Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 17:26
|
|
Citaat: Waarom verwacht iedereen dat Atouba basis zal staan? Denk niet dat Jol van zn verdediging af zal wijken. Ik houd t bij mn opstelling op pagina 1.
Verthongen mist snelheid en bij PSV speelt ene Amrabat die dit overduidelijk wel heeft.
Dus:
....................... Stekelenburg ........................
.. Wiel .. Alderweireld .. Vertonghen .. Atouba ..
............. De Zeeuw ........... Enoh ...................
........ Rommedahl ................ Aissati ..............
................... Suarez ........... Sulejmani ..........
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 17:27
|
|
Citaat: Waarom verwacht iedereen dat Atouba basis zal staan? Denk niet dat Jol van zn verdediging af zal wijken. Ik houd t bij mn opstelling op pagina 1.
Enoh was er ook opeens tegen Feyenoord.
Wat heeft dat te maken met het wel of niet opstellen van Atouba? Geef dan een voetbaltechnische reden. Zo kan ik me best voorstellen dat Jol (nog) meer muscle gaat gebruiken om overeind te blijven. Aan de andere kant een speler zonder noemenswaardig wedstrijdritme laten debuteren in Eindhoven.. Tricky.
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 18:48
|
|
Enoh was er ook opeens tegen Feyenoord.
Wat heeft dat te maken met het wel of niet opstellen van Atouba? Geef dan een voetbaltechnische reden. Zo kan ik me best voorstellen dat Jol (nog) meer muscle gaat gebruiken om overeind te blijven. Aan de andere kant een speler zonder noemenswaardig wedstrijdritme laten debuteren in Eindhoven.. Tricky.
Dat het zomaar kan dat Atouba opeens speelt. Verrassing?
|
10Oele

Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 13:12
|
|
Het grote verschil met vorige seizoen zullen niet zozeer de selecties zijn. Het zal aankomen op tactiek en dan zijn wij toch een stuk sterker als het vorige seizoen. Toen stond er namelijk ene Marco van Basten die een 4-3-3 opstelling uit de hoge hoed toverde en met 3 middenvelder speelde die bij elkaar net zo groot waren als Simons. Toen speelden we met Enoh, Aisatti en Anita op een 3 mans middenveld dat echt totaal overlopen werd. Deze editie zal Jol dezelfde fout niet gaan maken en daar ligt de sleutel voor deze wedstrijd. Ik denk dan ook nog steeds dat Jol exact dezelfde opstelling als tegen Groningen het veld in zal sturen en rustig zijn kansen af gaat wachten.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 13:50
|
|
Stekelenburg; v.d. Wiel, Alderweireld, Blind, Atouba; de Zeeuw, Aissati, Vertonghen, Emanuelson; Suarez, Sulejmani
Met een ruit op het middenveld dus Vertonghen voor de verdediging en Aissati achter de spitsen. Veel mensen zullen wel roepen dat Blind dit nooit aan zal kunnen maar ik denk dat Blind op dit moment de meest complete centrale verdediger is die Ajax heeft. Als hij zo speelt als bij Jong Oranje dan heeft hij Toivonen in zijn zak zitten. Hij is de enige centrale verdediger die een beetje tweebenig is, is positioneel sterk door zijn goede inzicht, is fysiek meer dan oké en kan ook nog eens opbouwen. Ik heb genoeg van het geklungel achterin van Wielaert en ik zou Vertonghen op Affelay zetten want ik denk dat die getergd is na de vorige wedstrijd en vaak resulteert dat erin dat spelers opeens boven zichzelf uitstijgen. Lukt het Vertonghen niet dan kan je altijd Enoh er nog inzetten maar ik zou beginnen met Vertonghen en hem echt de peper in de reet douwen.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 13:56
|
|
Blind de meest complete verdediger? Het is al geen bijzondere middenvelder maar als verdediger is het echt een ramp. Kan niet koppen, dekt niet door, verovert amper ballen, geeft geen rugdekking, werkt frontaal weg, is stijf links en heeft weinig duelkracht. Die gaat er helemaal aan tegen Toivonen.
|
Marco

|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 14:01
|
|
Citaat: Toen stond er namelijk ene Marco van Basten die een 4-3-3 opstelling uit de hoge hoed toverde en met 3 middenvelder speelde die bij elkaar net zo groot waren als Simons. Toen speelden we met Enoh, Aisatti en Anita op een 3 mans middenveld dat echt totaal overlopen werd.
Ik zie niet wat hun lengte te maken heeft met het feit dat ze overlopen werden. Die 3 waren ook verantwoordelijk voor misschien wel de beste wedstrijd tegen de misschien wel zwaarste tegenstander van dat seizoen. Er zal dus wel wat meer aan de hand zijn geweest. Ook Emanuelson deed trouwens mee die net als Ajax vrij aardig startte, dacht ik.
Citaat: Ik denk dan ook nog steeds dat Jol exact dezelfde opstelling als tegen Groningen het veld in zal sturen en rustig zijn kansen af gaat wachten.
Lijkt mij ook het meest voor de hand liggende scenario, op de vleugels heeft Ajax wat te winnen. Ben wel benieuwd hoe Rutten het gaat doen. Stel dat ie met Toivonen en Koevermans start..
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 14:01
|
|
Ik zou Blind niet in het centrum neerzetten. Blind maakt op mijn een slechte indruk als mandekker. Als vrij verdediger zal die het kunnen redden bij Ajax, maar niet in de wedstrijd tegen PSV. PSV zal vooral vanaf de vleugels gaan spelen, maar de duels en kopkracht vind ik zelf een van de mindere punten van Blind. Daar zal Blind ook aan moeten werken voordat die kan groeien als centrale verdediger. Ik zou misschien in het centrum misschien wel Oleguer neer kunnen zetten in plaats van Wielaert. Oleguer heeft het voordeel dat hij veel meer duel kracht heeft als onze verdedigers.
|
JS

Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 14:11
|
|
Citaat: Stekelenburg; v.d. Wiel, Alderweireld, Blind, Atouba; de Zeeuw, Aissati, Vertonghen, Emanuelson; Suarez, Sulejmani
Met een ruit op het middenveld dus Vertonghen voor de verdediging en Aissati achter de spitsen. Veel mensen zullen wel roepen dat Blind dit nooit aan zal kunnen maar ik denk dat Blind op dit moment de meest complete centrale verdediger is die Ajax heeft. Als hij zo speelt als bij Jong Oranje dan heeft hij Toivonen in zijn zak zitten. Hij is de enige centrale verdediger die een beetje tweebenig is, is positioneel sterk door zijn goede inzicht, is fysiek meer dan oké en kan ook nog eens opbouwen. Ik heb genoeg van het geklungel achterin van Wielaert en ik zou Vertonghen op Affelay zetten want ik denk dat die getergd is na de vorige wedstrijd en vaak resulteert dat erin dat spelers opeens boven zichzelf uitstijgen. Lukt het Vertonghen niet dan kan je altijd Enoh er nog inzetten maar ik zou beginnen met Vertonghen en hem echt de peper in de reet douwen.
Lijkt me inderdaad verstandig om tegen PSV met een voor de helft nieuwe achterhoede te starten.
Je zegt dat je gek wordt van het geklungel van Wielaert, mag ik vragen welk geklungel? Ik heb hem nog geen (grote) fout zien maken dit seizoen. Verder, Blind... Ik ken hem niet zo goed, maar wat ik van hem gezien heb vond ik allesbehalve indrukwekkend. Lijkt me heel erg sterk dat die Toivonen in z'n zak heeft zitten, zeker omdat Blind volgens mij niet al te sterk met het hoofd is. Het lijkt me in ieder geval allesbehalve slim om de halve achterhoede om te gooien tegen PSV, zeker niet met 2 jongens die 'debuteren' (Blind z'n eerste wedstrijd achterin in Ajax1) en bovendien jongens waar ik niet al te veel vertrouwen in heb.
In die 'getergde Vertonghen' theorie heb ik trouwens ook niet al te veel vertrouwen.
[size=75">
PS. Wat wil je nou?[/size">
Citaat: ?Geplaatst: zo aug 09, 2009 9:21 pm Onderwerp:
Ik zou Siem de Jong achter Suarez en Sulejmani opstellen zodat er tenminste iets vaker een middenvelder/schaduwspits in de 16 opduikt. De Zeeuw zou ik ook laten spelen en Enoh op Affelay zetten. Het grootste gevaar van PSV komt van Affelay en Toivonen dus die moet je goed laten dekken.[/size">
Citaat: Geplaatst: di aug 11, 2009 3:02 pm Onderwerp: ?
Stekelenburg; v.d. Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson; Rommedahl, De Zeeuw, Enoh, Zeegelaar; Suarez, Sulejmani.
Ik zou tegen PSV een snelle counterploeg in het veld struren. Emanuelson en V.d. Wiel als back zodat er bij balbezit snel omgeschakeld kan worden van achteruit. Ik weet dat Emanuelson verdedigend niet de beste is maar hij is tenminste wat sneller en als Vertonghen en Alderweireld het samen al lastig hebben tegen RKC kan je beter er wat snelheid bij zetten. Daarbij vond ik hem niet slecht spelen de laatste paar wedstrijden dat hij als linksback stond opgesteld (begin vorig seizoen). Met V.d. Wiel, Emanuelson, Rommedahl en Zeegelaar heb je twee gevaarlijk snelle vleugels en juist daar licht de zwakte van PSV (de backs zijn waardeloos). Enoh en De Zeeuw kunnen samen Affelay wel in toom houden en Alderweireld en Vertonghen kunnen hetzelfde doen met Toivonen. Houd je die twee constant in de gaten dan zal PSV voor 50% minder goed spelen. Het veld kleinhouden en op de counter loeren zo moet Ajax van PSV winnen.[/size">
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 14:22
|
|
Citaat: Het grote verschil met vorige seizoen zullen niet zozeer de selecties zijn. Het zal aankomen op tactiek en dan zijn wij toch een stuk sterker als het vorige seizoen. Toen stond er namelijk ene Marco van Basten die een 4-3-3 opstelling uit de hoge hoed toverde en met 3 middenvelder speelde die bij elkaar net zo groot waren als Simons. Toen speelden we met Enoh, Aisatti en Anita op een 3 mans middenveld dat echt totaal overlopen werd. Deze editie zal Jol dezelfde fout niet gaan maken en daar ligt de sleutel voor deze wedstrijd. Ik denk dan ook nog steeds dat Jol exact dezelfde opstelling als tegen Groningen het veld in zal sturen en rustig zijn kansen af gaat wachten.
Klopt; en De Zeeuw is ook niet onbelangrijk. Ik vind ook dat we een betere keeper hebben en Sulejmani begint weer op gang te komen.
|
10Oele

Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 14:29
|
|
Citaat: Het grote verschil met vorige seizoen zullen niet zozeer de selecties zijn. Het zal aankomen op tactiek en dan zijn wij toch een stuk sterker als het vorige seizoen. Toen stond er namelijk ene Marco van Basten die een 4-3-3 opstelling uit de hoge hoed toverde en met 3 middenvelder speelde die bij elkaar net zo groot waren als Simons. Toen speelden we met Enoh, Aisatti en Anita op een 3 mans middenveld dat echt totaal overlopen werd. Deze editie zal Jol dezelfde fout niet gaan maken en daar ligt de sleutel voor deze wedstrijd. Ik denk dan ook nog steeds dat Jol exact dezelfde opstelling als tegen Groningen het veld in zal sturen en rustig zijn kansen af gaat wachten.
Klopt; en De Zeeuw is ook niet onbelangrijk. Ik vind ook dat we een betere keeper hebben en Sulejmani begint weer op gang te komen.
Dat we een betere keeper hebben en dat Sulejmani weer beter begint te spelen, dat ligt ook aan Jol. Inderdaad is het enige verschil qua selectie aan onze zijde de Zeeuw ipv Vermaelen.
|
Marco

|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 14:33
|
|
Citaat: Ik zou Blind niet in het centrum neerzetten. Blind maakt op mijn een slechte indruk als mandekker.
Die jongen is nog een softie die geknipt en geschoren wordt tegen een ploeg als PSV. Ik ben doorgaans niet iemand die meteen spelers wil verhuren, maar een jaartje ploegen bij een laaggeklasseerde club en wat krachthonken zou hem goed doen. Nog veel te licht.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 14:55
|
|
Citaat: 'Ik denk niet dat PSV avontuurlijk gaat spelen'
Martin Jol beschikt weer over een volledige selectie. De internationals hebben zich vrijdagochtend aangesloten bij de groep. ,,Zes spelers hadden ’s ochtends wel een hersteltraining’’, zei Jol tijdens de wekelijkse persconferentie.
De persconferentie in aanloop naar PSV - Ajax aanstaande zondag trok veel bekijks van de media. Voor Martin Jol is de Eredivisietopper echter niet anders dan alle andere duels. ,,Dat is allemaal schijn’’, zei Jol. ,,Misschien is het wat meer beladen, maar er is eigenlijk geen verschil met de andere wedstrijden.’’
PSV heeft de eerste twee wedstrijden niet gewonnen. Het eerste duel speelden de Eindhovenaren met 3-3 gelijk tegen VVV-Venlo. ,,Ik dacht dat het in de eerste helft wel 4-0 of 5-0 zou staan, maar VVV speelde erg goed en PSV liet kansen liggen’’, zei Jol terugblikkend. Ook de tweede wedstrijd eindigde in een gelijkspel (1-1). ,,Winnen bij FC Twente is voor iedereen een lastige opgave.’’
Van de topper PSV - Ajax verwacht Jol niet dat het een heel avontuurlijk duel wordt. ,,Als Ola Toivonen en Danny Koevermans spelen dan zou dat misschien zo zijn, maar ik niet dat PSV avontuurlijk gaat spelen.’’
Zondag zou eventueel ook Thimothée Atouba zijn debuut kunnen maken. ,,Hij zit er nu ongeveer vier weken. Het wordt nu eens tijd dat hij gedeeltelijk meedoet’’, beaamde Jol. De linksback heeft wel concurrentie op zijn positie. ,,Jan Vertonghen doet het goed als linksback. Vorig jaar was hij goed achterin en als linksback heeft hij mij kunnen overtuigen. Hij is een prima ontwikkelde en goed opgeleide speler. Zijn voorzetten zijn goed en in de lucht is hij ook redelijk goed.’’ De Belg kan echter op meerdere posities uit de voeten, zoals hij onlangs in een interland met België liet zien. Toen stond Vertonghen op het middenveld.
De aftrap van PSV - Ajax is zondag 16 augustus om 12.30 uur in het Philips Stadion.
Ajax.nl
|
Marco

|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 15:04
|
|
Dan ook Rutten maar even aan het woord:
[list">'PSV - Ajax wordt een hete klassieker'
PSV-coach Fred Rutten vermoedt dat details de doorslag geven in de poldertopper tegen Ajax van zondag. “Ik zie geen grote, noemenswaardige verschillen. Dit is een wedstrijd die op kleine momenten beslist kan worden.”
Rutten sprak met Ajax en Bnei Yehuda (donderdag, Europa League) voor de boeg van een ‘interessante week.’ “PSV – Ajax is een klassieker, altijd heet.”
PSV, dat na twee speelrondes al vier verliespunten meer totaliseert dan Ajax, kan geen beroep doen op de geblesseerde Orlando Engelaar. Het is de vraag of zijn knieblessure wel op tijd is genezen voor het Europa League-treffen tegen Yehuda.
Rutten wilde zijn vele omzettingen van vorige week tegen FC Twente (1-1) niet typeren als een ‘revolutie.’ Zo speelde Ibrahim Afellay in een controlerende rol en acteerde Timmy Simons centraal in de verdediging na de wissel van Dirk Marcellis. “Ik begrijp dat dit soort mutaties een extra lading heeft in de week voor Ajax,” aldus Rutten.
# bron: Sportweek[/list">
|
MrGuide

Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 17:18
|
|
Zoals ik al eerder zei, geen Atouba in de basis dus en een opstelling die waarschijnlijk gelijk is aan die van Groningen uit.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 17:30
|
|
Citaat: Blind de meest complete verdediger? Het is al geen bijzondere middenvelder maar als verdediger is het echt een ramp. Kan niet koppen, dekt niet door, verovert amper ballen, geeft geen rugdekking, werkt frontaal weg, is stijf links en heeft weinig duelkracht. Die gaat er helemaal aan tegen Toivonen.
Dat hij stijf links is, is onzin, dat had je al meteen kunnen zien bij Jong Oranje waar hij zeker 3 goede dieptepasses met rechts gaf. Sowieso heeft hij vorig jaar hard gewerkt aan zijn rechter. Eigenlijk vind ik je hele stuk nogal onzin, hij is positioneel goed waardoor hij vaak de bal verovert of beter nog op het juiste moment instap waardoor hij de bal intercepts (sorry weet even het Nederlandse woord niet, ik spreek niet zo veel Nederlands meer). Fysiek is Blind ook zeker niet zwak, ik ben hem vaak tegengekomen en ik denk dat hij lichamelijk krachtiger is dan Wieleart. Als je hem als verdediger een ramp vind heb je hem duidelijk weinig als verdediger zien spelen want 1) ik heb hem altijd goed zien spelen als verdediger 2) heb hem nog nooit een fout zien maken als verdediger 3) hij laat zich niet gek maken en blijft altijd naar de bal kijken waardoor hij moeilijk te passeren is 3) durft te bal een hengst te geven als het voetballend te moeilijk op te lossen is.
Citaat: Ik zou Blind niet in het centrum neerzetten. Blind maakt op mijn een slechte indruk als mandekker. Als vrij verdediger zal die het kunnen redden bij Ajax, maar niet in de wedstrijd tegen PSV. PSV zal vooral vanaf de vleugels gaan spelen, maar de duels en kopkracht vind ik zelf een van de mindere punten van Blind. Daar zal Blind ook aan moeten werken voordat die kan groeien als centrale verdediger. Ik zou misschien in het centrum misschien wel Oleguer neer kunnen zetten in plaats van Wielaert. Oleguer heeft het voordeel dat hij veel meer duel kracht heeft als onze verdedigers.
Inderdaad hij is een zwakke kopper maar Vertonghen en Wielaert zijn ook geen goede koppers en volgens mij heeft Jol Oleguer afgeschreven. Wielaert, Alderweireld zal er sowieso aan gaan tegen PSV, Alderweireld kan niet over zijn linker verdedigen en Wielaert doet gewoon niets meer, ook tegen RKC liep hij niet eens mee toen er een tegendoelpunt werd gemaakt.
Citaat: PS. Wat wil je nou?
Siem de Jong liep gisteren wat te hinken dus ik denk niet dat hij topfit is.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 17:34
|
|
Citaat: Blind de meest complete verdediger? Het is al geen bijzondere middenvelder maar als verdediger is het echt een ramp. Kan niet koppen, dekt niet door, verovert amper ballen, geeft geen rugdekking, werkt frontaal weg, is stijf links en heeft weinig duelkracht. Die gaat er helemaal aan tegen Toivonen.
Dat hij stijf links is, is onzin, dat had je al meteen kunnen zien bij Jong Oranje waar hij zeker 3 goede dieptepasses met rechts gaf. Sowieso heeft hij vorig jaar hard gewerkt aan zijn rechter. Eigenlijk vind ik je hele stuk nogal onzin, hij is positioneel goed waardoor hij vaak de bal verovert of beter nog op het juiste moment instap waardoor hij de bal intercepts (sorry weet even het Nederlandse woord niet, ik spreek niet zo veel Nederlands meer). Fysiek is Blind ook zeker niet zwak, ik ben hem vaak tegengekomen en ik denk dat hij lichamelijk krachtiger is dan Wielaert. Als je hem als verdediger een ramp vind heb je hem duidelijk weinig als verdediger zien spelen want 1) ik heb hem altijd goed zien spelen als verdediger 2) heb hem nog nooit een fout zien maken als verdediger 3) hij laat zich niet gek maken en blijft altijd naar de bal kijken waardoor hij moeilijk te passeren is 3) durft te bal een hengst te geven als het voetballend te moeilijk op te lossen is.
Of jij ziet het gewoon niet. Ik heb hem als verdediger zien spelen en defensief gezien was het echt een ramp. Hij wist totaal niet wat hij moest doen. Tactisch slecht, weinig duelkracht, zwak door de lucht, stijf links in verdedigend opzicht (!) en te traag.
|
silvo

Forum berichten: 492
|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 18:46
|
|
Dat hij stijf links is, is onzin, dat had je al meteen kunnen zien bij Jong Oranje waar hij zeker 3 goede dieptepasses met rechts gaf. Sowieso heeft hij vorig jaar hard gewerkt aan zijn rechter. Eigenlijk vind ik je hele stuk nogal onzin, hij is positioneel goed waardoor hij vaak de bal verovert of beter nog op het juiste moment instap waardoor hij de bal intercepts (sorry weet even het Nederlandse woord niet, ik spreek niet zo veel Nederlands meer). Fysiek is Blind ook zeker niet zwak, ik ben hem vaak tegengekomen en ik denk dat hij lichamelijk krachtiger is dan Wielaert. Als je hem als verdediger een ramp vind heb je hem duidelijk weinig als erdediger zien spelen want 1) ik heb hem altijd goed zien spelen als verdediger 2) heb hem nog nooit een fout zien maken als verdediger 3) hij laat zich niet gek maken en blijft altijd naar de bal kijken waardoor hij moeilijk te passeren is 3) durft te bal een hengst te geven als het voetballend te moeilijk op te lossen is.
Of jij ziet het gewoon niet. Ik heb hem als verdediger zien spelen en defensief gezien was het echt een ramp. Hij wist totaal niet wat hij moest doen. Tactisch slecht, weinig duelkracht, zwak door de lucht, stijf links in verdedigend opzicht (!) en te traag.
Dat is juist mooi voor onze manne in de voorhoede.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 20:50
|
|
Vind dat we met Blind teveel risico nemen; wanneer was z'n laatste officiële wedstrijd in Ajax 1? Hij heeft zelfs de afgelopen 2 wedstrijden niet bij de selectie gezeten. Hij zat bij het AT niet eens bij de selectie dacht ik. Maarja.. niet dat Wieleart zo geweldig is; Aldeweireld moet gewoon rechts CV staan, vind hem dan beter als Wieleart en als hij links staat is hij te kwetsbaar.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 09:40
|
|
Ajax niet blij met aanstelling Vink
De topper van aanstaande zondag tussen PSV en Ajax staat onder leiding van arbiter Pieter Vink. Geheel blij met deze keuze van de KNVB zijn de Amsterdammers niet.
"Hij schijnt nog steeds voor gemengde gevoelens bij Ajax te zorgen", vertelde trainer Martin Jol in De Telegraaf. "Ik loop te lang mee in de voetballerij om uit te gaan van het goede van de mens, maar ga wel uit van zijn objectiviteit. Hij is een van de beste scheidsrechters van Nederland. Dus moet hij PSV - Ajax in goede banen kunnen leiden."
Afgelopen seizoen beging Vink enkele catastrofale fouten tijdens het competitieduel tussen Willem II en Ajax. Ook leek het erop dat hij tijdens sc Heerenveen - Ajax niet geheel objectief was.
Nadien verzocht Ajax de scheidsrechter in de toekomst geen wedstrijden meer van de club te fluiten. Tot nu toe werd Vink ook niet meer aangesteld bij een wedstrijd van de Ajacieden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 09:45
|
|
Bron erbij, Guy.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 09:54
|
|
Citaat: Ajax niet blij met aanstelling Vink
De topper van aanstaande zondag tussen PSV en Ajax staat onder leiding van arbiter Pieter Vink. Geheel blij met deze keuze van de KNVB zijn de Amsterdammers niet.
"Hij schijnt nog steeds voor gemengde gevoelens bij Ajax te zorgen", vertelde trainer Martin Jol in De Telegraaf. "Ik loop te lang mee in de voetballerij om uit te gaan van het goede van de mens, maar ga wel uit van zijn objectiviteit. Hij is een van de beste scheidsrechters van Nederland. Dus moet hij PSV - Ajax in goede banen kunnen leiden."
Afgelopen seizoen beging Vink enkele catastrofale fouten tijdens het competitieduel tussen Willem II en Ajax. Ook leek het erop dat hij tijdens sc Heerenveen - Ajax niet geheel objectief was.
Nadien verzocht Ajax de scheidsrechter in de toekomst geen wedstrijden meer van de club te fluiten. Tot nu toe werd Vink ook niet meer aangesteld bij een wedstrijd van de Ajacieden.
Staat toch in het bericht..
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 10:03
|
|
De site vermelden waar je het vandaan hebt, Guy.
|
thyza

Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 11:26
|
|
Sinds wanneer is Blind een optie? We kunnen wel elke speler uitlichten tot de A1 aan toe, maar volgens mij is de basis al redelijk bekend nu.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 12:58
|
|
Citaat: De site vermelden waar je het vandaan hebt, Guy.
goal.com
|