Auteur
|
Bericht
|
Bertje

Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 20:42
|
|
Net alsof Sulejmani niet voor Chelsea wil spelen.
|
Fredd

Forum berichten: 39
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 20:42
|
|
Maar Ajax heeft ook veel voor deze jongen over en MvB wilt hem heel graag. Denk dat Ajax ook wel wat op tafel durft te leggen, maar Chelsea zal er vaart achter willen zetten denk ik zo.
|
yk_93

Forum berichten: 546
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 20:45
|
|
Citaat: Net alsof Sulejmani niet voor Chelsea wil spelen.
Tuurlijk, maar hij weet zelf toch ook dat hij daar geen basisplaats heeft. Bij Ajax wel en hij komt toch wel in de absolute top terecht ook na een jaar ( of 2/3 ) bij Ajax
|
Bertje

|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 20:46
|
|
Het hangt er vanaf hoe snel Ajax rond komt met Heerenveen, lijkt mij. Hoe langer het duurt, hoe meer kans je hebt dat Chelsea hem het hoofd op hol brengt.
|
RobbieRotsKnots

Forum berichten: 38
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 21:15
|
|
Het bericht is ook al weer verwijderd van Ajaxshowtime.nl.
Want daar stond het op. Dus de betrouwbaarheid is ook ver te zoeken. Chelsea heeft op dit moment genoeg aanvallers en heeft net een nieuwe gekocht. Dus ik zie niet in dat chelsea op dit moment behoefte heeft aan hem.
Misschien voor verhuur maar verder is er nog niet veel bekend gemaakt over dat chelsea iets concreet van hem wil in tegenstelling tot ajax..
We moeten maar even afwachten. Ook zie ik in onze voorhoede voor volgend seizoen geen problemen. Ik zie liever een goeie middenvelder of verdediger komen. Denkt dat dat de prio zou moeten zijn van MvB.
Greets RRK
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 21:28
|
|
Wat zuur als Sulejmani niet komt, het wordt er alleen maar hilarischer op. Ajaxieden die week in week uit schietgebedjes hebben verricht voor het slapen voor de komst van Sulejmani. Al die (zogenaamde) insiders die konden melden dat het al zó goed als rond was. Eerst waren er geruchten dat Sulejmani gepresenteerd zou worden na de dubbele ontmoeting tussen Ajax-Heerenveen. Wat niet gebeurd is. Inmiddels zijn we een tijd verder en dan hoor ik dat het dinsdag rondkomt, weer niet gebeurd, het is nu woensdag en Chelsea lijkt definitef voluit te willen gaan voor Sulejmani en de kans is groot aanwezig dat het binnen de kortste keren rondkomt met Heerenveen. Het is dus aan Sulejmani waar ie voor kiest, kiest ie voor de geleidelijke weg naar de top, of meteen.
|
RobbieRotsKnots

|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 21:57
|
|
Laten we hopen op meteen. Dan is die volgend seizoen gewoon in de arena te bewonderen
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 22:51
|
|
Maar wat loopt die zaakwaarnemer dan te blaten dat hij denkt dat het volgende week rondkomt? Prijs opdrijven? Ajax gebruiken? Btje jammer dan. Als hij niet komt, het zij zo, maar laten we ons nog geen complex aanpraten svp.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 14 mei 2008 23:06
|
|
Grappig trouwens dat dat bericht van AT5 nog door geen enkele andere site is overgenomen.
Citaat: Wat zuur als Sulejmani niet komt, het wordt er alleen maar hilarischer op. Ajaxieden die week in week uit schietgebedjes hebben verricht voor het slapen voor de komst van Sulejmani. Al die (zogenaamde) insiders die konden melden dat het al zó goed als rond was. Eerst waren er geruchten dat Sulejmani gepresenteerd zou worden na de dubbele ontmoeting tussen Ajax-Heerenveen. Wat niet gebeurd is. Inmiddels zijn we een tijd verder en dan hoor ik dat het dinsdag rondkomt, weer niet gebeurd, het is nu woensdag en Chelsea lijkt definitef voluit te willen gaan voor Sulejmani en de kans is groot aanwezig dat het binnen de kortste keren rondkomt met Heerenveen. Het is dus aan Sulejmani waar ie voor kiest, kiest ie voor de geleidelijke weg naar de top, of meteen.
Denk nou eens even na. Ajax was rond met Sulejmani en naderde een akkoord met Heerenveen. Wie of wat kan er dan nog roet in het eten gooien? Juist, een grotere club die meer geld kan bieden en op hol geslagen zaakwaarnemers. Chelsea past dus precies in dit verhaal. Ik denk dat Sulejmani graag naar Ajax wil vanwege de zekerheid op speeltijd. Als die zaakwaarnemers van hem echter de tijd krijgen om te pushen dan vrees ik het ergste.
Citaat: Tja dan zijn we de klos en zal het Dirar worden. Zal Sulejmani wel meteen naar Chelsea gaan.
No offense, maar als ik af ga op de beschrijving van jou en een andere kennis van me, dan lijkt me dat bijna geen alternatief. Klinkt als een flinke achteruitgang, in ieder geval.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Do 15 mei 2008 05:50
|
|
Natuurlijk ga je er met Dirar gigantisch op achteruit, al heb ik wel het idee dat het een Ajaxwaardige speler kan worden. Maar ik zie anders ook niet wat Ajax dan van plan is.
Dirar kost natuurlijk minder, het geld zal dan op andere posities extra uitgegeven worden.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Do 15 mei 2008 10:55
|
|
Dirar zou er anders meteen moeten staan, want Ajax heeft op dit moment maar drie goede aanvallers.
Maar goed, even met een kritische kijk: in hoeverre is deze samenloop van omstandigheden de schuld van Ajax. We weten nu een aantal dingen. Ten eerste, dat Ajax al een hele tijd in gesprek is met Heerenveen. Ten tweede, dat men de onderhandelingen laat voeren door Slop (die volgens mij altijd de hand op de knip wil houden) en de in de voetbalwereld onervaren Van der Aat. Ten derde, dat de zaakwaarnemer van Sulejmani vorige week de publiciteit opzocht en vertelde dat de transfer nog slechts een kwestie van tijd zou zijn. Blijkbaar werd hij ongeduldig.
Als ik dit zo allemaal op een rijtje zet moet ik helaas concluderen dat Ajax adequaat en snel genoeg gehandeld lijkt te hebben. En dit is niet de eerste keer. Kunnen ze zaken nou niet gewoon een keer normaal afhandelen?
On the bright side: het kan ook dat er geen reden tot paniek is. En dat het hier gaat om de eerste optie tot koop die Chelsea wil verwerven bij Ajax. Ik bedoel maar, net zoals die zaakwaarnemer vorige week onrustig werd en uitspraken deed, kan hij nu ook geduld hebben verloren met Ajax en uitspraken doen. Sowieso vind ik het opvallend dat werkelijk geen enkele serieuze site dit nieuws heeft overgenomen.
|
jari-litmanen

Forum berichten: 47
|
Geplaatst: Do 15 mei 2008 11:32
|
|
Ben het met je eens Thomas, Ajax moet er eens vaart achter zetten als ze bezig zijn.
Altijd dat eeuwige getreuzel. Slop moet gewoon inpakken, die man moet je geentransfers laten regelen. Per wanneer is Blind trouwens bevoegd voor dit soort zaken, neem aan per direct ?
Marco wil een speler, is bekeken is goed bevonden, hveen vraagt, ajax gaat er onder zitten, hveen vraagt nogmaals, ajax gaat accoord maar gaat dan eeuwenlang zitten zeiken over paar euro, want meer is het echt niet, over percentage bij doorverkoop etc.
Gewoon afhandelen die zaak, straks zien we dit talent in een ander shirt schitteren en is het weer van, ja Ajax durfde geen knopen door te hakken...
Overigens, ik heb er nog steeds wel vertrouwen in dat Sulejmani volgens seizoen in de Arena speelt hoor.
|
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Do 15 mei 2008 15:06
|
|
Ajax onderhandelt op dit moment over de doorverkoopclausule van Sulejmani heb ik vernomen. Het bedrag is oke, maar Heerenveen wil ook geld vangen als hij de stap maakt vanaf Ajax naar een topclub.
Dat van Chelsea is volgens mij gewoon speculatie hoor. En Sulejmani wil nogsteeds graag naar Ajax toe, hij wil zich gewoon optimaal ontwikkelen en ziet Ajax als een club die al jarenlang internationale toppers heeft gemaakt. En dat grootheden bij Ajax nu komen vind hij ook geweldig. Bovendien is Chelsea niet zijn droomclub, tenminste niet een club waar hij naam wil maken. Dus volgens mij kiest hij voor de beste optie: Ajax!
Ze zijn alleen op zoek naar de beste deal hoor. Maar mij draait het totaal niet om het commerciele succes, zolang Ajax maar de naam hoog houdt. En met dat succes bereik je uiteindelijk veel meer.
|
Khalid Boulahrouz

Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Do 15 mei 2008 15:07
|
|
Denk je dat hij deze week nog gepresenteerd gaat worden, wzadb?
|
Eto'o

|
Geplaatst: Do 15 mei 2008 15:09
|
|
Zoals ik al zei: ik denk dat die zaakwaarnemer onrustig is geworden en daarom en passant weer in de publiciteit komt en even een andere club noemt. Dit is het spelletje. Hij wil de druk opvoeren. Sowieso moeten we niet vergeten dat er altijd een percentage naar de zaakwaarnemers gaat. Hoe hoger de transferprijs, hoe meer geld voor de zaakwaarnemer. En laten we niet vergeten dat Heerenveen destijds ook al ruzie kreeg met de zaakwaarnemers van Alves, over dat percentage. Heerenveen wilde het destijds niet afstaan.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Do 15 mei 2008 15:19
|
|
Sulejmani heeft zijn intentie aangegeven, maar over contracten mag pas gesproken worden naar een akkoord tussen de clubs en daaraan houdt Ajax zich vaak ook(ze schetsen het wel voor, maar nog geen echte voorstellen). Dus dan moeten de contractonderhandelingen nog plaatsvinden en de medische keuring ook, bovendien wordt een aankoop meestal pas op maandag of dinsdag gepresenteerd ivm de beursgenoteerdheid. Dus ik verwacht het in het begin van volgende week. En als Ajax CL gaat spelen dan denk ik dat de onderhandelingen geen probleem meer zijn.
|
Bertje

|
Geplaatst: Do 15 mei 2008 15:20
|
|
Maar als die zaakwaarnemer wil dat Sulejmani naar Ajax gaat, moet-ie natuurlijk niet schemeren met interesse van Chelsea. Immers zal Heerenveen dan gelijk alles afkappen, want daar doet men liever zaken met Chelsea dan met Ajax.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Do 15 mei 2008 15:44
|
|
Hij wil gewoon dat clubs om hem vechten(de vastberadenheid tonen) en die zaakwaarnemer die heeft ook een zakelijk belang. Maar Sulejmani ziet Ajax als een prachtig plaatje waar hij graag deel van wil gaan uitmaken. Bovendien is Chelsea niet verstandig, zit je helemaal niet op de mooie top van de bergen in de voetbalwereld. Ik hoop dat Ajax hem dat ook wijsmaakt. Maar ik heb het idee dat De Visser wel Chelsea attent heeft gemaakt om hem te kopen, dat hij erachter zit. Ajax moet nu niet de mooiste deal gaan proberen te sluiten, want Chelsea kan het heel simpel idealer maken voor SCH. Dus gewoon zo snel mogelijk afronden Ajax!
|
RobbieRotsKnots

|
Geplaatst: Do 15 mei 2008 22:41
|
|
Verschil van 1, 5 miljoen tussen vraag en aanbod: 'Morgen opnieuw gesprek Ajax en Heerenveen over Sulejmani'
15-05-08
Insiders binnen Ajax melden ons dat vrijdag er een nieuw gesprek gepland staat tussen delegaties van Ajax en Heerenveen om de overgang van Sulejmani naar Ajax te bespreken. Ook inhoudelijk weet onze bron informatie te melden: Er zou vooralsnog een gat van zo'n 1,5 miljoen zitten tussen het bod van Ajax en de vraagprijs van Heerenveen: Ajax biedt 9,5 miljoen, Heerenveen vraagt 11 miljoen plus een deel van de opbrengst mocht Sulejmani tussentijds door Ajax voor een hoger bedrag verkocht worden.
AjaxF-side.NL
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=5123
Ik ben zelf niet heel erg bekend met deze site dus hoe betrouwbaar dit is weet ik niet.
Verder denk ik ook, net als meerdere hier, dat de zaakwaarnemer zulke uitspraken doet over Chelsea om Ajax op te fokken. Simpelweg om de prijs op te stoken.
Ach we zullen het wel zien. Ik zal blij zijn als die komt maar zit meer te wachten op een verdediger. Want die andere speler waar over gesproken word, wat is daar dan van waar. Zouden ze echt tegen diegene zeggen: Nee we presenteren je nog niet i.v.m een speler die nog gekocht moet worden en dan willen we het tegelijk met jou doen.
Ik vind het maar een beetje vaag!!
Mvg RRK
|
Criticus

Forum berichten: 40
|
Geplaatst: Vr 16 mei 2008 00:29
|
|
Heb na een gesprek met Revo de site nog even bekeken en discussies gevolgd en vind het toch een zeer interessante en mooie site, waarbij er op het moment nog veel mensen met verstand van zaken zitten en de discussies van hoog niveau zijn.
Ik heb overigens hetzelfde verhaal als WZAWZDB vernomen. Met de toelichting dat Heerenveen evenveel wilt hebben als Ajax biedt kwa transfersom, maar een hoger doorverkooppercentage eist. Hierdoor zal men uiteindelijk wel uitkomen op een hogere transfersom en lager doorverkooppercentage. Ook wilde Ajax volgens hem wachten tot na het al dan niet behalen van de vCL.
Laten we met z`n allen hopen dat we volgend jaar mogen genieten van een aanval met Micky, Klaas-Jan en Luis.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Vr 16 mei 2008 00:39
|
|
Ook hier nogmaals welkom, Criticus! Nu stop ik hoor. :oops:
Het is in ieder geval wel een goed teken dat alle betrouwbare mensen met wat inside info hier uitkomen op hetzelfde verhaal. Wat me weer minder tevreden stelt is dat Ajax volgens jou gaat wachten op het al dan niet halen van de Champions League voorronde. Vorige zomer liet Ajax Aissati schieten omdat we ons niet wisten te kwalificeren voor de groepsfase en zijn we in het vervolg ongetwijfeld andere spelers misgelopen. Het zou een hele slechte (maar ook wel begrijpelijke) zaak zijn als Ajax nu al flinke compromissen moet sluiten met betrekking tot de beoogde spelers. Het maakt de zenuwen er voor komende zondag in ieder geval niet minder op. Als Ajax die voorronde maakt dan heb ik er namelijk wel vertrouwen in dat men met Van Basten de juiste versterkingen binnen weet te halen en zich weet te kwalificeren. Lukt dit niet, dan zal Ajax onmogelijk een Champions League-waardige ploeg op de been kunnen brengen. Het wanbeleid van afgelopen zomer teistert ons dan nog een seizoen langer.
|
AJAXJOOD

Forum berichten: 10
|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 16:01
|
|
Nou ik denk dat we deze speler wel kunnen vergeten :cry: Hij zou net zo goed naar een topclub kunnen gaan dan naar ons of bij heerenveen blijven, die spelen ook uefa ..
De mensen die hier de contacten hebben, wat denken jullie?
|
ajacied18

Forum berichten: 54
|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 16:05
|
|
Citaat: Nou ik denk dat we deze speler wel kunnen vergeten :cry: Hij zou net zo goed naar een topclub kunnen gaan dan naar ons of bij heerenveen blijven, die spelen ook uefa ..
misschien kan hij naar twente
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 16:13
|
|
Citaat: Nou ik denk dat we deze speler wel kunnen vergeten :cry: Hij zou net zo goed naar een topclub kunnen gaan dan naar ons of bij heerenveen blijven, die spelen ook uefa ..
Welkom op onze site op deze droevige dag, AJAXJOOD. :cry:
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Zo 18 mei 2008 16:45
|
|
Volgens mij is/was VCL een bonus en geen prioriteit voor Miralem. Immers, ondanks dit doe je bij Ajax mee om het kampioenschap, krijg je een beetr salaris, is de technische staf volgend jaar van dien aard (Van BAsten/Bergkamp/Van het Schip) dat je je als aanvaller toch geen 2x bedenkt. Als hij voor Chelsea kiest gaat het om het geld en niets anders. Dan moet je zo'n jongen ook niet willen. enige probleem dat ik zie is dat je onderhandelingspositie minder goed is geworden. Als het om doorverkoopspercentages agat zal Ajax wel wat stugger worden. We hebben immers sowieso 9 miljoen minder in het laatje.
|