Forum
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Ajax' samenwerkingsverbanden
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Ajax' samenwerkingsverbanden
Maker: ghostwriterBekeken: 8143
Status: InactiefBerichten: 79
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Do 30 dec 2010 11:50
Citaat:
Ik zou daar spelers met toekomstperspectief naar toe sturen. De spelers die je hier boven noemt hebben volgens mijn geen perspectief bij Ajax in de toekomst.

Ik zou er juist geen spelers met toekomstperspectief heen sturen omdat ik denk dat die veel meer kunnen leren als ze af en toe met het eerste mee trainen en hun wedstrijden bij Jong Ajax spelen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 19 aug 2011 23:47
Citaat:
Ajax praat met Hadjuk Split over samenwerking

Bron: AN / Hadjuk Split

Marjan Olfers, een van de nieuwe leden van de Raad van Commissarissen van Ajax, was gisteren op bezoek bij het Kroatische Hadjuk Split om te praten over samenwerking. Onder andere werd gesproken over kennis van Ajax over het opzetten van de commerciële afdeling van een voetbalclub en het neerzetten van het merk Hadjuk. Op de officiële website laat de voorzitter van Hadjuk Split weten dat Olfers heeft uitgesproken goede mogelijkheden tot samenwerking te zien, niet alleen commercieel, maar ook op andere gebieden.




:mrgreen:
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 19 aug 2011 23:49
Hadjuk? Ik ken wel Hajduk van de CL van '95: "Hajduk, Hajduk, who the fuck is Hajduk".
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Za 20 aug 2011 01:57
Is als ik het goed heb de 2de club van Kroatië na Dinamo Zagreb. Mooie club en inderdaad Ian daar ken ik het ook van.. Ben benieuwd wat het gaat worden..
thommy


Geregistreerd: 24-08-2008
Forum berichten: 790
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 20 aug 2011 12:08
Ik was een paar jaar geleden op vakantie in Kroatië, door het hele land zag je grafiti van Hajduk en ook overal zag je mensen emt shirtjes lopen van de club. Kwam tegen mij toen wel over als een grote populaire club. (Overigens zag ik ook door heel het land grafiti van Dinamo, jammer dat in nederland niet meer grafiti van onze clubs versprijd is over het land.)
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.774 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Ajax' samenwerkingsverbanden
Ga
Zoeken: