Ping Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Ma 10 mei 2010 21:41
Citaat:
.
Haha, ''wat vind jij ervan B-Bert van Marwijk''?
Lol,
Net zoals, Wilfred Genee: "Nou Johan tot Maandag!" Johan: "Wat ?, Denk je nog dat ik terug kom dan?"
Of
Renee van der Gijp: "Tjah Bert jij moet ons nu redden" ( Iets later ) Johan: "Ja ga ik thuis weg krijg ik een oorwassing, kom ik hier heb ik het nog een keer" haha!!
Ping Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Als ze dan toch bezig zijn met saneren, dan stel ik voor om die René van der Gijp ook weg te werken uit dat programma. Ik zit me af en toe zo te ergeren aan zijn kleuterachtige gedrag...
Als ze dan toch bezig zijn met saneren, dan stel ik voor om die René van der Gijp ook weg te werken uit dat programma. Ik zit me af en toe zo te ergeren aan zijn kleuterachtige gedrag...
Dat zullen ze niet snel doen, hij staat bekend als populaire grappenmaker...
Haha dit is zo mooi uit de hand gelopen. VI zelf, Telegraaf, AD, Shownieuws, Spitsnieuws, Hans Kraay jr zelf, meer dan 43 duizend keer ondertekend. Op naar de 50K dan maar.
Marco Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Als vervolg op mijn opmerking in het 'slechtse speler van het wk topic':
Dan moeten ze die Kooke er maar eens uit gooien (commentator bij Spanje-Zwitserland).
Overigens vind ik het commentator-niveau in Nederland (en vooral nu op het WK) sowieso van een behoorlijk bedroevend niveau. Paar dingen die me al opgevallen zijn:
- Spelersnamen verkeerd uitspreken (ook van bekende spelers).
- Spelers niet herkennen (dus verkeerde namen roepen).
- Roepen dat een scheids iets geweldig zag terwijl het dan juist het tegenovergestelde is.
- Overtredingen verkeerd zien.
Als je je stoort aan het commentaar waarom zet je de radio dan niet aan?
Ik heb van de week in de trein Brazilië zitten luisteren via radio 1 prima commentaar.
Tijdens Nederland-Denemarken moest ik helaas werken maar hadden daar BNR aan staan met commnetaar van Prem Radhakishun, echt wereld vlot, grappig echt zoals je ook met vrienden zit te kijken!
Wat erger ik me toch aan die Derksen. Echt totaal geen verstand van voetbal. Als het puur over voetbal gaat kijkt hij altijd naar Rene, die tenminste de teams nog een beetje kent. Verder draait hij elke week van mening, over bijna alles. Voor het WK zei hij nog dat Nederland een goede basis heeft maar dat er geen blessures of schorsingen moesten komen omdat de bank niet goed genoeg was en gisteren zei hij precies het tegenovergestelde. De man leeft echt niet meer in het heden. Als hij over voetbal(lers) van nu praat doet hij dat altijd met een chagerijnige smoel en als het over vroeger gaat komt hij opeens wel verder dan cliche's en kan er soms zelfs een anekdote of zo bij.
Het programma VI Oranje zelf vind ik wel leuk gedaan. Tenminste niet zo saai als Studio Sportzomer.
El Chícharito Geregistreerd: 14-11-2007 Forum berichten: 3036 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -