Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Hedwiges Maduro
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Hedwiges Maduro
Maker: 343Bekeken: 15974
Status: InactiefBerichten: 340
+ Nieuw bericht <<<   <   4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Zo 4 nov 2007 15:43
Tsja, maar daar staan wel een goal en een assist tegenover.
Anonymous

Forum berichten: 4060
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Zo 4 nov 2007 17:09
Luque speelde ook niet echt slecht, maar maakte wel fouten. Dezelfde fouten die je Maduro wel kwalijk neemt.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Zo 4 nov 2007 17:57
Luque heeft nog een enorm trainingsachterstand, heeft nog amper wedstrijdritme in de benen en komt bij AJAX wat nogal een aparte club is.

Maduro zit alweer 4 seizoenen bij het eerste van AJAX en hij speelt ook op een totaal andere positie waarbij je, als je het goed doet, minder duels moet uitvechten.
Anonymous

Geplaatst: Zo 4 nov 2007 18:08
Onzin, Maduro mag nooit zijn duels verliezen omdat hij verdediger/middenvelder is, en luque mag missen en in de weglopen, want wanneer hij niet wint is het niet dodelijk? Ik vind dat te simpel. als je zo beredeneerd klopt dit ook: maduro heeft zo slecht gespeeld dat ajax nog op 0 nederlagem staat en luque heeft 3 van de 10 niet kunnen winnen
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Zo 4 nov 2007 18:19
Citaat:
Onzin, Maduro mag nooit zijn duels verliezen omdat hij verdediger/middenvelder is, en luque mag missen en in de weglopen, want wanneer hij niet wint is het niet dodelijk? Ik vind dat te simpel. als je zo beredeneerd klopt dit ook: maduro heeft zo slecht gespeeld dat ajax nog op 0 nederlagen staat en luque heeft 3 van de 10 niet kunnen winnen

Het duel aangaan om de bal langs een man te spelen is veel moeilijker dan andersom. Dat blijkt wel, want er zijn amper goede buitenspelers te vinden. Als buitenspeler is het je voornaamste taak om voor voorzetten en goals te zorgen. Voor het type middenvelder wat Maduro wil zijn moet je de balans verzorgen en ook de aanvoer verzorgen voor de aanvallers.

Totaal verschillend dus. (en ik wil niet zeggen dat Luque mijn favoriet is, maar hij begint zich toch steeds meer te manifesteren. Erg knap)
Anonymous

Geplaatst: Zo 4 nov 2007 18:50
luque is geen linksbuiten, die onzin geloof je toch niet
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Zo 4 nov 2007 20:11
Maduro was vandaag wederom niet slecht hoor. Was een aantal keer niet assertief genoeg, maar was behoorlijk sterk aan de bal.
Demosthenes

Forum berichten: 562
Geplaatst: Zo 4 nov 2007 20:16
Citaat:
Maduro was vandaag wederom niet slecht hoor. Was een aantal keer niet assertief genoeg, maar was behoorlijk sterk aan de bal.

Hij liep te vaak met de bal; wie zei ooit dat de bal sneller gaat dan de speler?

Hij liet ook een keer (eerste helft) zijn tegenstander wel erg gemakkelijk van hem weglopen.

Aanvallend wordt hij beter, er zijn minder risicoloze breedtepasses.
Anonymous

Geplaatst: Zo 4 nov 2007 20:32
Er landde een vlieg op Luis' schouder :ja:
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 12 nov 2007 11:47
Citaat:
Opgebloeide Maduro loopt weg met Koster

Bron: Voetbal International

Ajacied Hedwiges Maduro is zeer te spreken over Ajax' interim-trainer Adrie Koster. Onder Henk ten Cate beleefde de middenvelder een mindere periode.

'Met Koster gaat het beter met me dan onder Ten Cate', is Maduro meer dan duidelijk in de Volkskrant. 'Of het door Koster komt? Misschien wel. Hij geeft me veel vertrouwen. Dan speel je automatisch beter, dan wanneer mensen aan je twijfelen. Dan twijfel jezelf ook.'

'Vooral vorig seizoen heeft Ten Cate twijfels uitgesproken. Hij reageerde vanuit emotie. Hij heeft daarvoor ook zijn excuses aangeboden. Koster is duidelijk. We besteden veel aandacht aan de tegenstander. Veel video-analyse. De vorige trainer deed dat bijna helemaal niet, met video.'
Eto'o

Geplaatst: Ma 12 nov 2007 12:08
Video-analyses? Had ik niet verwacht van Koster, maar ik ben er wel blij mee. Pluspuntje erbij voor Koster.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 12 nov 2007 13:24
En een dikke vette minpunt voor Ten Cate.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 12 nov 2007 18:06
Volgens Thijs Slegers (VI, AJAX-watcher) heeft AJAX Maduro een deadline van 20 december opgelegd. Dan moet hij beslist hebben of hij bij AJAX wilt blijven of niet..
Eto'o

Geplaatst: Ma 12 nov 2007 18:14
Ja, op zijn beurt ook weer logisch. Maduro schijnt het naar zijn zin te hebben onder Koster, maar die is volgend seizoen geen trainer meer. Ik verwacht dan ook dat Maduro z'n biezen pakt.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 6 dec 2007 16:08
Citaat:
'Inter hoopt Maduro in winterstop los te weken van Ajax'

Bron: Sportweek

Ajax raakt Hedwiges Maduro in de winterstop wellicht kwijt aan Internazionale. Volgens diverse Italiaanse media is de komst van een middenvelder de hoogste prioriteit voor de Italiaanse kampioen en lijstaanvoerder.

Internazionale vreest de prijs te betalen voor de vele kwetsuren van middenvelders. Laatste blessuregeval is Olivier Dacourt, die na een knieoperatie zeker een maand uit de roulatie is.

De krant Tuttosport weet dat Inter zowel Mahamadou Diarra (Real Madrid) en Maduro in de winterstop wenst vast te leggen. Ajax wil voor het einde van dit kalenderjaar weten of Maduro zijn in 2008 aflopende verbintenis wil verlengen.
Anonymous

Geplaatst: Do 6 dec 2007 17:12
Dag maduro, het gaat je goed in italianenland :good:
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Zo 9 dec 2007 20:34
Citaat:
Maduro is er uit

Bron: AD

TILBURG - Hedwiges Maduro laat de leiding van Ajax waarschijnlijk komende week al weten of hij zijn aflopende contract bij de Amsterdamse voetbalclub verlengt. ,,Ik weet het denk ik wel'', zei de middenvelder na de overwinning zaterdag op Willem II (2-3).
Technisch directeur Martin van Geel wil uiterlijk voor 20 december duidelijkheid van Maduro. ,,Ik begrijp Ajax wel. Toch is zo'n ultimatum wel moeilijk. Soms heb je meer tijd nodig, maar ik ben er denk ik wel uit'', aldus de middenvelder die na het vertrek van trainer Henk ten Cate naar Chelsea weer basisspeler is.
,,Ik wil graag naar het EK, dus moet ik blijven spelen. De laatste jaren is het heel onrustig bij Ajax geweest. Dat wil ik niet meer. Nu is er duidelijkheid en komt er steeds meer vertrouwen in de ploeg. Dat is beter.''
Demosthenes

Forum berichten: 562
Geplaatst: Zo 9 dec 2007 23:22
Citaat:
,,Ik wil graag naar het EK, dus moet ik blijven spelen. De laatste jaren is het heel onrustig bij Ajax geweest. Dat wil ik niet meer. Nu is er duidelijkheid en komt er steeds meer vertrouwen in de ploeg. Dat is beter.''

Door deze zinnen denk ik: hij blijft, maar door het treuzelen denk ik dat hij vertrekt. Wat doet hij?
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 10 dec 2007 00:47
Inderdaad, want die zekerheid met een nieuwe trainer is erop dit moment nog niet. Zeker na dat bericht van de NOS dat de onderhandelingen tussen AJAX en Van Basten zijn opgeschort.
skieto

Forum berichten: 803
Geplaatst: Zo 16 dec 2007 22:24
tja, maduro die twijfelt al een hele tijd. Je zou zeggen, als iemand twijfelt weg ermee. Want die weet toch niet wat ie wilt. Maar maduro kan zeggen, ik geef het de voordeel van de twijfel. Maar dan toont ie misschien geen 100% inzet. Bij maduro denk ik telkens weer, hij heeft het NET niet, maar elke keer denk ik ook, hij word een grote speler. Ik zou maduro nog wel 2 jaartjes bij ajax willen en dan zien we wel. Maarja
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
Geplaatst: Ma 17 dec 2007 15:15
Zou zonde zijn als hij weggaat. Is een aardig goede voetballende controleur, die ook bij Ajax nog veel kan leren en belangrijk kan zijn. Hij is duidelijk niet goed begeleid in zijn mindere periode. Hij moet er tegen kunnen dat mensen kritisch zijn in Amsterdam, soms ging het te ver en was het onrechtvaardig. Dat mensen juist extra kritisch zijn op hem moet een compliment zijn, dat er toch wat in hem wordt gezien. Ik hoop dat hij dat inziet en dat hij zichzelf nu er niet over blijft zielig voelen. Dus Maduro, schijn verder in Amsterdam.
Eto'o

Geplaatst: Wo 19 dec 2007 10:48
Volgens het AD geeft Maduro vandaag uitsluitsel. Ik ben benieuwd. Ik krijg een beetje het gevoel dat Maduro en Urby of samen blijven, of allebei zullen proberen te vertrekken. De kans op een metamorfose in het basiselftal tijdens de winterstop wordt steeds groter.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Wo 19 dec 2007 11:01
Ik denk samen. En als je weet dat Urby er open voor staat, dan is 1 plus 1 is 2. Is het niet in de winterstop dan is het wel aan het eind van het seizoen. Vroeger kon je nog gokken op clubliefde en/of zelfkennis wat betreft 'het klaar zijn voor het buitenland'. Nu is het gewoon geld grabbelen bij welke club dan ook. The Spurs....leuke club, hoor, maar dat is toch geen sportieve vooruitgang tov AJAX.
Anonymous

Geplaatst: Wo 19 dec 2007 17:03
Citaat:

19/12/2007 16:12

Hedwiges Maduro heeft nog geen beslissing genomen over zijn toekomst. De 22-jarige middenvelder had van Ajax tot 19 december de tijd gekregen te reageren op een aanbieding zijn contract te verlengen, maar heeft die deadline laten passeren.

'We hebben Hedwiges ruim de tijd gegeven. Het liefst had ik vandaag gehoord dat hij graag bij Ajax blijft', zegt technisch directeur Martin van Geel op de website van de Amsterdammers. 'In elk geval verwachtte ik nu te weten waar we met Ajax aan toe zijn. Dan is het jammer om te horen dat er helemaal nog geen beslissing is genomen.'

Van Geel gaf aan hij genoodzaakt is verder te kijken. 'Ajax wordt gedwongen te handelen naar de nieuwe situatie. Het is mijn verantwoordelijkheid dat de selectie van Ajax op peil is en blijft. Dan kunnen we niet stil zitten en blijven wachten.'

In eerste instantie had Ajax Maduro in de wachtkamer gezet. De middenvelder maakte na zijn stormachtige beginperiode bij de Amsterdammers een mindere periode door en stond stil in zijn ontwikkeling. Het contract van Maduro loopt komende zomer ten einde en de twaalfvoudig international kan daardoor transfervrij overstappen naar een andere club.

:bron: www.vi.nl
Anonymous

Geplaatst: Wo 19 dec 2007 17:08
Enorm zwak, wat een slappe dweil! :anger: kondig je vertrek aan of teken, maar niet van 2 nix.
+ Nieuw bericht <<<   <   4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.897
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.710.099 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Hedwiges Maduro
Ga
Zoeken: