Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Kenneth Vermeer
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Kenneth Vermeer
Maker: 343Bekeken: 29116
Status: InactiefBerichten: 318
+ Nieuw bericht <<<   <   5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 17:08
Heeft Ajax bij vlagen gered maar algemeen bekend dat zijn reflexen top zijn, ook vandaag vond ik hem wel heel wijfelend bij hoge ballen van de zijkant. Loopt vaak blind naar de 1e paal om dan te moeten corrigeren door terug te lopen waardoor je altijd te laat bent en gered moet worden door een kopduel winnende collega.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 17:10
Vermeer moet inderdaad beter worden met ballen vanaf de zijkant maar dat kwam bij Stekelenburg ook pas laat.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 17:17
Stekelenburg is echter wel een schoolliniaal langer.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 19:11
Citaat:
Vermeer keepte wederom een uitstekend! Maakt een goede indruk op mij en heeft zich zeker verbeterd ten opzichte van de periode Van Basten toen hij in de goal stond.
Vermeer keepte ook gewoon goed onder Van Basten toen Stekelenberg geblesseerd raakte. Nadat Van Basten een keuze moest maken tussen Vermeer en Stekelenburg ging Vermeer pas fouten maken.

Citaat:
Keepte inderdaad erg goed. ik zou Courtois halen en hem nog een jaartje verhuren aan Genk en nu gewoon doorgaan met Vermeer.
Als je een jong talent kan contracteren moet je die sowieso in het eerste jaar bij je houden.

Kan me prima in de woorden van Peter79 vinden. Vermeer heeft prima reflexen, maar maakt steeds dezelfde fout bij voorzetten vanaf de zijkant.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 20:54
Citaat:
Als je een jong talent kan contracteren moet je die sowieso in het eerste jaar bij je houden.


Als je dat doet komt hij natuurlijk nooit. Ik keep liever elke wedstrijd bij Rc Genk in de Belgische Pro League dan dat ik op maandag avond bij Jong Ajax onder de lat sta. Dat komt zijn ontwikkeling niet ten goede.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 17 apr 2011 21:17
Citaat:
Als je dat doet komt hij natuurlijk nooit. Ik keep liever elke wedstrijd bij Rc Genk in de Belgische Pro League dan dat ik op maandag avond bij Jong Ajax onder de lat sta. Dat komt zijn ontwikkeling niet ten goede.
Vaak word zo iets beslist in de voorbereiding, daarna kun je altijd af gaan op een verhuurperiode.
Rudolph


Geregistreerd: 30-03-2011
Forum berichten: 151
Nieuws reacties: 4
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 18 apr 2011 02:14
Heeft de wedstrijd voor Ajax gewonnen. Daar gaat het in deze fase om. Niet of je mooi of goed speelt. Excelsior, kom maar op.
chrisje110


Geregistreerd: 28-03-2010
Forum berichten: 267
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 17:03
Heeft weer Ajax in de wedstrijd gehouden hoor..
Weer een paar sublieme reddingen hoor.
De vervanger van Stekelenburg hebben we in huis hoor. Deze jongen is gewoon een prima keeper waar Ajax nog veel plezier van gaat hebben !
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 17:11
Citaat:
Heeft weer Ajax in de wedstrijd gehouden hoor..
Weer een paar sublieme reddingen hoor.
De vervanger van Stekelenburg hebben we in huis hoor. Deze jongen is gewoon een prima keeper waar Ajax nog veel plezier van gaat hebben !

3 keer hoor in 3 zinnen :mrgreen: .

Maar, ik ben het wel eens met je post. Hij mag van mij het volgend seizoen proberen.
Gestopt
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 06-06-2009
Forum berichten: 756
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 17:56
Heb zeker twijfels gehad over Vermeer.
Hij laat toch zien dat hij geweldig kan keepen, wat mij betreft ook de nieuwe 1e doelman als de Steek vertrekt.
Als je na zo'n lange blessure al zo snel op dit niveau zit doe je het uitstekend hoor.
christianeriksen


Geregistreerd: 24-04-2011
Forum berichten: 138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 18:20
Ik denk dat Kenneth klaar is voor het grote werk, als Stekelenburg vertrekt. Hij keept prima de laatste wedstrijden, al heeft een paar glippertjes maar die herstelt hij prima!
AFCAKatwijk


Geregistreerd: 01-04-2009
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Gestopt
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 18:22
Citaat:
Ik denk dat Kenneth klaar is voor het grote werk, als Stekelenburg vertrekt. Hij keept prima de laatste wedstrijden, al heeft een paar glippertjes maar die herstelt hij prima!

Welkom!
Gestopt
christianeriksen


Geregistreerd: 24-04-2011
Forum berichten: 138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 18:30
Bedankt!
Ad


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Breda
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 18:51
Stekelenburg is veruit de betere keeper, maar ik durf wel te zeggen dat we zonder Vermeer in het doel nu niet meer mee hadden gedaan voor de titel.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 18:53
Inderdaad. Vermeer heeft ook vandaag weer laten zien waar hij goed in is, prachtige redding op de lijn in de eerste helft.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 24 apr 2011 20:31
Citaat:
Inderdaad. Vermeer heeft ook vandaag weer laten zien waar hij goed in is, prachtige redding op de lijn in de eerste helft.


Aan de kwaliteiten van Vermeer als LIJNkeeper heb ik nooit getwijfeld. Er zijn weinig keepers met het reflex van Vermeer namelijk (en dan bedoel ik niet alleen Nederland).

paar nadeeltjes van Vermeer:

- Zijn uittrappen. Maar dit is trainbaar.
- Hoge ballen (lengtetekort voor), al moet ik zeggen dat hij vandaag wel een aantal keer sterk opkwam.
- Uitkomend naar een bal wil hij wel eens wat twijfelen.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 1 mei 2011 16:47
Even terugkomend op mijn bericht vorige keer.

Krijg een beetje het gevoel dat Vermeer bij hoge ballen wat zekerder is. Komt wat krachtiger omhoog en heeft hem dus ook vaker. Dit baseer ik op de wedstrijd tegen heerenveen dus het is even afwachten of dit toeval was.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 1 mei 2011 16:50
Ik vond het toch weer billenknijpen met Vermeer vandaag. Ook vind ik dat hij die bal van Vayrynen had kunnen hebben.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Zo 1 mei 2011 16:53
Citaat:
Even terugkomend op mijn bericht vorige keer.

Krijg een beetje het gevoel dat Vermeer bij hoge ballen wat zekerder is. Komt wat krachtiger omhoog en heeft hem dus ook vaker. Dit baseer ik op de wedstrijd tegen heerenveen dus het is even afwachten of dit toeval was.


Staat een interview met Vermeer in de VI van deze week.

Volgens Carlo L'ami. Heeft Vermeer een geweldige sprongkracht waarmee hij zijn lengte tekort goed maakt. Zou volgens Carlo ook in aanmerking komen voor een plaats bij Oranje. Waar ik het overigens mee eens ben want ik denk dat na Stekelenburg en van de Sar, Vermeer gewoon de derde doelman van Nederland is
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 1 mei 2011 16:57
Citaat:
Ik vond het toch weer billenknijpen met Vermeer vandaag. Ook vind ik dat hij die bal van Vayrynen had kunnen hebben.


Mee eens, was niet echt gelukkig daar, maar maakte het in de wedstrijd zelf wel een paar keer goed.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 1 mei 2011 17:00
Citaat:
Even terugkomend op mijn bericht vorige keer.

Krijg een beetje het gevoel dat Vermeer bij hoge ballen wat zekerder is. Komt wat krachtiger omhoog en heeft hem dus ook vaker. Dit baseer ik op de wedstrijd tegen heerenveen dus het is even afwachten of dit toeval was.


Staat een interview met Vermeer in de VI van deze week.

Volgens Carlo L'ami. Heeft Vermeer een geweldige sprongkracht waarmee hij zijn lengte tekort goed maakt. Zou volgens Carlo ook in aanmerking komen voor een plaats bij Oranje. Waar ik het overigens mee eens ben want ik denk dat na Stekelenburg en van de Sar, Vermeer gewoon de derde doelman van Nederland is

Ik geloof ook nooit zo in termen als 'lengte-tekort'. Maarten is ook lang en hij heeft ook jaren lang geworsteld met hoge ballen.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Zo 1 mei 2011 17:02
Citaat:

Ik geloof ook nooit zo in termen als 'lengte-tekort'. Maarten is ook lang en hij heeft ook jaren lang geworsteld met hoge ballen.


L'Ami gaf al aan dat Vermeer niet de langste is maar hij maakt dit goed door zijn enorme atletische vermogen.

Nee kwestie van timing en lef..
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 1 mei 2011 17:07
Tsja, ik ben nog geen fan van Vermeer. Op de lijn was hij vandaag weer geweldig, maar ik vond hem vaak genoeg ook zwak. Die goal had hij kunnen voorkomen, een ander moment in de eerste helft stond hij positioneel helemaal verkeerd, waardoor Dost had kunnen inkoppen op een voorzet van rechts en hij miste in zijn eigen doelgebied nogal wat lef.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 1 mei 2011 20:45
Het ziet er allemaal leuk uit die reflexen, ik vond hem net zoals in de vorige wedstrijden dezelfde fouten maken. Staat verkeerd opgesteld bij voorzetten en komt daardoor vaak in de problemen. Wat wel positief is dat die al een stuk rustiger op goal staat dan twee jaar geleden.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Zo 1 mei 2011 21:19
Hij pakt punten daar gaat het als keeper om, dat het nog allemaal niet fantastisch is zie ik ook wel.. Toch gaat het een pak beter dan met Verhoeven..

Vermeer is gewoon top in Nederland..
+ Nieuw bericht <<<   <   5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.988.083 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Kenneth Vermeer
Ga
Zoeken: