Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Technische Staf & Het Bestuur » Ajax' clubarts Goedhart
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Ajax' clubarts Goedhart
Maker: 343Bekeken: 4351
Status: InactiefBerichten: 15
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 apr 2008 14:41
Citaat:
AZ neemt Ajax' clubarts Goedhart per 1 juli over

Bron: Sportweek

Edwin Goedhart (foto) treedt per 1 juli in dienst als fulltime sportarts van AZ, melden de Alkmaarders op de clubsite. De 44-jarige Haarlemmer was sinds 2002 hoofd medische staf/clubarts van Ajax. Daarvoor was hij acht jaar werkzaam als clubarts bij HFC Haarlem en drie jaar als bondsarts verbonden aan de KNVB.

Bij AZ was de behoefte aanwezig de medische staf te versterken met een fulltime sportarts. De huidige dokter Willem Becking blijft aan AZ verbonden, maar zal minder uren in de club steken. In Goedhart denkt AZ één van de meest ervaren sportartsen gevonden te hebben.

Begin 2008 liet Goedhart Ajax reeds weten dat hij de club na zes jaar zou verlaten. In de overstap naar AZ ziet hij een nieuwe uitdaging. 'Ik verheug me ontzettend op de samenwerking met de mensen van de technische en medische staf van AZ. Gezamenlijk hopen we het reeds ingezette beleid verder vorm te geven,' aldus Goedhart.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 25 apr 2008 14:45
Wie haalt Ajax ter vervanging van hem, of is er al iemand bij Ajax die zijn taken over gaat nemen?
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 apr 2008 15:36
Ze proberen daar een AJax 2 te maken, grappig. Zielig is eigenlijk een betere bewoording, het lukt ze toch niet!
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 apr 2008 17:32
Kijken of ze onze jaarlijkse ziekenboeg kunnen overtreffen.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 apr 2008 17:35
In dat artikel staat dat Goedhart te kennen heeft gegeven niet verder te willen bij Ajax. Daar moet haast wel meer achter zitten, want normaal gesproken verruil je als volwaardig werknemer Ajax niet voor AZ. Ik neem dus aan dat Ajax te kennen heeft gegeven niet over te gaan tot contractverlenging.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 apr 2008 17:35
Dat was toch al eerder gemeld?
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 apr 2008 17:37
Nee, daar ging het me dus om. Er staat dat Goedhart Ajax heeft laten weten dat hij de club ging verlaten.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 apr 2008 17:39
Ach, Sportweek is nooit vies van een beetje stemmingmakerij.
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 apr 2008 20:07
Een nep-Ajacied dus. Ik hoop dat je jezelf thuis voelt tussen die wannabe's, want succes zal nooit komen. Goed dat die sukkels de club verlaten, mogen ze allemaal.

GEEN CLUB DIE ONS! KAN EVENAAAREN! AJAX 1 WORDT KAMPIOEN!
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 25 apr 2008 21:09
Het klopt dat Goedhart heeft gezegt dat hij wilde vertrekken maar dat komt omdat hij geen uidaging meer zeg binnen Ajax en een beetje aanvoelde dat ze bij Ajax niet erg tevreden over hem waren. Hij heeft in zijn Ajax tijd een paar fouten gemaakt en Ajax kan makkelijk een betere clubarts vinden.
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 apr 2008 21:24
Met andere woorden dus: hij voelde zich niet goed genoeg gewaardeerd. Uitdaging is voor een dokter geen issue, maar hij wil zich wel gewaardeerd voelen. En ik denk dat Ajax hem zag als een prutser, dus wou hij een nieuwe kans in een nieuwe omgeving. Dat is mijn analise.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 25 apr 2008 21:28
Citaat:
Met andere woorden dus: hij voelde zich niet goed genoeg gewaardeerd. Uitdaging is voor een dokter geen issue, maar hij wil zich wel gewaardeerd voelen. En ik denk dat Ajax hem zag als een prutser, dus wou hij een nieuwe kans in een nieuwe omgeving. Dat is mijn analise.
Ik denk dat het niet lag aan gewaardeerd voelen maar aan de eer aan jezelf houden. Hij wist waarschijnlijk dat Ajax niet met hem door wilde en heeft toen zelf snel bedankt, anders was hij ook nooit zo vroeg naar voren gekomen met dit nieuws.
Rinus


Geregistreerd: 29-12-2008
Forum berichten: 1713
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 4 apr 2009 17:02
Volgens mij ligt het allemaal aan hem dat Az nu kampioen wordt!
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Za 14 nov 2009 11:06
Goedhart is natuurlijk al weer terug bij Ajax, dus even naam van dit topic veranderen...

Vandaag stond een artikel in de telegraaf:

Citaat:
doet niets met protest van Ajax over griepprik door Jeroen Kapteijns
AMSTERDAM - Ajax heeft bij de KNVB geprotesteerd tegen de competitievervalsing, die kan ontstaan nu bij enkele eredivisieclubs tegen de richtlijnen van de overheid in toch een inenting is gegeven tegen de Mexicaanse griep. In een brief aan de voetbalbond reppen de Amsterdammers van "oneerlijke ongelijkheid", die invloed kan hebben op het competitieverloop. Ajax beschouwt het als onrechtvaardig dat clubs die zich wel aan de regels van de overheid hebben gehouden, straks in het nadeel zijn als ze één of meerdere spelers moeten missen door de Mexicaanse griep, terwijl de tegenstander door overtreding van de richtlijnen over een compleet fitte selectie beschikt.


De inentingen van de selecties van AZ, PSV, NAC Breda en Vitesse heeft een storm aan kritiek veroorzaakt, omdat de vaccins niet zijn bedoeld voor profvoetballers, maar voor risicogroepen als ouderen, kinderen en mensen met een ziekte. De KNVB ziet echter geen rol voor zichzelf weggelegd in deze kwestie, aldus directeur betaald voetbal Henk Kesler. "Dit is de verantwoordelijkheid van de clubartsen, die zijn afgeweken van de regel om alleen risicogroepen te vaccineren. Het lijkt me niet de rol van de KNVB om hier consequenties aan te verbinden." Kesler vindt niet dat er sprake is van ontoelaatbare competitievervalsing. "De omstandigheden zijn nooit helemaal gelijk. Bij de gewone seizoensgriep zijn er ook wel eens enkele spelers niet beschikbaar. Niet altijd is het even eerlijk in het leven."

Ajax-directeur Rik van den Boog oppert in het schrijven aan de KNVB twee mogelijke oplossingen om de ongelijkheid weg te nemen. Het alsnog vaccineren van de selecties van de overige eredivisieclubs dan wel het instellen van een regel, dat een wedstrijd wordt uitgesteld wanneer één of meerdere spelers bij een niet-gevaccineerde club door de Mexicaanse griep niet kunnen spelen.

Kesler: "Afgelopen week hebben we bij het ministerie van VWS geïnformeerd naar de mogelijkheid om vaccins te krijgen voor de spelers van Oranje, Jong Oranje en de overige eredivisieclubs. We hebben te horen gekregen dat dit niet mogelijk was, omdat die vaccins allemaal nodig zijn voor de risicogroepen en wij volgen deze richtlijn. Verder hebben we al jaren een griepprotocol, waardoor wedstrijden kunnen worden uitgesteld wanneer zes of zeven spelers van een club zijn geveld door de griep. Ik zie geen reden om dit aan te passen in verband met de Mexicaanse griep."

r-style


Geregistreerd: 25-12-2008
Forum berichten: 375
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 14 nov 2009 11:23
Mooi dat Ajax dit nu zegt en niet wacht totdat het daadwerkelijk zover is. Dan voorkom je dat mensen gaan zeggen dat ze het alleen zeggen omdat ze er nu nadeel van hebben.
rhianna


Geregistreerd: 21-04-2015
Forum berichten: 1
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 21 apr 2015 13:31
Het enige waar hij echt een meerwaarde heeft.
Lily lara
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.976.796 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Technische Staf & Het Bestuur » Ajax' clubarts Goedhart
Ga
Zoeken: