Geregistreerd: 22-01-2009 Forum berichten: 2348 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 25 aug 2011 20:52
Sportief is het wel een interessante groep. Tegen Lyon en tegen Zagreb zie ik nog wel kansen. Madrid is gewoon een paar maten te groot voor dit Ajax.
Andere interessante groepen zijn:
Groep A, met FC Bayern, Villarreal, Man. City en Napoli. Allemaal hebben ze wel enige kans om door te gaan.
Groep B, met Inter, CSKA Moskou, Lille en Trabzonspor
Groep E, met Chelsea, Valencia en Bayer Leverkusen. Genk is een paar klasse minder.
Groep F, met Arsenal, Marseille en Dortmund. Hoewel Olympiakos hoger staat gerangschikt dan Dortmund zijn zij een paar klassen minder.
Groep G, met FC Porto, Shaktar Donetsk en Zenit St. Petersburg. APOEL Nicosia, geloof ik dan niet in.
De groepen C en H zijn vrij voorspelbaar, maar al met al is het een mooie loting.
Geregistreerd: 22-07-2010 Forum berichten: 1354 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 12:55
Ze hebben zeker fanatieke supporters en die zijn volgens mij echt geen lieverdjes. Zou me niets verbazen als de politie daar gewoon bang is voor die jongens.
Geregistreerd: 17-05-2009 Forum berichten: 3150 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 13:17
Citaat:
Ze hebben zeker fanatieke supporters en die zijn volgens mij echt geen lieverdjes. Zou me niets verbazen als de politie daar gewoon bang is voor die jongens.
Bang? Ik denk dat de beste mannen van Zagreb de politie daar gewoon in hun macht hebben zelfs.
Geregistreerd: 12-09-2007 Forum berichten: 474 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 14:00
Citaat:
Ik ken je niet, maar ik raad het niet snel iemand aan om als tegenstander naar Zagreb toe te gaan.
Geen fijne herinneringen aan over gehouden?
Ik heb het niet over mijn eigen herinneringen. Maar ik heb vaak genoeg in het buitenland 'mannetjes' gezien die geheel in Ajax spullen verkleed zijn en luid 'Amsterdam Hooligans' schreeuwend naar het stadion lopen.
Ik zeg niet voor niets dat ik Riejuh niet ken, ik weet dus ook niet hoe hij zich bij (Europese uit-)wedstrijden gedraagt, maar dat soort gedrag is in sommige steden niet slim, daar al helemaal niet.
Ik raad ook niet iedereen af om er heen te gaan, maar in een stad als Zagreb is het slim dat je weet wanneer je aan het provoceren bent en wat de gevolgen daarvan kunnen zijn. Als je die gevolgen niet kan of wil confronteren dan is het slim om thuis te blijven of erg low profile te gaan
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 14:10
Ben zelf 2x in Kroatië geweest, heb er kennissen wonen.. Daarom lijkt me het mooi om naar daar te gaan. Echter is het wel zo dat je er moet oppassen. Dat je low-profile moet zijn, je moet gedragen dat snap ik zelf ook wel...
De redenen dat ik er graag na toe zou gaan ga ik eens afwegen tegen de gevaren .
Geregistreerd: 12-09-2007 Forum berichten: 474 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 16:48
Persoonlijk vond ik het altijd leuker / mooier om daar heen te gaan waar je normaal niet zou komen. Daarom vind ik ploegjes als dat Otelul ook leuk, dat was toch alleen al leuk om bij de sigarrenboer kaarten voor te kopen. "Hey man, alles goed? Heb je voor mij een kaartje Oetlul - Ajax', of dat djnepropetrovsk waar AZ toen tegen moest.. prachtig
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 19:30
Citaat:
Persoonlijk vond ik het altijd leuker / mooier om daar heen te gaan waar je normaal niet zou komen. Daarom vind ik ploegjes als dat Otelul ook leuk, dat was toch alleen al leuk om bij de sigarrenboer kaarten voor te kopen. "Hey man, alles goed? Heb je voor mij een kaartje Oetlul - Ajax', of dat djnepropetrovsk waar AZ toen tegen moest.. prachtig
Klopt, of eens naar Polen hadd volgens mij ook een mooi avontuur geweest..