Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Scouting en spelersmarkten van Oost-Europa en Zuid-Amerika
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Scouting en spelersmarkten van Oost-Europa en Zuid-Amerika
Maker: Eto'oBekeken: 87449
Status: InactiefBerichten: 1027
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 1 jan 2008 21:06
Citaat:
Voetbalonline is niet de meest betrouwbare site!

feyenoord heeft toch Lucius, Greene (ex-Ajax), Tiendalli (kennen we hem nog?) en eventueel Buis (zowel danny als talent Jordy) voor die plek en natuurlijk alle grote talenten uit de jeugd!


Ik weet dat vol een onbetrouwbare kutsite is maar ik moest even terugdenken aan m'n eigen bericht. Het verschil is dat men bij Feyenoord naar jarenlang gerotzooi wel weer de gedachte heeft om vooral op het voetbaltechnische vlak de zaken op orde te krijgen. Tiendalli is eigenlijk te licht voor het werk, Lucius is daar nu een van de zwakste schakels en over Danny Buys zal ik het maar niet hebben. Feyenoord wilde afgelopen zomer al van D. Buys af...
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 2 jan 2008 11:59
De Servische (?) bron staat er overigens ook bij vermeldt, dus wellicht dat die wel betrouwbaar is?

Greene, Tiendalli, Buijs en Lucius komen allemaal tekort als verdedigers. En het zijn allemaal overblijfselen van het beleid onder Gullit en Koeman.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 2 jan 2008 12:36
Revo, kun je wat vertellen over Rukavina. Ik denk dat jij de enigste bent die kan vertellen wat zijn kwaliteiten zijn en of het een versterking is voor Feyenoord.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 2 jan 2008 14:47
Citaat:
Revo, kun je wat vertellen over Rukavina. Ik denk dat jij de enigste bent die kan vertellen wat zijn kwaliteiten zijn en of het een versterking is voor Feyenoord.


Speler van Partizan Belgrado, Servisch international. Was ook op het jeugd EK actief in NL. Beetje type Ogararu alleen iets meer overizcht en opbouwend wat minder rushes al houdt hij ook van opkomen. Verdedigend degelijk niet top, maar het zou wel de beste rechtsback van de competitie kunnen worden. Hij zit nu nog steeds in Servie en en is alweer 23, normaal hebben spelers met een beetje potentie Servie dan al verlaten zoals bijna al z'n mede internationals. Ik verwacht alleen niet dat ie goedkoop is en dat Feyenoord makkelijk 4 Miljoen aan hem kwijt kan zijn. Dat zou hij opzich ook wel waard zijn al moet je ook niet veel meer dan 4 Miljoen betalen.
Oscarito


Geregistreerd: 24-12-2007
Forum berichten: 435
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 2 jan 2008 15:25
Rukavina is een Tim de Cler part deux.

Aanvallend goed, komt graag mee op, kan goed voetballen met ruimte voor zich en is in staat om degelijke voorzetten af te leveren. In balbezit is hij ijverig, hij zoekt vaak meteen de weg naar voren zonder daarbij het overzicht te verliezen.
Baltechnische kwaliteiten als passing, balaanname etc. met zijn rechterbeen zijn in orde, zijn linkerbeen is voor verbetering vatbaar.

Verdedigend doet hij zijn werk maar soms is hij nog te laconiek, laat weleens een mannetje lopen en zal het zeer zeker moeilijk krijgen tegenover tegenstanders met een goede individuele actie.
Is ook niet iemand die je nog eens 3x tegenkomt als je hem eenmaal voorbij bent. Tactisch moet hij op verdedigend opzicht nog wat verbeteren daar hij nu niet altijd de juiste keuzes maakt.

Uitverdedigen aan de rechterkant is prima omdat hij daar naar zijn rechterbeen kan draaien maar als hij te vaak aan de linkerkant komt krijgt hij problemen. Fysiek niet top, zal geen duels winnen puur op zijn fysiek.
Verdedigend is hij naar mijn mening geen verbetering tegenover Lucius of een Greene, aanvallend wel.

Wat de prijs betreft, ik heb daar geen inzicht op maar Revo schat zo'n 4 miljoen euro. Persoonlijk vind ik dit het maximale wat Feyenoord zou moeten willen betalen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 2 jan 2008 15:39
Citaat:
Rukavina is een Tim de Cler part deux.

Aanvallend goed, komt graag mee op, kan goed voetballen met ruimte voor zich en is in staat om degelijke voorzetten af te leveren. In balbezit is hij ijverig, hij zoekt vaak meteen de weg naar voren zonder daarbij het overzicht te verliezen.
Baltechnische kwaliteiten als passing, balaanname etc. met zijn rechterbeen zijn in orde, zijn linkerbeen is voor verbetering vatbaar.

Verdedigend doet hij zijn werk maar soms is hij nog te laconiek, laat weleens een mannetje lopen en zal het zeer zeker moeilijk krijgen tegenover tegenstanders met een goede individuele actie.
Is ook niet iemand die je nog eens 3x tegenkomt als je hem eenmaal voorbij bent. Tactisch moet hij op verdedigend opzicht nog wat verbeteren daar hij nu niet altijd de juiste keuzes maakt.

Uitverdedigen aan de rechterkant is prima omdat hij daar naar zijn rechterbeen kan draaien maar als hij te vaak aan de linkerkant komt krijgt hij problemen. Fysiek niet top, zal geen duels winnen puur op zijn fysiek.
Verdedigend is hij naar mijn mening geen verbetering tegenover Lucius of een Greene, aanvallend wel.

Wat de prijs betreft, ik heb daar geen inzicht op maar Revo schat zo'n 4 miljoen euro. Persoonlijk vind ik dit het maximale wat Feyenoord zou moeten willen betalen.


Ben het wel eens met je verhaal. Ik schat vooral 4 Miljoen omdat hij international is en nog een jaar of 3 onder contract ligt.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 2 jan 2008 16:18
Citaat:
Speler van Partizan Belgrado, Servisch international. Was ook op het jeugd EK actief in NL. Beetje type Ogararu alleen iets meer overizcht en opbouwend wat minder rushes al houdt hij ook van opkomen. Verdedigend degelijk niet top, maar het zou wel de beste rechtsback van de competitie kunnen worden.

Dat is op zich ook niet zo moelijk met concurrenten als Kromkamp, Lucius en Ogararu. Heel Europa is op zoek naar goede backs, maar ik krijg door de beschrijvingen hier niet het idee dat ik er ontzettend rouwig om moet zijn als Feyenoord deze speler haalt.

Wat de vergelijking met Oga betreft: nog naast z'n ontzettend beperkte verdedigende kwaliteiten zie ik hem ook zelden rushes maken. Technisch is het best een aardige speler en hij heeft ook wel behoorlijke voorzet, maar hij doet echter zelden iets met de aan hem geboden ruimte. Op dit moment doet hij vooral z'n best om niet door te laten schemeren dat hij niet mee kan op dit niveau. Let er maar eens op. Hij verdedigt constant op een paar meter afstand en als hij gepasseerd wordt door z'n tegenstander rekent hij op rugdekking van Heitinga en sluit hij gewoon al shokkend weer achter Heitinga aan.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 3 jan 2008 12:17
Ik heb Rukavina zelf overigens ook zien spelen. Ik vond hem op het jeugdtoernooi uitstekend spelen, maar verder heeft hij toch geen verpletterende indruk op me gemaakt.

Citaat:
'HSV troeft FC Twente af in strijd om Ofoe'
03/01/2008 10:39

FC Twente lijkt naast Vadis Odjidja Ofoe te gaan grijpen. De achttienjarige middenvelder van Anderlecht kiest waarschijnlijk voor een vijfjarig contract met Hamburger SV.

'Vadis heeft vorige week beslist dat hij naar de Bundesliga wil', zegt zijn zaakwaarnemer Jos Eerdekens in Het Nieuwsblad. 'Hamburg is een topclub. Hij kan zich er op alle vlakken verbeteren.'

'Er is met Anderlecht inderdaad onderhandeld over een contractverlenging en dat is allemaal correct verlopen, maar de speler heeft zijn keuze zelf gemaakt. Er waren veel geïnteresseerde clubs, maar het feit dat zijn vriend Vincent Kompany ook in Hamburg speelt, heeft de doorslag gegeven.'

Ofoe staat in België te boek als een groot talent. Hij maakte afgelopen maand zijn debuut in het eerste elftal van de Brusselse club. Het contract van de tiener loopt komende zomer echter ten einde, waardoor hij transfervrij kan overstappen naar een andere club.


VI.nl
Leonel


Geregistreerd: 18-12-2007
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 3 jan 2008 16:25
Citaat:
PSV lijft Hongaar Dzsudzsak in
Uitgegeven: 3 januari 2008 16:16
Laatst gewijzigd: 3 januari 2008 16:16

EINDHOVEN - PSV heeft donderdag overeenstemming bereikt met de Hongaarse formatie Debreceni VSC over de directe overgang van de Hongaarse international Balazs Dzsudzsak naar de Eindhovense club.

De 21-jarige middenvelder zou aanvankelijk pas in de zomer naar PSV komen, maar door het vertrek van Kenneth Perez (Ajax) is de transfer eerder afgerond.

NU.nl


revo, ken jij deze speler en zoja, wat kunnen we van hem verwachten?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 3 jan 2008 16:51
Er wordt vaak gezegd dat het een typische linksbuiten is, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Deze speler moet komend spelen zeg maar, zou het best renderen als meest linker middenvelder in 4-4-2.
Waar hij goed in is; goede startsnelheid goede drive. Technisch wel redelijk maar geen echte techneut. Al met al een aardige speler mits je hem goed gebruikt. Hij heeft ook wel een redelijk schot overgens.

Kan op de counters zeker een lastig mannetje worden, maar ik ben vooral benieuwd hoe deze jongen het tegen Nederlandse verdedigers gaat doen. Of het dan nog allemaal zo makkelijk gaat.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 3 jan 2008 16:56
Hij heeft international gedurende de EK-kwalificaties bewezen dat hij het niveau aankon en had tegen Italie een aantal fraaie dingen laten zien.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 3 jan 2008 17:00
Citaat:
Kan op de counters zeker een lastig mannetje worden, maar ik ben vooral benieuwd hoe deze jongen het tegen Nederlandse verdedigers gaat doen. Of het dan nog allemaal zo makkelijk gaat.

Nu ken ik het niveau van de Hongaarse competitie niet, maar in Nederland lopen amper goede backs rond. Of had je het meer over de manier van spelen dan over het niveau?

PSV lijkt Dzsudzsak nu alvast binnen te halen om Perez te vervangen. Goed doorgeselecteerd, in jouw ogen?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 3 jan 2008 18:37
Deze man was ook bekend bij Ajax als ik het goed heb, i.i.g. weet ik wel wat Van Geel afgelopen jaar in Hongarije is geweest. Psv kende hem pas toen hij debuteerde voor het Hongaarse team (ze hadden een tip gehad).
Hij heeft het aardig gedaan voor de nationale elf, maar nog niet zo dat ik over een zekerheidje spreek.
Al met al een aardige aankoop voor Psv maar ik vind hem niet bij Ajaxpassen, niet een echte linksbuiten (ja ik weet het die hebben we toch al niet) en geen geschikte linkshalf voor Ajax. Zal het wel goed doen bij Psv maar echt rouwig dat hij daar gaat spelen ben ik niet.

Citaat:
AD: Rukavina niet meer in beeld, te duur
Volgens het Algemeen Dagblad is de berichtgeving over de belangstelling van Feyenoord voor Rukavina inmiddels gedateerd. De Servische back zou inmiddels niet meer in beeld zijn omdat in een eerder stadium al is gebleken dat zijn komst financieel onhaalbaar is


Dat Rukavina te duur zou zijn had ik wel verwacht.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 3 jan 2008 19:45
Citaat:
Deze man was ook bekend bij Ajax als ik het goed heb, i.i.g. weet ik wel wat Van Geel afgelopen jaar in Hongarije is geweest. Psv kende hem pas toen hij debuteerde voor het Hongaarse team (ze hadden een tip gehad).
Hij heeft het aardig gedaan voor de nationale elf, maar nog niet zo dat ik over een zekerheidje spreek.
Al met al een aardige aankoop voor Psv maar ik vind hem niet bij Ajaxpassen, niet een echte linksbuiten (ja ik weet het die hebben we toch al niet) en geen geschikte linkshalf voor Ajax. Zal het wel goed doen bij Psv maar echt rouwig dat hij daar gaat spelen ben ik niet.


Ja, klopt. Hij was ook bekend bij Ajax en stond op de nominatie om Ajax te versterken. Het schijnt dat Juzni_Front hem heeft getipt aan PSV afgeleid aan zijn eerdere reactie op het PN in de Balázs Dzsudzsák topic.
En volgens mij was hij een koopje en heeft PSV veel clubs afgetroefd die in hem geinteresseerd waren waaronder Ajax dus die zagen ook iets in hem.

Voor sindskort gaan de beste spelers uit Hongarije die spelen bij MTK Budapest naar Liverpool. Andras Simon en Kristian Nemeth waar half Europa hem wou contracteren. NEC heeft ook een samenwerkingsverband met MTK maar die mogen de mindere spelers, een voorbeeld Hrepka die er niks van gebakken heeft in zijn huurperiode en al teruggekeerd is naar zijn vaderland.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 4 jan 2008 11:30
Citaat:
Ja, klopt. Hij was ook bekend bij Ajax en stond op de nominatie om Ajax te versterken. Het schijnt dat Juzni_Front hem heeft getipt aan PSV afgeleid aan zijn eerdere reactie op het PN in de Balázs Dzsudzsák topic.
En volgens mij was hij een koopje en heeft PSV veel clubs afgetroefd die in hem geinteresseerd waren waaronder Ajax dus die zagen ook iets in hem.


Ajax heeft hem bekeken ja en kende hem sowieso al langer, maar aftroeven is echt onzin. Als Ajax hem echt gewild had had hij al eerder in Amsterdam gezeten. Ik zeg niet dat het een slechte speler is, maar de Ajax linksbuitenplek was niet bepaald iets voor hem geweest.

Citaat:
Voor sindskort gaan de beste spelers uit Hongarije die spelen bij MTK Budapest naar Liverpool. Andras Simon en Kristian Nemeth waar half Europa hem wou contracteren. NEC heeft ook een samenwerkingsverband met MTK maar die mogen de mindere spelers, een voorbeeld Hrepka die er niks van gebakken heeft in zijn huurperiode en al teruggekeerd is naar zijn vaderland.


Liverpool heeft daar twee spelers vandaan gehaald maar dat betekent niet dat ze de markt daar domineren. Ik kan ook wel zeggen dat omdat Anderlecht daar een verdediger vandaan plukt dat ze die markt zo goed in kaart hebben. Feit is gewoon dat de Hongaarse competitie erg matig is. Als er wat rondloopt is het natuurlijk wel goedkoop, dat is dan weer het voordeel.
Nemeth vond ik een aardige speler al zal Liverpool wle een stap te hoog voor hem zijn. Daar kopen ze jaarlijks toch weer drie spitsen bij, of je daar ooit een structurele kans krijgt. Als je geen aankoop voor het eerste elftal bent ben je toch veel meer een gok dan een zekerheidje. Zo speelt Jordi Brouwer bij Liverpool en Per Weighrauch nu bij Chelsea, maar in beiden zag ik niet echt een zekerheidje voor Ajax 1, laat staan Liverpool of Chelsea 1.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 4 jan 2008 11:51
Citaat:
Ajax heeft hem bekeken ja en kende hem sowieso al langer, maar aftroeven is echt onzin. Als Ajax hem echt gewild had had hij al eerder in Amsterdam gezeten. Ik zeg niet dat het een slechte speler is, maar de Ajax linksbuitenplek was niet bepaald iets voor hem geweest.


Ok, niet afgetroefd maar hij stond wel op de nominatie om Ajax te versterken afgeleid aan eerdere berichten over Dzsudzsák waar er toch echt stond dat Ajax hem wou. Om je geheugen even op te frissen. Hij wordt door Hongaarse voetbalkenners gezien als het grootste talent van Hongarije, nou in iedergeval de beste middenvelder van de afgelopen competitie en hij is nog jong ook. Ookal stelt de Hongaarse competitie niks voor er zal niet voor niks zoveel interesse voor hem zijn uit Italie, Engeland, Nederland en van nog een aantal landen.

Citaat:
'Ajax wil jonge Hongaar Dzsudzsák'

Balázs Dzsudzsák speelt komend seizoen waarschijnlijk niet meer voor zijn Hongaarse werkgever Debrecen. De 20-jarige speler wordt door Anderlecht, Ajax en Italiaanse en Engelse clubs gevolgd.

Dit bevestigt Dzsudzsák op de officiële website van zijn huidige club. Debrecen kan echter beslissen over zijn toekomst. Dit seizoen maakte hij een uitstekend seizoen door in Hongarije.

De 1.79 meter lange middenvelder heeft met zeven treffers een groot aandeel gehad in het binnenhalen van het kampioenschap. Dzsudzsák is een veelzijdige speler die ook op de linksbuitenpositie uit de voeten kan.

Met zijn linkerbeen scoort de technisch goede voetballer zijn goals vaak uit afstandsschoten en vrije trappen. Daarnaast brengt de jongeling door zijn balvastheid en beweeglijkheid andere spelers in stelling om te scoren.


Bron: AF

Stond een tijdje terug op Ajaxfanz die zullen het wel weer hebben van andere betrouwbare sites.

Citaat:
Liverpool heeft daar twee spelers vandaan gehaald maar dat betekent niet dat ze de markt daar domineren. Ik kan ook wel zeggen dat omdat Anderlecht daar een verdediger vandaan plukt dat ze die markt zo goed in kaart hebben. Feit is gewoon dat de Hongaarse competitie erg matig is. Als er wat rondloopt is het natuurlijk wel goedkoop, dat is dan weer het voordeel.
Nemeth vond ik een aardige speler al zal Liverpool wle een stap te hoog voor hem zijn. Daar kopen ze jaarlijks toch weer drie spitsen bij, of je daar ooit een structurele kans krijgt. Als je geen aankoop voor het eerste elftal bent ben je toch veel meer een gok dan een zekerheidje. Zo speelt Jordi Brouwer bij Liverpool en Per Weighrauch nu bij Chelsea, maar in beiden zag ik niet echt een zekerheidje voor Ajax 1, laat staan Liverpool of Chelsea 1.


Niemand zegt dat ze de Hongaarse markt domineren. Ik zei alleen dat als er een talentje rondloopt dat die automatisch bij MTK Budapest speelt, omdat daar de beste talenten rondlopen en Liverpool er optimaal gebruik van maakt. Ok, was beter geweest voor Nemeth om niet de overstap te maken naar Liverpool maar na een kleinere club, want ooit een kans krijgen in het eerste zoals je aangeeft is nihil. Ik neem aan dat je weet hoe de Engelse clubs te werk gaan, die halen talenten uit over heel Europa en die stoppen ze allemaal in de U18 team of reserves en dan hopen ze dat er eentje doorbreekt die ze voor geld kunnen verkopen. En het grote geld verleidt vele jongens en dat is toch wel een bepalende factor in de meeste gevallen om de jongens over dat laatste trapje heen te tillen.

Als je ziet dat een Fran Merida of een Dani Pacheco die nu bij respectievelijk Arsenal en Liverpool in de jeugd spelen en voorheen bij Barcelona speelde, dan kan het niet aan het sportieve vlak liggen maar eerder aan de financiele.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 4 jan 2008 12:18
Citaat:
Nemeth vond ik een aardige speler al zal Liverpool wle een stap te hoog voor hem zijn. Daar kopen ze jaarlijks toch weer drie spitsen bij, of je daar ooit een structurele kans krijgt. Als je geen aankoop voor het eerste elftal bent ben je toch veel meer een gok dan een zekerheidje. Zo speelt Jordi Brouwer bij Liverpool en Per Weighrauch nu bij Chelsea, maar in beiden zag ik niet echt een zekerheidje voor Ajax 1, laat staan Liverpool of Chelsea 1.

Gabriel Paletta is ook een mooi voorbeeld. Werd als de nieuwe Ayala binnen gehaald door Benitez, maar mocht een seizoen later alweer vertrekken naar Boca Juniors. Ik heb weinig vertrouwen in de manier waarop Benitez met talenten omgaat. Ik ben er inmiddels zelfs niet zo zeker van dat Lucas daar door gaat breken.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 4 jan 2008 12:30
Citaat:
Gabriel Paletta is ook een mooi voorbeeld. Werd als de nieuwe Ayala binnen gehaald door Benitez, maar mocht een seizoen later alweer vertrekken naar Boca Juniors. Ik heb weinig vertrouwen in de manier waarop Benitez met talenten omgaat. Ik ben er inmiddels zelfs niet zo zeker van dat Lucas daar door gaat breken.


Precieus. Als je ziet dat ze Insua hebben gehaald die afgelopen zomer wereldkampioen is geworden met Argentinie, Lucas die de clubs voor het uitkiezen had maar jammer genoeg naar Liverpool vertrok en Sebastian Leto die veelvuldig in de reserves team moet opdraven en tot nu toe geen een van hun zijn opwachting vanaf het begin van een wedstrijd mocht opmaken dan zegt dat genoeg over de kansen die je krijgt onder Benitez. Benitez lult telkens in de media dat hij zijn team wil verjongen, maar hij geeft ze geen eens een kans en daar was laatst nog kritiek over op hem van de hoofd jeugdopleidingen van Liverpool die zei dat hij talenten geen kans geeft om zich te bewijzen en hij maar klagen over nieuwe aankopen bij de twee rijke Amerikanen.

Benitez zei dat hij van jonge spelers houdt, klinkt beetje raar in de oren maar hij gaat met zo'n jonge speler zoals Jordi Brouwer om de tafel met zijn ouders erbij en dan vertelt hij de mooiste verhaaltjes en jij smelt zo wat van zijn verkooppraatjes en uiteindelijk bleek dat allemaal lulkoek en mag je binnen afzienbare tijd al uitzien naar een nieuwe club.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 4 jan 2008 19:55
Nadat Borussia Dortmund Andreas Hinkel misliep kwam men uit bij Rukavina, die Dortmund verkoos boven Rotterdam-Zuid:

Citaat:
Rukavina verkiest Dortmund boven Feyenoord
04/01/2008 18:41

Borussia Dortmund heeft Feyenoord afgetroefd in de strijd om Antonio Rukavina. De Serviër viel op dankzij een sterk optreden op het jeugd-EK.

Na een medische keuring zette de 23-jarige back vrijdag zijn handtekening onder een contract dat hem tot medio 2012 in Dortmund houdt. Borussia neemt hem over van Partizan Belgrado.

'Ik heb hem al langer in het vizier', zei Dortmunds technisch directeur Michael Zorc. 'Hij is ons tijdens het laatste EK Onder-21 jaar zeer positief opgevallen.'

Er waren meer kapers op de kust. Onder andere Feyenoord en FC Porto waren geïnteresseerd in de Servische back, die weinig moeite zijn keuze te maken. 'Borussia Dortmund heeft een lange traditie. Het stadion fascineert me. Ik kan nauwelijks wachten binnen te gaan.'


VI.nl
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 4 jan 2008 23:45
Citaat:
Roemeen Nesu in beeld als opvolger Emanuelson'

De Roemeen Mihai Nesu is volgens Roemeense media in beeld om Urby Emanuelson op te volgen als linksback. Het gerucht stamt al uit november van het afgelopen jaar, maar bronnen in Roemenië gaan ervan uit dat de interesse nog niet verdwenen is. In eerste instantie werd er in Roemenië al vanuit gegaan dat de verdediger van Steaua Boekarest al rond zou zijn met Ajax, maar dit wordt door meerdere partijen ontkend. Wordt ongetwijfeld vervolgd.


Bron: AN
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 5 jan 2008 13:25
Hoe zit het met de interesse van grote clubs in Mirel Radoi, Revo? Z'n contract loopt blijkbaar af in 2008. Wat vind je van deze speler?
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 6 jan 2008 01:40
En hoe goed ben je ingevoerd over de Kroatische competitie, Revo? Ik weet het, ik ben veeleisend. :666:
Leonel


Geregistreerd: 18-12-2007
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 26 jan 2008 15:16
revo, heb je nog nieuws vanuit het oosten? :bye:
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 26 jan 2008 15:17
Revo is een tijdje afwezig, Ajaxspanje. Maar hij heeft mij beloofd alle vragen te gaan beantwoorden wanneer hij terugkeert. XD
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 29 jan 2008 01:32
Ştefan Radu vertrekt op huurbasis naar Lazio. Lazio heeft ook een optie tot koop bedongen op de centrale verdediger van Dinamo Bucarest.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.986.952 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Scouting en spelersmarkten van Oost-Europa en Zuid-Amerika
Ga
Zoeken: