Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Technische Staf & Het Bestuur » Johan Cruijff
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Johan Cruijff
Maker: Eto'oBekeken: 64468
Status: InactiefBerichten: 1087
+ Nieuw bericht <<<   <   30  |  31  |  32  |  33  |  34  |  35  |  36  |  37  |  38   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 00:40
We kunnen een poll doen hier en/of op de voorpagina.
Wat is de vraag en welke antwoorden, HJ?
woekie


Geregistreerd: 26-03-2009
Forum berichten: 99
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 01:17
Ik zie het probleem niet. Cruijff wil iets, het bestuur wil daar niet voor 100 procent in mee.
Daar is het ook niet toe verplicht en dat is goed zo. Besturen is niet het volgen van een dictaat maar het nemen van beslissingen op basis van bepaalde adviezen.
Het gebeurt wel vaker dat er binnen een orgaan onenigheid is over het te volgen beleid. In regeringen of grote bedrijven gebeurt dat en Ajax zal er ook niet aan ontsnappen. In onderhandelingen moet je dan naar elkaar toekomen.
Wat ik ervan heb begrepen is dat het bestuur helemaal niet onwelwillend staat tegenover het overgrote deel van de voorstellen die Cruijff heeft gedaan. Het zou dus in principe mogelijk moeten zijn dat men van beide kanten water bij de wijn doet zodat men tot elkaar komt. Als Cruijff echter wars is van het sluiten van welk compromis dan ook, dan vraag ik me af wie er hier onverstandig bezig is.
Wordt er opgeroepen om dit bestuur naar huis te sturen, dan ga ik daar dan ook niet in mee.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 01:27
Naar mijn mening sla je een paar stappen over woekie....zeker gezien de voorgeschiedenis is hier echt wel meer aan de hand.
Ad


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Breda
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 04:02
Heb zojuist uitgebreid het verhaal van Johan, Dennis en Wim Jonk gehoord en ik kan alleen maar mijn absolute walging uitspreken over de huidige directie.
Hoe is het mogelijk dat je zo dom bent en zo voor je iegen hachie gaat......die gore smeerlap van een Coronel steunde natuurlijk het beleid, vuile smerige boef dat ie is.
Rick de kikker vond het "allemaal niet nodig" ...........ik hoop nu toch wel op een massale opstand tegen deze directie die zic opnieuw laten zien als een stelletje ego trippers die helemaal niks met de club op hebben.
De knuppel moet het hoenderhok in.......de kogel voor deze directie.
10Oele


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 386
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Venlo
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 09:48
Citaat:
Heb zojuist uitgebreid het verhaal van Johan, Dennis en Wim Jonk gehoord en ik kan alleen maar mijn absolute walging uitspreken over de huidige directie.
Hoe is het mogelijk dat je zo dom bent en zo voor je iegen hachie gaat......die gore smeerlap van een Coronel steunde natuurlijk het beleid, vuile smerige boef dat ie is.
Rick de kikker vond het "allemaal niet nodig" ...........ik hoop nu toch wel op een massale opstand tegen deze directie die zic opnieuw laten zien als een stelletje ego trippers die helemaal niks met de club op hebben.
De knuppel moet het hoenderhok in.......de kogel voor deze directie.


Helemaal mee eens, wie denken van den Boog en Coronel wel niet dat ze zijn? Johan komt met concrete weldoordachte aanbevelingen die zij even klakkeloos wegschuiven terwijl ze zelf de ballen verstand van voetbal hebben en het al jaren op rij verprutst hebben. Als van den Boog al een kans had om te blijven zitten dan is die nu helemaal verkeken. Diegene die nu bestuurlijk bij onze club ook maar iets te vertellen hebben kunnen allemaal opzouten! En als het niet vrijwillig gaat dan zullen we bij de eerstvolgende thuiswedstrijd maar even een zetje moeten geven!
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 09:50
Dit is uitstel van executie van het bestuur.

Als je de groep Cruijff ziet die bekend is; Bergkamp, Jonk (die zich allebei erg fel erover uit lieten), vBasten, Rijkaard, Schoenaker en Boeve.
Daar zullen nog wel meer namen achter staan.

Een ledenvergadering moet toch steun voor Cruijff opleveren met als gevolg dat heel die fucking schijtdirectie op kan rotten.

Daarnaast volg ik het ook niet zo goed. Het aanstellen van Cruijff voor het technisch beleid en het uitvoeren van zijn plannen is toch ook financieel gunstig. Ik verwacht dat de aandelen ook behoorlijk zullen stijgen.
Cruijff het technisch beleid laten leiden staat bijna 'garant' voor sportief succes in de toekomst.

Kan er vanuit ajaxfans.net niet een petitie opgesteld worden? Een online petitie dus?

Overigens ben ik benieuwd hoe AFCA.nl gaat berichten nu. Wat de acties gaan worden van 410 en ook de F-side.
Wat mij betreft hangt het hele stadion vol met PRO-CRUIJFF spandoeken tegen Heracles.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 09:56
Ja, uiteraard ook helemaal eens met Ad.
Jonk en Bergkamp zijn zeer correcte, rustige mensen en zelfs zij zijn verontwaardigd en verbaasd. Zwaar teleurgesteld zelfs.

Moeilijke keuze, hoor....
Doorgaan met Slop, Van de Boog, Coronel, V/d Aat, Krant, V/d Eijden en dat soort figuren.

Of met Cruijff en zijn clan, Van Duivenbode, Van Wijk, nieuwe structuur....

Tsjee....moeilijke keuze, hoor.

Een Ajacied heeft maar 1 keuze.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 09:57
Citaat:
Kan er vanuit ajaxfans.net niet een petitie opgesteld worden? Een online petitie dus?

We gaan een poll opstarten.
Een petitie? Kun je een nieuwe topic opstarten? Dan besteden wij er op de voorpagina (en facebook) aandacht aan.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 10:00
Citaat:
Kan er vanuit ajaxfans.net niet een petitie opgesteld worden? Een online petitie dus?

We gaan een poll opstarten.
Een petitie? Kun je een nieuwe topic opstarten? Dan besteden wij er op de voorpagina (en facebook) aandacht aan.

Doe ik, ik zal eens kijken of ik een online petitie kan starten!
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 10:12
Bah, wat een k@tmanier om de dag te beginnen, ik word hier echt goed chagrijnig van. We moeten zeker actie ondernemen, polls, petities, hell, even a million man march. Er MOET nu iets gebeuren.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 10:16
Ik heb niet echt ervaring met online petities maar heb er een opgesteld.

Als het niks is hoor ik het wel, dan kijk ik of er iets anders mogelijk is:

http://www.axci.nl/procruijff
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 10:44
Voor de mensen die het audiobestand van de Nos niet kunnen horen (zoals ik):

Rik van den Boog en de rest van de directie van Ajax hebben donderdagavond geen overeenstemming bereikt met Cruijff en consorten over de te varen koers van de club uit Amsterdam.

Johan Cruijff stak na de vergadering direct uiterst kritisch van wal tegenover de NOS: 'Het is voor onze manier van denken ongelofelijk dat deze de directie die weinig verstand heeft van technische zaken, niks uit handen wil geven. Deze reactie van de directie is voor ons onvoorstelbaar. Wij zullen echter doorgaan. Dit is voor ons onacceptabel dat het plan van mij (Johan Cruijff), Marco van Basten, Frank Rijkaard en vele anderen niet wordt uitgevoerd. Er zitten drie mensen in de directie waarvan er twee de ballen verstand van de materie hebben.'

'Of ik boos ben? Dit gaat boven mijn verstand moet ik eerlijk zeggen. Ajax is een drama. Er moet zoveel verbeterd worden. Als je dan met zijn allen Ajax voorop wil zetten, maar er zit een directie die achteruit wil lopen en alleen hun eigen stoelen wil verdedigen, dan heb je daar dus niks aan. Je bent toch een blinde als je niet ziet dat het niet goed gaat. We gaan echter door tot het einde. Zelfs als de directie vervangen zal moeten worden. Het is werkelijk ongelofelijk.'

'Voor ons is het geen machtstrijd, als het al een machtstrijd is komt dat van hun kant' raast het icoon verder. 'De raad van commissarissen moet uit mensen bestaan die warm zijn en wat voor de club willen doen. De volgende fase is dat we vragen om een buitengewone algemene ledenvergadering. Dan komen alle vijfhonder leden bijeen.'

'Daar zullen we de boel uitleggen en dan zal de ledenraad waarschijnlijk de raad van commissarissen veranderen. Het is een langer proces en zielig voor de mensen die een Ajax-hart hebben. Op deze manier gaan we dus weer een seizoen verliezen, anders konden we morgen beginnen. Als het niet linksom kan, gaan we rechtsom. Iedereen die van Ajax houdt wil dit', aldus Cruijff.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 11:03
Citaat:
Misleidend en onjuist, dat vindt Johan Cruijff van de verklaring van Ajax.

Dat laat Rutger Koopmans, Cruijffs zaakwaarnemer vrijdag weten aan AT5. Volgens Ajax wilde Cruijff de totale regie over het beleid van de club. Ajax kon daar onmogelijk mee akkoord gaan, zo gaf de club gisteren aan.

Cruijff sprak donderdagavond met bestuur en directie over de hervormingsplannen van zijn werkgroep. Dennis Bergkamp en Wim Jonk, die met de huidige hoofdcoach Frank de Boer de technische leiding zouden moeten gaan vormen, waren erbij. Maar de partijen kwamen er niet uit.

Cruijff was na afloop keihard in zijn oordeel. Hij noemde de opstelling van de Ajax-leiding "onvoorstelbaar, onacceptabel en onbegrijpelijk.". Hij gaf aan dat hij doorgaat met zijn opdracht om het technisch beleid bij Ajax te hervormen. "Als het moet, dienen de directie en de raad van commissarissen vervangen te worden." Ook Wim Jonk en Dennis Bergkamp zeiden zwaar teleurgesteld te zijn in Ajax.

Vraag is hoe het nu verder gaat. Directeur Rik van den Boog- die volgens Cruijff de ballen verstand heeft van voetbal- zei dat het werk gewoon weer doorgaat. Maar het zou kunnen dat er op korte termijn een bijzondere algemene ledenvergadering wordt uitgeschreven. De leden kunnen het bestuur van de vereniging en de verenigingscommissarissen (dat zijn Uri Cornel, Joop Krant en Cor van Eijden) naar huis sturen.

Ik mis in deze verklaring van Cruijff, wat er dan misleidend is. Als dat zo is, benoem het dan ook.

AT5

Spreekt hier ons nieuwe Algemeen Directeur?
Joeee


Geregistreerd: 23-03-2011
Forum berichten: 53
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Leusden/Groningen
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 12:33
Citaat:
Misleidend en onjuist, dat vindt Johan Cruijff van de verklaring van Ajax.

Dat laat Rutger Koopmans, Cruijffs zaakwaarnemer vrijdag weten aan AT5. Volgens Ajax wilde Cruijff de totale regie over het beleid van de club. Ajax kon daar onmogelijk mee akkoord gaan, zo gaf de club gisteren aan.

Cruijff sprak donderdagavond met bestuur en directie over de hervormingsplannen van zijn werkgroep. Dennis Bergkamp en Wim Jonk, die met de huidige hoofdcoach Frank de Boer de technische leiding zouden moeten gaan vormen, waren erbij. Maar de partijen kwamen er niet uit.

Cruijff was na afloop keihard in zijn oordeel. Hij noemde de opstelling van de Ajax-leiding "onvoorstelbaar, onacceptabel en onbegrijpelijk.". Hij gaf aan dat hij doorgaat met zijn opdracht om het technisch beleid bij Ajax te hervormen. "Als het moet, dienen de directie en de raad van commissarissen vervangen te worden." Ook Wim Jonk en Dennis Bergkamp zeiden zwaar teleurgesteld te zijn in Ajax.

Vraag is hoe het nu verder gaat. Directeur Rik van den Boog- die volgens Cruijff de ballen verstand heeft van voetbal- zei dat het werk gewoon weer doorgaat. Maar het zou kunnen dat er op korte termijn een bijzondere algemene ledenvergadering wordt uitgeschreven. De leden kunnen het bestuur van de vereniging en de verenigingscommissarissen (dat zijn Uri Cornel, Joop Krant en Cor van Eijden) naar huis sturen.

Ik mis in deze verklaring van Cruijff, wat er dan misleidend is. Als dat zo is, benoem het dan ook.

AT5

Spreekt hier ons nieuwe Algemeen Directeur?

Zal het niet zo zijn dat Keje Molenaar de nieuwe AD wordt en Cruijff in de RvC terecht komt?
RebuaH


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 15:07
Lijkt me dat Molenaar een prominente functie binnen het nieuwe Ajax gaat krijgen, in mijn ogen algemeen directeur of zelfs voorzitter. Het is één van de weinigen die én zakelijk en als topsporter mooie prestaties kan voorleggen. Bovendien zit hij op één lijn met Cruijf.

Met Van Gaal kan Cruijf niet door één deur helaas, maar hoe is de relatie tussen Cruijf en Adriaanse, want die is ook beschikbaar (bron: http://www.nusport.nl/internationaal/24 ... qatar.html ). Waarmee ik niet wil zeggen dat Ajax hem een contract moet aanbieden, ik ben noch voor- noch tegenstander.
nr23


Geregistreerd: 18-05-2008
Forum berichten: 443
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 17:53
Dat statement van de ASD is werkelijkwaar om te janken. Een werkbaar plan voor allen is geprobeerd en is niet gelukt. Echt te dramatisch voor woorden dit statement, waarom staan ze niet gewoon achter Cruijff.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 18:26
Ik ben zo ontzettend blij dat Cruijff doorzet. Dit is de redding voor Ajax.

Wat ik nog het sterkst vind is dat hij deze clash al had ingecalculeerd. Hij heeft gezorgd voor een breed draagvlak door grote namen als o.a rijkaard v basten en bergkamp erbij te betrekken. In de media heeft hij de druk opgevoerd door te zeggen ervan te gaan dat het bestuur zo'n breed gedragen plan wel moet overnemen. Hij wist natuurlijk wel beter. Verder is het plan is heel goed opgebouwd door te beginnen bij de ledenraad. Daardoor heeft hij ook vanuit die hoek de mogelijkheid om in te grijpen. Daarnaast roept hij nu direct de leden op voor een algemene ledenvergadering. Het noodscenario lag dus al op de plank.

Cruijff zocht de samenwerking om zsm zijn plannen in te voeren. nu gaat het op een langzamere, maar misschien wel betere manier. Het complete bestuur en RvC zullen gaan vallen en worden vervangen door Cruijff jongens. Het is het best denkbare scenario en waarschijnlijk het laatste kunstje van de grote meester oftewel de verlosser!
jamesgf


Geregistreerd: 29-05-2008
Forum berichten: 420
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 18:46
Citaat:
Dat statement van de ASD is werkelijkwaar om te janken. Een werkbaar plan voor allen is geprobeerd en is niet gelukt. Echt te dramatisch voor woorden dit statement, waarom staan ze niet gewoon achter Cruijff.

Ergens in november kwamen de helden ook al met een statement.
Citaat:
- Wij steunen Johan Cruijff wel volledig in zijn aan- en opmerkingen ten aanzien van vooral de sportieve toestand van Ajax, en doen dus een dringend beroep op de huidige directie, om per direct contact op te nemen met Johan, te gaan luisteren naar wat hij echt te zeggen heeft, en om zijn aanbevelingen zeer ter harte te nemen en onverwijld in de praktijk te brengen. Bij het uitblijven hiervan eisen wij het directe vertrek van hen die dit tegenwerken en/of onmogelijk maken. Duidelijk moet zijn dat wij van de huidige directie in feite alleen enig vertrouwen in Rik vd Boog stellen. Wij adviseren hem de touwtjes in handen te nemen en hoe dan ook contact op te nemen met Barcelona.
Aangezien wij vanaf hier Johan altijd gesteund hebben in zijn opvattingen en openlijk zijn zijde gekozen hebben zouden wij het zeer op prijs stellen wanneer Johan er blijk van geeft er open voor te staan om in contact met ons te treden.

Stelletje klootviolen. Ze krijgen een beetje macht van Van den Boog en consorten, zoals ze in november wilden, en lullen nu maar met alle winden mee om toch vooral geen stampij te maken. Als uit dat statement van vandaag zou moeten blijken dat vooral één bepaalde groep of persoon het eigen belang boven het belang van Ajax stelt, dan is dat wel die ASD. Juist van de groep die het beste met Ajax voor zou moeten hebben (supporters, maar wel supporters met enige, in wezen te verwaarlozen invloed), de Cruijff-groep zou je al dan niet terecht van vriendjespolitiek kunnen betichten en uiteraard het huidige pluche al helemaal, zou je verwachten dat ze op elk gebied, of het nu over de bestuurlijke, commerciële/financiële en technische kant gaat, het beste met Ajax voor zouden willen hebben. Dus de beste mensen op elk gebied. Maar werd Fontein niet belachelijk gemaakt omdat hij ijsjes verkocht en ergens een aardappel heeft, maar ondertussen wel ongekende miljoenendeals eruit sleepte, Cruijff en Van Basten samenbracht met daarbij een op sterven liggende oud-jeugdtrainer van Marco die als laatste wens het bezoek van een Ajax-wedstrijd had? Nee, dat telt blijkbaar allemaal niet meer mee. We voeren een leuk toneelstukje op, krijgen wat aandacht en tonen en voelen ons belangrijk en betrokken. Hij past niet bij Ajax, bla bla. Nee, een Raadje oprichten en weet ik wat, dat doet het goed. Die vertegenwoordigende supporters willen allemaal bij Ajax horen, niet voor het belang van Ajax, want wat hebben ze nou toe te voegen? Nee, puur voor hun eigen. En dan oh zo betrokken overkomen, maar in werkelijkheid hebben ze allemaal scheit aan Ajax. Toen Fontein op non-actief werd gesteld, toonde Cruijff alsmede Van Basten zich zeer teleurgesteld. En Van Basten heeft het, na het conflict met Johan waarin hij alleen stond, later moeten bekopen. Geen technisch directeur, geen algemeen directeur, Van Basten stond er helemaal alleen voor en door wie? Juist, de supporters. En nu als een godwonder alle clubmensen van Ajax met voetbalknowhow zich georganiseerd hebben en blijk geven weer iets op te willen bouwen, krijgen ze dit soort flut statements te verwerken. Niet dat het impact zal hebben, ze vegen er terecht hun reet mee af na alles wat er gebeurd is de afgelopen tijd, maar het geeft maar weer eens aan waar het belang van al die groepen ligt. Zoals in november willen ze een stem, erbij zitten. Ga toch weg. Met Cruijff komt de commerciële man Fontein terug en krijgt een Van Wijk een plekje in het bestuur. En dat ze vervolgens de supporters maar toch vooral die supportersclubs, raden enzovoort maar monddood mogen maken. Of heeft er eentje van de ASD, ASR of hoe het allemaal ook mag heten, meer verstand van commercie dan van Fontein? Meer bestuurlijke ervaring dan Van Wijk? Meer voetbalknowhow dan Cruijff, Bergkamp en Jonk? Hoe zegt men dat tegenwoordig, ongezien de tyfus?
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 18:58
Ik heb het nu helemaal gehad met die mannentjes bij Ajax, laat Cruijff ze er maar allemaal uit gooien.

Erevoorzitter: Johan Cruijff
Bestuur: Leo van Wijk, Theo van Duivenbode, Piet Keizer
Directie: Keje Molenaar (Algemeen), Marc Overmars (Commercieel) ??? (Financieel)
Hoofd jeugdopleiding: Dennis Bergkamp
Hoofd scouting: Wim Jonk
Trainer: Frank de Boer

Zo zullen alle neuzen op één kant staan en kijgt Ajax weer een voetbal gezicht.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 19:12
Citaat:
Met Van Gaal kan Cruijff niet door één deur helaas, maar hoe is de relatie tussen Cruijff en Adriaanse, want die is ook beschikbaar

Neen!

Citaat:
Dat statement van de ASD is werkelijkwaar om te janken. Een werkbaar plan voor allen is geprobeerd en is niet gelukt. Echt te dramatisch voor woorden dit statement, waarom staan ze niet gewoon achter Cruijff.

Ik vind het ook te bizar voor woorden. Trouwens niet alleen van de ASD. Ben het zelfs op enkele punten eens met jamesgf.

Citaat:
Wat ik nog het sterkst vind is dat hij deze clash al had ingecalculeerd.

Het is briljant. Ik weet niet wie deze strategie heeft uitgedacht, maar het is echt heel goed gedaan. Het is in ieder geval niet Cruijffiaans, maar iemand heeft hem toch kunnen overtuigen het ook op die manier te doen. Prachtig.


Citaat:
Ik heb het nu helemaal gehad met die mannentjes bij Ajax, laat Cruijff ze er maar allemaal uit gooien.

Erevoorzitter: Johan Cruijff
Bestuur: Leo van Wijk, Theo van Duivenbode, Piet Keizer
Directie: Keje Molenaar (Algemeen), Marc Overmars (Commercieel) ??? (Financieel)
Hoofd jeugdopleiding: Dennis Bergkamp
Hoofd scouting: Wim Jonk
Trainer: Frank de Boer

Zo zullen alle neuzen op één kant staan en kijgt Ajax weer een voetbal gezicht.

Over Piet Keizer heb ik mijn twijfels, maar de rest ziet er heel goed uit. Met Van Wijk, Van Duivenbode en Overmars haal je echt iets binnen.
El Lute


Geregistreerd: 08-12-2007
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 20:42
Zit er te ver van af maar is het mogelijk dat Cruijff aan het korste eind gaat trekken?
Hoop het niet.
Ben druk vandaag maar het zit zo in mijn kop dat ik me niet kan concentreren voor andere zaken. Meest positieve is de reactie van alle fans, trots om supporter te zijn van de mooiste club van Holanda!
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 20:46
Citaat:
Zit er te ver van af maar is het mogelijk dat Cruijff aan het korste eind gaat trekken?
Hoop het niet.
Ben druk vandaag maar het zit zo in mijn kop dat ik me niet kan concentreren voor andere zaken. Meest positieve is de reactie van alle fans, trots om supporter te zijn van de mooiste club van Holanda!


Die mogelijkheid is er zeer zeker..
El Lute


Geregistreerd: 08-12-2007
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 20:55
Citaat:


Die mogelijkheid is er zeer zeker..


Zou verschrikkelijk zijn.
Dit kan en mag niet gebeuren en gaat niet gebeuren want dan grijpen de fans in al merk ik ook dat daar verschillende meningen zijn.
Misschien goed dat er interland voetbal is, dan hebben ze 1 week om stappen te ondernemen.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 21:05
Als er een bijzondere ledenvergadering wordt aangevraagd moet die binnen drie weken worden gehouden. Voor zover ik weet dient het bestuur van de vereniging (Coronel, Krant en Van Eijden) de vergadering op de agenda te plaatsen en voor te zitten. Ga er maar vanuit dat die drie zo lang mogelijk zullen willen wachten met die BLV, omdat men dan zo veel mogelijk tijd heeft om iedereen tot bedaren te brengen - voor zover dat niet al sowieso uit zichzelf zal gebeuren.
Vienna


Geregistreerd: 24-08-2009
Forum berichten: 493
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 maa 2011 21:21
Citaat:
Die mogelijkheid is er zeer zeker..

Denk je? Zonder dat-ie zich terugtrekt: waar zie je het misgaan?
+ Nieuw bericht <<<   <   30  |  31  |  32  |  33  |  34  |  35  |  36  |  37  |  38   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.988.452 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Technische Staf & Het Bestuur » Johan Cruijff
Ga
Zoeken: