Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Miralem Sulejmani
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Miralem Sulejmani
Maker: Eto'oBekeken: 101158
Status: InactiefBerichten: 1648
+ Nieuw bericht <<<   <   58  |  59  |  60  |  61  |  62  |  63  |  64  |  65  |  66   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Empulse


Geregistreerd: 26-08-2009
Forum berichten: 917
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Kopenhagen
Geplaatst: Za 5 feb 2011 09:46
Speelde weer als een natte krant; ik geloof ook niet dat het ooit nog wat wordt met hem. Heeft eigenlijk één wapen: zijn snelheid, hetgeen vrijwel nooit tot zijn recht komt door Ajax' manier van spelen.
Lammert Albertus


Geregistreerd: 11-11-2010
Forum berichten: 279
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 5 feb 2011 10:51
Citaat:
Oh heb je gelijk in nr23, Jozefzoon. Die was ik helemaal vergeten. Hij was toch geblesseerd, is hij al terug ?


Hij wil niet tekenen, te weinig geloof in serieus perspectief bij Ajax, dus die zal gaan.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 5 feb 2011 10:56
Citaat:
Heeft eigenlijk één wapen: zijn snelheid, hetgeen vrijwel nooit tot zijn recht komt door Ajax' manier van spelen.
Als die eenmaal op gang is dan is het inderdaad een wapen, maar zijn acceleratie-snelheid moet gewoon veel beter bij hem.

Citaat:
Hij wil niet tekenen, te weinig geloof in serieus perspectief bij Ajax, dus die zal gaan.
Jozefzoon zal uiteindelijk wel bijtekenen. De zaakwaarnemer speelt het nu in de media om wat druk te zetten op Ajax. Dat heeft die al een keer eerder gedaan deze zaakwaarnemer met een andere speler.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 15:43
Ik vind Sulejmani zich op de rechtsbuitenpositie steeds beter profileren. Wat nog het meest opvalt is dat hij onzettend hard werkt en hij scoort redelijk veel. Als hij hard aan zichzelf blijft werken en het vertrouwen van Frank de Boer krijgt dan zal hij zijn belofte nog gaan innen. Hij moet af en toe het veld nog iets breder houden en wat zijn ploeggenoten moeten leren is dat ze hem vaker op snelheid de diepte in spelen. Ook moet de wisselwerking tussen hem en El Hamdaoui beter maar dat zal op termijn wel komen als ze langer met elkaar spelen. Al met al denk ik dat Ajax er goed aan zou doen om zo snel mogelijk zijn contract te verlengen want dat zal en zijn zelvertrouwen goed doen en hem langer bij de club houden. Als hij de stijgende lijn vast blijft houden dan zal hij uitgroeien tot een topspeler voor Ajax.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 16:02
@ ghost: Mee eens. Al vond ik hem gisteren in zijn acties soms wat ongelukkig. En inderdaad wat je zegt, hij moet wat vaker een leep balletje in de diepte krijgen.

Verder werkt hij zich helemaal het schompes dus wat dat betreft toch complimenten dat die jongen zich langzaam maar zeker manifesteert.
Lexafca


Geregistreerd: 21-12-2008
Forum berichten: 1627
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 16:10
Verlengen mag van mij, maar dan mag zijn salaris wel met 50% omlaag.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 16:14
Citaat:
Verlengen mag van mij, maar dan mag zijn salaris wel met 50% omlaag.
50% vind ik zelf overdreven maar zou hij genoegen nemen met een minder salaris dan zou dat natuurlijk top zijn. Ik denk alleen dat zelfs als hij dat niet doet Ajax zijn contract moet verlengen omdat Ajax over een paar jaar dat terug kan verdienen aan zijn verkoopprijs. Als hij hard blijft werken en zich goed ontwikkeld dan zal hij snel een van de beste spelers van de Eredivisie zijn en als hij redelijk vaak scoort dan zal hij voor Europese subtopclubs meteen veel waard zijn. Daarbij denk ik dat hij Ajax sportief gezien kan helpen doordat hij het wel in zich heeft om veel te scoren.

Nog een punt waar hij hard aan moet gaan werken is zijn rechterbeen. Misschien kan De Boer aan Bergkamp vragen of hij in een groepje met El Hamdaoui en Sulejmani aan hun zwaktes kan gaan werken.
Lexafca


Geregistreerd: 21-12-2008
Forum berichten: 1627
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 16:16
50% was ook overdreven bedoeld. Ik heb eerlijk gezegd geen eens een idee hoeveel hij verdient, maar dat zal rond de 2 miljoen liggen (schat ik), daar mag van mij wel een heel deel vanaf. Want hij haalt tot nu toe natuurlijk nog niet bijna het niveau dat hij bij Heerenveen haalde.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 16:20
Citaat:
50% was ook overdreven bedoeld. Ik heb eerlijk gezegd geen eens een idee hoeveel hij verdient, maar dat zal rond de 2 miljoen liggen (schat ik), daar mag van mij wel een heel deel vanaf. Want hij haalt tot nu toe natuurlijk nog niet bijna het niveau dat hij bij Heerenveen haalde.
Ik geloof dat hij zo'n 1.6 miljoen euro per jaar verdient wat natuurlijk te veel is voor de speler die hij nu is maar niet voor de speler die hij kan worden.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 17:45
Volgens mij is hij de grootverdiener na Stekelenburg.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 17:47
Citaat:
Volgens mij is hij de grootverdiener na Stekelenburg.

Dat zou na het vertrek van Suarez en Emanuelson best wel eens zo kunnen zijn. Al dacht ik dat Oleguer en Atouba meer dan Sulejmani verdienden.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 19 feb 2011 14:45
Echt te zot voor woorden. Olegeur en Atouba spelen amper, Atouba zelfs nooit.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 19 feb 2011 16:39
Ik meende dat Oleguer 2 miljoen en Atouba 1,3 miljoen p/jaar verdienden. Van Sulejmani weet ik het niet zeker, maar ik dacht dat het zo'n 1,75 miljoen was.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 06-06-2009
Forum berichten: 756
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 19 feb 2011 16:45
Onvoorstelbaar dat je Oleguer 2 miljoen per jaar laat verdienen.
Degene die dat heeft afgesloten zou eigenlijk ook zijn conclusies moeten trekken en opstappen.
Voor eredivisie begrippen is dit veel te veel, helemaal voor een bankzitter.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 19 feb 2011 17:13
Snap sowieso weinig van het salaris huis van Ajax.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 19 feb 2011 20:04
Het is nog gekker als je bedenkt dat de dure Oleguer deze zomer had weg gekund, niet weg mocht en ook Ooijer nog gehaald werd voor de positie van centrale verdediger.

Ontopic: Sulejmani's werklust begint mij ook steeds meer op te vallen. Het betaalt zich gelukkig ook uit in goals. Waar Sulejmani alleen op moet letten is dat hij te vaak de drukte in loopt en dan balverlies lijdt.
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 19 feb 2011 20:56
Gewoon verlengen met een flink prestatiecontract. Al is dat bij elk nieuw contract het geval. Geef hem een goed basiscontract van een kleine miljoen, en daar dan nog 1,2 ofzo op komen dmv prestaties. Al is die 1,2 miljoen dan wel bij een extreem goed seizoen met 30 goals en de dubbel ofzo.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 19 feb 2011 21:29
Volgens de VI ooit verdiende Sulejmani evenveel als Stekelenburg, 2.1 miljoen op jaarbasis.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 19 feb 2011 21:38
Citaat:
Het is nog gekker als je bedenkt dat de dure Oleguer deze zomer had weg gekund, niet weg mocht en ook Ooijer nog gehaald werd voor de positie van centrale verdediger.
Je kunt dat niet met zekerheid zeggen. Misschien was de interesse helemaal niet zo concreet of had Oleguer zelf geen trek in Griekenland.

Citaat:
Gewoon verlengen met een flink prestatiecontract. Al is dat bij elk nieuw contract het geval. Geef hem een goed basiscontract van een kleine miljoen, en daar dan nog 1,2 ofzo op komen dmv prestaties. Al is die 1,2 miljoen dan wel bij een extreem goed seizoen met 30 goals en de dubbel ofzo.
De speler moet zelf ook willen inleveren. Ik zou niet geneigd zijn om van een goed basisbedrag naar een prestatiecontract over te stappen. Zeker niet bij een club bij Ajax waar de belangrijke spelers verkocht worden, waardoor je moet afwachten welke kwaliteit straks in het veld komt.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 19 feb 2011 21:48
Ik vind trouwens nogsteeds dat hij te weinig actie's maakt. Elke keer balletje terug of balletje breed.
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 10:21
Ik vind hem veel fitter ogen dan voorheen. Hij is ook weer super snel.

Misschien eindelijk hersteld van die knieën waar toen aan werd gedacht?
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 10:24
Lees net dat hij doelpunt nummer 6 en 7 in 2011 (!) al op zijn naam heeft.

Gisteren ook een aantal momenten gigantisch genoten van zijn acties (vooral bij de goals) en wat werkt hij zich het leplazarus, goed om te zien!

Ik denk dat we nu toch wel met zijn allen kunnen stellen dat hij voorzichtig aan richting heerenveen-vorm gaat. Steeds dreigender, scoort vaker en ziet er heel fit uit!

Heel benieuwd wat onze vleugels kunnen aanstichten tegen psv dit weekend. Een Ebecilio die altijd zijn actie maakt (tegen een matige verdediger als Manolev) en een Sulejmani die steeds sterker word.
Mentalita Ultras


Geregistreerd: 30-12-2010
Forum berichten: 211
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Noord-Holland.
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 13:04
Sulejmani maakt in mijn ogen een goede ontwikkeling door, hij maakt weer acties, maakt doelpunten en is belangrijk voor het team. Gister ook weer genoten van hem, hij werkt echt keihard voor het team en zakt ook gelijk terug, hij stond zelfs een keer op de rechtsback positie om de plaats van van der Wiel op te vangen. Sulejmani is eindelijk wakker geworden en weet wat er van hem verwacht word. Ik ben ook ontzettend blij dat Sulejmani gister twee doelpunten heeft gemaakt, want dat geeft hem alleen meer maar moed en vertrouwen. Ik hoop dat Sulejmani verder gaat op de ingeslagen weg, want hij heeft echt heel veel potentie, als hij zich zo door blijft ontwikkelen kan hij het nog ver schoppen.
Leonel


Geregistreerd: 18-12-2007
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 13:11
De waren hier een paar kenners die zeiden dat hij chronische knie problemen had. Er is nu weinig van te zien. Zal het dan niet chronisch zijn?
Leonel


Geregistreerd: 18-12-2007
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 16:55
"Het kwartje is gevallen bij Sulejmani"
+ Nieuw bericht <<<   <   58  |  59  |  60  |  61  |  62  |  63  |  64  |  65  |  66   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.988.320 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Miralem Sulejmani
Ga
Zoeken: