Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Aankoop-suggesties
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Aankoop-suggesties
Maker: Eto'oBekeken: 325578
Status: InactiefBerichten: 5629
+ Nieuw bericht <<<   <   212  |  213  |  214  |  215  |  216  |  217  |  218  |  219  |  220   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
christianeriksen


Geregistreerd: 24-04-2011
Forum berichten: 138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 24 mei 2011 16:18
Citaat:
Serero heeft in ieder geval voldoende technische baggage (zo heb ik gehoord tenminste) maar zal natuurlijk een tandje bij moeten schakelen. Enoh zal zich door moeten blijven ontwikkelen en werken aan zijn techniek en tactisch inzicht. Hij zal er wel als back-up van Anita bij blijven en zal vast nog af en toe een goede speler zijn om er bij te hebben. Hoewel ik natuurlijk totaal gaan fan van Enoh ben maar nu Bonevacia is verhuurt en Lindgren vertrekt heeft Ajax geen betere back-up voor Anita op de loonlijst staan.

Aanval
Boerrigter, Sigthorsson, Sulejmani
Serero, De Jong, Ozbiliz

Middenveld
Janssen, Anita, Eriksen
Lodeiro, Enoh, De Zeeuw

Verdediging
Boilesen, Vertonghen, Alderweireld, Vd Wiel
Daley, Denswil, Ooijer, Ligeon

Keeper
Stekelenburg
Vermeer
Verhoeven

Ik verwacht dat dit het elftal en de spelersgroep zal zijn en (hoewel ik denk dat de aanval sterker had gekund met bijvoorbeeld Mertens erbij en El Hamdaoui behouden) dat zou een redelijke spelersgroep zijn voor Ajax.


Hier kan ik me wel aardig in vinden! Behalve dat ik liever Eriksen midmid zie staan, en de Jong dan rechts op het middenveld.
Joeee


Geregistreerd: 23-03-2011
Forum berichten: 53
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Leusden/Groningen
Geplaatst: Di 24 mei 2011 16:32
Citaat:
Serero heeft in ieder geval voldoende technische baggage (zo heb ik gehoord tenminste) maar zal natuurlijk een tandje bij moeten schakelen. Enoh zal zich door moeten blijven ontwikkelen en werken aan zijn techniek en tactisch inzicht. Hij zal er wel als back-up van Anita bij blijven en zal vast nog af en toe een goede speler zijn om er bij te hebben. Hoewel ik natuurlijk totaal gaan fan van Enoh ben maar nu Bonevacia is verhuurt en Lindgren vertrekt heeft Ajax geen betere back-up voor Anita op de loonlijst staan.

Aanval
Boerrigter, Sigthorsson, Sulejmani
Serero, De Jong, Ozbiliz

Middenveld
Janssen, Anita, Eriksen
Lodeiro, Enoh, De Zeeuw

Verdediging
Boilesen, Vertonghen, Alderweireld, Vd Wiel
Daley, Denswil, Ooijer, Ligeon

Keeper
Stekelenburg
Vermeer
Verhoeven

Ik verwacht dat dit het elftal en de spelersgroep zal zijn en (hoewel ik denk dat de aanval sterker had gekund met bijvoorbeeld Mertens erbij en El Hamdaoui behouden) dat zou een redelijke spelersgroep zijn voor Ajax.


Hier kan ik me wel aardig in vinden! Behalve dat ik liever Eriksen midmid zie staan, en de Jong dan rechts op het middenveld.

Maar dan zie jij dus een middenveld met de punt naar voren neem ik aan? Ghostwriter bedoeld met de punt naar achter, waar ik het mee eens ben. Brengt veel meer voetbal op het middenveld en backs kunnen beter opkomen. En ik denk dat Janssen veel beter uit de voeten komt met een wat aanvallender rol.
christianeriksen


Geregistreerd: 24-04-2011
Forum berichten: 138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 24 mei 2011 17:24
Citaat:
Serero heeft in ieder geval voldoende technische baggage (zo heb ik gehoord tenminste) maar zal natuurlijk een tandje bij moeten schakelen. Enoh zal zich door moeten blijven ontwikkelen en werken aan zijn techniek en tactisch inzicht. Hij zal er wel als back-up van Anita bij blijven en zal vast nog af en toe een goede speler zijn om er bij te hebben. Hoewel ik natuurlijk totaal gaan fan van Enoh ben maar nu Bonevacia is verhuurt en Lindgren vertrekt heeft Ajax geen betere back-up voor Anita op de loonlijst staan.

Aanval
Boerrigter, Sigthorsson, Sulejmani
Serero, De Jong, Ozbiliz

Middenveld
Janssen, Anita, Eriksen
Lodeiro, Enoh, De Zeeuw

Verdediging
Boilesen, Vertonghen, Alderweireld, Vd Wiel
Daley, Denswil, Ooijer, Ligeon

Keeper
Stekelenburg
Vermeer
Verhoeven

Ik verwacht dat dit het elftal en de spelersgroep zal zijn en (hoewel ik denk dat de aanval sterker had gekund met bijvoorbeeld Mertens erbij en El Hamdaoui behouden) dat zou een redelijke spelersgroep zijn voor Ajax.


Hier kan ik me wel aardig in vinden! Behalve dat ik liever Eriksen midmid zie staan, en de Jong dan rechts op het middenveld.

Maar dan zie jij dus een middenveld met de punt naar voren neem ik aan? Ghostwriter bedoeld met de punt naar achter, waar ik het mee eens ben. Brengt veel meer voetbal op het middenveld en backs kunnen beter opkomen. En ik denk dat Janssen veel beter uit de voeten komt met een wat aanvallender rol.

Maar dan zou jij dus de Jong wissel zetten? Die gaat nu juist groeien en zie ik liever dan Anita.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Di 24 mei 2011 17:27
Ajax zal hopelijk met de punt naar achteren blijven spelen want dat is tactisch veel sterker. Daarbij vind ik De Jong als middenvelder een matige speler en n ieder geval hoort die op die positie niet in de basis.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 24 mei 2011 17:34
Citaat:
Maar dan zou jij dus de Jong wissel zetten? Die gaat nu juist groeien en zie ik liever dan Anita.

Ehm Anita is een stuk verdedigender ingesteld als Anita. De Jong die is meer voor de positie Janssen en De Zeeuw.
jamesgf


Geregistreerd: 29-05-2008
Forum berichten: 420
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 24 mei 2011 21:23
Citaat:
Aanval
Boerrigter, Sigthorsson, Sulejmani
Serero, De Jong, Ozbiliz

Middenveld
Janssen, Anita, Eriksen
Lodeiro, Enoh, De Zeeuw

Verdediging
Boilesen, Vertonghen, Alderweireld, Vd Wiel
Daley, Denswil, Ooijer, Ligeon

Keeper
Stekelenburg
Vermeer
Verhoeven

Ik verwacht dat dit het elftal en de spelersgroep zal zijn en (hoewel ik denk dat de aanval sterker had gekund met bijvoorbeeld Mertens erbij en El Hamdaoui behouden) dat zou een redelijke spelersgroep zijn voor Ajax.

Het is niet onaardig, maar mis toch pure klasse voorin. Met de andere linies kan je best aankomen in Europa, maar met de Eerste Divisie-speler, IJslander en Serviër? Zie het niet lekker ingespeeld geraken en de individuele kwaliteiten compenseren ook niet alles. En wat daarachter komt is al helemaal niet veel bijzonders. Nee, als Ajax echt stappen wil maken halen ze nog minimaal één aanvaller en verhuren ze Ozbilliz en/of Ebecillio. En dan niet naar Utrecht maar uiteraard naar Heerenveen afreizen. Kwam toevallig dit filmpie tegen, laat ze het maar niet in Europa zien. http://www.youtube.com/watch?v=dn5q0IQAuJU Heerlijk om zo bepaalde momenten terug te kijken, wil hem gelijk hier hebben, zou bij Ajax op de rechtsbuiten immers sensationeel zijn. Met Eriksen vlak achter je, Janssen en Vertonghen wat verder weg met hun lange bal, zal-ie niet te houden zijn. Eenmaal op snelheid kom je er met de motor niet meer bij. Ben bang dat als hij nog meer gaat vlammen bij Heerenveen, een uitnodiging krijgt voor het Nederlands elftal en tegen een aardige tegenstander er een paar keer voorbij gaat, hij niet meer haalbaar zal zijn. Wat mij betreft snel handelen! Is het niet deze zomer, dan zeker in de winterstop. Zijn maatje zal wel naar PSV gaan, jammer maar ook leuk om te volgen. Met Assaidi en Lens voorin en Gomes op de goal zijn ze niet uit te vlakken. Lekker met Hutchinson, Schaars en de diepgaande Bakkal een defensief blok opzetten. Dus snel spijkers met koppen slaan! Narsingh naar Ajax en Ebecillio/Ozbilliz de omgekeerde weg laten bewandelen. PSV heeft al ondervonden wat de Amsterdammer met je kan doen, indrukwekkend invalbeurtje. Met zijn diepgang creeër je ook die extra paar meters die je daarvoor soms net even nodig hebt. Laten we het wat dat betreft maar niet over Ebecillio hebben...
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 24 mei 2011 21:25
Hoeveel krijg je betaald, jamesgf?
jamesgf


