Forum
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Contracten Jong Ajax en Jeugd
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Contracten Jong Ajax en Jeugd
Maker: Chivu 05Bekeken: 16869
Status: InactiefBerichten: 118
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Do 21 feb 2008 17:21
In navolging van de topic in het spelersgedeelte ook een topic over de contracten van de spelers uit Jong Ajax en de jeugd. Mocht een speler van Jong Ajax/Jeugd naar de A-selectie gaan, dan kan hij in de andere topic toegevoegd worden.

Jong Ajax:

Doel:

Sergio Padt (contract t/m 2011)
Marco Bizot (contract t/m 2011)

Veldspelers:

Deniz Aslan (contract t/m 2010)
Timothy van der Meulen (contrac t/m 2011)
Johan Kappelhof (contract t/m 2010)
Christian Supusepa (contract t/m 2010)
Daley Blind (contract t/m 2010)
Nathaniel Will (contract t/m 2010)
Daylon Claasen (contact t/m 2012)
Aras Ozbiliz (contract t/m 2011)
Jordi Schell (contract t/m 2010)
Tom Overtoom (contract t/m 2011)
Marvin Zeegelaar (contract t/m 2011)
Vlatko Lazic (contract t/m 2010)
Renaldo Jongebloet (contract t/m 2010)
Danilo Sousa Campos (contract t/m 2010)

Gecontracteerde jeugdspelers:

Ricardo van Rhijn (A1, contract t/m 2011)
Rik Schouw (A1, contract t/m 2011
Bryan Ottenhoff (A1,, contract t/m 2011)
Rodney Sneijder (A1, contact t/m 2011)
Roly Bonevacia (A1, contract t/m 2011)
Jeffrey Dekker (A1, contract t/m 2011)
Geoffrey Castillion (A1, contract t/m 2011)
Lorenzo Burnet (A1, contract t/m 2011)
Florian Josefzoon (A1, contract t/m 2011)
Lorenzo Ebecilio (A1, contract t/m 2011)
Rene Osei Kofi (A2, contract t/m 2011)
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 feb 2008 17:37
Bedankt voor het openen van deze topic Chivu05! Top.

Nou weet ik niet hoe definitief dit al was, maar dit stuk van jouw Ajaxshowtime zegt dat Schell in Ajax 2 zou gaan spelen, en dat de spelers met de aanbieding ook getekend hadden. Van Claasen is het bekend dat hij meteen bij de A-selectie komt trouwens.

Citaat:
Schell (1 tekent contract bij Ajax

woensdag 20 februari, door SV, Amsterdam, 12:08u, VI

A-junior en talent Jordi Schell (1 heeft een contract bij Ajax getekend volgens de Voetbal International. Naast hem tekenden Geoffrey Castillion (16), Florian Josefzoon (17) en Lorenzo Ebecilio (16) uit de B-tjes.

Vleugelspeler Schell tekende tot juli 2010, de drie B-junioren tot de zomer van 2011. Allen hadden nog geen contract.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 feb 2008 17:51
Schell gaat 22.000 euro per jaar verdienen. Eerst had hij nog grote praatjes dat hij niet zou tekenen, maar toen Ajax met een contract voor zijn neus kwam met allerlei geile cijfertjes, zette hij meteen het inkt op het papier.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Do 21 feb 2008 17:56
Citaat:
Bedankt voor het openen van deze topic Chivu05! Top.

Nou weet ik niet hoe definitief dit al was, maar dit stuk van jouw Ajaxshowtime zegt dat Schell in Ajax 2 zou gaan spelen, en dat de spelers met de aanbieding ook getekend hadden. Van Claasen is het bekend dat hij meteen bij de A-selectie komt trouwens.
Volgens mij gaat Claasen eerst gewoon met de jeugd mee trainen. Dat was in ieder geval het oorspronkelijke idee, wat ook logisch is gezien hij leeftijd.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 feb 2008 18:15
Citaat:
Bedankt voor het openen van deze topic Chivu05! Top.

Nou weet ik niet hoe definitief dit al was, maar dit stuk van jouw Ajaxshowtime zegt dat Schell in Ajax 2 zou gaan spelen, en dat de spelers met de aanbieding ook getekend hadden. Van Claasen is het bekend dat hij meteen bij de A-selectie komt trouwens.
Volgens mij gaat Claasen eerst gewoon met de jeugd mee trainen. Dat was in ieder geval het oorspronkelijke idee, wat ook logisch is gezien hij leeftijd.

Je hebt gelijk. Nouja ik heb er twee dingen over gehoord, hij zou eerst acclimatiseren bij Jong Ajax en daaran zou men kijken of hij naar de hoofdmacht zou doorschuiven komende zomer of verder in Ajax 2 zou blijven.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 feb 2008 18:27
Volgens mij zal hij een paar trainingen in de week met het eerste meedoen, voor de rest zal hij zijn wedstrijden bij Jong Ajax afwerken.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Do 21 feb 2008 18:29
Citaat:
Volgens mij zal hij een paar trainingen in de week met het eerste meedoen, voor de rest zal hij zijn wedstrijden bij Jong Ajax afwerken.
Ik verwacht veel van hem maar hij moet wel rustig de tijd krijgen om te wennen aan Nederland. Hij blijft erg jong en moet niet onder te veel druk komen te staan.

Off Topic: Ik ben bang dat een speler als Pato bijvoorbeeld onder veel te veel druk komt te staan bij A.C. Milan. Het is niet makkelijk een wedstrijd te spelen waar miljoenen mensen naar kijken. Kluivert bijvoorbeeld is echt onder die druk door gegaan.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 feb 2008 18:32
Ik ben benieuwd. Ik denk niet dat hij een erg lange aanpassingsperiode nodig heeft. Soiewso zal hij een seizoen lang in Jong Ajax niet ongeschonden uit de strijd komen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 22 feb 2008 11:42
Nou heb ik een vraagje wat misschien lichtjes offtopic gaat maar ik stel hem toch maar. Bij toeval kreeg ik van een Albanees te horen dat een van de grootste Albanese talenten bij Ajax speelde in de jeugd. Vasil Shkurti, nou heb ik zelf nog nooit van de beste man gehoord.

Met een beetje googlen kwam ik op deze site terrecht
http://www.albanian.com/community/vbl/s ... hp?t=14569
Ook daar staat dit

Vasil Shkurti
Date of birth: 27.04.1992
Position: Midfielder
Club: Ajax Amsterdam

Is dat een urban myth of zit deze man ook bij Ajax?
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Vr 22 feb 2008 12:12
Citaat:
Nou heb ik een vraagje wat misschien lichtjes offtopic gaat maar ik stel hem toch maar. Bij toeval kreeg ik van een Albanees te horen dat een van de grootste Albanese talenten bij Ajax speelde in de jeugd. Vasil Shkurti, nou heb ik zelf nog nooit van de beste man gehoord.

Met een beetje googlen kwam ik op deze site terrecht
http://www.albanian.com/community/vbl/s ... hp?t=14569
Ook daar staat dit

Vasil Shkurti
Date of birth: 27.04.1992
Position: Midfielder
Club: Ajax Amsterdam

Is dat een urban myth of zit deze man ook bij Ajax?


In ieder geval geen speler binnen de opleiding. Kan zijn dat hij op stage is geweest. Ik heb nog nooit van deze speler gehoord.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 29 feb 2008 11:21
Citaat:
Profcontract A1-speler Schell bij Ajax
Jordi Schell heeft vrijdag een contract getekend waardoor hij tot juli 2010 verbonden is aan Ajax. De jongeling is uiteraard blij met de overeenkomst. "Eindelijk is het zover. Dit is het begin van iets moois, hier heb ik jaren voor gewerkt."

Schell speelde bij amateurclub Hoofddorp toen hij werd gescout door Ajax. Tot dit seizoen kwam hij veelal als rechteraanvaller in actie in de A1. "Maar sinds dit seizoen speel ik op tien, als centrale middenvelder, en het gaat geweldig", aldus het talent op de officiƫle site van de Amsterdamse club.

Ook scoort Schell dit seizoen gemakkelijk. Momenteel staat de teller op tien. "Voorheen scoorde ik minder, moest ik het meer hebben van mijn voorzetten." De 18-jarige kijkt, ondanks het contract, nog niet ver vooruit. "Volgend jaar wil ik basisspeler worden bij Jong Ajax. Daarna zie ik wel hoe het verder gaat."
voetbalprimeur.nl

Het was al bekend maar nu dan ook officieel.

[color=red">EDIT: Bron[/color">
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 29 feb 2008 11:33
Vergeet je bron niet te vermelden, JD. Het staat in ieder geval ook op Ajax.nl.
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Vr 29 feb 2008 13:18
Ik heb het veranderd in het hoofdbericht.

Het is wel te hopen dat Ajax Schel als buitenspeler ziet en niet als middenvelder. Daarvoor is hij te klein en niet sterk genoeg.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 29 feb 2008 13:27
Ja, het viel mij ook al op bij onderstaande foto. Van Geel is zeker geen reus, maar vergeleken met de familie Schell lijkt hij wel een basketballer.

ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 29 feb 2008 14:19
Citaat:
Ik heb het veranderd in het hoofdbericht.

Het is wel te hopen dat Ajax Schel als buitenspeler ziet en niet als middenvelder. Daarvoor is hij te klein en niet sterk genoeg.
Ja maar als je hem ziet voetballen merkt je zijn lengte niet. Hij is fysiek gewoon in orde en gaat aardig de duels in.
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Vr 29 feb 2008 15:07
In het filmpje op Ajax Internet TV laat Van Geel weten dat hij Schell zich op de posities van rechtsbuiten en aanvallende middenvelder moet richten. Een logische zaak dus.

Overigens is een 2-jarig contract standaard voor een speler uit de A1 die naar de senioren gaat. Hij krijgt dan twee jaar de kans om zich te bewijzen en door te groeien. Lukt dit goed, dan kan de speler al snel een eerste elftal contract tekenen (zoals De Jong, V/d Heijden).
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 29 feb 2008 15:09
Citaat:
In het filmpje op Ajax Internet TV laat Van Geel weten dat hij Schell zich op de posities van rechtsbuiten en aanvallende middenvelder moet richten. Een logische zaak dus.

Overigens is een 2-jarig contract standaard voor een speler uit de A1 die naar de senioren gaat. Hij krijgt dan twee jaar de kans om zich te bewijzen en door te groeien. Lukt dit goed, dan kan de speler al snel een eerste elftal contract tekenen (zoals De Jong, V/d Heijden).
Ik denk dat het hem wel lukt om een nieuw contract te verkrijgen. Het is trouwens best logisch dat ze zulke jonge jongens niet zo lang tekenen aangezien ze wel willen dat hij niet naar het buitenland vertrekt maar nog niet zeker weten of hij echt goed genoeg door blijft groeien.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 29 feb 2008 17:23
Citaat:
Ajax wil verder met Slijngard

Bron: Ajax Showtime

Ajax wil het aflopende contract van linksback Donovan Slijngard verlengen. De 20-jarige aanvoerder van Jong Ajax heeft de aanbieding van de Amsterdammers in beraad en zal binnenkort een beslissing nemen over zijn toekomst.

Dit vertelde zijn zaakwaarnemer Alex Kroes tegenover Ajax Showtime. Een andere Jong Ajacied, Javier Martina, blijft alleen bij Ajax als hij in de A-selectie komt. Alleen in dat geval kan Ajax het contract van Martina met twee jaar verlengen.

Kroes: 'Martina wil graag bij Ajax blijven, maar dan wel als volwaardig lid van de A-selectie. Van Ajax hoor ik goede verhalen over Javier en ik verwacht zelfs dat Martina eerdaags zijn debuut gaat maken'
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 29 feb 2008 18:15
Citaat:
Ajax wil verder met Slijngard

Bron: Ajax Showtime

Ajax wil het aflopende contract van linksback Donovan Slijngard verlengen. De 20-jarige aanvoerder van Jong Ajax heeft de aanbieding van de Amsterdammers in beraad en zal binnenkort een beslissing nemen over zijn toekomst.

Dit vertelde zijn zaakwaarnemer Alex Kroes tegenover Ajax Showtime. Een andere Jong Ajacied, Javier Martina, blijft alleen bij Ajax als hij in de A-selectie komt. Alleen in dat geval kan Ajax het contract van Martina met twee jaar verlengen.

Kroes: 'Martina wil graag bij Ajax blijven, maar dan wel als volwaardig lid van de A-selectie. Van Ajax hoor ik goede verhalen over Javier en ik verwacht zelfs dat Martina eerdaags zijn debuut gaat maken'
Mooi nieuws, mooi nieuws, Slijngard en Martina verdienen een contract verlenging en een plek bij de A selectie.
Leonel


Geregistreerd: 18-12-2007
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 29 feb 2008 18:16
Citaat:
Ajax wil verder met Slijngard

Bron: Ajax Showtime

Ajax wil het aflopende contract van linksback Donovan Slijngard verlengen. De 20-jarige aanvoerder van Jong Ajax heeft de aanbieding van de Amsterdammers in beraad en zal binnenkort een beslissing nemen over zijn toekomst.

Dit vertelde zijn zaakwaarnemer Alex Kroes tegenover Ajax Showtime. Een andere Jong Ajacied, Javier Martina, blijft alleen bij Ajax als hij in de A-selectie komt. Alleen in dat geval kan Ajax het contract van Martina met twee jaar verlengen.

Kroes: 'Martina wil graag bij Ajax blijven, maar dan wel als volwaardig lid van de A-selectie. Van Ajax hoor ik goede verhalen over Javier en ik verwacht zelfs dat Martina eerdaags zijn debuut gaat maken'


Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Martina het zal doen in het eerste. Als ik het zo lees hier op de site met de verslagen van jong-ajax dan speelt hij week in week uit een goede wedstrijd. Kennedy en Rommedahl vullen die positie niet in zoals je het hoort te doen.
Dan kunnen mensen wel zeggen van "Dat kan je niet maken" , maar je moet het juist doen zodat ze ff op de feiten worden gewezen. (Ik moet wel zeggen dat rommedahl op de verkeerde wijze gebruikt wordt. Die moet gewoon de 2de helft erin worden gezet met zijn snelheid)
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 15:26
De begintopic is weer up to date.

Lazic, Aslan en Ouwerkerk hebben inmiddels getekend. Op het filmpje op Ajax Internet TV valt ook de uitspraak van Van Geel 'Ouwerkerk gaat in principe samen met Sergio Padt in Jong Ajax keepen' op. Hieruit kan opgemaakt worden dat Padt ook een aanbieiding heeft ontvangen (alle spelers van Jong Ajax hebben/krijgen contract). Dit zal dan gaan om een 2 of 3-jarig contract.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 17:42
Dan vraag ik me af wat er met de overige keepers gaat gebeuren.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Ma 3 maa 2008 17:46
Citaat:
Dan vraag ik me af wat er met de overige keepers gaat gebeuren.
Ik ook Marco Van Duin en Koen Verhoeff zijn er ook altijd nog.
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Di 4 maa 2008 15:20
Citaat:
Dan vraag ik me af wat er met de overige keepers gaat gebeuren.
Ik ook Marco Van Duin en Koen Verhoeff zijn er ook altijd nog.

Verhoeff moet vertrekken. De toekomst van Van Duin is nog niet helemaal bekend volgens mij.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Di 4 maa 2008 15:43
Citaat:
Dan vraag ik me af wat er met de overige keepers gaat gebeuren.
Ik ook Marco Van Duin en Koen Verhoeff zijn er ook altijd nog.

Verhoeff moet vertrekken. De toekomst van Van Duin is nog niet helemaal bekend volgens mij.Waarom moet Verhoeff vertrekken? Ik vond hem nooit slecht keepen in de jeugd, kunnen ze hem niet eerst verhuren?
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.616 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Contracten Jong Ajax en Jeugd
Ga
Zoeken: