Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Ricky van Wolfswinkel
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Ricky van Wolfswinkel
Maker: Eto'oBekeken: 6392
Status: InactiefBerichten: 100
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Jobo


Geregistreerd: 23-02-2008
Forum berichten: 673
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 1 dec 2008 19:15
Hij haast zich wel heel snel om te zeggen dat het nu niets meer uitmaakt en hij Ajax ook een geweldige club vindt. Als ajax echt interesse in hem zou tonen dan is hij wel in voor Ajax. Vond hem met veel respect over ajax praten.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 1 dec 2008 19:20
Ja, viel mij ook op. Hij houdt alle opties heel duidelijk open. En trouwens....Feyenoord kan die jongen toch niet betalen.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 2 dec 2008 16:40
Citaat:
Ajax meldt zich voor Van Wolfswinkel

Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM/ARNHEM - Direct nadat Ajax besefte dat het Klaas-Jan Huntelaar kwijt dreigde te raken namen de Amsterdammers contact op met Vitesse, om een transfer van talent Ricky van Wolfswinkel voor te koken. De jeugdinternational wil dolgraag naar Amsterdam verhuizen, temeer omdat er na het afscheid van Huntelaar daadwerkelijk zicht op speelminuten voor hem is.

Van Wolfswinkel tekende afgelopen zomer weliswaar een verbeterd contract bij Vitesse, maar zijn werkgever heeft al duidelijk gemaakt een transfer niet te zullen dwarsbomen.


Telegraaf

Als Van Wolfswinkel gehaald wordt in plaats van een duurdere, meer ervaren spits, dan denk ik dat Ajax zich wel verder gaat versterken op andere posities. Het zou in ieder geval goed nieuws voor Cvitanich betekenen, want dit jochie speelt natuurlijk nooit een heel seizoen alle wedstrijden.
GertJan020


Geregistreerd: 28-10-2008
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Vlakbij 010
Geplaatst: Di 2 dec 2008 16:50
Lijkt me een veel betere aankoop dan Berg. Het viel me trouwens op dat het een zeer nette en blijkbaar slimme jongen is.
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 2 dec 2008 17:07
Citaat:
Ajax meldt zich voor Van Wolfswinkel

Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM/ARNHEM - Direct nadat Ajax besefte dat het Klaas-Jan Huntelaar kwijt dreigde te raken namen de Amsterdammers contact op met Vitesse, om een transfer van talent Ricky van Wolfswinkel voor te koken. De jeugdinternational wil dolgraag naar Amsterdam verhuizen, temeer omdat er na het afscheid van Huntelaar daadwerkelijk zicht op speelminuten voor hem is.

Van Wolfswinkel tekende afgelopen zomer weliswaar een verbeterd contract bij Vitesse, maar zijn werkgever heeft al duidelijk gemaakt een transfer niet te zullen dwarsbomen.


Telegraaf

Als Van Wolfswinkel gehaald wordt in plaats van een duurdere, meer ervaren spits, dan denk ik dat Ajax zich wel verder gaat versterken op andere posities. Het zou in ieder geval goed nieuws voor Cvitanich betekenen, want dit jochie speelt natuurlijk nooit een heel seizoen alle wedstrijden.

Van Wolfswinkel is een groot talent maar ik heb hem te weinig in hele wedstrijden gezien om een compleet oordeel over hem te vellen. Moet wel zeggen dat het hem allemaal erg makkelijk af lijkt te gaan maar ik vraag me toch een klein beetje af of deze jongen NU al in staat is om een meerwaarde te zijn. Heelaal als hij gehaald wordt ipv Huntelaar dan wordt de druk op zijn schouders wel erg groot. Kan hij dat aan? En is hij fysiek in staat om nu al die stap omhoog te maken?

Toch denk ik dat de sleutel tot succes bij Ajax niet op de '9' ligt. Persoonlijk zie ik een pure mandekker met kopkracht als een groter manco in de huidige selectie, we krijgen nu veel te veel goals tegen. Manco numero 2 vind ik een creatieve buitenspeler met snelheid, goede voorzet en een actie zowel binnendoor als buitenom. Met Suarez en Sulejmani hebben we eigenlijk maar twee spelers die een absolute meerwaarde zijn op de vleugels en voor een constant gevaar zorgen. Met alle respect voor de rest maar ze zijn niet constant genoeg, missen het niveau of 1 of meerdere van de eerder genoemde punten. Als je ook ziet hoe weinig er gecreeerd wordt in veel wedstrijden dan vind ik dat schrijnend en niet des Ajax om te zien.

Mijn ideale scenario zou zijn: koop Elia en van Wolfswinkel en laat de laatste nog een half jaar rijpen bij Vitesse. Met Elia heb je een zeer gevaarlijke buitenspeler erbij die voldoet aan alle bovenstaande eisen en je kunt voorin meer varieren. Cvitanich voor de 9, Suarez voor de 9 en de vleugel, Elia voor de vleugel, Micky voor de vleugel en op 10. Aisatti op 10 en je hebt ook Sarpong nog. Mogen Kennedy en Edgar eindelijk weg. En kun je Leo eventueel voor de breedte nog houden. Denk niet dat je er dan zwakker op wordt. Kan Ricky mooi nog een half jaar rijpen bij Vitesse en beter worden van het elke week ballen. Al heb ik geen idee mbt de haalbaarheid van Elia.

Sorry ben ook klein beetje van de man van deze topic afgeweken maar als ik eenmaal op de praatstoel zit ;-).

Wel On-topic: wat zou Ricky eigenlijk ongeveer moeten kosten?
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 2 dec 2008 17:19
Ik zou het een goede aankoop vinden als ze Van Wolfswinkel halen.Hij zal niet veel duurder zijn dan vijf miljoen en is gewend om in een 4-3-3 systeem te voetballen.
yk_93


Geregistreerd: 22-01-2008
Forum berichten: 546
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Nijmegen
Geplaatst: Di 2 dec 2008 17:27
Komt deze jongen trouwens uit de jeugd van Vitesse of hebben ze hem ergens vandaan gehaald?
Castel di Sangro


Geregistreerd: 20-12-2007
Forum berichten: 346
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 2 dec 2008 17:28
Citaat:

Van Wolfswinkel is een groot talent maar ik heb hem te weinig in hele wedstrijden gezien om een compleet oordeel over hem te vellen. Moet wel zeggen dat het hem allemaal erg makkelijk af lijkt te gaan maar ik vraag me toch een klein beetje af of deze jongen NU al in staat is om een meerwaarde te zijn. Heelaal als hij gehaald wordt ipv Huntelaar dan wordt de druk op zijn schouders wel erg groot. Kan hij dat aan? En is hij fysiek in staat om nu al die stap omhoog te maken?

Toch denk ik dat de sleutel tot succes bij Ajax niet op de '9' ligt. Persoonlijk zie ik een pure mandekker met kopkracht als een groter manco in de huidige selectie, we krijgen nu veel te veel goals tegen. Manco numero 2 vind ik een creatieve buitenspeler met snelheid, goede voorzet en een actie zowel binnendoor als buitenom. Met Suarez en Sulejmani hebben we eigenlijk maar twee spelers die een absolute meerwaarde zijn op de vleugels en voor een constant gevaar zorgen. Met alle respect voor de rest maar ze zijn niet constant genoeg, missen het niveau of 1 of meerdere van de eerder genoemde punten. Als je ook ziet hoe weinig er gecreeerd wordt in veel wedstrijden dan vind ik dat schrijnend en niet des Ajax om te zien.

Mijn ideale scenario zou zijn: koop Elia en van Wolfswinkel en laat de laatste nog een half jaar rijpen bij Vitesse. Met Elia heb je een zeer gevaarlijke buitenspeler erbij die voldoet aan alle bovenstaande eisen en je kunt voorin meer varieren. Cvitanich voor de 9, Suarez voor de 9 en de vleugel, Elia voor de vleugel, Micky voor de vleugel en op 10. Aisatti op 10 en je hebt ook Sarpong nog. Mogen Kennedy en Edgar eindelijk weg. En kun je Leo eventueel voor de breedte nog houden. Denk niet dat je er dan zwakker op wordt. Kan Ricky mooi nog een half jaar rijpen bij Vitesse en beter worden van het elke week ballen. Al heb ik geen idee mbt de haalbaarheid van Elia.

Sorry ben ook klein beetje van de man van deze topic afgeweken maar als ik eenmaal op de praatstoel zit ;-).

Wel On-topic: wat zou Ricky eigenlijk ongeveer moeten kosten?


Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht er namelijk precies hetzelfde over. Toch wil ik liever een andere speler dan Elia, die al met zn kop in Engeland/Spanje zit. Ik ben namelijk meer fan van Beerens. Nou heb ik werkelijk geen idee wat Heerenveen voor hem zou willen vragen, maar het is een echte rechtsbuiten. Dan kan Suarez naar links, waar hij liever speelt.
Van Wolfswinkel zou ik zowiezo houden, en niet terug naar Vitesse sturen. Ik denk dat hij van Van Basten en Bergkamp meer kan leren dan van Westerhof, en de wedstrijden die hij kan spelen.

De vraag is alleen: Is Cvitanich momenteel al goed genoeg voor de basis? Ik denk dat hij potentie genoeg heeft, hij heeft tot op heden allen nog maar weinig tot niets laten zien, zeker niet in de punt van de aanval. Ik vraag me af hoe ze daar momenteel bij Ajax over denken..
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 01:51
Die vraag is alvast beantwoord, CdS. Blind geeft op Ajax.nl aan dat Cvitanich eerste spits wordt. De topscorer van Argentinië haal je niet voor de bank, zegt hij.
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 3 dec 2008 10:11
Citaat:

Van Wolfswinkel is een groot talent maar ik heb hem te weinig in hele wedstrijden gezien om een compleet oordeel over hem te vellen. Moet wel zeggen dat het hem allemaal erg makkelijk af lijkt te gaan maar ik vraag me toch een klein beetje af of deze jongen NU al in staat is om een meerwaarde te zijn. Heelaal als hij gehaald wordt ipv Huntelaar dan wordt de druk op zijn schouders wel erg groot. Kan hij dat aan? En is hij fysiek in staat om nu al die stap omhoog te maken?

Toch denk ik dat de sleutel tot succes bij Ajax niet op de '9' ligt. Persoonlijk zie ik een pure mandekker met kopkracht als een groter manco in de huidige selectie, we krijgen nu veel te veel goals tegen. Manco numero 2 vind ik een creatieve buitenspeler met snelheid, goede voorzet en een actie zowel binnendoor als buitenom. Met Suarez en Sulejmani hebben we eigenlijk maar twee spelers die een absolute meerwaarde zijn op de vleugels en voor een constant gevaar zorgen. Met alle respect voor de rest maar ze zijn niet constant genoeg, missen het niveau of 1 of meerdere van de eerder genoemde punten. Als je ook ziet hoe weinig er gecreeerd wordt in veel wedstrijden dan vind ik dat schrijnend en niet des Ajax om te zien.

Mijn ideale scenario zou zijn: koop Elia en van Wolfswinkel en laat de laatste nog een half jaar rijpen bij Vitesse. Met Elia heb je een zeer gevaarlijke buitenspeler erbij die voldoet aan alle bovenstaande eisen en je kunt voorin meer varieren. Cvitanich voor de 9, Suarez voor de 9 en de vleugel, Elia voor de vleugel, Micky voor de vleugel en op 10. Aisatti op 10 en je hebt ook Sarpong nog. Mogen Kennedy en Edgar eindelijk weg. En kun je Leo eventueel voor de breedte nog houden. Denk niet dat je er dan zwakker op wordt. Kan Ricky mooi nog een half jaar rijpen bij Vitesse en beter worden van het elke week ballen. Al heb ik geen idee mbt de haalbaarheid van Elia.

Sorry ben ook klein beetje van de man van deze topic afgeweken maar als ik eenmaal op de praatstoel zit ;-).

Wel On-topic: wat zou Ricky eigenlijk ongeveer moeten kosten?


Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht er namelijk precies hetzelfde over. Toch wil ik liever een andere speler dan Elia, die al met zn kop in Engeland/Spanje zit. Ik ben namelijk meer fan van Beerens. Nou heb ik werkelijk geen idee wat Heerenveen voor hem zou willen vragen, maar het is een echte rechtsbuiten. Dan kan Suarez naar links, waar hij liever speelt.
Van Wolfswinkel zou ik zowiezo houden, en niet terug naar Vitesse sturen. Ik denk dat hij van Van Basten en Bergkamp meer kan leren dan van Westerhof, en de wedstrijden die hij kan spelen.

De vraag is alleen: Is Cvitanich momenteel al goed genoeg voor de basis? Ik denk dat hij potentie genoeg heeft, hij heeft tot op heden allen nog maar weinig tot niets laten zien, zeker niet in de punt van de aanval. Ik vraag me af hoe ze daar momenteel bij Ajax over denken..

Tja ik weet dat zo net niet bij Elia of dat zo is, zou bovendien voor zijn ontwikkeling niet verkeerd zijn als hij nog 1,5-2 jaar in Nederland blijft spelen. Heeft bovendien een contract tot 2010 wat niet al te lang is. Als die jongen zich bij Ajax zou doorontwikkelen, heb je zo weer een 20 miljoen binnen bij verkoop aangezien dat soort spelers altijd hot zijn voor buitenlandse clubs. Beerens is ook een goede buitenspeler maar ik vind het bij hem nog te vaak een 9 of een 4; die ondergrens moet omhoog.

Ik vraag me trouwens af of Cvitanich wel de goede is voor op 9. Hij zal gerust wel wat kunnen anders word je geen topscorer van Argentinie maar is hij de man die Ajax ook daadwerkelijk beter maakt? Tis op het veld een enorme zwerver en een keiharde werker maar is hij ook de kaatser en de slimme loper?

Wat zou Van Wolfswinkel eigenlijk moeten kosten? Lijkt me toch niet dat hij meer dan 5 miljoen kost?
thyza


Geregistreerd: 09-02-2009
Forum berichten: 696
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 12 feb 2009 20:27
V wolfswinkel vind ik een goeie, zeker de afgelopen wedstrijden...

Beetje type kluivert met zn sneaky doelpunten en zichzelf vrijlopen . Kan erg goed fungeren als een schaduwspits. Of MvB dat ziet zitten is weer de vraag , maar v wolfswinkel gaat een grote worden
Rodney24


Geregistreerd: 04-01-2009
Forum berichten: 69
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Nederhorst den Berg
Geplaatst: Zo 12 apr 2009 21:29
Niet halen! Hij komt veels tekort voor het niveau van Ajax, ik vind hem ook overschat zo goed is ie helemaal niet, kijk maar eens naar zijn aantal goals en dan naar zijn aantal wedstrijden. Laat AZ hem maar lekker halen die van Wolfswinkel kan beter naar een subtopper gaan waar de druk veel minder aanwezig is dan bij een ""topclub"". Ik zeg dus niet dat ik van Wolfswinkel slecht vind maar wees reeel dat deze jongen zich nog niet bewezen heeft dat hij Ajax zou kunnen versterken eerder een leuke speler voor NEC ofzo.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 12 apr 2009 21:39
Citaat:
Niet halen! Hij komt veels tekort voor het niveau van Ajax, ik vind hem ook overschat zo goed is ie helemaal niet, kijk maar eens naar zijn aantal goals en dan naar zijn aantal wedstrijden. Laat AZ hem maar lekker halen die van Wolfswinkel kan beter naar een subtopper gaan waar de druk veel minder aanwezig is dan bij een ""topclub"". Ik zeg dus niet dat ik van Wolfswinkel slecht vind maar wees reeel dat deze jongen zich nog niet bewezen heeft dat hij Ajax zou kunnen versterken eerder een leuke speler voor NEC ofzo.
Het aantal goals die hij maakt zegt me niks.Het gaat erom hoe zijn balaanname is, hoe die zich aanbiedt bij zijn medespelers.Ik vind het geen slechte spits, maar voor als nog denk ik niet dat we een spits nodig hebben.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Zo 12 apr 2009 22:02
Citaat:
Het aantal goals die hij maakt zegt me niks.Het gaat erom hoe zijn balaanname is, hoe die zich aanbiedt bij zijn medespelers.Ik vind het geen slechte spits, maar voor als nog denk ik niet dat we een spits nodig hebben.
Bodul en Cvitanich zijn de enige spitsen die we hebben en Bodul heeft nog niets bewezen en is niet het grote talent wat veel mensen in hem zien. Ricky is een enorm talent wat ik al zo'n 3 jaar geleden riep en heeft zich ook verder ontwikkeld. Hij is niet klaar voor Ajax maar koop en verhuur hem voordat hij straks bij FC Twente of AZ schittert, neem meteen Nicky Kuiper mee aangezien we een back-up voor Vermaelen nodig hebben. Kuiper, Ricky van Wolfswinkel, een keeper en een rechtsback is alles wat Ajax volgend seizoen nodig heeft.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 12 apr 2009 22:06
Citaat:
Het aantal goals die hij maakt zegt me niks.Het gaat erom hoe zijn balaanname is, hoe die zich aanbiedt bij zijn medespelers.Ik vind het geen slechte spits, maar voor als nog denk ik niet dat we een spits nodig hebben.
Bodul en Cvitanich zijn de enige spitsen die we hebben en Bodul heeft nog niets bewezen en is niet het grote talent wat veel mensen in hem zien. Ricky is een enorm talent wat ik al zo'n 3 jaar geleden riep en heeft zich ook verder ontwikkeld. Hij is niet klaar voor Ajax maar koop en verhuur hem voordat hij straks bij FC Twente of AZ schittert, neem meteen Nicky Kuiper mee aangezien we een back-up voor Vermaelen nodig hebben. Kuiper, Ricky van Wolfswinkel, een keeper en een rechtsback is alles wat Ajax volgend seizoen nodig heeft.Ik heb zelf een aantal keer Bodul zien spelen en hij is niet het grote talent, maar is geen slechte speler en is zeker goed genoeg voor Ajax als tweede spits. Sulejmani kan net zoals Suarez in de spits spelen al is het de vraag maar hoe lang Suarez nog bij Ajax blijft.
wwe-marijn


Geregistreerd: 03-03-2008
Forum berichten: 559
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: West-Friesland (Noord-Holland)
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 10:34
Ik geloof niet dat Ricky van Wolfswinkel een topspits gaat worden. Leuk voor de subtop, maar Ajax moet hem niet halen. We hebben Cvitanich en Bodul, Ajax zou hoogstens een back-up kunnen halen.
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 11:00
Van Wolfswinkel heeft alles: een goede aanname, kan met z'n rug naar de goal spelen, heeft scorend vermogen, is geen stoorfactor in het positiespel het enigste wat hij nog niet heeft is een sterk lichaam. Daardoor kan hij makkelijk weggezet worden, maar er is natuurlijk nog ruimte om dat te verbeteren.

Als je hem niet koopt gaat Twente of AZ ermee vandoor.
GertJan020


Geregistreerd: 28-10-2008
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Vlakbij 010
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 11:31
Nou, dan gaat Twente of AZ er lekker mee door! Hoeveel heeft hij nou al gepresteerd? Hij mist echt wel veel kansen hoor!
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 11:33
Citaat:
Nou, dan gaat Twente of AZ er lekker mee door! Hoeveel heeft hij nou al gepresteerd? Hij mist echt wel veel kansen hoor!


Hoeveel wedstrijden heb je hem zien spelen? En je moet bij talenten er niet op letten wat ze gepresteerd hebben, maar wat ze in de toekomst kunnen presteren. Dat hij er nu maar 6 gescoord heeft zegt niet zoveel.
GertJan020


Geregistreerd: 28-10-2008
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Vlakbij 010
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 11:38
Nou dat zegt genoeg hoor! Als spits word je er voor afgerekend hoeveel je scoort!
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 11:41
Citaat:
Nou dat zegt genoeg hoor! Als spits word je er voor afgerekend hoeveel je scoort!


Ja, leuk. Maar hoevaak heb je hem zien spelen om een goed beeld over zijn kwaliteiten te krijgen?

Suarez scoorde in zijn eerste seizoen bij Groningen ook maar 10 keer. Nu zijn er nog 4 duels te spelen om tot een hoger aantal te komen. Komt bij dat Groningen een betere club is en dus meer kansen krijgen.
GertJan020


Geregistreerd: 28-10-2008
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Vlakbij 010
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 11:44
Citaat:
Nou dat zegt genoeg hoor! Als spits word je er voor afgerekend hoeveel je scoort!


Ja, leuk. Maar hoevaak heb je hem zien spelen om een goed beeld over zijn kwaliteiten te krijgen?

Suarez scoorde in zijn eerste seizoen bij Groningen ook maar 10 keer. Nu zijn er nog 4 duels te spelen om tot een hoger aantal te komen. Komt bij dat Groningen een betere club is en dus meer kansen krijgen.
Ik heb hem vaak genoeg zien spelen, en ik ben niet onder de indruk van hem! Ik denk niet dat hij goed genoeg is voor AJAX, maar wel voor Groningen, Twente, Heerveen en misschien ook Feyenoord!
Koen_Ajax


Geregistreerd: 11-09-2008
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 11:47
Citaat:
Nou dat zegt genoeg hoor! Als spits word je er voor afgerekend hoeveel je scoort!


Ja, leuk. Maar hoevaak heb je hem zien spelen om een goed beeld over zijn kwaliteiten te krijgen?

Suarez scoorde in zijn eerste seizoen bij Groningen ook maar 10 keer. Nu zijn er nog 4 duels te spelen om tot een hoger aantal te komen. Komt bij dat Groningen een betere club is en dus meer kansen krijgen.
Ik heb hem vaak genoeg zien spelen, en ik ben niet onder de indruk van hem! Ik denk niet dat hij goed genoeg is voor AJAX, maar wel voor Groningen, Twente, Heerveen en misschien ook Feyenoord!

Nu is hij voor die clubs een goede speler, ja. Maar over 3 jaar is hij voor Ajax ook goed genoeg denk ik. Dan moet je weer minimaal 10 miljoen betalen. PSV heeft hetzelfde gedaan met Nijland en in mindere mate ook met Amrabat.
Nr.10


Geregistreerd: 22-06-2008
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 12:17
Die jongen is achttien toch? Dat is toch nog veel te vroeg om hem op z'n doelpunten aantal te beoordelen. Ik geloof dat hij in de jeugd wel zo'n doelpuntenmachine was dus dat zou toch goed moeten zitten. Dit is zijn eerste seizoen in de eredivsie, ik gun hem zeker nog wel een jaar om zich te bewijzen want ik geloof wel in deze jongen, een 'voetballende' spits.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 12:25
Citaat:
Die jongen is achttien toch? Dat is toch nog veel te vroeg om hem op z'n doelpunten aantal te beoordelen. Ik geloof dat hij in de jeugd wel zo'n doelpuntenmachine was dus dat zou toch goed moeten zitten. Dit is zijn eerste seizoen in de eredivsie, ik gun hem zeker nog wel een jaar om zich te bewijzen want ik geloof wel in deze jongen, een 'voetballende' spits.
Hij scoorde in de jeugd behoorlijk vaak, dat was het eerste wat mijn aandacht op het vestigde. Hij is technisch goed, snel en heeft een goed inzicht van waar hij moet staan. Hij moet zeker allround nog verbeteren maar hij heeft het in zich om een goede voor Ajax te worden. Ik vond dat Ajax Nijland ook moest kopen en daarna verhuren (wat PSV niet heeft gedaan) aangezien het jonge talenten zijn met veel kans om er te komen. Kuiper en Holla zijn twee andere jonge Nederlandse voetballer waar Ajax naar moet kijken.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.884
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: RobertScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.979.954 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Ricky van Wolfswinkel
Ga
Zoeken: