Auteur
|
Bericht
|
Marco

Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 18 okt 2010 23:13
|
|
Ik ben er wel bang voor. Bang dat het niet waar is. Zou toch wat zijn, een díkke transfersom voor Dirk Kuyt 2.0. Ik steek een kaarsje aan..
|
AFCA Niels

Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Ma 18 okt 2010 23:17
|
|
Dirk Kuyt 2.0 ?
|
Marco

|
Geplaatst: Ma 18 okt 2010 23:19
|
|
Ja, een verbeterde versie met weer andere bugs.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 18 okt 2010 23:19
|
|
Citaat: Ik ben er wel bang voor. Bang dat het niet waar is. Zou toch wat zijn, een díkke transfersom voor Dirk Kuyt 2.0. Ik steek een kaarsje aan.. 
Hoe bedoel je Marco, Dat Suarez niet meekan bij de top van europa? Omdat hij o.a. het overzicht mist?
|
AFCA Niels

|
Geplaatst: Ma 18 okt 2010 23:21
|
|
Suarez kan met een heleboel clubs mee, maar ik denk wel dat het door hem gewenste niveau Barcelona te hoog gegrepen is. Maar nog snap ik je punt niet, want Kuyt is toch een publiekslieveling bij zijn club.
|
AFCA Niels

|
Geplaatst: Ma 18 okt 2010 23:36
|
|
Het zal wel aan mij lggen, wordt ook hoog tijd om op bed te gaan .
|
Marco

|
Geplaatst: Ma 18 okt 2010 23:41
|
|
Suarez is ook een publiekslieveling, ja. Lees dit soort bull maar. Er zijn overeenkomsten tussen Suarez en Kuyt op dat vlak. Wedden dat er traantjes vloeien als Suarez bij zijn vertrek belooft om nog eens terug te komen? Van Kuyt kon je nog zeggen dat de speler helemaal paste bij die club, dat zou ik bij Ajax en Suarez niet durven en willen beweren.
Het niveau van Suarez heeft er nog niet eens zoveel mee van doen. Het gaat me vooral om de manier waarop hij speelt en wat er fout gaat. Dat wordt in een elftal dat verzorgd, aanvallend voetbal speelt, natuurlijk niet gepikt.
Citaat: Hoe bedoel je Marco, Dat Suarez niet meekan bij de top van europa? Omdat hij o.a. het overzicht mist?
Discutabel, maar volgens mij ziet hij het meeste wel.
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Di 19 okt 2010 13:54
|
|
Derksen z'n 'scoop' was al meer dan 2 weken geleden bekend:
http://www.footballpress.net/index.php? ... dsel=70550
|
abruzzi

Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Do 21 okt 2010 22:46
|
|
Citaat: Suarez schenkt Gouden Schoen aan museum
21 oktober 2010
Luis Suarez schenkt zijn Gouden Schoen aan Voetbal Experience in Middelburg. Vrijdag wordt de trofee door Luis Suarez zelf overhandigd aan de directie van het museum. Dit zal plaatsvinden tijdens de wekelijkse persconferentie van Ajax op vrijdag.
Ajax.netwerk.to
Naast mijn school is dat museum, moet ook maar is een kijkje nemen daar.
|
T020

Forum berichten: 139
|
Geplaatst: Vr 22 okt 2010 07:21
|
|
Ben er een tijdje geleden nog geweest. Is wel een leuke ervaring. Mede ook omdat je zelf ook nog een balletje kan trappen daar;). Zeker een aanrader.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 22 okt 2010 17:03
|
|
Citaat: Manchester City, pfff
Hou toch op man, ten eerste zou dat echt triest zijn als een speler als Suarez voor City zou kiezen. Bijgeraapt zooitje die veel plannen hebben maar waarbij alles op papier zal blijven staan. En Suarez heeft aangegeven voor de absolute top weg te gaan toch? United, Barca..
Dan zie ik hem nog liever bij Valencia oid. City zou ik echt een hele slechte keus vinden.
Valencia zit diep in de schulden, terwijl bij Manchester City het geld aanwezig is om de komende jaren door te stoten richting de Europese top.
Wat men met Suarez moet is me overigens een raadsel. Tevez en Suarez in een elftal lijkt me nou niet bepaald een succesformule.
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 26 okt 2010 11:10
|
|
Suárez is niet geselecteerd voor de lijst van 23 genomineerde voor de Gouden Bal. Tuurlijk wint hij hem niet. Maar hij hoort minstens op deze lijst te staan. Het is Nederland, maar toch maar even 35 goals in de competitie, en 8 ofzo in de beker. Wat goals in de Europa League. En daarna kwam het WK, toch maar eventjes 3 wedstrijden persoonlijk beslist voor een klein landje als Uruguay naar de 4e plek gelootst samen met Forlán. Na het WK helpt hij Ajax even de Champions League in. 3 goals in 4 wedstrijden dacht ik? Hij speelde tegen AC Milan en Auxerre ook niet verkeerd.
Maar wat deze namen op de lijst doen is mij en raadsel, dan hoort Luís er zeker tussen!: Daniel Alves (een gewoon goed seizoen, niet eens basisspeler op WK), Eto'o (slecht WK, en bij Inter amper gescoord, dít seizoen pas goed), Fabregas (geen basisspeler WK en blesures..), Asamoah Gyan (goed WK, maar niet beter dan Luís), Klose (amper gespeeld bij Bayern, wel goed WK.. maar alleen paar goals gemaakt..), Lahm (simpel backje..) en Puyol (speelde niet bijzonder ofzo..).
Ik snap er vrij weinig van. Suárez had daar bij moeten zitten. Opvallend is dat Milito er ook niet bij zit. Hij was wél de ''beste speler van de Champions League'' vorig jaar. En dan niet eens hier bij zitten. Top seizoen met Inter gehad.
|
Leonel

Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Di 26 okt 2010 12:07
|
|
Citaat: Suárez is niet geselecteerd voor de lijst van 23 genomineerde voor de Gouden Bal. Tuurlijk wint hij hem niet. Maar hij hoort minstens op deze lijst te staan. Het is Nederland, maar toch maar even 35 goals in de competitie, en 8 ofzo in de beker. Wat goals in de Europa League. En daarna kwam het WK, toch maar eventjes 3 wedstrijden persoonlijk beslist voor een klein landje als Uruguay naar de 4e plek gelootst samen met Forlán. Na het WK helpt hij Ajax even de Champions League in. 3 goals in 4 wedstrijden dacht ik? Hij speelde tegen AC Milan en Auxerre ook niet verkeerd.
Maar wat deze namen op de lijst doen is mij en raadsel, dan hoort Luís er zeker tussen!: Daniel Alves (een gewoon goed seizoen, niet eens basisspeler op WK), Eto'o (slecht WK, en bij Inter amper gescoord, dít seizoen pas goed), Fabregas (geen basisspeler WK en blesures..), Asamoah Gyan (goed WK, maar niet beter dan Luís), Klose (amper gespeeld bij Bayern, wel goed WK.. maar alleen paar goals gemaakt..), Lahm (simpel backje..) en Puyol (speelde niet bijzonder ofzo..).
Ik snap er vrij weinig van. Suárez had daar bij moeten zitten. Opvallend is dat Milito er ook niet bij zit. Hij was wél de ''beste speler van de Champions League'' vorig jaar.  En dan niet eens hier bij zitten. Top seizoen met Inter gehad.
Eto´o heeft een geweldig seizoen gehad vorig jaar. Ik heb voor Eto´o na vorig jaar zo veel meer respect. Wat een opoffering heeft deze speler gegeven voor zijn team. En hij is blijkbaar van alle markten thuis. Ik vind het terecht dat hij daar tussen zit. En Lahm een simpel backje noemen slaat ook nergens op natuurlijk.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Di 26 okt 2010 12:14
|
|
Eto'o heef inderdaad een fantastisch seizoen gehad. Maar ik vind het toch raar dat Suarez hier niet tussen zit, hij was de enige die over alle competities >50 keer gescoord heeft, Messi had er iets in de veertig en de rest geloof ik onder de veertig.
En dan heb ik het nog niet over zijn assists.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 26 okt 2010 12:16
|
|
Er zal, met de beoordelingen, ook wel iets zijn met effectiviteit van z'n aanvallen. En wees eerlijk, als je over 300 doelpogingen maar 50 doelpunten scoort (dus nog niet eens 20%), dan hoor je er niet bij.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 26 okt 2010 12:16
|
|
Ter aanvulling:
- Fabregas speelde een uiterst sterk seizoen bij Arsenal en zijn inbreng was op het WK vrijwel structureel beslissend.
- Gyan speelde naast een uiterst sterk WK (er valt wel wat voor te zeggen dat hij voor Ghana een stuk belangrijker was dan Suarez voor Uruguay) ook nog eens een topseizoen in Frankrijk.
- Klose was de beste spits van het WK (beter dus dan Suarez).
- Puyol was basisspeler en aanvoerder van de kampioen van Spanje (met een ongekend hoog aantal punten) en idem van de wereldkampioen.
|
witte gullit

Forum berichten: 168
|
Geplaatst: Di 26 okt 2010 12:31
|
|
Niet helemaal waar. Iker Casillas was en is de aamvoerder van Spanje. Verder heb je wel een punt.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Do 4 nov 2010 21:23
|
|
Higuaín zit er zelfs niet bij. 29 goals in de Primera Division, hatrick op WK en topscorder van Real Madrid..
------------------
Suárez zit duidelijk in een dip. Maar toch kan hij gewoon bijna elke wedstrijd 3 à 4 goals maken.
|
Seduction

Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 8 nov 2010 13:00
|
|
Het klinkt misschien gek, maar ik denk dat het voor Ajax een zegen zal zijn als hij vertrekt. Jol steunt enkel en alleen op de gelukkige acties van Suarez. Nu hij totaal uit vorm is, zie je het manco van Ajax. Die lange bal op Suarez werkt niet meer. Er zit geen creativiteit meer in. Hij verprutst kans na kans en speelt totaal niet over. Hij klaagt en klaagt maar bij de scheidsrechters en zit duidelijk niet lekker in zijn vel.
Tenzij Jol weg gaat, dan kan hij blijven, maar dan moet er wel een trainer aangetrokken worden die het totaalplaatje bezit en verder kijkt dan alleen Suarez en de complete selectie middels goed positiespel in de tactiek betrekt.
Er moet wel gezegd worden dat Suarez één van de weinige bij Ajax is die elke wedstrijd de volle 100% geeft. Petje af daarvoor. Spelers als de Zeeuw, van der Wiel en Emanuelson kunnen daar een voorbeeld aan nemen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Ma 8 nov 2010 15:48
|
|
Sorry, maar dit vind ik echt onzin Seduction. Barcelona doet Messi weg, Chelsea Drogba, Real Ronaldo weg omdat ze te afhankelijk zijn geworden.. Wie is er nou niet blij met een aanvaller als Suarez? Ajax zou de extra klasse van Suarez juist moeten uitbuiten. Suarez is nu niet in vorm, maar hij blijft een geweldenaar en een handenbinder. De schone taak voor Jol om hem rustig te krijgen.
Daarnaast zou hij steun moeten krijgen van zijn medespelers, maar die kunnen dat niet. Als Suarez weg is kunnen ze dat alleen nog steeds niet. El Hamdaoui is een grote egoist, Sulejmani heeft nog geen pepernoot geraakt sinds hij bij Ajax speelt. Siem de Jong is een dramatische voetballer, de Zeeuw heeft een onmogelijke rol en Emanuelson is nog nooit beslissend geweest.
Jij ziet Suarez graag vertrekken.. Ik durf er niet aan te denken eerlijk gezegd. Waar ik het wel mee eens ben is dat de combinatie El Hamdaoui Suarez totaal niet werkt. Ik zie alleen deze egoistische Marokkaan liever vandaag dan morgen vertrekken.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 8 nov 2010 16:16
|
|
Ik begrijp Seduction wel, ik heb zelf ook wel eens hetzelfde gezegd geloof ik. Suarez is iemand die puur op gevoel speelt en daardoor is het zeer moeilijk om Ajax tactisch sterk neer te zetten aangezien Suarez zich toch niet aan het speelplan zal houden. Ajax is nu steeds afhankelijk van individuele momenten omdat ze geen kansen creeeren door tactisch goed te staan zoals bijvoorbeeld Chelsea dat wel kan.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Ma 8 nov 2010 19:33
|
|
Citaat: Sorry, maar dit vind ik echt onzin Seduction. Barcelona doet Messi weg, Chelsea Drogba, Real Ronaldo weg omdat ze te afhankelijk zijn geworden.. Wie is er nou niet blij met een aanvaller als Suarez? Ajax zou de extra klasse van Suarez juist moeten uitbuiten. Suarez is nu niet in vorm, maar hij blijft een geweldenaar en een handenbinder. De schone taak voor Jol om hem rustig te krijgen.
Daarnaast zou hij steun moeten krijgen van zijn medespelers, maar die kunnen dat niet. Als Suarez weg is kunnen ze dat alleen nog steeds niet. El Hamdaoui is een grote egoist, Sulejmani heeft nog geen pepernoot geraakt sinds hij bij Ajax speelt. Siem de Jong is een dramatische voetballer, de Zeeuw heeft een onmogelijke rol en Emanuelson is nog nooit beslissend geweest.
Jij ziet Suarez graag vertrekken.. Ik durf er niet aan te denken eerlijk gezegd. Waar ik het wel mee eens ben is dat de combinatie El Hamdaoui Suarez totaal niet werkt. Ik zie alleen deze egoistische Marokkaan liever vandaag dan morgen vertrekken.
Hij bedoelt meer dat Jol Ajax afhankelijk maakt vaan Suárez en dat dat niet goed is. Barça is niet afhankelijk van Messi, ook zonder Messi spelen zij hun spelletje. Het is niet voor 100% afgestemd op Messi. Ronaldo en Drogba hetzelfde verhaal. En als Suárez er niet meer is zal je iets anders moeten bedenken, iets wat het spel van Ajax ten goeden komt.
Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Alleen ik vind dat Suárez moet blijven, Jol zijn bek moet houden of op moet rotten en een goed draaiend elftal moet kweken dat niet allleen afhankelijk is van Suárez. Genoeg kwaliteit voor.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 8 nov 2010 19:38
|
|
Verschil is dat die clubs meer spelers van uitzonderlijke klasse hebben. Xavi, Iniesta; Özil, Xabi Alonso: spelers die de aanvoer naar de spitsen kunnen verzorgen én het middenveld bij elkaar kunnen houden.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Ma 8 nov 2010 19:51
|
|
Lodeiro (fit), Eriksen (potentie) De Zeeuw (in vorm). En Jol had ipv El-Hamdaoui of die ''gratis'' spelers ook iets anders kunnen kopen waardoor het spel wat minder triest was.
|
Seduction

Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 9 nov 2010 22:24
|
|
Citaat: Hij bedoelt meer dat Jol Ajax afhankelijk maakt vaan Suárez en dat dat niet goed is. Barça is niet afhankelijk van Messi, ook zonder Messi spelen zij hun spelletje. Het is niet voor 100% afgestemd op Messi. Ronaldo en Drogba hetzelfde verhaal. En als Suárez er niet meer is zal je iets anders moeten bedenken, iets wat het spel van Ajax ten goeden komt.
Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Alleen ik vind dat Suárez moet blijven, Jol zijn bek moet houden of op moet rotten en een goed draaiend elftal moet kweken dat niet allleen afhankelijk is van Suárez. Genoeg kwaliteit voor.
Zo ongeveer bedoelde ik het inderdaad Guy. Bedankt voor je input
|