Forum
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2009/10 » Ajax - Ajax Cape Town
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Ajax - Ajax Cape Town
Maker: Bond|AJAXBekeken: 5870
Status: InactiefBerichten: 68
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 14:24
[size=150">04/07 AJAX - AJAX Cape Town 16:00[/size">
Citaat:
Ajax speelt zaterdag 4 juli op de Toekomst tegen dochterclub Ajax Cape Town. Tickets zijn al verkrijgbaar vanaf €8,-. Het is de eerste wedstrijd dat Martin Jol weer beschikt over de internationals in de selectie, die de voorbereiding op het nieuwe seizoen wat later mogen beginnen.
Het vriendschappelijke duel met Ajax Cape Town begint om 16.00 uur. Het belooft een serieuze en spannende krachtmeting te worden, want de Urban Warriors hebben in het verleden bewezen voor een stunt te kunnen zorgen tegen de ‘grote broer’ uit Amsterdam. In de winterstop van seizoen 2006-2007 stonden de teams in Kaapstad voor het laatst tegenover elkaar. Ajax Cape Town boekte toen een verrassende 3-1-zege op het team van toenmalig trainer Henk ten Cate.

Voor Ajax staat de wedstrijd in het teken van de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De ploeg van Martin Jol is op dat moment drie weken in training: een mooi moment voor de nieuwe trainer om te kijken hoe het gesteld is met de vorm van zijn spelers. Jol heeft voor de wedstrijd tegen Ajax Cape Town weer zijn gehele selectie ter beschikking. Alle spelers, ook de internationals zoals Luis Suarez en Maarten Stekelenburg, zijn 4 juli van de partij.

De wedstrijd is ook live to volgen via: Eredivisie Live

Ik hoop op een mooie wedstrijd! Ook hoop ik dat er bij Ajax Cape Town een goeie talentvolle linksback rondloopt. Want we hebben geen linksback. 1 aankopen en de andere zouden we best bij onze dochterclub weg kunnen halen.
De Eik van De Dijk

Forum berichten: 428
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 21:21
Ik heb maar een kaartje aangeschaft, ik heb wel zin in een middagje op de toekomst. Ik ben ook benieuwd naar de kwaliteit van Ajax CT.
thommy

Forum berichten: 790
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 21:45
Ja, heb ik ook. Een middagje op de Toekomst lijkt me wel gezellig, samen met mijn vader. 2 kaartjes gekocht dus.
De Eik van De Dijk

Forum berichten: 428
Geplaatst: Zo 28 jun 2009 21:48
Citaat:
Ja, heb ik ook. Een middagje op de Toekomst lijkt me wel gezellig, samen met mijn vader. 2 kaartjes gekocht dus.

Ik ook met mijn pa, ik ga al 15 jaar met mijn pa naar Ajax. Ondanks dat ik al 5 jaar het huis uit ben, blijf ik altijd het liefst met mijn pa en mijn broer gaan. Dat zijn tradities die je niet moet doorbreken.
thommy

Geplaatst: Zo 28 jun 2009 22:01
Citaat:

Ik ook met mijn pa, ik ga al 15 jaar met mijn pa naar Ajax. Ondanks dat ik al 5 jaar het huis uit ben, blijf ik altijd het liefst met mijn pa en mijn broer gaan. Dat zijn tradities die je niet moet doorbreken.

Mijn pa gaat ook altijd mee, maar er gaan ook altijd andere mensen mee, vrienden enzo. Nu gaan we is ene keertje alleen.
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 00:35
Het zou mooi zijn als Ajax Amsterdam tegen Ajax CT een redelijk representatief elftal het veld in kan sturen voor de eerste helft. Natuurlijk Sulejmani zal er nog niet bij zijn en de mogelijke aankopen misschien ook nog niet maar veel spelers zijn er dan wel terug of hopelijk weer fit.
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 16:31
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel - Rob Wielaert - Toby Alderweireld - Urby Emanuelson
Eyong Enoh - Ismael Aissati - Jan Vertonghen
Luis Suarez - Dario Cvitanich - Marvin Zegelaar
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Ma 29 jun 2009 16:58
Citaat:
Enoh kijkt uit naar duel met Cape Town

Eyong Enoh ontmoet aanstaande zaterdag tijdens de oefenwedstrijd Ajax - Ajax Cape Town veel oud-ploeggenoten. De Kameroener speelde tot vorige zomer bij de Zuid-Afrikaanse club.

Enoh meldde zich vandaag weer bij Ajax. De Afrikaan had interlandverplichtingen met Kameroen en kreeg daardoor nog een weekje extra vakantie. Al is extra niet het juiste woord, want in totaal had hij deze zomer nog geen tien dagen écht vrijaf. Enoh werd maandagochtend net als de andere teruggekeerde internationals onderworpen aan medische en fysieke tests op de ArenA. Daarna bekeek hij op de Toekomst het laatste stukje van de training van zijn ploeggenoten, voor wie de voorbereiding vorige week al begon.

De middenvelder vindt het leuk dat Ajax het zaterdag opneemt tegen Ajax Cape Town. Enoh speelde er van 2006 tot de zomer van 2008, toen hij na een succesvolle stage een contract bij Ajax tekende. ,,Ik ken nog veel spelers van het eerste van Ajax Cape Town”, zegt hij. ,,Ik denk dat zeker vijftig procent van mijn oude ploeggenoten er zaterdag bij zal zijn. Ook heel wat spelers hebben inmiddels net als ik de overstap gemaakt naar clubs in Europa.”

Hij ziet het duel met Cape Town als een 'souvenir': iets dat hem terug doet denken aan zijn tijd dat hij actief was in Kaapstad. ,,Ik kijk er erg naar uit om mijn oude teamgenoten weer te zien. Maar of ik speel, weet ik nog niet helemaal zeker. Ik begin natuurlijk vandaag pas met de voorbereiding. Maar als ik speel, ga ik er helemaal voor.”

De laatste keer dat Ajax tegen Ajax Cape Town speelde was in de winterstop van seizoen 2006-2007. In eigen huis won Cape Town toen verrassend met 3-1. ,,Of Cape Town opnieuw kan stunten?”, zegt Enoh. ,,Dat moet zaterdag blijken.”

Ajax.nl
ghostwriter

Geplaatst: Di 30 jun 2009 17:23
Eerste helft: Stekelenburg, v.d. Wiel, Alderweireld, Blind, Emanuelson; Lindgren, Aissati, v.d. Heijden; Martina, Bodul, Sarpong.

Tweede helft: Vermeer, Silva, Wielaert, Oleguer; Enoh, Anita, S. de Jong, Vertonghen; Suarez, Cvitanich, Zeegelaar.

Zo zou ik het wel eens willen zien straks tegen Ajax CT. Een beetje de toppers (Stekelenburg, Aissati, Vertonghen en Suarez) over de twee helften verdelen en iedereen wat speeltijd geven. De eerste helft een normaal 4-3-3 spelen en de tweede helft een 3-4-3 doordat er zoveel middenvelders zijn die allemaal speeltijd nodig hebben.

Of misschien is het wel mooi om te zien hoe Ajax in een 4-4-2 zal presteren, Jol zal dat ook vast uit willen proberen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 18:37
Heb er nu al zin in! Lekker weer een bal zien rollen, bovendien is het nu een kwartiertje trammen ipv ruim 2 uur met de trein:) Ik neem aan dat ik de kaartjes ook gewoon bij de Toekomst kan kopen?
thommy

Geplaatst: Wo 1 jul 2009 18:49
Citaat:
Heb er nu al zin in! Lekker weer een bal zien rollen, bovendien is het nu een kwartiertje trammen ipv ruim 2 uur met de trein:) Ik neem aan dat ik de kaartjes ook gewoon bij de Toekomst kan kopen?

Ja, ik geloof ik niet dat het mogelijk is dat het uitverkocht is. Of het is afhalen aan de ArenA, dat kan ook nog.
El Lute

Forum berichten: 3606
Geplaatst: Do 2 jul 2009 18:14
Woensdag 8 juli is het trouwens:

Willem ll - Ajax Cape Town

19.00uur op amateur complex van Willem ll. Kaarten zijn 7,50.

Kan zelf dan helaas niet, ga dan naar Argentina - Nigeria. Moest een keuze maken.
Rinus

Forum berichten: 1713
Geplaatst: Do 2 jul 2009 18:31
Citaat:
Eerste helft: Stekelenburg, v.d. Wiel, Alderweireld, Blind, Emanuelson; Lindgren, Aissati, v.d. Heijden; Martina, Bodul, Sarpong.

Tweede helft: Vermeer, Silva, Wielaert, Oleguer; Enoh, Anita, S. de Jong, Vertonghen; Suarez, Cvitanich, Zeegelaar.

Zo zou ik het wel eens willen zien straks tegen Ajax CT. Een beetje de toppers (Stekelenburg, Aissati, Vertonghen en Suarez) over de twee helften verdelen en iedereen wat speeltijd geven. De eerste helft een normaal 4-3-3 spelen en de tweede helft een 3-4-3 doordat er zoveel middenvelders zijn die allemaal speeltijd nodig hebben.

Of misschien is het wel mooi om te zien hoe Ajax in een 4-4-2 zal presteren, Jol zal dat ook vast uit willen proberen.

We hadden in jou ogen dus geen 16,25 miljoen moeten uitgeven aan een overschatte speler, afgelopen seizoen?
ghostwriter

Geplaatst: Do 2 jul 2009 18:51
Ik begrijpt je niet. Sulejmani is er nog niet bij toch? Die is nog op vakantie dacht ik.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
Geplaatst: Do 2 jul 2009 18:55
Voor zover ik weet heb je gelijk en komt hij er maandag bij
Fregge

Forum berichten: 4313
Geplaatst: Za 4 jul 2009 13:56
Heeft iemand al een stream gevonden?
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Za 4 jul 2009 14:00
Er mogen GEEN streams worden gepost.
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Geplaatst: Za 4 jul 2009 14:02
Geen stream hier plaatsen aub. PM mij maar voor een Sopcast stream.
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Za 4 jul 2009 14:02
Oke toekomstig moderator. Wij respecteren u mening ten allen tijde.
Fregge

Forum berichten: 4313
Geplaatst: Za 4 jul 2009 14:03
Oh sorry Koen, ik dacht dat het wel mocht, omdat het neit in de regels staat.
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Geplaatst: Za 4 jul 2009 14:09
Citaat:
Oh sorry Koen, ik dacht dat het wel mocht, omdat het niet in de regels staat.

Nee, dat klopt. De regels zijn al van een tijdje geleden en er is nog niet zo heel lang geleden een bericht gekomen dat er geen streams meer geplaatst mogen worden.

Binnenkort komt er een update van de regels.
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Za 4 jul 2009 14:16
Citaat:
Voor zover ik weet heb je gelijk en komt hij er maandag bij

Had het idee dat ik Mickey toch op een filmpje van ajax tv zag. Die van Vertonghen (liep hij langs het veld) en die van de uitreiking van de nieuwe auto's...
Fcaa

Forum berichten: 125
Geplaatst: Za 4 jul 2009 14:49
Hebben jullie geen eredivisie live?
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Za 4 jul 2009 15:42
Wat is de opstelling?
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
Geplaatst: Za 4 jul 2009 15:50
Stekelenburg, Urby, Oleguer, Verthongen V/D Wiel, Blind, Aissati, Lingren, Enoh, Cvitanitch, Suarez:

------------- Cvitanich ----- Suarez ---------
---------------------- Aissati ------------------
------------- Blind -------------- Enoh --------
--------------------- Lindgren -----------------
-- Urby -- Verthongen -- Oleguer -- V/D Wiel
------------------ Stekelenburg ----------------

Urby zal waarschijnlijk meer op middenveld te vinden zijn.

Bron: EredivisieLive
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.897
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.709.940 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Archief » De Wedstrijden 2009/10 » Ajax - Ajax Cape Town
Ga
Zoeken: