Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Roberto Rosales
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Roberto Rosales
Maker: PushkinBekeken: 6308
Status: InactiefBerichten: 53
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Ad


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Breda
Geplaatst: Vr 16 jul 2010 23:08
Citaat:
Maar dat je om Ajax geeft maakt je nog niet geschikt voor je werk, Ad. Jij en ik geven ook om Ajax. Moeten wij de boel dan maar even gaan leiden in onze vrije tijd?


Dat zeg jij nou wel, maar ik denk dat het er dan inderdaad veel beter uit zou zien. Dan zou Ajax weer een winnend elftal hebben (en 50 miljoen euro schuld) en dan zien we er altijd nog beter uit dan Barca en Real.
Uiteindelijk staat of valt alles met prestaties en succes........Cruyff heeft bewezen dat hij zo`n club kan runnen Bertje en ik denk dat Van Gaal het ook kan, ook al vind ik dat meer een trainer.
Wanneer beginnen we?........heb je daarom al die vlaggen laten drukken met "Bertje" erop??
Ad


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Breda
Geplaatst: Vr 16 jul 2010 23:16
Citaat:
Dat hij Ajax naar de beurs heeft gebracht zal ik hem nooit vergeven, maar de man heeft een Ajax hart, Swart ook en Keizer ook.

En naar De Arena, he.
Toch 2 grote zaken die een doorn zijn in het oog van heel veel supporters. Ook van jou, toch?

Inderdaad en het sponsor contract met Adidas wilt er bij mij maar niet in, daar kan ik niet mee leven. Ten eerste is het van oudsher al de kleding leverancier in Kakkerlak city en ik blijf erbij dat het Ajax shirt nog nooit zo ontsiert is geweest met commerciele rotzooi als sinds Adidas er is.
We hebben diverse kleding sponsors gehad waarvan Umbro veruit de beste was, maar kijk eens naar Puma, Kappa, Cor du Buy, Le Coq Sportif.........geen van allen kwamen ze op het ziekelijke idee om de rode baan over het shirt te onderbreken.
Een schandaal is het en ik hoop dat Adidas geen shirt verkoopt, want die minachten nou het publiek. De meeste Ajax supporters willen geen strepen op het thuis shirt, maar ze drukken het toch door.........kost wat kost, dat zegt genoeg.
Ik heb hier al mensen horen roepen dat Chelsea en Real ook strepen hebben......ja hallo, dat zijn shirts van een kleur, maar is het shirt van bv Ac Milan niet verziekt dan?
Of stel je Barcelona eens voor met 3 walgelijke witte strepen op de mouw........dat Adidas rotzooit maar wat aan. Als je als bestuur een beetje Ajax hart hebt dan eis je dat het thuisshirt onaangetast blijft en anders donder je maar op.....maar ja, het is 2010.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 16 jul 2010 23:19
De consument beslist uiteindelijk, ik heb al jarenlang geen thuisshirt mee gekocht. Als de rest dat ook zou doen, was het zo afgelopen met de strepen.
Ad


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Breda
Geplaatst: Za 17 jul 2010 15:31
Citaat:
De consument beslist uiteindelijk, ik heb al jarenlang geen thuisshirt mee gekocht. Als de rest dat ook zou doen, was het zo afgelopen met de strepen.


Precies......ik ook niet !!
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.883
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: Janemub
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.951.274 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Roberto Rosales
Ga
Zoeken: