Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Wie moet verkocht worden?
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Wie moet verkocht worden?
Maker: ghostwriterBekeken: 1315
Status: InactiefBerichten: 7
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Za 9 feb 2008 10:59
Om een paar goede spelers te kopen moet Ajax natuurlijk wel wat geld hebben. Nu heeft Ajax nog geld over van de transfers van Babel en Sneijder maar het is altijd goed om overbodige spelers te verkopen en dat geld te gebruiken voor nieuwe aanwinsten. Ook vind ik dat sommige spelers de Ajax jeugd in de weg staan. Dus wie moet er weg of worden verkocht bij Ajax?

Colin; heeft een contract van één seizoen met een optie van twee extr seizoenen dus zal geen transferprijs opleveren maar krijgt wel een salaris van iets meer dan 500.000 euro per jaar. Ik zie liever jongens uit de jeugd als Gregory van der Wiel, Wormgoor, Alderweireld en Slijngard als back-up van de basisspelers dan een overbetaalde Colin die niet beter is dan de gemiddelde speler van Jong Ajax.
Rommedahl; ik vind dat Ajax af moet stappen van het 4-3-3 systeem en ik denk dat het nu de goede tijd is om dat te doen. Rommedahl is een goede invaller maar ik zie toch liever iemand met meer kwaliteid of talent af en toe een inval beurt maken. Hij is ook een speler die goed betaald krijgt aangezien hij voor Ajax nog bij Chalton speelde.
Kennedy; deze jongen speelde bij FC Twente geweldig maar ik denk dat hij gewoon niet goed genoeg is om een echte versterking te zijn voor Ajax. Als Ajax af stapt van het 4-3-3 systeem zal er maar één positie voor Kennedy overblijven en dat is de '10'. Daar zie ik liever Perez, Siem de Jong, Sarpong of een van die andere talenten staan.
Delorge; is gekocht als back-up maar vind ik ook echt niet goed genoeg. Ik zie graag een jongen als Bradley komen en Delorge vertrekken aangezien Bradley beter is en meer talent heeft.
Ogararu; nu Ajax Bruno Silva heeft gekocht zal Ogararu alleen nog maar als back-up worden gebruikt. Ik vind het onzin dat zo'n speler op de bank moet zitten aangezien hij al redelijk oud is en niet beter gaat worden. Ik hoop dat Ajax hem verkoopt en een jonge talentvolle rechtsback er voor in de plaats koopt of Melchiot terug haalt.
Leonardo; hij mist gewoon de kwaliteid die Ajax nodig heeft. Ik vind hem gewoon niet goed genoeg en het lijkt me ook geen mannetje die makkelijk op de bank zit zonder te zeuren.
Mitea; elk jaar hoop ik weer dat hij eens blessure vrij blijft aangezien hij geweldig veel talent heeft maar hij is gewoon te blessure gevoelig.
Krohn-Dehli; hij is gewoon lang niet goed genoeg.
Urzaiz; zijn contract loopt af.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 9 feb 2008 12:21
Uiteraard zijn al die spelers opties om verkocht te worden, maar laten we niet vergeten dat Ajax hoe dan ook spelers zal verkopen. Van Geel kennende zijn dat net iets teveel spelers van de bovencategorie in relatie tot het aantal spelers dat van onderaf wordt weggesneden.
Leonel


Geregistreerd: 18-12-2007
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 9 feb 2008 13:01
Citaat:
Uiteraard zijn al die spelers opties om verkocht te worden, maar laten we niet vergeten dat Ajax hoe dan ook spelers zal verkopen. Van Geel kennende zijn dat net iets teveel spelers van de bovencategorie in relatie tot het aantal spelers dat van onderaf wordt weggesneden.


tja en de ondercategorie wilt hij nog zwakker maken door den Ouden te halen voor urzaiz.....
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 19:34
Citaat:
tja en de ondercategorie wilt hij nog zwakker maken door den Ouden te halen voor urzaiz.....

Gelukkig is dat een fabel gebleken. Volgens Van Geel dan.
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Ma 18 feb 2008 22:44
Citaat:
tja en de ondercategorie wilt hij nog zwakker maken door den Ouden te halen voor urzaiz.....

Gelukkig is dat een fabel gebleken. Volgens Van Geel dan.

Het is ook onzin. Maar zo gaat het zovaak, tegenwoordig kan iedereen een nieuwtje gemakkelijk de wereld inhelpen en wordt het direct opgepikt.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 19 feb 2008 14:35
Citaat:
tja en de ondercategorie wilt hij nog zwakker maken door den Ouden te halen voor urzaiz.....

Gelukkig is dat een fabel gebleken. Volgens Van Geel dan.

Het is ook onzin. Maar zo gaat het zovaak, tegenwoordig kan iedereen een nieuwtje gemakkelijk de wereld inhelpen en wordt het direct opgepikt.

Amen, Chivu05. Zeker bij een medium als internet moet je uiterst kritisch zijn op de informatie die je tot je krijgt.

Terug on-topic. Ik had dit al eens gepost maar zal het opnieuw doen.
Spelers die van mij van het toneel mogen verdwijnen:

Ismael Urzaiz: Jammer, maar een club als Ajax heeft sowieso geen breekijzer nodig.
Colin: Duidelijk.
Delorge: Ik ken deze speler al sinds z'n tijd bij AA gent. Toen vond ik het al weinig en dat is nog steeds zo. Delorge wordt meteen ingehaald door betere jeugdspelers, er is geen toekomst voor hem.
Poepon: Het moment om hem toch maar te verkopen komende zomer, had het hem gegund maar boekt te weinig progressie geboekt.
Vermeer: Nooit weg van geweest, bij Willem II ook reserve.
Heijblok: de oud om nog echt progressie te boeken, een leuke eerste divisie club of reserve bij een eredivisieclub.
Mitea: Altijd een talent gevonden, maar Mitea ziet zelf al weinig toekomst bij Ajax, ik zie hem niet meer terugkomen hoe jammer ik dat ook vind.
Kennedy: Een typische winger waarvan ik gehoopt had dat hij als aanvallende middenvelder nog een back-up had kunnen worden. Daarin schiet hij ook tekort.
Krohn Dehli: Niet goed genoeg.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Di 19 feb 2008 19:13
Citaat:
Poepon: Het moment om hem toch maar te verkopen komende zomer, had het hem gegund maar boekt te weinig progressie geboekt.
Vermeer: Nooit weg van geweest, bij Willem II ook reserve.
Poepon doet het toch goed bij Willem II en scoord de laatste tijd redelijk veel. Ik zou hem graag nog één jaar bij Willem II zien spelen (mits ze niet degraderen) en daarna zien terug komen naar Ajax om te proberen een basisplaats af te dwingen.
Vermeer is een redelijke keeper en een redelijk groot talent. Misschien moet Ajax hem maar (zoals ze bij Grim deden) houden als tweede keeper. Hij zou een goede tweede keeper zijn en dan kan hij af en toe een paar wedstrijden mee doen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 feb 2008 10:46
Citaat:
Poepon: Het moment om hem toch maar te verkopen komende zomer, had het hem gegund maar boekt te weinig progressie geboekt.
Vermeer: Nooit weg van geweest, bij Willem II ook reserve.
Poepon doet het toch goed bij Willem II en scoord de laatste tijd redelijk veel. Ik zou hem graag nog één jaar bij Willem II zien spelen (mits ze niet degraderen) en daarna zien terug komen naar Ajax om te proberen een basisplaats af te dwingen.
Vermeer is een redelijke keeper en een redelijk groot talent. Misschien moet Ajax hem maar (zoals ze bij Grim deden) houden als tweede keeper. Hij zou een goede tweede keeper zijn en dan kan hij af en toe een paar wedstrijden mee doen.

Poepon scoort wel maar dat betekent nog niet dat hij voetballend goed is. Ik zit zelf in Tilburg, zelfs de Willem II'ers die ik ken vinden hem voetballend eigenlijk tekortschieten voor de club. Poepon moet te veel stappen maken om ook echt een waardevolle speler voor Ajax te worden.
Vermeer is gewoon een type Menzo, als je eruit gespeeld wordt door Aerts dan zegt dat wel wat. Vermeer is veel te onstabiel en onrustig en faalt nog steeds op hoge ballen. Een speler die ik altijd al te veel gehyped heb gevonden want als je op het totale plaatje kijkt is hij niet eens zo talentvol als overal geroepen wordt. Marco Van Duin speelt helaas niet vanwege een blessure maar die heb ik bijvoorbeeld al hoger zitten dan Vermeer.
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.979.037 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Wie moet verkocht worden?
Ga
Zoeken: