Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Miralem Sulejmani
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Miralem Sulejmani
Maker: Eto'oBekeken: 48290
Status: InactiefBerichten: 852
+ Nieuw bericht <<<   <   27  |  28  |  29  |  30  |  31  |  32  |  33  |  34  |  35   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 16:37
Daar weet ik geen knars van. Maar vertrouw me, dat gebeurt echt niet. De enigste die gepresenteerd zal worden is mister Katoen, het nieuwe thuisshirt van Ajax.
ajacied18

Forum berichten: 54
Geplaatst: Ma 30 jun 2008 16:40
We wachten het maar een paar uurtjes af.... morgen weten we sowieso meer
ajacied18

Forum berichten: 54
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 13:35
Ik las dit stukje op ajaxshowtime

Ajax is nog steeds in onderhandeling met Sc Heerenveen over Miralem Sulejmani. De Servische aanvaller staat van meet af aan hoog op het verlanglijstje van Marco van Basten, die 14 juli aan de slag gaat als nieuwe trainer van Ajax.
Met Sulejmani heeft de club inmiddels een persoonlijk akkoord bereikt. 'Met de speler zelf zijn we er wel uit', zegt Danny Blind. 'Het is nu een zaak van club tot club. Die onderhandelingen lopen nog steeds.'

Dit word gemeld in de papieren versie van VI pagina 5
Ajaciedjuh

Forum berichten: 272
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 13:49
Klopt, ik heb het zojuist gelezen. Als ze nog steeds in onderhandeling zijn, dan komen ze er wel uit.
El Chícharito

Geplaatst: Wo 2 jul 2008 13:51
Dat weet ik niet. Ajax wil goedkoop en Heerenveen is niet gek. Maar ik denk dat Ajax dit moet betalen om Huntelaar te behouden.
Ajaciedjuh

Geplaatst: Wo 2 jul 2008 13:53
Citaat:
Dat weet ik niet. Ajax wil goedkoop en Heerenveen is niet gek. Maar ik denk dat Ajax dit moet betalen om Huntelaar te behouden.

Als het verschil dermate groot zou zijn, dan waren ze al lang afgehaakt. Een ding is zeker, Ajax wil hem perse hebben, anders zouden ze nu niet meer aan het onderhandelen zijn.
El Chícharito

Geplaatst: Wo 2 jul 2008 13:55
Daarom gaat Ajax ook de hoofdprijs betalen, iets wat je graag wilt doe je alles voor. Dat vind ik erg genoeg.
Brasil

Forum berichten: 156
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 14:06
Citaat:
Daarom gaat Ajax ook de hoofdprijs betalen, iets wat je graag wilt doe je alles voor. Dat vind ik erg genoeg.

Dat we de hoofdprijs gaan betalen dat weet iedereen al maanden. Des te erger vind ik het dat het zo lang moet duren. Al denk ik , dat na het 'uitlekken' van dit nieuws , er vaart in gaat komen.
Ajaciedjuh

Geplaatst: Wo 2 jul 2008 14:25
En dit weer in combinatie met de uitspraak van de voorzitter van Heerenveen 'dat het niet zeker was dat Sulejmani volgend jaar nog bij Heerenveen zou spelen' ........
Fernando Redondo

Forum berichten: 80
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 14:35
Citaat:
Klopt, ik heb het zojuist gelezen. Als ze nog steeds in onderhandeling zijn, dan komen ze er wel uit.

Waarom?
Heerenveen is een sterke onderhandelaar (4 miljoen voor Zuiverloon) en je weet ook niet precies wat voor zaakwaarnemers Sulejmani heeft en willen hebben.
skieto

Forum berichten: 803
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 14:36
Citaat:

Dat we de hoofdprijs gaan betalen dat weet iedereen al maanden. Des te erger vind ik het dat het zo lang moet duren. Al denk ik , dat na het 'uitlekken' van dit nieuws , er vaart in gaat komen.
Ik denk dat Heerenveen toch nog meer eruit probeerd te halen. En als dat niet lukt, ze het op het eind toch afhaken, oftwel dat ze hem niet verkopen aan Ajax.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 14:52
Citaat:

Als het verschil dermate groot zou zijn, dan waren ze al lang afgehaakt. Een ding is zeker, Ajax wil hem perse hebben, anders zouden ze nu niet meer aan het onderhandelen zijn.

Wat ook zeker is is dat Heerenveen Ajax toestemming heeft gegeven om Sulejmani te benaderen. Blijkbaar zag men een verkoop van Sulejmani en datgene dat Ajax te bieden had ook gewoon zitten.

Citaat:

Inderdaad, zeg. Waar hebben Ajax en Heerenveen het de afgelopen drie maanden in vredesnaam over gehad? Ik heb het idee dat ik de voetbalwereld inmiddels toch wel redelijk doorzie, maar hier snap ik weinig van.
bugs

Forum berichten: 405
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 16:21
30 maart was de intresse al bekend, het is vandaag 2 july.
zegt wel weer genoeg denk ik. tot op heden is er niets echt positiefs uitgekomen
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 20:48
Citaat:
Ajax en Sulejmani akkoord over transfer
Geschreven op woensdag, 2 juli om 20:22

Miralem Sulejmani en Ajax hebben een persoonlijk akkoord bereikt over een transfer. Dat valt te lezen in de nieuwste editie van Voetbal International. “Met de speler zelf zijn we er wel uitâ€, aldus technisch manager Danny Blind. “Het is nu een zaak van club tot club.â€

Dinsdag kondigde voorzitter Uri Coronel aan ‘louter topspelers te willen halen’. Sulejmani lijkt, na Dario Cvitanich, de tweede grote aankoop te worden voor de Ajacieden. Zijn club SC Heerenveen en Ajax zijn nog volop in onderhandeling.

De negentienjarige Serviër was het afgelopen seizoen één van de revelaties in de Eredivisie. Hierdoor stond hij vanaf het begin af aan bovenaan het wensenlijstje van de nieuwe hoofdtrainer Marco van Basten. Voor Heerenveen speelde hij 34 wedstrijden waarin hij vijftien keer scoorde.

bron: www.voetbalzone.nl

Ik weet het dit hebben we al vaker de revu zien passeren maar ik dacht het is de moeite waard om te melden. Nu heeft ook Uri Coronel gezegd dat Ajax alleen top-aankopen gaat doen, daar valt Sulejmani onder lijkt mij. Ik hoop dat ik maandag(avond) er meer over hoor.
Khalid Boulahrouz

Forum berichten: 320
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 20:53
Het is toch al enige tijd bekend dat Ajax en Sulejmani persoonlijk rond zijn? Snap niet dat het zo lang nog kan duren, maar alles heeft uiteraard te maken met geld.
Wez

Forum berichten: 70
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 22:16
Dat wij het wisten dat is stap 1. Dat Blind dit in een interview zegt in de VI dat is denk ik dan toch echt stap 4 à 5. Blind gaat dit toch niet zo maar eventjes in de groep gooien?

En dat ze rond zijn met Sulejmani wilt dan ook weer zeggen dat ze toestemming hebben gekregen van Heereveen om met hem rond de tafel te gaan zitten.
El Chícharito

Geplaatst: Wo 2 jul 2008 23:03
Laten we het nu eens rondmaken, want ik word een beetje onrustig hiervan.
Wez

Forum berichten: 70
Geplaatst: Do 3 jul 2008 11:49
want? Volgens mij is het nieuws wat van betrouwbare bronnen komt toch echt niet negatief t.o.v. de komst van Sulejmani richting Ajax. Of leg jij de berichtgeving anders uit?
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Do 3 jul 2008 12:50
Citaat:
want? Volgens mij is het nieuws wat van betrouwbare bronnen komt toch echt niet negatief t.o.v. de komst van Sulejmani richting Ajax. Of leg jij de berichtgeving anders uit?

Misschien is een sceptische kijk op deze soap wel logisch aangezien het wel heel erg lang duurt allemaal en tja ook voorgaande jaren leek het allemaal heel mooi maar stonden we met flut-aankopen op het veld.
Oscarito

Forum berichten: 435
Geplaatst: Do 3 jul 2008 12:54
Dat is oud nieuws. Blind wilt zeker de gemoederen bedaren binnen de aanhang anders kan ik niet inzien waarom hij hiermee naar buitenkomt.
Nu ben ik toch eens benieuwd hoeveel het verschil is tussen vraag en aanbod, Heerenveen heeft al enkele malen duidelijk gemaakt dat ze een eventuele overstap niet als een sportieve vooruitgang zien voor Sulejmani en vragen een Sneijder-achtig bedrag voor de speler.
Ervan uitgaande dat Heerenveen best weet dat ze geen 27 miljoen euro gaan krijgen voor Sulejmani zullen ze wel akkoord gaan met zo'n 19 a 20 miljoen euro, Ajax kennende zullen ze wel iets van 12 miljoen euro hebben geboden en willen ze niet hoger gaan dan 15 miljoen euro.

Nee, ik moet het nog maar zien of deze transfer plaats zal vinden. Ik zou Ajax in deze wel gelijk geven want elk bedrag boven de 15 miljoen euro zou teveel zijn.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Do 3 jul 2008 12:57
Zei Blind ook niet dat de selectie rond zou zijn voor de eerste training van het nieuwe seizoen?
Jeroen

Forum berichten: 672
Geplaatst: Do 3 jul 2008 13:03
Citaat:
Zei Blind ook niet dat de selectie rond zou zijn voor de eerste training van het nieuwe seizoen?

Dan mag hij wel opschieten want die begint over 11 dagen. Uiteraard zijn wij het meest gebaat bij duidelijkheid en zie ik ook het liefst een aantal nieuwelingen tegemoet op de 14e, maar eigenlijk snap ik de haast en de zelf opgelegde druk niet. Voor het eerst in jaren hoeft Ajax niet een race tegen de klok te voeren omdat het geen voorronde CL speelt. Zelfs de Super Cup gaat dit jaar aan ons voorbij. Wanneer de ploeg ongeveer 3, 4 weken voor de eerste competitiewedstrijd rond is zou ik er ook vrede mee hebben.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Do 3 jul 2008 13:03
Uit het feit dat Kuiper weer aangeeft dat er nog geen transfer tot stand is gekomen leid ik af dat die er wel gaat komen. Heerenveen wil gewoon de maximale prijs.
Jeroen

Forum berichten: 672
Geplaatst: Do 3 jul 2008 13:05
Daarnaast is Ajax ten opzichte van Heerenveen uiteraard een sportieve verbetering, want die hebben elkaar het afgelopen seizoen 5 keer ontmoet en 5 maal eindigde het in een (al dan niet ruime) overwinning voor Ajax. Twente is toch ook niet ineens een vooruitgang omdat ze in de voorronde CL terechtkomen? Het heeft allemaal met de knikkers te maken en dat weet een club als Heerenveen verdomd goed.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Do 3 jul 2008 13:29
Ach dat soort clubs mogen zich van mij dan best van het niveau topclub noemen etc. zolang ze dan ook maar de lasten van die status dragen. Het leuke is, dat willen die clubs dan niet, en dan reageert een Nijland ook verongelijkt als Roda ineens drie Miljoen vraagt voor Meeuwis. Nee beschouw die uitspraken van zo'n voorzitter maar gewoon als 'spierballentaal'. Heerenveen haalt zo een wit voetje bij de achterban. De reden dat het zo aansleept is het zoeken naar marktconformiteit.
Ajax had een tijdje terug hetzelfde probleem met Steven Defour, ook dat sleepte maanden aan. Dat Sulejmanizaak aansleept is dus ook niet gek. De volgende vraag die je kan stellen is wat marktconformiteit is. Persoonlijk basseer ik dat ook op de begroting van zo'n club zelf. Ajax heeft een begroting van zo rond de 70 miljoen, het maximale bedrag wat we tot nu toe ontvangen hebben is 27 Miljoen Euro. En dat was voor een exceptioneel talent. Persoonlijk denk ik ook dat Ajax nooit meer dan 35 miljoen kan vangen (trenzij de martk heel vreemd evolueert). Heerenveen heeft ongeveer een begroting van 27 Miljoen. Meer dan de helft van een begroting kan een speler naar mijn mening ook niet kosten. Ajax kan ook geen 65 Miljoen vragen, wat voor speler we ook onder ons hoede hebben. 14 Miljoen (50%) lijkt me meer dan redelijk en verder moet Ajax niet gaan
+ Nieuw bericht <<<   <   27  |  28  |  29  |  30  |  31  |  32  |  33  |  34  |  35   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.894
Berichten: 213.636 Onderwerpen: 2.467 Nieuwste lid: mollywilson
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.621.840 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Miralem Sulejmani
Ga
Zoeken: