Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Thomas Vermaelen
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Thomas Vermaelen
Maker: LucasBekeken: 41157
Status: InactiefBerichten: 380
+ Nieuw bericht <<<   <   8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 20-10-2009
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 16 jan 2011 14:11
Vermaelen laat zich alsnog opereren en mikt op rentree in maart

Thomas Vermaelen laat zich toch opereren om van een slepende achillespeesblessure af te komen. De Belgische van Arsenal verdediger staat al sinds september aan de kant en heeft daar nu schoon genoeg van. Tegenover Sporza vertelt de oud-Ajacied dat hij zich dinsdag in Zweden chirurgisch zal laten helpen.

Vermaelen leek al diverse keren tegen een rentree aan te zitten, maar keer op keer kreeg de stopper te maken met een terugslag. Na lang gissen lijkt het probleem nu eindelijk achterhaald. “Een kleine pees die net naast mijn achillespees loopt, zorgt voor vocht en irritatie als die tegen de achillespees slaat. Ze gaan die kleine pees nu weghalen, want die is uiteindelijk vrij nutteloos”, legt de speler uit.

“Hopelijk is dat de oplossing”, vervolgt Vermaelen, die dit seizoen niet verder kwam dan drie optredens in de hoofdmacht van de Gunners en twee interlands met België. “Dan raak ik zeker fit om er in maart met de Rode Duivels bij te zijn in de EK-kwalificatiematchen. Maar ik blijf wel voorzichtig.”

Bron: VoetbalZone.nl
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 14:48
Volgens mij is hij nog niet terug toch?
Gestopt
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 15:00
Zat op de bank tegen Stoke City, of hij is ingevallen weet ik niet.
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Wo 11 mei 2011 15:03
Citaat:
Zat op de bank tegen Stoke City, of hij is ingevallen weet ik niet.

Heeft dus een stuk langer geduurd als wat daar staat.
Gestopt
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 29 aug 2011 15:45
Citaat:
Vermaelen mogelijk out voor Rode Duivels

Bron: voetbalprimeur.nl

Georges Leekens kan voor de interlands tegen Azerbeidzjan en de Verenigde Staten wellicht geen beroep doen op Thomas Vermaelen. De verdediger heeft nog last van de naweeën van een trap op zijn knie.

Vermaelen kreeg woensdag tegen Udinese een schop op de knie te verwerken. De Belg zat daardoor zondag niet in de selectie voor de topper tegen Manchester United.

"Thomas belde me met de mededeling dat hij geblesseerd is", zegt Leekens in Het Nieuwsblad. "De ernst van de blessure is nog niet helemaal duidelijk, maar hij valt allicht weg. Ik weet nog niet of ik een vervanger oproep."
Boss


Geregistreerd: 01-03-2012
Forum berichten: 13
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 6 maa 2012 12:37
Hij is wel een belangrijke speler bij de Rode duivels
+ Nieuw bericht <<<   <   8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.575 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Thomas Vermaelen
Ga
Zoeken: