Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Aankoop-suggesties
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Aankoop-suggesties
Maker: Eto'oBekeken: 325412
Status: InactiefBerichten: 5629
+ Nieuw bericht <<<   <   218  |  219  |  220  |  221  |  222  |  223  |  224  |  225  |  226   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Ma 4 jul 2011 19:10
Vleugels zat maar kwalitatief mag er nog wel iets bij daar moet ik RG gelijk in geven. Het is wel pover hoor.. De beste speler van de JL, 2 jeugdspelers en je duurste transfer ooit die nog steeds niet helemaal uit de verf is..
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 4 jul 2011 19:22
Citaat:
--Ebecilio------------------------------------Boerrigter-
-------------------------Ozbiliz-------------------------

Op basis van de oefenwedstrijd tegen Buitenpost...?
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Ma 4 jul 2011 19:40
Citaat:

Op basis van de oefenwedstrijd tegen Buitenpost...?

Nee, dat wil hij al langer. Hij ziet hem als goed aanspeelpunt.
Gestopt
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 4 jul 2011 20:02
Citaat:

Op basis van de oefenwedstrijd tegen Buitenpost...?

Nee, dat wil hij al langer. Hij ziet hem als goed aanspeelpunt.
*uhum*
Citaat:
Come on, je wil toch niet serieus beginnen met Ozbiliz als spits? Zelfs niet als hij het op zijn "Messi's" invult.
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Ma 4 jul 2011 20:14
Citaat:

Citaat:
Come on, je wil toch niet serieus beginnen met Ozbiliz als spits? Zelfs niet als hij het op zijn "Messi's" invult.

Wtf!?

Ik zal zijn post even doorlezen dan edit zo wel iets.

Edit: Dan was het dus Ghostwriters idee, excuses.
Gestopt
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 4 jul 2011 22:51
Ik wil hem helemaal niet in de spits, ik zet hem gewoon bij de reserves als spits, omdat ik er anders Castillion neer moet zetten, en die is niet klaar voor een plek bij de eerste 22 hoor ik. De Jong is gewoon reserve-spits hoor, maar zette hem nu voor de beeldvorming even op het middenveld, omdat Frank dat blijkbaar ook zo ziet voorlopig, waarom snap ik niet, maarja. Aangezien we nog 100 middenvelders hebben lopen zie ik De Jong veel liever knokken met Sigthorsson, ipv weer een dure contractspeler erbij te krijgen in de spits.
christianeriksen


Geregistreerd: 24-04-2011
Forum berichten: 138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 7 jul 2011 09:38
Psv brengt bod uit van 3 miljoen op Zanka van Kopenhagen. En bod is ook afgewezen. Zie www.voetbalzone.nl
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Do 7 jul 2011 10:13
Citaat:
Middenvelder Erik Lamela en aanvaller Rogelio Funes Mori van River Plate lijken mij wel interessante opties. Gezien de degradatie van River Plate ook niet onhaalbaar. De een is 19, de ander 20 jaar.

Wat denken jullie ervan?


Lamela gaat wss naar Roma voor +10miljoen euro.. Zijn niet reële prijzen die Ajax kan betalen voor spelers..
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 7 jul 2011 10:31
[size=50">pisvee schijnt een bod op Zanka te hebben gedaan (3 miljoen) en is afgewezen.[/size">

Omdat ik maar half wakker op mijn werk zit en dus niet had gelezen dat het er al stond, vind ik me op dit moment even (héél even) best debiel.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Do 7 jul 2011 10:35
Citaat:
PSV schijnt een bod op Zanka te hebben gedaan (3 miljoen) en is afgewezen.


Sincere kijk eens 2 posts boven je.. Ik verwacht dat Zanka minimaal het dubbele zal moeten kosten. Kopenhagen speelt ook weer CL.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 7 jul 2011 21:31
Goede verdediger die Zanka, maar ze zullen toch echt met meer geld over de brug moeten komen.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 7 jul 2011 22:17
Goede opvolger van Vertonghen zou dat zijn!
silvo


Geregistreerd: 30-05-2009
Forum berichten: 492
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: sassenheim
Geplaatst: Za 9 jul 2011 22:44
Citaat:
PSV-doelwit Jørgensen probeert vertrek te forceren
09/07/2011 21:12

Mathias Zanka Jørgensen wil FC Kopenhagen zo snel mogelijk verlaten. De 21-jarige verdediger staat in de belangstelling van PSV en dreigt met een transfervrij vertrek.

'FC Kopenhagen wil Mathias nu niet verkopen, dus moeten we naar andere opties kijken', reageerde zaakwaarnemer Darryl Powell. 'Het zal dan een transfervrij vertrek volgende zomer worden. Voor zijn ontwikkeling is het het belangrijkste dat hij binnen een jaar op een hoger niveau speelt.'

De kampioen van Denemarken wil een transfervrij vertrek juist voorkomen, waardoor het genoodzaakt lijkt Jørgensen deze zomer toch te laten gaan. Naar verluidt deed PSV al een bod van bijna drie miljoen euro, maar dat was volgens FC Kopenhagen niet genoeg.



vi.nl
Hij is hier al een aatal keer genoemt en als hij toch weg wil dan is het een goede verdediger die we best kunnen gebruiken aangezien ik toch denk dat Vertonghen vertrekt en ook dat het contract van Ooier volgend seizoen misschien net verlengt word. Een pluspunt die we hebben tegenover psv is dat we al een aantal Denen in de selectie hebben en dat die wel op hem in kunnen praten en we spelen natuurlijk CL.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 9 jul 2011 23:01
De Boer wil een linkspoot als Vertonghen vertrekt. Ga daar maar vanuit.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 00:02
Hij wil er echter ook nog een extra verdediger bij, gezien de dubbele stage van Daniels.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 00:08
Dat is wel heel kort door de bocht. Daniels is van CT, een zusterclub. De Boer zal best spelers willen - trainers willen altijd meer spelers - maar op dit moment komt er echt geen verdediger van buitenaf. Ga de uitspraken van Blind en De Boer maar na. De selectie is in principe rond. Er komt hooguit nog een spits, als Castillion niet voldoet. Of een vervanger voor eventueel vertrekkende spelers.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 00:14
Wie weet, maar Daniels is al wel 26 jaar en werd dan als directe versterking gezien lijkt mij dan. Zo iemand haal je niet eventjes voor er gewoon bij te hebben.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 00:55
Daniels zal eerder op termijn in aanmerking gekomen zijn voor de rol van Ooijer, vermoed ik.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 19:57
Ik vind de selectie eigenlijk nog niet rond. De Boer ziet in Blind en Boilesen een stand in voor Vertonghen als linker centrale verdediger. Ik ben het hier echter niet mee eens. Boilesen vind ik van grote waarde op linksback en daarom zou ik hem niet van deze positie af willen halen. Blind vind ik als reserve links of rechtsback redelijk, maar centraal achterin zul je kopduels moeten winnen en dat zie ik Blind nog niet doen. Verder heeft hij ook niet een postuur dat je van een centrale verdediger mag verwachten.

Indien de jeugd op deze positie niemand voort brengt, mag de scouting daar eens naar gaan kijken.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 19:59
Doel je nu op een back-up voor Vertonghen of op een vervanger voor als Vertonghen vertrekt?

Uit de jeugd is het wachten op Denswil en in mindere mate Koppers, maar die hebben nog wel een tijdje nodig voordat ze structureel op het hoogste niveau kunnen presteren.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 20:06
In eerste instantie denk ik aan een back-up, maar indien Vertonghen vertrekt wordt de noodzaak alleen maar hoger. Koppers zit overig bij de selectie van het trainingskamp, misschien dat de Boer in hem een bruikbare stand-in ziet.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 10 jul 2011 20:12
Normaal gezien zou Koppers afgevallen zijn voor het trainingskamp in Duitsland. Nu Vertonghen een aantal weken eruit ligt, mag Koppers als nog mee na Duitsland. Als je na de hele selectie kijkt dan zie je een algemene tendens dat Ajax de jeugdspelers weer een perspectief willen bieden. Geen dure bankzitters meer bij de selectie hebben.
Eline


Geregistreerd: 06-03-2008
Forum berichten: 426
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 11 jul 2011 10:54
Citaat:
Normaal gezien zou Koppers afgevallen zijn voor het trainingskamp in Duitsland. Nu Vertonghen een aantal weken eruit ligt, mag Koppers als nog mee na Duitsland. Als je na de hele selectie kijkt dan zie je een algemene tendens dat Ajax de jeugdspelers weer een perspectief willen bieden. Geen dure bankzitters meer bij de selectie hebben.


Is ook logisch, want als je ziet wat de backups zijn/waren: Boilesen, Castillion, Koppers, van Rhijn, Lukoki, Mats Rits, R. Sneijder, en dan heb je ook nog Bouy, Denswil, Klaassen, de Sa.... waarom zou je dan bankzitters halen? Nauurlijk heb je ervaring nodig, maar die heb je wel in Stekelenburg, Vertonghen, Ooijer, Janssen .

Frank de Boer zet een goede trend in...de jeugd is de toekomst !!
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 11 jul 2011 12:48
De jeugd is zeker de toekomst, en ik vind de weg die Ajax is ingeslagen zeker de juiste, maar ik maak mij toch een beetje zorgen over de verdediging. In de jeugd hebben we met Denswil een expliciet talent, maar verder valt het nogal tegen. Op de voorpagina zie ik dan weer dat Ajax intresse zou hebben in een Servische aanvallende middenvelder. Natuurlijk zijn dit geruchten, maar in mijn ogen moet Ajax eens zoeken naar een jong verdedigend talent! Het middenveld is goed bezet, maar de verdediging en in mindere maten de aanval niet. Tuurlijk heb je een Koppers en een Van Rhijn, maar dat zijn voetballers die nooit de Eredivisie zullen ontstijgen. Op het middenveld heb je meerdere spelers waarvan dat wel verwacht wordt. Een jong talent voor de centrale verdediging halen lijkt mij dus een goed idee, en als Castillion toch niet weet te overtuigen in de ogen van de Boer, dan ook een jonge spits, want Boere komt simpelweg ook te kort.
Zanka zou overigens een prima optie zijn als Vertonghen vertrekt!
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 11 jul 2011 13:17
Koppers en Van Rhijn zijn prima talenten, hoor.
+ Nieuw bericht <<<   <   218  |  219  |  220  |  221  |  222  |  223  |  224  |  225  |  226   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.985.848 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Aankoop-suggesties
Ga
Zoeken: