Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Evander Sno
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Evander Sno
Maker: ajacied18Bekeken: 27104
Status: InactiefBerichten: 395
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
svvenn


Geregistreerd: 04-07-2008
Forum berichten: 563
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 15:50
Toch wel als middenvelder mag ik hopen..
ajacied18


Geregistreerd: 01-05-2008
Forum berichten: 54
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 15:51
Citaat:
Toch wel als middenvelder mag ik hopen..

Ja denk het wel, ik denk dat dit een breedte aankoop is voor het geval dat Gabri of Lindgren geblesseerd raakt.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 15:52
Ongelooflijk!

http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67159
svvenn


Geregistreerd: 04-07-2008
Forum berichten: 563
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 15:53
Citaat:
Toch wel als middenvelder mag ik hopen..

Ja denk het wel, ik denk dat dit een breedte aankoop is voor het geval dat Gabri of Lindgren geblesseerd raakt.

Naja, breedteaankoop.. Als middenvelder zal hij genoeg spelen dit jaar.. Lindgren zal ook regelmatig in de verdediging spelen denk ik. Ik vind Sno een aardige middenvelder voor Ajax. Ik heb hem wel weinig zien spelen bij Celtic. Heeft iemand hem intensief gevolgd de afgelopen jaren?
svvenn


Geregistreerd: 04-07-2008
Forum berichten: 563
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 15:54
Citaat:


Positief of negatief?
ajacied18


Geregistreerd: 01-05-2008
Forum berichten: 54
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 15:56
Net zo`n aankoop als Cvitanisch, niemand zag hem aankomen. Gewoon opeens een foto van Evander op de Ajax site met `Ajax contracteert Evander Sno`. Dit is wel hoe het hoort vind ik.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 15:57
Hier ben ik niet blij mee.Sno is fysiek sterk maar verder is het een middelmatige speler.
svvenn


Geregistreerd: 04-07-2008
Forum berichten: 563
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 16:04
Citaat:
Net zo`n aankoop als Cvitanisch, niemand zag hem aankomen. Gewoon opeens een foto van Evander op de Ajax site met `Ajax contracteert Evander Sno`. Dit is wel hoe het hoort vind ik.


Mm, wees blij dat er geruchten zijn, anders was het behoorlijk dood op dit forum;)

Toch is het netjes van Ajax dat ze niet zoals Real Madrid alles naar buiten brengen en zo spelers helemaal gek maken(bv. VdV die problemen kreeg bij HSV).
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 16:05
Citaat:
Positief of negatief?

Gewoon verrassend en een tikje negatief, alhoewel ik Sno op de OS wel aardig vond. Je zou toch denken dat AJAX wel wat beters kan vinden.
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 16:05
Ik heb Sno voornamelijk in jong oranje gezien. Hij speelde daar meestal als spits. Als spits vond ik hem zeer balvast maar hij was niet erg doelgericht.

Ik denk dat Ajax hem heeft gehaald om te spelen op het middenveld. Hij brengt fysiek in ieder geval wel de nodige kracht mee. Ik ga afwachten hoe hij het bij Ajax zal gaan doen. Ik heb hem te weinig op het middenveld zien spelen om een goed oordeel te vormen.

Zijn leeftijd, nationaliteit en Ajax verleden zijn in ieder geval gunstig.
ajacied18


Geregistreerd: 01-05-2008
Forum berichten: 54
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 16:05
Sno is blij met zijn driejarige contract. ,,Ik heb in de jeugd altijd voor Ajax gevoetbald. Het is mooi dat ik nu terug ben. Ik verwacht drie mooie jaren hier met goed voetbal. Ik ken een groot gedeelte van het elftal nog, onder andere Urby Emanuelson en Kenneth Vermeer. Ik ga voor een plaats op het middenveld, voor de verdediging dan wel met de punt naar voren."

ajax.nl
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 16:07
Citaat:
Ajax verrast met aantrekken van Evander Sno

Bron: Voetbal International

Ajax heeft er een speler bij. De Amsterdammers kopen Evander Sno van Celtic. De bij Ajax opgeleide speler tekent een contract tot de zomer van 2011.

Sno wist bij Ajax niet door te breken en kwam vervolgens uit voor Feyenoord en NAC Breda. In Brabantse dienst speelde de 21-jarige polyvalente speler zich in de kijker bij Celtic, waar hij sinds 2006 speelde.

Ajax-coach Marco van Basten nodigde Sno al eens uit voor het Nederlands elftal voor het oefenduel met Engeland in 2006, al debuteerde hij niet. Sno was wel een speler die Foppe de Haan veel gebruikte bij Jong Oranje, onder meer op de Olympische Spelen.

Welke positie Sno moet gaan bekleden bij Ajax, is nog onbekend. Hij pendelde in zijn loopbaan tot nog toe tussen de spitspositie en die van controlerende middenvelder. Van Basten had er het liefst een voetballende centrale verdediger bij gehad, maar de komst van Robbie Wielaert (FC Twente) bleek onmogelijk.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 16:14
Sjongejonge zeg, wat zijn we toch diep gedaald.
De Dominee


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 283
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Alkmaar
Geplaatst: Do 21 aug 2008 16:15
Waar-de-loos. Drama deze gast. Kan wel janken...

Als ie dan toch moet spelen, dan maar als back-up van Cvitanich bij een vertrek van KJH. Balvaste spits.

AUB NOOIT op het middenveld of verdediging. :Angryfinger:
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 16:17
Citaat:
,,Ik heb in de jeugd altijd voor Ajax gevoetbald. Het is mooi dat ik nu terug ben. Ik verwacht drie mooie jaren hier met goed voetbal. Ik ken een groot gedeelte van het elftal nog, onder andere Urby Emanuelson en Kenneth Vermeer. Ik ga voor een plaats op het middenveld, voor de verdediging dan wel met de punt naar voren."

Ajax.nl
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 16:18
Heeft deze transfer invloed op het wel of niet halen van een verdediger?
Ik mag toch hopen van niet. Lijkt me niet dat thomas dacht dat Ajax met deze jongen bezig was geweest.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 16:20
Ik wist wel dat Ajax niet in staat is het vertrek van Klaas op te vangen, ik wist het gewoon. We zitten diep in de purree en ben benieuwd of we daar nog gaan uitkomen. Want dit is werkelijk ver-schrik-ke-lijk. Wat een klote-aankoop zeg. Do you mind if i cry with you, Thomas? Onze club is zijn geloofwaardigheid aan het verliezen.
Jeroen


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 672
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 16:25
Ik vond het al verdacht goed gaan op de transfermarkt deze zomer. ;)

Sno kon me bij NAC en Jong Oranje nooit echt bekoren, al haalde hij op de Olympische Spelen nog net een voldoende. Ik vind hem vooral te vergelijken met Anthony Obodai, al denk ik niet dat het net zo'n verschrikkelijke zeurpiet is. Kan op het middenveld wellicht nog nuttig werk verrichten in de eredivisie en ik hoop niet dat hij als noodoplossing achterin gebruikt gaat worden zoals Lindgren.
svvenn


Geregistreerd: 04-07-2008
Forum berichten: 563
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 16:32
Citaat:
Ik wist wel dat Ajax niet in staat is het vertrek van Klaas op te vangen, ik wist het gewoon. We zitten diep in de purree en ben benieuwd of we daar nog gaan uitkomen. Want dit is werkelijk ver-schrik-ke-lijk. Wat een klote-aankoop zeg. Do you mind if i cry with you, Thomas? Onze club is zijn geloofwaardigheid aan het verliezen.


Nu ga je wel erg dramatisch doen. Sno is voor het middenveld gehaald.. dat is toch duidelijk? Bovendien is een extra middenvelder niet mis voor het geval dat Lindgren of Gabri geblesseerd raken. Breedteaankoop, ik vind er niks mis mee hoor? Donald is toch ook langdurig geblesseerd.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 16:35
Citaat:
Ik wist wel dat Ajax niet in staat is het vertrek van Klaas op te vangen, ik wist het gewoon. We zitten diep in de purree en ben benieuwd of we daar nog gaan uitkomen. Want dit is werkelijk ver-schrik-ke-lijk. Wat een klote-aankoop zeg. Do you mind if i cry with you, Thomas? Onze club is zijn geloofwaardigheid aan het verliezen.


Nu ga je wel erg dramatisch doen. Sno is voor het middenveld gehaald.. dat is toch duidelijk? Bovendien is een extra middenvelder niet mis voor het geval dat Lindgren of Gabri geblesseerd raken. Breedteaankoop, ik vind er niks mis mee hoor? Donald is toch ook langdurig geblesseerd.

Ach, zo'n speler is in de jeugd toch wel te vinden? Ik weet niet of ik Donald beter vind, maar hij bakt er echt niets van?
Maurice


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Do 21 aug 2008 16:39
Wat een gezeur hier op het forum zeg, damn... Oke hij heeft mij ook nog niet kunnen overtuigen, maar deze gast is amper 21 jaar, is multi-inzetbaar, en heeft al de nodige ervaring.

Bovendien is hij Nederlands en een Ajax-jeugd product.

Wat als Gabri of Lindgren geblesseerd raakt? wil je dan Anita als verdedigende middenvelder? Een jonge jongen die het fysiek mist voor een verdedigende middenvelder in het systeem waarin Ajax speelt?

Bovendien kan hij de pinch-hitter rol van Cvitanich overnemen, bij een vertrek van Huntelaar.


Prima aankoop! (mits het natuurlijk niet meer dan 4 miljoen was)


Edit: Ajax heeft ook al heel veel uitgegeven dit seizoen, ruimte voor top-spelers die miljoenen kosten is er niet, en we hadden toch echt nog een middenvelder nodig.
svvenn


Geregistreerd: 04-07-2008
Forum berichten: 563
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 16:40
Citaat:
Ik wist wel dat Ajax niet in staat is het vertrek van Klaas op te vangen, ik wist het gewoon. We zitten diep in de purree en ben benieuwd of we daar nog gaan uitkomen. Want dit is werkelijk ver-schrik-ke-lijk. Wat een klote-aankoop zeg. Do you mind if i cry with you, Thomas? Onze club is zijn geloofwaardigheid aan het verliezen.


Nu ga je wel erg dramatisch doen. Sno is voor het middenveld gehaald.. dat is toch duidelijk? Bovendien is een extra middenvelder niet mis voor het geval dat Lindgren of Gabri geblesseerd raken. Breedteaankoop, ik vind er niks mis mee hoor? Donald is toch ook langdurig geblesseerd.

Ach, zo'n speler is in de jeugd toch wel te vinden? Ik weet niet of ik Donald beter vind, maar hij bakt er echt niets van?

Een speler met zo'n kracht? Lijkt me niet. Bovendien speelde hij bij Celtic niet voor niets regelmatig. Begrijp me niet verkeerd, ik had ook liever een topaankoop gezien, maar eigenlijk hoefden we niet eens op een middenvelder te rekenen. Door de blessure van Donald is het er denk ik toch van gekomen. Wat ik Peter al heb horen zeggen: Ik kan me een slechtere breedteaankoop indenken. Over een paar maanden kunnen we pas oordelen of dit een verstandige aankoop is. Ik denk van wel.
Khalid Boulahrouz


Geregistreerd: 30-03-2008
Forum berichten: 320
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 16:42
Mensen zeuren dat er fysieke mensen ontbreken op het middenveld. Nu heeft Ajax sno aangetrokken, een fysiek sterke middenvelder en dat wordt hij weer bij voorbaat afgewezen. Sno geeft Ajax juist dat beetje body, wat het nodig mist. Nu hebben we een erg uitgebalanceerd middenveld met fysieke kracht, loopvermogen, dinamiek en creativiteit. Wat wil je nog meer? Prima allrounder, eigen jeugd en altijd nog maar 21 jaar. Ik ben te vreden met deze aankoop, meer dan zelfs...
Maurice


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Do 21 aug 2008 16:43
Citaat:
Mensen zeuren dat er fysieke mensen ontbreken op het middenveld. Nu heeft Ajax sno aangetrokken, een fysiek sterke middenvelder en dat wordt hij weer bij voorbaat afgewezen. Sno geeft Ajax juist dat beetje body, wat het nodig mist. Nu hebben we een erg uitgebalanceerd middenveld met fysieke kracht, loopvermogen, dinamiek en creativiteit. Wat wil je nog meer? Prima allrounder, eigen jeugd en altijd nog maar 21 jaar. Ik ben te vreden met deze aankoop, meer dan zelfs...


Amen!
Merick


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 13
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 aug 2008 17:08
Goed voor de breedte, wellicht meer. Weet er iemand iets over het transferbedrag?
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.553 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Evander Sno
Ga
Zoeken: