk. Die stad voelt echt als thuiskomen.'



Zondag Ajax kijken
Nog altijd volgt Van der Vaart zijn jeugdliefde op de voet. 'Als ik op zaterdag heb gespeeld, dan zit ik zondagmiddag meestal lekker thuis, op de bank voor de televisie naar Ajax te kijken. Demián d'r bij, die kijkt echt alles, een chippie, een colaatje light, dan ben ik helemaal tevreden.'



Tot bittere eind
Een terugkeer als Cocu bij PSV, die in de herft van zijn loopbaan nog bijna de Champions League-finale bereikte en drie keer kampioen werd, komt in de dromen van Van der Vaart voor. 'Hoe dan ook, ik ben iemand die zo lang mogelijk door wil voetballen. Is het niet bij Ajax, dan wordt het een niveautje lager. Dat zal me een worst wezen.'



AD.nl
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 20-10-2009
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 2 sep 2011 19:43
Prachtig interview van een heerlijke voetballer.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 2 sep 2011 19:56
Ik hecht er eerst maar niet te veel waarde aan. Niet lang geleden voelde hij zich nog meer HSV'er dan Ajacied.
joskeeper


Geregistreerd: 22-01-2010
Forum berichten: 772
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 2 sep 2011 22:42
Als ze nou alle twee terugkeren (foto 3), ben ik helemaal tevreden. Alleen dan over twee jaar, wanneer Eriksen waarschijnlijk weg is en Janssen zijn contract is verlopen.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.824
Berichten: 213.618 Onderwerpen: 2.435 Nieuwste lid: Jamesdarin
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 16.455.234 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Rafael van der Vaart
Ga
Zoeken: