Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Thulani Serero
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Thulani Serero
Maker: TvPBekeken: 10014
Status: InactiefBerichten: 61
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
LouisJari


Geregistreerd: 14-03-2010
Forum berichten: 431
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Wuhan, China.
Geplaatst: Ma 13 jun 2011 19:00
Citaat:

Serero zegt af voor Olympisch elftal Zuid-Afrika
13 juni 2011 Kickoff
Thulani Serero heeft afgezegd voor de cruciale kwalificatie-interland voor de Olympische Spelen van Zuid-Afrika tegen Benin. Uit verloor Zuid-Afrika met 3-1. Volgens de voorzitter van Ajax Cape Town is Serero nog herstellende van een liesblessure. "Hij was geselecteerd, maar het probleem is dat hij nog niet volledig hersteld is. Hij heeft een enorme uitdaging voor zich in Europa en moet volledig fit zijn voordat hij naar Nederland gaat' aldus de voorzitter.

Bron: Ajax Netwerk/Kickoff
Leonel


Geregistreerd: 18-12-2007
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 6 jul 2011 23:25
http://ajaxfans.net/nieuws-9982_De-Boer:-Serero-kan-een-topspeler-worden.html

Interessant. Hopelijk kan hij ons allemaal verbazen dit seizoen!
Snertkees


Geregistreerd: 09-01-2011
Forum berichten: 109
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 8 jul 2011 14:35
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 jul 2011 20:48
De wedstrijd tegen Brondby was Thulani angstwekkend goed. Man, dit schept hoge verwachtingen.
witte gullit


Geregistreerd: 27-07-2010
Forum berichten: 168
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Alkmaar
Geplaatst: Wo 20 jul 2011 20:57
Ik heb ook intens genoten van hem. Ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen dit jaar.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 jul 2011 21:51
Uitstekende wedstrijd van Serero. Ik ben nooit zo'n fan van Afrikaanse voetballers, maar dit zag er inderdaad veelbelovend uit. Kwikzilverachtige voetballer. Supersnel, tweebenig en een enorme handelingssnelheid. Heerlijk om naar te kijken :)
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 06-06-2009
Forum berichten: 756
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 21 jul 2011 16:36
Was gister ook man van de wedstrijd, speelde erg goed zeg.
Die gaat zijn minuten wel maken dit jaar.
Demosthenes


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 562
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 26 jul 2011 12:16
Heb in 2008 tijdens het Copa-toernooi van hem genoten, geen typisch Afrikaanse voetballer, maar wel passend bij het Cape Town dat toen (fantastisch) speelde.

Hij wordt vergeleken met Pienaar, maar is veel sneller, dynamischer; waarom niet als hangende rechtsbuiten, dat heeft hij bij Cape Town ook wel gespeeld. Frank de Boer zal toch wel overlegd hebben met Foppe? Anita erachter voor meer controle en Van der Wiel kan vaker buitenom gaan. Nog een voordeel: Sulejmani op links.
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 26 jul 2011 13:54
Ik dacht er afgelopen zondag ook al aan. Zie Sulejmani sowieso liever op links. Sereo viel mij in positieve zin op afgelopen zondag! :mrgreen:
Starring


Geregistreerd: 20-01-2008
Forum berichten: 75
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 26 jul 2011 18:51
Serero gaat én zal uitgroeien tot ons nieuwe godenzoon! Binnen no-time is hij met afstand de beste speler van de selectie en daarmee heel Nederland. De klasse - in een zo'n vroeg stadium al - druipt er werkelijk vanaf...
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 26 jul 2011 19:12
Serero heeft nog voldoende om aan te werken.

Citaat:
Heb in 2008 tijdens het Copa-toernooi van hem genoten, geen typisch Afrikaanse voetballer, maar wel passend bij het Cape Town dat toen (fantastisch) speelde.
Het toernooi waar Daylon Claasen ook op viel bij Ajax Cape Town. Het was niet ongunstig geweest als Claasen bij Ajax Cape Town was gebleven en zich daar te ontwikkelen in plaats van direct naar Ajax te komen. Jammer dat Claasen het niet heeft gered bij Ajax, maar gelukkig doet die het vrij aardig bij Lierse. Stond afgelopen maand nog in de belangstelling van Club Brugge.

Citaat:
Hij wordt vergeleken met Pienaar, maar is veel sneller, dynamischer; waarom niet als hangende rechtsbuiten, dat heeft hij bij Cape Town ook wel gespeeld. Frank de Boer zal toch wel overlegd hebben met Foppe? Anita erachter voor meer controle en Van der Wiel kan vaker buitenom gaan. Nog een voordeel: Sulejmani op links.
Is het wel een voordeel dat Sulejmani op links komt te staan. De oefenwedstrijd waar Sulejmani op links stond was ook geen succes. Ik zou Serero zelf gewoon op het middenveld laten spelen. Zal niet meteen in aanmerking komen voor een basisplaats maar hij zal genoeg minuten maken bij Ajax, omdat er wel wat gerouleerd gaat worden onder De Boer.
Demosthenes


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 562
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 27 jul 2011 00:06
Citaat:
Het toernooi waar Daylon Claasen ook op viel bij Ajax Cape Town. Het was niet ongunstig geweest als Claasen bij Ajax Cape Town was gebleven en zich daar te ontwikkelen in plaats van direct naar Ajax te komen. Jammer dat Claasen het niet heeft gered bij Ajax, maar gelukkig doet die het vrij aardig bij Lierse.


Claassen was toen inderdaad goed; ik heb hem in Jong Ajax maar een paar keer zien spelen, of als rechtsback (Hoe kom je op dat idee?) maar ook een keer als middenvelder. Hij leek, helaas, bijna melaats, zo zelden werd hij aangespeeld. Je zult misschien denken:"Dat moet hij afdwingen", dat kan, ik volg de trainingen niet, maar een speler die door de bal steeds één keer te raken voor een goede voortzetting zorgt is in mijn ogen goud waard. Ik hoop niet dat Serero's handelingssnelheid lijdt onder de spelopvatting bij Ajax Amsterdam (bij Cape Town kennen de jeugdelftallen die ik gezien heb maar één versnelling: de hoogste, leuk om te zien, je leert er snel handelen) het doet me goed om te lezen dat Claassen het bij Lierse blijkbaar redt.

Citaat:
Ik zou Serero zelf gewoon op het middenveld laten spelen. Zal niet meteen in aanmerking komen voor een basisplaats maar hij zal genoeg minuten maken bij Ajax, omdat er wel wat gerouleerd gaat worden onder De Boer.


Ik weet niet hoe hij zich verdedigend houdt in de grote wedstrijden; als nummer 7 kan hij zich iets meer veroorloven, met Anita erachter.

Sulejmani als 11 minder sterk? Na een half jaar op 7 is het even wennen, maar hij is ooit gekocht als nummer 11, Van Basten dacht dat hij een nummer 10 was, hij komt terecht op 7???
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.988.078 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Thulani Serero
Ga
Zoeken: