Auteur
|
Bericht
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 18:22
|
|
Denk dat Oleguer het zwaar gaat krijgen tegen Elia. Zie verder het liefst Vertonghen op het middenveld en Emanuelson achterin, maar ik snap de gedachtegang van Van Basten wel enigszins. Wel even afwachten of Ajax niet gewoon 4-4-2 met een versterkt middenveld gaat spelen.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 18:24
|
|
Ik denk dat Oleguer weer in het centrum start en van der Wiel naar de rechtsback zal gaan.Ik vind jammer dat Sno niet start die een goed aanspeelpunt was geweest.
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 18:26
|
|
Citaat: Ik denk dat Oleguer weer in het centrum start en van der Wiel naar de rechtsback zal gaan.Ik vind jammer dat Sno niet start die een goed aanspeelpunt was geweest.
Ik vind Sno niet geschikt om een hele wedstrijd als spits te spelen. Stel dat we goed combineren dan is Sno altijd de vertragende factor.
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:02
|
|
Citaat: Ik heb er absoluut geen vetrouwen in vanavond, maar verwacht wel een leuke wedstrijd van Martina........weet niet waarom, maar da`s gewoon een gevoel.
Het huidige Ajax herbergt gewoon teveel middelmaat, met name achterin en op het middenveld. Iedereen kan zien dat mensen als Vermaelen, Oleguer, Lindgren, De Jong, Schilder en Sno nooit top zullen worden.
Dat zijn middelmatige spelers en Sno zelfs nog een stukje minder.
Ik hou dus mijn hart vast...........jammer, want met een beetje geluk zou je vanavond zomaar bovenaan kunnen staan.... 
Die jongens wie jij noemt staan allemaal bij Twente in de basis hoor, dus we hebben gewoon meer kwaliteit dan Twente. En wie kan jij noemen van Twente die bij Ajax in de basis zouden staan? Elia misschien omdat hij in vorm is en wij veel blessures hebben.
Wat wil je daarmee zeggen Koen?........je weet wat ik bedoel. De mensen die ik noemde zijn middelmatige spelers en of ze dan bij Twente wel in de basis zouden staan (van Sno betwijfel ik dat overigens) is niet ter zake doende. Twente functioneert als team beter dan Ajax, omdat iedereen weet wat zijn kwaliteiten zijn.
Of de genoemde spelers meer kwaliteiten hebben dan die van Twente valt overigens nog te bezien. Ik vind Douglas iets betrouwbaarder dan meneer Vermaelen bijvoorbeeld.
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:09
|
|
Citaat: Ik heb er absoluut geen vetrouwen in vanavond, maar verwacht wel een leuke wedstrijd van Martina........weet niet waarom, maar da`s gewoon een gevoel.
Het huidige Ajax herbergt gewoon teveel middelmaat, met name achterin en op het middenveld. Iedereen kan zien dat mensen als Vermaelen, Oleguer, Lindgren, De Jong, Schilder en Sno nooit top zullen worden.
Dat zijn middelmatige spelers en Sno zelfs nog een stukje minder.
Ik hou dus mijn hart vast...........jammer, want met een beetje geluk zou je vanavond zomaar bovenaan kunnen staan.... 
Die jongens wie jij noemt staan allemaal bij Twente in de basis hoor, dus we hebben gewoon meer kwaliteit dan Twente. En wie kan jij noemen van Twente die bij Ajax in de basis zouden staan? Elia misschien omdat hij in vorm is en wij veel blessures hebben.
Wat wil je daarmee zeggen Koen?........je weet wat ik bedoel. De mensen die ik noemde zijn middelmatige spelers en of ze dan bij Twente wel in de basis zouden staan (van Sno betwijfel ik dat overigens) is niet ter zake doende. Twente functioneert als team beter dan Ajax, omdat iedereen weet wat zijn kwaliteiten zijn.
Of de genoemde spelers meer kwaliteietn hebben dan die van Twente valt overigens nog te bezien. Ik vind Douglas iets betrouwbaarder dan meneer Vermaelen bijvoorbeeld.
Ik bedoel dat Ajax individueel meer kwaliteit heeft dan Twente. En ik vind niet dat je kan zeggen dat Ajax verliest, omdat ze spelers van middelmaat hebben. Ze spelen niet voor niets bij Ajax. Europees gezien hebben we inderdaad teveel middelmaat, maar dat maakt in deze niet uit omdat we in de Eredivisie spelen tegen een subtopper.
|
Ad

Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:12
|
|
Ik snap jouw standpunt wel, maar voorlopig legt Ajax het al jaren af tegen al die subtoppers en dat komt door een gebrek aan mentaliteit en kwaliteit.
Als ik alleen al denk aan al die vreselijke wedstrijden tegen clubs als NAC, Heerenveen, Groningen en natuurlijk dat verdomde Twente, ik noem de play offs van vorig seizoen nog maar even...........bah !!
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:17
|
|
Citaat: Ik snap jouw standpunt wel, maar voorlopig legt Ajax het al jaren af tegen al die subtoppers en dat komt door een gebrek aan mentaliteit en kwaliteit.
Als ik alleen al denk aan al die vreselijke wedstrijden tegen clubs als NAC, Heerenveen, Groningen en natuurlijk dat verdomde Twente, ik noem de play offs van vorig seizoen nog maar even...........bah !!
Die clubs die willen zich zo graag bewijzen tegen Ajax dat ze allemaal een metertje extra lopen. Daarom winnen ze steeds. Echter, als die clubs zelf een topclub zijn lopen clubs ook een metertje extra tegen hun. AZ heeft geprobeerd een topclub te worden, maar dat laatste stapje omdat soort wedstrijden te winnen hebben ze niet gemaakt. Feyenoord kan dat ook allang niet meer. Ajax en PSV zijn de enige clubs die dat soort wedstrijden grotendeels winnen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:18
|
|
0-0 nog altijd. De wedstrijd is nog niet echt losgebrand. Wel veel irritante overtredingen van Twente.
|
Bob

Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:29
|
|
1-0 De Jong.
Goed laag gegeven van Martina.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:29
|
|
0-1!!! Door De Jong na een assist van Martina!
|
Bob

|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:30
|
|
Citaat:  hock: 0-1!!! Door Huntelaar na een assist van Martina!
Was toch De Jong?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:31
|
|
Ja.
|
Koen_Ajax

|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
SIEM DE JONG
KUT TWENTE
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
|
|
JAJA! 0-1.
De Jong, hij verdient het. Beste speler van Ajax van deze wedstrijd.
|
Bob

|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:32
|
|
Goed mooi gegeven trouwens.
En goed binnen geschoven, goed voor het zelfvertrouwen van Martina en De Jong.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:32
|
|
Mooi dat Siem de Jong scoort ik heb namelijk toch heel wat vertrouwen in hem en het talent dat hij heeft. Hij is een goede spelverdeler en heeft een erg goed inzicht. Hij is geen Sneijder of v.d. Vaart maar dat is dan ook haast onmogelijk qua kwaliteit maar ook qua soorten spelers dat zij zijn. Siem de Jong is een speler die goed samen met een andere aanvallende middenvelder kan spelen wat perfect is voor het 4-3-3 systeem in zijn oude glorie, en dus niet hoe Ajax het nu probeert te doen.
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:34
|
|
Vrije trap gunstige positie.
|
Bob

|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:35
|
|
Citaat: Mooi dat Siem de Jong scoort ik heb namelijk toch heel wat vertrouwen in hem en het talent dat hij heeft. Hij is een goede spelverdeler en heeft een erg goed inzicht. Hij is geen Sneijder of v.d. Vaart maar dat is dan ook haast onmogelijk qua kwaliteit maar ook qua soorten spelers dat zij zijn. Siem de Jong is een speler die goed samen met een andere aanvallende middenvelder kan spelen wat perfect is voor het 4-3-3 systeem in zijn oude glorie, en dus niet hoe Ajax het nu probeert te doen.
Niks aan toe tevoegen.
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:35
|
|
RUST
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:41
|
|
De Jong is inderdaad geen Vaart of Sneijder. Ik zie voor hem meer een rol als rechtermiddenvelder. Een luxe waterdrager. Iemand die ook kan scoren en passen. Iets wat Gabri niet kan. Ook Huntelaar niet. Hij is een geweldige spits, maar in het AJAX-voetbal wat Van Basten voor ogen heeft zal hij nooit kunnen functioneren. Ik heb laatst nog wat oude wedstrijdbeelden gezien van oa Kanu en Pettersson en dan zie je wat het verschil is.
|
Bob

|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:44
|
|
Ik zie het ook wel zitten in De Jong.
Vorig seizoen tegen Exselsior nam hij de bal prachtig aan uit de lucht en passde op Huntelaar die scoorde dat vond ik wel een mooie actie van hem.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:46
|
|
Citaat: De Jong is inderdaad geen Vaart of Sneijder. Ik zie voor hem meer een rol als rechtermiddenvelder. Een luxe waterdrager. Iemand die ook kan scoren en passen. Iets wat Gabri niet kan. Ook Huntelaar niet. Hij is een geweldige spits, maar in het AJAX-voetbal wat Van Basten voor ogen heeft zal hij nooit kunnen functioneren. Precies Siem de Jong is een speler die in een 4-3-3 systeem met de punt naar achteren en dus twee aanvallende middenvelders moet spelen. In zo'n opstelling zou het 4-3-3 ook het beste uit de verf kunnen komen. Ajax heeft alleen het probleem dat er in de jeugd nu te vaak met een '10' wordt gespeeld die teveel als aanvaller moet spelen en te weinig moet mee verdedigen.
|
Koen_Ajax

|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:47
|
|
Citaat: Ik zie het ook wel zitten in De Jong.
Vorig seizoen tegen Exselsior nam hij de bal prachtig aan uit de lucht en passde op Huntelaar die scoorde dat vond ik wel een mooie actie van hem.
Ja, dat weet ik ook nog. Het deed me denken aan Dennis Bergkamp die tijdens Wk 98 de bal schitterend uit de lucht opving na een schitterende pass van Frank de Boer
|
Bob

|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:49
|
|
Citaat: Ik zie het ook wel zitten in De Jong.
Ja, dat weet ik ook nog. Het deed me denken aan Dennis Bergkamp die tijdens Wk 98 de bal schitterend uit de lucht opving na een schitterende pass van Frank de Boer
Ja dat was inderdaad ook een prachtige actie toen hij hem recht in de kruising schoot. En die aanname was ook geweldig.
|
Bob

|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 19:52
|
|
Zo we zijn weer begonnen.
|