Geregistreerd: 22-01-2009 Forum berichten: 2348 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 28 jun 2010 23:49
Ik heb eerst Brazilië - Chili gekeken en daarna VI Oranje. Normaal zegt van der Gijp veel zinnige dingen, maar hetgene wat die vandaag allemaal over Brazilië zei, daar begreep ik helemaal niks van.
Geregistreerd: 22-01-2009 Forum berichten: 2348 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 29 jun 2010 11:56
Nou het kwam er op neer dat alleen Spanje, Duitsland en Nederland de titel kunnen pakken volgens hem. Hij vond dat alleen Luis Fabiano en Kaka goed genoeg om het Nederland lastig te maken. De rest kon er helemaal niks van...
Nou het kwam er op neer dat alleen Spanje, Duitsland en Nederland de titel kunnen pakken volgens hem. Hij vond dat alleen Luis Fabiano en Kaka goed genoeg om het Nederland lastig te maken. De rest kon er helemaal niks van...
Heeft hij natuurlijk deels gelijk in. Kaka en Luis Fabiano zijn op dit moment de enige spelers die het verschil maken daar (en Robinho wellicht ook).
Maar dat euvel heeft Nederland ook.
Geregistreerd: 24-10-2007 Forum berichten: 4200 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 30 jun 2010 12:34
Moet wel zeggen dat je met zo'n WK wat voor de kiezen krijgt als kijker,
Jakhals Erik, Regi Blinker, Piet De Visser, Ronald Waterreus, Van Breukelen, Ron Jans, Henk Westbroek, Rene Froger, Guus Meeuwis. Die meningen kunnen me echt gestolen worden.
En vergeet Najib Amhali niet, vormt samen met Aad een komisch duo..
Marco Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 30 jun 2010 15:36
Tja, wat dat soort gasten daar moeten.. Zeker bij SSZ, die o zo graag de serieuze noot willen aanslaan. Ondertussen is Johan Derksen een drug en speciaal voor Pushkin nog een terugblik op de Breuk:
Geregistreerd: 24-10-2007 Forum berichten: 4200 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 30 jun 2010 15:51
Citaat:
Wie vind je wel een goede analist of zie je graag op de tv z'n mening verkondigen, Pushkin?
Ik zal wel overkomen als een enorme zeiksnor maar ik vind de meerderheid gewoon weinig toevoegen. Boudewijn fokking Zenden die eerst zijn haar mooi leg, dan zap ik weg. Van Breukelen, het zal maar in je raad van comissarissen zitten.
Er zijn wel uitzonderingen Andre Wetszel, Keje Molenaar, Mario Been, Leo Beenhakker, Louis van Gaal, Leo van Veen, Robert Maaskant vind ik vaak wel zinnige dingen zeggen.
Meestal zap ik dan ook naar Canvas, alhoewel dat soms ook jammer is vanwege Boskamps spraakgebrek.
Geplaatst: Wo 30 jun 2010 16:28
Citaat:
Meestal zap ik dan ook naar Canvas, alhoewel dat soms ook jammer is vanwege Boskamps spraakgebrek.
Speciaal naar 'de Belg' zappen voor Piet de Visser, jij moet wel een erg grote fan zijn
Er is ook eigenlijk maar een programma waarin Pietje de hoofdrul verdient en dat is in 'mythbusters', bij Piet op Canvas schakel ik over op mijn Harde Schijf met wedstrijden.
Bah, Jack die in de kont kruipt van de spelers. Nu met Sneijder op z'n schoot. Slijmjurk. Op deze manier kan je toch geen objectieve journalistiek bedrijven?
Geplaatst: Wo 7 jul 2010 09:43
Citaat:
Bah, Jack die in de kont kruipt van de spelers. Nu met Sneijder op z'n schoot. Slijmjurk. Op deze manier kan je toch geen objectieve journalistiek bedrijven?
Was dat ooit de bedoeling dan.
Pas zag ik dat de NOS erin geslaagd was om Zjelko Petrovic, Piet De Visser en Aad de Mos aan een tafel te zetten als groep analisten. Soms denk ik ook echt dat ze het er om doen.
Ik kan me nog herinneren dat Ronald Spelbos en Hans Kraaij Senior de analyses deden...
Marco Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 7 jul 2010 13:40
Ik kan me nog herinneren dat Harry Vermeegen wat geld in een klompje deed en dat aan de Egyptische keeper cadeau deed.
Dat is ook zo ongeveer de reden waarom VI Oranje voor mij de absolute winnaar van dit WK is.
Ad Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Breda
Geplaatst: Wo 7 jul 2010 16:06
Citaat:
Inderdaad walgelijk !!! Wat heb ik me zitten ergeren aan die kale zonnebank koning........wat een vreselijke kruiper. Zag je hoe trots hij was dat Sneijder op zijn schoot kwam zitten?
Volgens mij had Wes nog gewoon gelijk ook toen hij zei dat hij wat tegen zijn bil voelde......om te kotsen gewoon. Er is geen ergere dan Cheque v Gelder, geef mij dan VI Oranje maar, waar ik me iedere avond kostelijk vermaak met Rene vd Gijp en Derksen........ze hebben een goede kijk op dingen en er valt altijd wat te lachen. Die vreselijke engerd van een Cheque is echt te erg voor woorden.......die zul je nooit horen zeggen dat Nederland tot nu toe krom loopt van het geluk en een bagger toernooi speelt.