Geregistreerd: 29-05-2008
Forum berichten: 420
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 24 mei 2011 21:34
Citaat:
Hoeveel krijg je betaald, jamesgf?

Hoezo? Door die video? Wilde die acties tegen PSV even terugkijken, kwam die tegen. Tsja, we moeten hem en Assaidi dankbaar zijn dat we kampioen zijn geworden. MAarre.. jij wordt blij van de naar binnenkomende, kappende en draaiende Ebecillio? Narsingh gaat in tegenstelling tot hem een grote worden, daar mag je mij best op vastpinnen. Ozbilliz zal meer pit moeten tonen, niet om de haverklap geblesseerd moeten raken en aldus verhuurd moeten worden. Sulejmani kan ook best op links, Narsingh zou een zekerheidje voor op rechtsbuiten zijn voor de komende jaren. En anders kan je hem in het begin altijd nog laten invallen, zoals onze Eindhovense vrinden hebben mogen ondervinden. Met hem heb je een extra wapen, wat je met de invallende Ozbilliz en Ebecillio zou missen.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 24 mei 2011 22:49
Ben het wel eens met James. Narsingh voegt wat toe aan de aanval van Ajax. Ik zie hem ook liever als Ebecilio/Ozbiliz. Narsingh geeft ook wat diepte in je aanval.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 24 mei 2011 22:56
Als je nu Narsingh haalt hun je Lukoki en Jozefzoon beter meteen de deur wijzen.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 24 mei 2011 23:14
Josfzoon zal het niveau nooit halen. Daar ben ik van overtuigd. Leuke voor een subtopper, niet voor Ajax. Lukoki is erg licht. Maar die heeft nog wel potentie om van waarde te zijn/worden voor Ajax 1. Qua snelheid vergelijkbaar met Narsingh.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 24 mei 2011 23:17
Serero, Ozbiliz, Ebecilio, Sulejmani die we ook nog hebben voor de rechtsbuiten. Ik zou liever een versterking voor op links halen. Misschien is het ook maar beter als we na Boerrigter niets meer halen, en in de winterstop nog eens observeren of we nog iets nodig hebben.

Bij een vertrek van Stekelenburg en Van der Wiel zou ik ook geen vervangers halen.

@James: Zo ken ik nog een aantal filmpjes

http://www.youtube.com/watch?v=FWUTqP7C ... r_embedded
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 24 mei 2011 23:24
Narsingh, een talent waar je nog veel tijd en moeite in zult moeten steken wil je het een belangrijke speler laten worden, waar hij mij nog niet heeft laten zien die potentie te hebben. Waarom zou je dat doen terwijl je met Lukoki misschien een minstens zo talentvolle speler hebt rondlopen, die misschien maar een jaar langer nodig heeft dan Narsingh. Compleet overbodige, en vast dure, aankoop.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 24 mei 2011 23:25
Ik ben het ook eens met James. Narsingh is een bijzondere speler. Je hebt veel van die pijlsnelle donkere jongens op de vleugel, maar meestal hebben ze geen overzicht en geen rendement. Types als Ikedia.

Narsingh is een bijzondere speler door de combinatie van zijn kwaliteiten: supersnel, gevarieerde en geweldige individuele actie, inzicht, overzicht, goede voorzet en scorend vermogen. Daar voegt hij aan toe dat hij zowel in de diepte als in de voeten gevaar sticht en zowel kleine als grote ruimtes kan bespelen.

Kortom, hij heeft alle kwaliteiten voor een rechtsbuiten. Ik denk alleen dat ze daar bij Heerenveen ook wel achter zijn. Er zal een fiks prijskaartje om zijn nek hangen. Narsingh kan de komende jaren hoge ogen gaan gooien. Ik weet niet hoe lang zijn contract nog loopt, maar waarschijnlijk is dit hét moment om hem vast te leggen
jamesgf


Geregistreerd: 29-05-2008
Forum berichten: 420
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 24 mei 2011 23:35
Citaat:
Als je nu Narsingh haalt hun je Lukoki en Jozefzoon beter meteen de deur wijzen.

Ja, dus? Stel dat gebeurt, vergaat de wereld dan? Jozefzoon wordt al verhuurd en Lukoki kan volgens mij nog prima in Jong Ajax spelen. Als er wordt gewogen bestaat er de kans dat je te licht bevonden wordt, zo gaat dat. En dat is helemaal niet erg. Stel een Jozefzoon blijft en hij krijgt zo nu en dan wat minuutjes, daar wordt hij zelf niet beter van en Ajax ook niet. Moet minuten maken, net als een Ozbilliz en ook Ebecillio. Dan maar ergens anders.

Citaat:
@James: Zo ken ik nog een aantal filmpjes

http://www.youtube.com/watch?v=FWUTqP7C ... r_embedded

Ja, ik zie een tweede spits. En die eerste minuut was helemaal niet zo indrukwekkend, zoals zijn hele periode bij Ajax niet zaligmakend is geweest. Men zal zich moeten afvragen wat er met hem gedaan moet worden. Ik denk niet dat het geweldig zal functioneren met die IJslander, hoewel ik die jongen van AZ ook weer niet veel heb gezien. Blijf je dan aanmodderen met hem of haal je d'r eentje op die geknipt is voor de rechtsbuiten-positie? Ik zie in Nederland geen betere rondlopen, is gewoon een buitenkansje. Sulejmani kan met z'n linkerpoot ook op links en Boerrigter zou ik wel eens in de spits willen zien, gewoon in de voorbereiding uitproberen.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 24 mei 2011 23:42
Citaat:
Als er wordt gewogen bestaat er de kans dat je te licht bevonden wordt, zo gaat dat. En dat is helemaal niet erg.

Niet erg? Jij weet ook best wel dat een aankoop van de trainer meer krediet heeft dan een jeugdspeler. Er is al genoeg talent verpest, met het aankopen van zogenoemde grote talenten van de concurrent.
jamesgf


Geregistreerd: 29-05-2008
Forum berichten: 420
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 24 mei 2011 23:53
Citaat:
Als er wordt gewogen bestaat er de kans dat je te licht bevonden wordt, zo gaat dat. En dat is helemaal niet erg.

Niet erg? Jij weet ook best wel dat een aankoop van de trainer meer krediet heeft dan een jeugdspeler. Er is al genoeg talent verpest, met het aankopen van zogenoemde grote talenten van de concurrent.
De oplossing is verhuurd worden, zo moeilijk is dat toch niet? Staat er ook. Waarom bijv Jozefzoon erbij houden als hij elders wel minuten kan maken? Voor Zeegelaar waar ik veel in zie geldt hetzelfde, nu laten zien. En het gaat hier niet over een zogenaamd talent, maar eerder het grootste aanvallende talent van Nederland. Waar was Ebecillio tegen Heerenveen? Ik zag Luciano Boilesen dollen, Lorenzo niet gezien. En Narsingh zal met Eriksen en Janssen achter hem alleen maar beter spelen. Zal uitgroeien tot een publiekslieveling, ben ik van overtuigd. Heeft alles om het te maken, wat ik bij Ebecillio, Ozbilliz en Jozefzoon zeer betwijfel.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 24 mei 2011 23:59
Een speler als Ebecilio zal meer leren in een jaar in de basis bij Ajax, dan een jaar als verkapte linkermiddenvelder in een 4-5-1 systeem spelende degradatiekandidaat. Daarnaast speelt Ebecilio nog maar een paar maanden in Ajax 1 en was hij niet de enige die matig speelde die dag. Volgens mij was het het hele team die slecht was die dag en was het grootste probleem het constante balverlies op het middenveld. Een Narsingh was net zo hard verzopen die bij Ajax die dag en misschien nog wel meer, omdat Ebecilio zich wel 90 minuten lang verrot rent op het veld en zijn taken goed uitvoerd. Dat er aanvallend dan nog genoeg bij te schaven is, heb ik het geduld voor. En Boilesen gedold? Boilesen deed het aller aardigst tegen die snelle buitenspeler en zat er altijd dicht op. Dat Narsingh dan zo af en toe eens een voorzet mag geven, vergeef ik Nicolai die zijn hoeveelste wedstrijd ook alweer speelde?
jamesgf


Geregistreerd: 29-05-2008
Forum berichten: 420
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 25 mei 2011 00:17
Citaat:
Een speler als Ebecilio zal meer leren in een jaar in de basis bij Ajax, dan een jaar als verkapte linkermiddenvelder in een 4-5-1 systeem spelende degradatiekandidaat.

We zijn geen opvanghuis, er zullen wel meer spelers bij Ajax meer leren dan bij een andere club, maar je wilt toch vooruit? Als je dan betere spelers kunt halen, die je naar een hoger plan kunnen tillen, dan vind ik dat je dat moet doen en dan tellen sentimenten niet. Net zoals nu met Janssen, een buitenkans. Jammer voor De Zeeuw, maar je bent gewoon niet goed genoeg, sorry. Je moet het wel netjes en goed oplossen en Ebecillio schrijf ik ook niet helemaal af, maar over zijn kwaliteiten moet niet overdreven gedaan worden. Is een modale speler, Vicento van ADO is ook niet onaardig, Narsingh is alleen van een andere categorie en kan je mijnsinziens niet laten lopen.

Citaat:
Daarnaast speelt Ebecilio nog maar een paar maanden in Ajax 1 en was hij niet de enige die matig speelde die dag. Volgens mij was het het hele team die slecht was die dag en was het grootste probleem het constante balverlies op het middenveld. Een Narsingh was net zo hard verzopen die bij Ajax die dag en misschien nog wel meer, omdat Ebecilio zich wel 90 minuten lang verrot rent op het veld en zijn taken goed uitvoerd. Dat er aanvallend dan nog genoeg bij te schaven is, heb ik het geduld voor. En Boilesen gedold? Boilesen deed het aller aardigst tegen die snelle buitenspeler en zat er altijd dicht op. Dat Narsingh dan zo af en toe eens een voorzet mag geven, vergeef ik Nicolai die zijn hoeveelste wedstrijd ook alweer speelde?

Geen slecht woord over Boilesen, die komt er wel. En als een furie over het veld rondlopen noem ik geen kwaliteit. Maar ik geloof wel dat Ebecillio stukken beter kan, zo zou zijn schot veel beter zijn. Alleen je ziet dat wanneer hij ook maar een beetje bij de 16 is, alle dingen misgaan. Een bepaalde onrust, geen controle meer hebben. Hij heeft gewoon nog tijd nodig, met Boerrigter zal dat anders zijn. Die knalt ze d'r zo in. Waarom Ebecillio dan een basisplaats geven? Boerrigter schat ik al hoger in en als je Narsingh kan halen kan je schuiven met Sulejmani en heb je opties zat. Klaar voor CL-niveau.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 25 mei 2011 07:58
Ik ben het eens met james dat Narsingh Ajax naar een hoger niveau kan brengen en dat Özbiliz en Ebecilio nog niet CL waardig zijn. De vraag is wel, wie is dat binnen de Ajaxselectie naast Eriksen, Janssen en Stekelenburg wel? Laten we voorlopig accepteren dat Ajax een selectie moet samenstellen waarmee in ieder geval Europees overwintert kan worden. Na de winterstop ver komen in de Europa League is ook een mooie prestatie. De jonge selectie die Ajax heeft kan met die ervaring alleen maar groeien. Bovendien zal Heerenveen misschien wel Sulejmani-achtige bedragen gaan eisen. Bankzitter Dost, zou ook al een vermogen moeten kosten, laat staan wat ze zullen vragen voor basiskracht Narsingh. De speler is het informeren waard, maar als ook Narsingh 16 miljoen moet kosten, dan kan Ajax beter met de huidige ploeg verder. Rechtsbuiten is nu niet de positie waar Ajax het hardst een versterking nodig heeft. Dat is bijvoorbeeld wel links centraal achterin, want wie zet je daar neer als Vertonghen geschorst of geblesseerd is?
christianeriksen


Geregistreerd: 24-04-2011
Forum berichten: 138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 25 mei 2011 08:49
Biglia van Anderlecht zou ook een goede zijn maar overbodig in de selectie. Zal sowieso wel 7 miljoen zijn, en wil naar het Spanje,Engeland,Italie ed.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Wo 25 mei 2011 08:55
Citaat:
Biglia van Anderlecht zou ook een goede zijn maar overbodig in de selectie. Zal sowieso wel 7 miljoen zijn, en wil naar het Spanje,Engeland,Italie ed.


Is de beste speler bij Anderlecht. Beter dan een Lukaku, echter speelt hij op een positie waar niet de absolute prioriteit ligt. Dat ligt op het moment op de voorhoede en op het snel anticiperen bij een eventueel vertrek van Vertonghen, Stekelenburg en/of vd Wiel..
Dan wel doen zoals Liverpool b.v. Die wisten al 100% zeker dat Torres verkocht zou worden voordat ze Suárez haalden, waardoor ze misschien 1-2 mil euro voor Suarez minder hebben moeten betalen. Want als clubs weten dat je geld hebt gaan ze extra vragen.
RebuaH


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 25 mei 2011 09:35
Citaat:
Narsingh, een talent waar je nog veel tijd en moeite in zult moeten steken wil je het een belangrijke speler laten worden, waar hij mij nog niet heeft laten zien die potentie te hebben. Waarom zou je dat doen terwijl je met Lukoki misschien een minstens zo talentvolle speler hebt rondlopen, die misschien maar een jaar langer nodig heeft dan Narsingh. Compleet overbodige, en vast dure, aankoop.


Narsingh is inderdaad een speler met veel potentie, maar sommigen vergeten nogal snel dat spelen in de middenmoot of subtop net even wat anders is dan spelen in Ajax 1. Bij een club als Heerenveen mogen dergelijke spelers fouten maken of wat mindere wedstrijden spelen zonder dat ze hun plek in het elftal kwijt raken. Elke wedstrijd moeten winnen, en liefst nog dik en met mooi voetbal ook bij Ajax is iets totaal anders. Elke actie en wedstrijd wordt onder een vergrootglas gelegd... met die mentale druk moet je om kunnen gaan. Je moet elke week top presteren. Heel veel spelers zijn hieraan al ten onder gegaan. De namen zijn legio. Ik denk persoonlijk dat wanneer je Ozbiliz een jaar lang een basisplaats geeft bij Heerenveen, dat hij dan evengoed het niveau zou halen van de buitenspelers die hier vaak genoemd worden.
TvP


Geregistreerd: 23-05-2008
Forum berichten: 1370
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Delft
Geplaatst: Wo 25 mei 2011 09:48
Citaat:
Biglia van Anderlecht zou ook een goede zijn maar overbodig in de selectie. Zal sowieso wel 7 miljoen zijn, en wil naar het Spanje,Engeland,Italie ed.
Tevez van Manchester City zou ook wel een goede zijn. Maar zal sowieso wel 20 tot 30 miljoen kosten en wil niet naar Ajax.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 25 mei 2011 10:19
BTW: Als we toch een vervanger willen voor De Zeeuw, dan opteer ik voor Henriksen. Zou minder moeten kosten dan 6 miljoen euro, 18 jaar, basisspeler Rosenborg, al 1.5 jaar. Kan uitgroeien tot een topper, en kan met het roulatiesysteem hier aan voetballen toekomen. Zou ook veel minder salaris opstrijken dan De Zeeuw. Je zou er in alle opzichten op vooruit gaan.

Maar de vraag is of dat nodig is, ik betwijfel het.
+ Nieuw bericht <<<   <   212  |  213  |  214  |  215  |  216  |  217  |  218  |  219  |  220   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.004.494 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Aankoop-suggesties
Ga
Zoeken: