Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Evander Sno
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Evander Sno
Maker: ajacied18Bekeken: 27100
Status: InactiefBerichten: 395
+ Nieuw bericht <<<   <   8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 14 sep 2010 00:15
Sterkte godenzoon, het is nog niet jou tijd om richting deze wereld te gaan. Hopelijk komt Evander er weer boven op..
Raaijkeweske


Geregistreerd: 08-01-2010
Forum berichten: 124
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Veghel
Geplaatst: Di 14 sep 2010 00:31
@Marco

Ik vind dat ik het juist geformuleerd heb in mn eerste post.

Als een bekende van jou zoiets overkomt, praat je toch ook niet over wat diegene de laatste jaren verdiend heeft, en dat hij maar blij moet zijn dat ie de laatste jaren goed geboerd heeft. We mogen blij zijn dat Sno nog bij ons is.
Marco


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 14 sep 2010 00:50
Ja, als, maar dat is dus niet zo.
ssvoogel


Geregistreerd: 19-08-2009
Forum berichten: 908
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 14 sep 2010 07:12
Het heeft mij toch niet zo aangegrepen als ik had verwacht. Ik denk dat dit soort dingen niet echt dichtbij komen tenzij het om een basisspeler gaat. Als van der Wiel, Suarez, Stekelenburg of de Zeeuw dit was overkomen was de schok, denk ik, bij velen veel groter geweest.

Erg voor Sno en ik hoop dat het snel beter gaat met hem. Het is jammer dat zoiets nu ook in Nederland gebeurd.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 14 sep 2010 07:58
Misschien ook omdat je al hebt vernomen dat het relatief meevalt, hij alweer bij bewustzijn was in de ambulance etc.. Dat geeft toch een bepaalde geruststelling.
TheRealMisterAjax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 112
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Almere
Geplaatst: Di 14 sep 2010 08:32
Meevalt? Niet zo erg omdat het geen basisspeler is? Sorry, maar deze opmerkingen vind ik heel erg misplaatst.

Ten eerste natuurlijk zou het geen donder uit mogen maken of iemand basisspeler is of niet. Het is iemand uit de voetballerij. Een gezonde jongen van 23...daar gaat het om! Inderdaad jouw gevoel kan ik niet veranderen, maar zulke opmerkingen halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Of praten over hoe goed hij al verdient heeft... Als ik familie van Sno was geweest en tevens een fanatiek bezoeker van deze site was, had ik per direct mijn aanmelding teniet gedaan. Had deze opmerking dan liever voor je gehouden.

Ten tweede menig persoon kan er niet zomaar van uit gaat dat als je succesvol reanimeert het dan ook automatisch maar meteen goed gaat met iemand. We leven niet in een film?!

15% van de reanimaties slagen en dat is een actueel percentage in een gemiddeld Nederlands ziekenhuis. (heb ik het nog niet eens over de cijfers buiten een ziekenhuis)
Betekent zoveel als iemand ademt en het hart tikt weer, maar dat zegt helemaal niks over hoe iemand functioneert. Als zou blijken dat zijn hersenen te lang zonder zuurstof hebben gezeten komt hij er uit als een "kastplantje", of elke stap die daar tussenzit tot de normale Sno zoals zijn omgeving hem ooit kende. Sorry maar ook dat wens ik niemand toe.

Dat hij niet is komen te overlijden heeft hij heel veel geluk mee gehad, maar zo weinig nieuws als er nu bekend is zou hij niet alleen moeten vrezen voor zijn voetbalcarrière, maar misschien nog wel voor veel meer dan dat.
Nr.10


Geregistreerd: 22-06-2008
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Di 14 sep 2010 10:20
Citaat:
@Marco

Ik vind dat ik het juist geformuleerd heb in mn eerste post.

Als een bekende van jou zoiets overkomt, praat je toch ook niet over wat diegene de laatste jaren verdiend heeft, en dat hij maar blij moet zijn dat ie de laatste jaren goed geboerd heeft. We mogen blij zijn dat Sno nog bij ons is.


Ik doelde meer op het feit dat een ongeluk in een klein hoekje zit: stel je voor dat hij voor zijn sportieve carriere had gekozen in plaats van het geld. Verder is Sno ook geen bekende voor mij maar wens ik hem wel alle (sportieve) successen in de wereld. Ik plaatste mijn reactie nadat bekend werd dat hij buiten levensgevaar verkeerde.

Vervelend dat ik het gevoel moet krijgen dat ik me moet verantwoorden voor mijn post. Maar laat ook duidelijk zijn: gezondheid gaat natuurlijk voor geld. Al wil je zeggen dat ik dat niet vind, zou je me beter moeten kennen.
Raaijkeweske


Geregistreerd: 08-01-2010
Forum berichten: 124
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Veghel
Geplaatst: Di 14 sep 2010 10:42
Ik snapte jou punt wel, en heb zelf misschien ook wel iets te vlug gepost.

Maar je hoeft je zeker niet te verantwoorden, want je kunt hier gewoon neerzetten wat je denkt/vind.
DIMC85


Geregistreerd: 27-03-2009
Forum berichten: 1585
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Haarlem
Geplaatst: Di 14 sep 2010 22:33
Ik zat gister in de auto toen ik het hooorde.

Nieuws: Ajax speler Evander Sno (toen dacht ik oh heeft hij een nieuwe club?) is onwel geworden tijdens een wedstrijd van Jong Ajax. Toen ik dat hoorde liep er een rilling over m'n lichaam. Ik ben echt verschrikkelijk geschrokken.

Post over geld, of dat het meevalt, of dat het minder aangrijpend is omdat het geen basis speler is vind ik allemaal misplaatst, maar dat is mijn mening.

Laten we hopen dat Sno er snel weer boven opkomt!
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 15 sep 2010 19:19
Dramatische speler. Maar dit gun je hem natuurlijk niet. Niemand trouwens. Hoop dat hij er snel bovenop komt en een mooie nieuwe club vindt waar hij veel gaat spelen.
Fregge


Geregistreerd: 18-04-2008
Forum berichten: 4313
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Veghel (Noord-Brabant)
Geplaatst: Wo 15 sep 2010 23:08
Dat die niet goed genoeg is voor Ajax maakt hem nog niet dramatisch
Seduction


Geregistreerd: 26-01-2009
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 17 sep 2010 00:52
Nee, zijn mentaliteit en gebrek aan voetballend vermogen maakt dat hij dramatisch is.

Buiten dat is het bijzonder treurig dat zo'n jongen al op zijn 23e min of meer met de dood geconfronteerd wordt. Heel veel sterkte voor hem toegewenst!
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 17 sep 2010 11:37
Citaat:
Nee, zijn mentaliteit en gebrek aan voetballend vermogen maakt dat hij dramatisch is.

Buiten dat is het bijzonder treurig dat zo'n jongen al op zijn 23e min of meer met de dood geconfronteerd wordt. Heel veel sterkte voor hem toegewenst!


Sno heeft juist een goede mentaliteit, maar komt gewoon kwaliteit (techniek, loopvermogen) tekort voor Ajax.

Ik hoop ook dat het hem maar snel goed mag gaan.
Seduction


Geregistreerd: 26-01-2009
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 17 sep 2010 13:21
Ja, dat heeft hij laten zien op de olympische spelen onder Foppe de Haan?
Riquelme loopt maar achter mij aan? Is dat de juiste mentaliteit hebben?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 17 sep 2010 13:36
Ja bij jong oranje, maar tijdens een wedstrijd van Ajax vond ik hem altijd hard werken.
Pannie


Geregistreerd: 07-07-2010
Forum berichten: 413
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 17 sep 2010 15:05
Citaat:
Buiten dat is het bijzonder treurig dat zo'n jongen al op zijn 23e min of meer met de dood geconfronteerd wordt. Heel veel sterkte voor hem toegewenst!


Min of meer met de dood geconfronteerd is wel een understatement...maar inderdaad bijzonder treurig. Gelukkig heeft hij het overleefd en hopelijk kan hij z'n leven verder met het behoudt van kwaliteit van leven.
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Do 14 jul 2011 18:11
Hij is niet door de medische keuring gekomen bij Genoa, waarschijnlijk benadrukte de zaakwaarnemer van hem daarom zo nadrukkelijk dat hij 'gezond' is.
Gestopt
Geenidee4


Geregistreerd: 22-12-2010
Forum berichten: 531
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 15 jul 2011 11:49
Vervelend voor hem, maar het was natuurlijk te verwachten na die hartstilstand. Hopelijk kan hij nog ergens spelen, als is het op amateurniveau.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 11:15
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivi ... -jaar-vast
Een jaar naar Rkc.
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Wo 17 aug 2011 11:22
Ik gun het hem wel gewoon weer een seizoen te spelen, bij Ajax door de mand gevallen, en dan na die hartstilstand gewoon weer verder spelen! Veel succes bij Rkc. :)
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-08-2010
Forum berichten: 179
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 27 aug 2011 19:43
Doet het volgens mij goed bij RKC, ik zie ook dat hij vandaag gescoord heeft! Gun ik hem wel!
+ Nieuw bericht <<<   <   8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.376 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Evander Sno
Ga
Zoeken: