Auteur
|
Bericht
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 5 jul 2009 13:26
|
|
Ik heb zie Sulejmani en Suárez liever niet in eigen strafschop gebied. Maar zo zie ik Wieleart of Oleguer (als ze úberhaupt spelen) liever niet aanvallen. Maar kom op, het is hotse geen knotse voetbal zoals in de 2e divisie in Engeland. Laat de verdedigers maar achter hun aanhollen, en de aanvallers maar achter VD Wiel en Obradovic.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 5 jul 2009 13:29
|
|
Citaat: Ik heb zie Sulejmani en Suárez liever niet in eigen strafschop gebied. Maar zo zie ik Wielaert of Oleguer (als ze úberhaupt spelen) liever niet aanvallen. Maar kom op, het is hotse geen knotse voetbal zoals in de 2e divisie in Engeland. Laat de verdedigers maar achter hun aanhollen, en de aanvallers maar achter VD Wiel en Obradovic.
Sorry hoor maar het hele idee van het 4-3-3 systeem is dat de buitenspelers de backs dekken.
Dat heeft ook verder niets met 2de divisie Engels voetbal te maken want je ziet het ook worden gedaan door Rooney, Ronaldo, Malouda en Kuijt bijvoorbeeld.
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Zo 5 jul 2009 14:11
|
|
Citaat: Ik heb zie Sulejmani en Suárez liever niet in eigen strafschop gebied.
Dat zeg ik dan ook niet. Overigens stonden die vorig seizoen opgesteld als vleugelaanvaller. Zoals JD zegt, die hebben ook in het defensief een taak. De beste vleugelaars kunnen per slot van rekening de hele flank aan.
Citaat: Maar zo zie ik Wielaert of Oleguer (als ze úberhaupt spelen) liever niet aanvallen.
Opbouwen en inschuiven is onderdeel van aanvallen. Niet voor niks dat er wat dat betreft zoveel kritiek is op Oleguer. Het zijn wel onder meer dit soort tekorten die de kwaliteit van het totaal bepalen. Ajax presteert al jaren kut, hè. Zelfs in de provincie heb je tegenwoordig betere teams.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Zo 5 jul 2009 16:06
|
|
Citaat: Ik heb zie Sulejmani en Suárez liever niet in eigen strafschop gebied.
Dat zeg ik dan ook niet. Overigens stonden die vorig seizoen opgesteld als vleugelaanvaller. Zoals JD zegt, die hebben ook in het defensief een taak. De beste vleugelaars kunnen per slot van rekening de hele flank aan.
Citaat: Maar zo zie ik Wielaert of Oleguer (als ze úberhaupt spelen) liever niet aanvallen.
Opbouwen en inschuiven is onderdeel van aanvallen. Niet voor niks dat er wat dat betreft zoveel kritiek is op Oleguer. Het zijn wel onder meer dit soort tekorten die de kwaliteit van het totaal bepalen. Ajax presteert al jaren k*t, hè. Zelfs in de provincie heb je tegenwoordig betere teams.
Uhh, ik heb het niet over de posities van Oleguer en Wieleart, een Chvivu, Heitinga en Verthongen moeten het juist wél doen!
En de beste aanvallers zie ik zelfs niet verdedigen.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Zo 5 jul 2009 16:09
|
|
Rooney, Kuijt, Ronaldo, Malouda vind jij niet bij de beste aanvallers horen dus.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Ma 6 jul 2009 12:49
|
|
Citaat: Rooney, Kuijt, Ronaldo, Malouda vind jij niet bij de beste aanvallers horen dus.
Ronaldo wel. Rooney ook wel mits hij links staat en niet in de spits, dus op het middenveld, maar Kuijt en Malouda zeker niet.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Ma 6 jul 2009 12:50
|
|
Citaat: Rooney, Kuijt, Ronaldo, Malouda vind jij niet bij de beste aanvallers horen dus.
Ronaldo wel. Rooney ook wel mits hij links staat en niet in de spits, dus op het middenveld, maar Kuijt en Malouda zeker niet.
Ze spelen wel bij de grootste clubs ter wereld en juist omdat ze ook meeverdedigen.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 13:41
|
|
Ze spelen wel bij de grootste clubs ter wereld en juist omdat ze ook meeverdedigen.
Park en Kalou vind jij dus ook topspelers?
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 13:44
|
|
Citaat: Park en Kalou vind jij dus ook topspelers?
Hebben die dan een zekere basisplaats bij hun clubs? Nee dat hebben ze niet en Kuijt, Malouda en Rooney wel. Daarbij vind ik Park een hele nuttige speler die net als Kuijt een type is die je eigenlijk moet hebben in een topteam.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 14:05
|
|
Citaat: Park en Kalou vind jij dus ook topspelers?
Hebben die dan een zekere basisplaats bij hun clubs? Nee dat hebben ze niet en Kuijt, Malouda en Rooney wel. Daarbij vind ik Park een hele nuttige speler die net als Kuijt een type is die je eigenlijk moet hebben in een topteam.Malouda heeft ook lang niet altijd een basisplaats. Kuijt vind ik daarbij een hele beperkte speler. Wat kan hij? alleen maar verdedigen en achter zijn mannetje aanrennen, maar een aanvaller hoort andere dingen te doen.
|
Marco

|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 14:06
|
|
Kuijt kan alleen maar verdedigen? 

Hou op, Guy..
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 14:37
|
|
Wat kan kuijt dan?
|
abruzzi

Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 14:39
|
|
Aanvallen, scoren, werken & Meeverdedigen;) Een speler die bij elk team van toegevoegde waarde zal zijn!
|
Marco

|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 14:40
|
|
@ guy_ajax - U lult maar wat. Ik ga hier natuurlijk niet op in.
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 14:42
|
|
Citaat: Wat kan kuijt dan?
Verdedigen, aanvallen. Legt elke bal dood neer. Ongelooflijk veel strijdlust, pikt zijn goals mee. Niet van de bal af te krijgen, doordat hij zijn lichaam goed gebruikt. Man, Benitez is meer dan gelukkig met hem.
Als spits vond ik hem niet echt geweldig, maar aan de rechterkant is hij zeer goed. Hij heeft bij mij ook gewoon een basisplaats in Oranje.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 14:49
|
|
Citaat: Wat kan kuijt dan?
Verdedigen, aanvallen. Legt elke bal dood neer. Ongelooflijk veel strijdlust, pikt zijn goals mee. Niet van de bal af te krijgen, doordat hij zijn lichaam goed gebruikt. Man, Benitez is meer dan gelukkig met hem.
Als spits vond ik hem niet echt geweldig, maar aan de rechterkant is hij zeer goed. Hij heeft bij mij ook gewoon een basisplaats in Oranje.
Bij mij niet.
Robben -- Van Persie -- Sneijder
En als spits The Hunter
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 18:39
|
|
''Werken, aanvallen, verdedigen, strijdlust'' dat is allemaal t zelfde. Hij heeft een hele goede mentaliteit en wedstrijd instelling, geeft altijd alles, maar hij is niet veel bijzonders hoor.
Clubs als Feyenoord, Liverpool, Celtic, Utrecht, Ado, misschien Juventus en een Duitse club passen bij hem. Maar verder past hij toch nergens? Dat zijn clubs van bloed, zweet en tranen en hard werken. Maar niet ff lekker voetballen [houd niet in dat ik niet kan genieten van Liverpool">.
Kuyt is gewoon precies hetzelfde als Gerrard, Bradly, en dat soort types, hoe zeg je dat? 16 to 16 ofzo? Maar ik vind hem niet geweldig hoor, zijn aantal goals vallen ook nog wel mee.
Ik vind wel dat hij bij Liverpool een baissplaats verdient, maar daar past hij, bij NL past hij toch niet.. Ik vind hem overschat, hij werkt kei hard enzo, maar anders valt hij toch buiten de boot?
|
abruzzi

Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 19:00
|
|
Citaat: ''Werken, aanvallen, verdedigen, strijdlust'' dat is allemaal t zelfde. Hij heeft een hele goede mentaliteit en wedstrijd instelling, geeft altijd alles, maar hij is niet veel bijzonders hoor.
Clubs als Feyenoord, Liverpool, Celtic, Utrecht, Ado, misschien Juventus en een Duitse club passen bij hem. Maar verder past hij toch nergens? Dat zijn clubs van bloed, zweet en tranen en hard werken. Maar niet even lekker voetballen [houd niet in dat ik niet kan genieten van Liverpool">.
Kuyt is gewoon precies hetzelfde als Gerrard, Bradly, en dat soort types, hoe zeg je dat? 16 to 16 ofzo? Maar ik vind hem niet geweldig hoor, zijn aantal goals vallen ook nog wel mee.
Ik vind wel dat hij bij Liverpool een baissplaats verdient, maar daar past hij, bij NL past hij toch niet.. Ik vind hem overschat, hij werkt kei hard enzo, maar anders valt hij toch buiten de boot?
Je praat dom En Gerard is 1 van de beste van de wereld maarja .
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 19:36
|
|
Citaat: ''Werken, aanvallen, verdedigen, strijdlust'' dat is allemaal t zelfde. Hij heeft een hele goede mentaliteit en wedstrijd instelling, geeft altijd alles, maar hij is niet veel bijzonders hoor.
Clubs als Feyenoord, Liverpool, Celtic, Utrecht, Ado, misschien Juventus en een Duitse club passen bij hem. Maar verder past hij toch nergens? Dat zijn clubs van bloed, zweet en tranen en hard werken. Maar niet even lekker voetballen [houd niet in dat ik niet kan genieten van Liverpool">.
Je praat dom En Gerard is 1 van de beste van de wereld maarja .
Zeg ik dan dat Gerard niet (een van) de beste is?
|