Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Derk Boerrigter
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Derk Boerrigter
Maker: PushkinBekeken: 13726
Status: InactiefBerichten: 158
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Vienna


Geregistreerd: 24-08-2009
Forum berichten: 493
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 6 jun 2011 11:09
Citaat:
Ik denk niet dat het Castillion zal zijn. Tenzij Cvitanich toch echt als de eerste stand-in gezien gaat worden van "Sigthorsson".

Neem toch aan dat De Jong daar de eerste gegadigde is en dat Castillion er twee voor zich heeft, en in het geval Cvitanich niet vertrekt twee voor en één naast zich.
brucepblanchard


Geregistreerd: 09-11-2008
Forum berichten: 299
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: Haarlem.
Geplaatst: Vr 29 jul 2011 04:46
Hoe doet Derk het ondertussen in de voorbereiding? Ik heb zelf eigenlijk alleen maar 'papier'werk gelezen van de voorbereiding van Ajax, iemand die er daadwerkelijk bij is geweest en Derk aan het werk heeft gezien?
Marc


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 164
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 29 jul 2011 07:56
Is al een tijdje geblesseerd ouwe.
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 29 jul 2011 21:57
Is al weer fit. Gisteren heb ik hem op de training gezien. Hij zit ook bij de selectie voor morgen.
foppel


Geregistreerd: 04-08-2011
Forum berichten: 4
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 4 aug 2011 00:30
Ik vind Ebecilio erg zwak spelen, hij zoekt simpelweg nooit zijn man op om erlangs te gaan en een voorzet te geven. 9 van de 10 ballen gaan achteruit en ik vind zijn schot ook niet bepaald sterk. Het enige wat hij goed doet is meeverdedigen.
Toen hij en Ozbilliz aan het strijden waren voor de basisplek vond ik Ozbilliz beter omdat die simpelweg veel dreigender en aanvallender ingesteld is. Helaas voor hem is er echter een veel betere speler gekomen.

Ik was al onder de indruk van Derk Boerrigter toen hij bij RKC speelde en ik was dus ook blij toen ik hoorde dat hij naar Ajax kwam. Maar toen hij in de wedstrijd tegen FC Twente om de JC schaal in het veld kwam heeft hij definitief mijn hart gewonnen. Van de eerste 3 keer dat hij de bal kreeg schoot hij één keer op goal en de andere 2 keer MOESTEN Cornelisse en Wisgerhof hem op z'n snuffert leggen waardoor ze allebei geel kregen. Anders had ie gewoon 1 op 1 gestaan met Mihaylov. Daarna stond ie constant vrij omdat ie gewoon aan de linkerkant aan de zijlijn bleef, hij werd alleen tergend weinig aangespeeld.

Ook heeft hij bij RKC bewezen over een uitstekend schot en vrije trap te beschikken. Dat hij de vrije trappen niet zal gaan nemen lijkt me logisch, maar we hebben behalve Theo niemand die de bal van buiten de 16 echt hard tegen de touwen kan rammen. En ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik word echt misselijk van die slappe balletjes van Ebecilio als ie op goal schiet.
Boris_AFCA


Geregistreerd: 22-07-2008
Forum berichten: 291
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Den Haag
Geplaatst: Do 4 aug 2011 02:32
Citaat:
Ik vind Ebecilio erg zwak spelen, hij zoekt simpelweg nooit zijn man op om erlangs te gaan en een voorzet te geven. 9 van de 10 ballen gaan achteruit en ik vind zijn schot ook niet bepaald sterk. Het enige wat hij goed doet is meeverdedigen.
Toen hij en Ozbilliz aan het strijden waren voor de basisplek vond ik Ozbilliz beter omdat die simpelweg veel dreigender en aanvallender ingesteld is. Helaas voor hem is er echter een veel betere speler gekomen.

Ik was al onder de indruk van Derk Boerrigter toen hij bij RKC speelde en ik was dus ook blij toen ik hoorde dat hij naar Ajax kwam. Maar toen hij in de wedstrijd tegen FC Twente om de JC schaal in het veld kwam heeft hij definitief mijn hart gewonnen. Van de eerste 3 keer dat hij de bal kreeg schoot hij één keer op goal en de andere 2 keer MOESTEN Cornelisse en Wisgerhof hem op z'n snuffert leggen waardoor ze allebei geel kregen. Anders had ie gewoon 1 op 1 gestaan met Mihaylov. Daarna stond ie constant vrij omdat ie gewoon aan de linkerkant aan de zijlijn bleef, hij werd alleen tergend weinig aangespeeld.

Ook heeft hij bij RKC bewezen over een uitstekend schot en vrije trap te beschikken. Dat hij de vrije trappen niet zal gaan nemen lijkt me logisch, maar we hebben behalve Theo niemand die de bal van buiten de 16 echt hard tegen de touwen kan rammen. En ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik word echt misselijk van die slappe balletjes van Ebecilio als ie op goal schiet.


Ik moet zeggen dat ik me bedenkingen een beetje had toen ik het las van deze transfer, maar op de een of andere manier dacht ik tegen Twente; Deze jongen gaat verrassen dit seizoen!

Eindelijk weer eens iemand oppikken die lekker de klappen heeft geleerd op een niveautje lager, maar wel het niveau lijkt aan te kunnen.

Ik denk dat hij aan het einde van dit seizoen basis staat ipv Ebecilio en eindigt met 10 doelpunten en iets van 15 assists.
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Do 4 aug 2011 08:30
Citaat:
Ik vind Ebecilio erg zwak spelen, hij zoekt simpelweg nooit zijn man op om erlangs te gaan en een voorzet te geven. 9 van de 10 ballen gaan achteruit en ik vind zijn schot ook niet bepaald sterk. Het enige wat hij goed doet is meeverdedigen.
Toen hij en Ozbilliz aan het strijden waren voor de basisplek vond ik Ozbilliz beter omdat die simpelweg veel dreigender en aanvallender ingesteld is. Helaas voor hem is er echter een veel betere speler gekomen.

Ik was al onder de indruk van Derk Boerrigter toen hij bij RKC speelde en ik was dus ook blij toen ik hoorde dat hij naar Ajax kwam. Maar toen hij in de wedstrijd tegen FC Twente om de JC schaal in het veld kwam heeft hij definitief mijn hart gewonnen. Van de eerste 3 keer dat hij de bal kreeg schoot hij één keer op goal en de andere 2 keer MOESTEN Cornelisse en Wisgerhof hem op z'n snuffert leggen waardoor ze allebei geel kregen. Anders had ie gewoon 1 op 1 gestaan met Mihaylov. Daarna stond ie constant vrij omdat ie gewoon aan de linkerkant aan de zijlijn bleef, hij werd alleen tergend weinig aangespeeld.

Ook heeft hij bij RKC bewezen over een uitstekend schot en vrije trap te beschikken. Dat hij de vrije trappen niet zal gaan nemen lijkt me logisch, maar we hebben behalve Theo niemand die de bal van buiten de 16 echt hard tegen de touwen kan rammen. En ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik word echt misselijk van die slappe balletjes van Ebecilio als ie op goal schiet.


Welkom, Foppel! Goede 1e post :)

Ik ben het met je eens, Ebecilio moet weg bij Ajax die heeft daar niks te zoeken. Al komt er bij hem wel meer dreiging uit dan bij Emanuelson toen het geval op die positie. Waar ik zo ziek van word zijn inderdaad die slappe balletjes die hij schiet rond de 20 meter of verder, hij maakt acties maar komt amper voorbij zijn tegenstander... Nee laat Boerrigter maar zijn plekje innemen dat zal hij vast wel goed kunnen. Tenminste dat heb ik tot nu toe wel gezien!
Jows


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 509
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 4 aug 2011 08:43
Wat je bij Derk ziet is dat hij echt een klassieke buitenspeler is. Hij wil voorbij zijn man en dan een voorzet geven. Echter kan hij ook prima naar binnen trekken en hard uithalen. Hij heeft een geweldig schot in huis, zo konden we al zien tegen Twente en ook gisteren tegen het Dreamteam van Van der Sar. Het is dat die laatstgenoemde op doel stond ;)

Overigens was die intikker ook zo makkelijk nog niet met die stuit, maar zonder aarzelen drukt ie die bal gewoon het doel in. Zie het wel zitten met hem en ik denk ook wel dat hij zal gaan spelen. Echter hij komt terug van een blessure, dus wellicht zal hij wat langzamer gebracht gaan worden. De Boer wil wat dat betreft geen risico's lopen. Niet voor niets spaarde hij gisteren aardig wat spelers.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 4 aug 2011 08:54
Boerrigter speelde tegen het sterrenteam ook erg sterk. De heer Ferdinand en, ik dacht, Zenden kunnen dit denk ik ook wel beamen.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.987.875 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Derk Boerrigter
Ga
Zoeken: