Forum
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » 13 juni 20:45 Nederland - Frankrijk (Groep C)
Ga
Zoeken:

Onderwerp: 13 juni 20:45 Nederland - Frankrijk (Groep C)
Maker: Eto'oBekeken: 4253
Status: InactiefBerichten: 77
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Lucas


Geregistreerd: 19-08-2007
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 16 jun 2008 20:46
Nederland haalde 4 jaar geleden de halve finale met 1 overwinning en 2 gelijke spelen. Niet te vergelijken met de 6 ounten die nu al gehaald zijn dus
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 jun 2008 14:07
Citaat:
Advocaat won in 2004 alleen van Letland. Niet te vergelijken.

Daar ging het me niet om, ik bedoel zelfs Advocaat haalde de halve finale en dat terwijl het hele land kritiek op hem had. Als je Van Basten al als geslaagd wilt bestempelen moet ie dit toch op z'n minst kunnen evenaren.

@Wij zijn Ajax: countervoetbal kan ook aantrekkelijk zijn, kijk nu maar naar het Nederlands Elftal of bijvoorbeeld het Dinamo Kiev van Lobanovsky. Tegen landen als Italiƫ en Frankrijk gaat het puur om het resultaat, daarbij speelden we tegen beide landen in aanvallend opzicht zowat de perfecte wedstrijd dus zo matig was het niet. Tegen landen als Luxemburg, Albaniƫ en Bulgarije mag je dan wel wat meer verwachten.

Het gaat me niet om de aantrekkelijkheid, het gaat me om het niveau. Ik kan niet meer genieten van een wedstrijd in Engeland dan Spanje, ookal gebeurd er vaak meer in Engeland. Ik wil gewoon goed verzorgd voetbal zien. En hoe mooi het dan wordt ligt aan de kwaliteit en de omstandigheden van de ploeg.

Juist tegen die slechte landen moet je minder verwachten, aangezien die totaal no-risk voetbal spelen. Dan moet je creatief en handig zijn in het doordringen van de 'muur'. Andere landen willen graag hun kwaliteiten showen, dus dan wordt het gemakkelijker om fouten te herkennen en af te straffen(zie Frankrijk). En als je dan geeneens kan leunen op een goede organisatie dan wordt het sowieso een nederlaag(zie Italie).
El Lute


Geregistreerd: 08-12-2007
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 18 jun 2008 19:25
Citaat:


wedstrijd gedaan zou je zeggen ware het niet dat Frankrijk in de 71e minuut de aansluitingstreffer maakte. Alle hoop werd een minuut later al de grond in geboord toen Robben een magistraal doelpunt maakte, de Fransen kwamen niet meer bij



Heb ergens een mooie theorie gelezen over de 3-1.
Henry pakt na zijn gol als een gek de bal uit het doel om zo snel mogelijk af te trappen wat ook gebeurde. Daardoor stond het complete elftal nog niet klaar toen Oranje af trapte wat je ook ziet. De hele zijkant was vrij.
Achteraf het cruciale moment geworden wat Henry deed.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.001.185 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Oranje & Andere Nationale Teams » 13 juni 20:45 Nederland - Frankrijk (Groep C)
Ga
Zoeken: