Auteur
|
Bericht
|
methodmich

Forum berichten: 787
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 17 okt 2009 10:50
|
|
Citaat: Van welke club is Kuijt clubman?
Van Quick Boys.
Verder had hij het overal geweldig naar zijn zin en zaten al die clubs in zijn hart.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Za 17 okt 2009 14:42
|
|
Citaat: Verwacht ik ook niet. vd Wiel is nog niet klaar voor zo'n stap. Daarnaast zal Atletico wel 2x nadenken alvorens ze weer een talentvolle verdediger van Ajax halen. Heitinga speelde uitstekend bij Ajax, maar is toch niet succesvol geweest bij Atletico.
Tja, enige verschil is dat Heitinga bij Ajax centraal speelde (waar die beter tot z'n recht komt), en bij Atletico op rechts.
Overigens, de definitie van clubman is toch wel dat je je club, no matter what, niet verlaat.
Ja joh? Heb je dat uit de Van Dale of vind jij dat?
Dat vind ik, of is dat verboden of zo?
Een mening hebben is niet verboden, dat wordt zelfs toegejuicht. Je zegt alleen de definitie is, dat slaat nergens op. Het is jou mening, geen definitie.
|
Rooie

Forum berichten: 264
|
Geplaatst: Zo 18 okt 2009 22:34
|
|
Citaat: Verwacht ik ook niet. vd Wiel is nog niet klaar voor zo'n stap. Daarnaast zal Atletico wel 2x nadenken alvorens ze weer een talentvolle verdediger van Ajax halen. Heitinga speelde uitstekend bij Ajax, maar is toch niet succesvol geweest bij Atletico.
Heitinga was niet zo talentvol hoor, ik ben en was er totaal niet rouwig om toen hij vertrok, hij was gewoon een middelmatige verdediger die het geluk had dat hij bij een club met naam (Ajax) speelde.
En... Heitinga heeft NOOIT uitstekend gespeeld bij Ajax.... eerder uitstekend hopeloos.
En ja Twitterraar Wiel is zeker ook nog niet klaar voor het grote werk, ik betwijfel trouwens ten zeerste dat hij ooit klaar hiervoor zal komen
Hij al ook nog als mens moeten groeien, want ik heb hem toch een aantal keer voor de kamera of bij een of ander programma toch behoorlijk simpel erbij zien staan of reageren.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 21 okt 2009 09:29
|
|
Ook Arsenal heeft belangstelling voor onze ex-twitteraar. VDW is er natuurlijk nog lang niet klaar voor.
|
GertJan020

Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Wo 21 okt 2009 10:52
|
|
Citaat: voor onze ex-twitteraar. VDW is er natuurlijk nog lang niet klaar voor.
Als hij weg zou gaan, zou ik ook naar Arsenal gaan. Al is het alleen maar voor de Coach. Arsenal/Wenger is een geweldige ploeg voor talenten. Daarnaast denk ik dat hij de concurrentie daar wel aankan. Maar als ik hem was zou ik toch nog lekker blijven.
|
Dijk

Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 16:08
|
|
Een geweldige rechtsback is deze jongen. Kiest zijn momenten goed uit om de combinatie aan te gaan met Suarez of Pantelic en is nog heel rustig als het aankomt op het afmaken in de zestien meter. Misschien wel de beste afmaker van dit elftal. Verder zal die nog wel moeten werken aan zijn voorzetten want dat kan nog wel beter en dan heb je een super rechtsback voor zowel Ajax als het Nederlands elftal.
Verder als ik Ajax was zou ik hem zoveel mogelijk buiten de media houden. Hij komt heel slecht over naar buiten toe. Denk maar aan zijn twitter ding en zijn uitleg daarover. Ook vorig jaar in een uitzending bij Voetbal Inside is het niet veel soeps met hem.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 20:00
|
|
Eerste helft liep hij er echt als een zoutzak bij. Totaal ongeďnteresseerd en een gevaar voor de ploeg. Maar goed, dat het mentaal niet helemaal goed zit bij deze op zich bovengemiddeld getalenteerde jongen, dat wisten we al.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 20:09
|
|
Net zoals als het hele team had van der Wiel het ook moeilijker in de eerste helft dan in de tweede helft. Dat heeft niks te maken met of zijn mentaliteit of die wel goed is of niet. Sommige personen komen over of het ze niks uit maakt. Vind ik van af buiten heel moeilijk oordelen.
|
thyza

Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Zo 1 nov 2009 20:27
|
|
Citaat: Eerste helft liep hij er echt als een zoutzak bij. Totaal ongeďnteresseerd en een gevaar voor de ploeg. Maar goed, dat het mentaal niet helemaal goed zit bij deze op zich bovengemiddeld getalenteerde jongen, dat wisten we al.
Beetje overdreven. Biseswar is gewoon een snelle jongen wat het lastig maakt om je eigen spel naar voren te krijgen. Mentaliteit is prima. Maar hij is gewoon nog jong . Laat hem maar doorgroeien. Ik denk dat zijn mentaliteit nu al aangrenst om een vaste waarde te zijn in Zuid-Afrika. Er zit plezier in zijn gezicht en scoort best veel de laatste tijd.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 2 nov 2009 01:03
|
|
Had niets met Biseswar te maken. Van der Wiel sjokte maar wat rond, maakte domme/luie keuzes in balbezit (zoals die voorzet die hij meteen naar de eerste paal moest inspelen op Pantelic) en was totaal niet scherp in de dekking.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 2 nov 2009 13:43
|
|
Inderdaad een zwakke eerste helft voor VDW. Veel verkeerde passjes.
Wel compliment voor het feit dat hij het opneemt voor Pantelic.
|
GertJan020

|
Geplaatst: Ma 2 nov 2009 14:51
|
|
Citaat: Inderdaad een zwakke eerste helft voor VDW. Veel verkeerde passjes.
Wel compliment voor het feit dat hij het opneemt voor Pantelic.
Inderdaad, toont van enige slimheid en durf. Scoren buiten het veld moet Gregory nog leren, maar dit is inderdaad slim.
|
melvinkruijt

Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Di 3 nov 2009 15:20
|
|
Citaat: Eerste helft liep hij er echt als een zoutzak bij. Totaal ongeďnteresseerd en een gevaar voor de ploeg. Maar goed, dat het mentaal niet helemaal goed zit bij deze op zich bovengemiddeld getalenteerde jongen, dat wisten we al.
Beetje overdreven. Biseswar is gewoon een snelle jongen wat het lastig maakt om je eigen spel naar voren te krijgen. Mentaliteit is prima. Maar hij is gewoon nog jong . Laat hem maar doorgroeien. Ik denk dat zijn mentaliteit nu al aangrenst om een vaste waarde te zijn in Zuid-Afrika. Er zit plezier in zijn gezicht en scoort best veel de laatste tijd.
Wat jij zegt over plezier is iets wat mij ook opviel, maar niet alleen bij vd Wiel. Ik zie aan alle spelers dat er weer plezier in het spel zit.. Je ziet ze lachend rondlopen (ook voor de 1-0) en dat is toch ook heel belangrijk!
|
GertJan020

|
Geplaatst: Di 3 nov 2009 20:04
|
|
.
[list">'Aanvaller' Van der Wiel: "Lekker dat ik tegen de grote ploegen scoor"
AMSTERDAM – Zou Martin Jol al overwegen Gregory van der Wiel in de aanval te zetten? Waarschijnlijk niet, maar de rechtsback laat zich de afgelopen weken gelden in aanvallende zin. Zo ook zondag tegen Feyenoord, toen hij na een uur spelen de derde goal van de middag binnen schoot.
Feyenoord doet zichzelf de das om
Ajax is uitstekend uit de eerste fase van het zware programma gekomen. Wedstrijden tegen Dinamo Zagreb, AZ, FC Dordrecht en Feyenoord werden, op het duel in Dordrecht na, eenvoudig gewonnen. Komende week wacht de return tegen Dinamo en de kraker tegen koploper FC Twente.
Aartsrivaal Feyenoord werd zondag op een ruime nederlaag getrakteerd (5-1). Daar zag het aanvankelijk niet naar uit. De Rotterdammers speelden uitstekend mee in de eerste helft, maar in een tijdsbestek van twee minuten gooide Feyenoord zijn eigen ruiten in. Leroy Fer liet Demy de Zeeuw lopen bij de 1-0 en Stefan Babovic incasseerde een rode kaart na een elleboogstoot tegen Jan Vertonghen.
Zes of zeven goals mogelijk
Van der Wiel zag hoe Ajax daarna speelde met Feyenoord. Geflatteerd vond hij de zege dan ook niet. "Het hadden er ook zes of zeven kunnen zijn vandaag", zegt hij na afloop in gesprek met Goal.com. "We begonnen heel goed, maar daarna was er een fase dat het minder was. De eerste helft sloten we goed af en daarna ging het natuurlijk beter met een man meer."
"Bij 1-0 is het gevaar altijd dat de tegenstander nog gelijk kan maken", vervolgde Van der Wiel, die het uitduel bij Anderlecht nog in zijn hoofd had. "Maar de 2-0 viel echt op een heel lekker moment, zo vlak na rust. Dan weet je dat je het niet meer weg gaat geven. Toen hadden we ook het gevoel dat we alles in eigen hand hadden."
Doeltreffendheid
Net als in de wedstrijd tegen AZ (2-4) was Van der Wiel opnieuw doeltreffend. "Ik ben er heel blij mee", lacht hij. "Vorige week ook al. Lekker dat het ook tegen grote ploegen is. Vorig jaar heb ik twee keer gescoord en nu sta ik al op drie. De treffers lijken wel op elkaar, steeds kaatsend door het centrum." Voelt Van der Wiel de vermoeidheid al door de vele wedstrijden? "Nee, ik heb nergens last van en ben fit."
(Wout Stravers/Goal.com) [/list">
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Di 3 nov 2009 20:39
|
|
Als ooit het noodlot toe slaat en we hebben echt geen aanvallers meer dan zou je van mij best li'l Greg in de aanval zetten hoor! Maar zolang we aanvallers genoeg hebben( waar ik ook van uit ga) dan moet li'l Greg gewoon rechtsback blijven.
|
AFCAKatwijk

Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Wo 11 nov 2009 17:27
|
|
Uit artikel van Greg.
Citaat: - in een hoek van het Quick Boys-veld -
Quickboys is mijn cluppie
Gestopt
|
Empulse

Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 10:06
|
|
Citaat: Atletico will have nothing easy gain the services of its main objective to strengthen the right side: Van der Wiel. The Atletico player has at the Ajax Amsterdam at the top of the list of candidates. It was on the roster last summer, but by that time, Arsenal, Eboue, was the favorite. But the Ivorian, who had the contract in June, renewed the English entity, thus dumping the illusions of Garcia Pitarch to see him dressed in red and white. It was his big bet.
Now the view is focused on Van der Wiel, who at 21, is fixed on the right side Ajax Amsterdam and assiduous to calls for the senior team 'oranje'. He is considered one of the continent's most promising winger, which has led to Atletico Madrid is not the only one interested in hiring. Juventus and Arsenal are following closely the Dutchman.
The Italians already tried his summer signing, but the quantity supplied (just under 10 million) did not satisfy the claims of Ajax, who wants to get a slice of one of its most precious jewels. The refusal summer has not slowed the momentum of the 'Vecchia Signora' that you can now try their recruitment.
Meanwhile, Arsenal, but has not submitted any proposal for the player, yes he has been watching recently. Several emissaries Londoners have been to several games of Ajax to follow developments on the side, a player who is smitten with Arsene Wenger, who is determined to try their employment imminently.
Obviously, economically speaking, Atletico Madrid is at a disadvantage with Juventus and Arsenal. Then there is the opinion of the footballer, somewhat reluctant to leave his hometown with only 21 years. He believes it is the right time to jump, but by qualities, is fully prepared.
In any event, the athlete must hurry if you want to tie the player facing the winter market because competition will be tough. And first, enter some money by selling players. Enrique Cerezo said he would be willing to make an effort if they Quique Sanchez Flores asked. And coach mattress is clear that we need a lateral and a central attacking midfielder to bolster a team that has started on the wrong foot and the Champions League, which is already eliminated. You must now ensure the UEFA competition may not play Van der Wiel jugándola to be right now with Ajax.
http://www.elmundodeportivo.es/gen/2009 ... -wiel.html
Ik hoop dat Ajax heeft geleerd van de transfer van Vermaelen. De enige manier om af te rekenen met gierigaards zoals Wenger is om de absolute hoofdprijs voor dergelijke spelers te vragen. In het geval van Vermaelen is dat achteraf makkelijk praten, maar dergelijke talenten zoals Van der Wiel zijn er beperkt. Niet vreemd dat hij dan ook intensief gescout wordt door de Europese topclubs.
Ajax moet in ieder geval nu al gaan bedenken welk (Ajax)talent Van der Wiel moet vervangen bij een eventueel vertrek.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 13:04
|
|
Citaat: Ajax moet in ieder geval nu al gaan bedenken welk (Ajax)talent Van der Wiel moet vervangen bij een eventueel vertrek.
Ik denk niet dat je lang hoeft te zoeken. Anita rechtsback zetten, die doet het namelijk op de back positie hartstikke goed. Zet je dan Urby linksback, zegt tegen Urby dat hij die Boleisen moet begeleiden, en je hebt je nieuwe linksback.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 13:15
|
|
Emanuelson iemand begeleiden? Hij weet zelf soms niet waar hij aan begint als hij weer eens aanzet voor een dribbel....
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 21:38
|
|
Manchester City is erg geinteresseerd in VDW. Aldus Derksen.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 21:43
|
|
Citaat: Manchester City is erg geinteresseerd in VDW. Aldus Derksen.
Die zijn in 100 spelers tegelijk geinteresseerd dus dat verbaasd me niet. Dat kan ik ook wel roepen in de media. de kans dat je dan goed gokt (met City dus) is al gauw 80%.
Al zou vdWiel zich toch even achter de oren krabben als City komt neem ik aan. Als je ziet hoe ze daar met (ik dacht) de rechtsback Richards (weet naam en positie even niet meer) omgaan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 22:06
|
|
Tsja, maar zijn mattie De Jong zit er wel en denken is niet het sterkste punt van VDW.
|
De Eik van De Dijk

Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Ma 30 nov 2009 22:25
|
|
Citaat: Tsja, maar zijn mattie De Jong zit er wel en denken is niet het sterkste punt van VDW.
Ik mag toch hopen dat VDW toch slimmer is dan dat ie voorkomt, met dat getwitter en zn kutmuziek(sorry, mijn smaak). Hij zal toch wel geleerd hebben van spelers als Nigel de Jong, Ryan Babel en Edson Braafheid. Als je in Nederland geen absolute top bent, zal je er in de grootste competities niet snel aan de bak komen. Hij laat verdedigend nog wel hier en daar wat liggen, en in wedstrijden waar hij vaak geen directe tegenstander heeft, zie je hem soms ook gewoon niet.
Om te concluderen, als Man City voor hem 12 a 13 miljoen neerlegt, zou ik hem snel verkopen want voor dat geld kan je aardig wat leuke spelers kopen, mits goed gescout. Maar die discussie bewaar ik voor een volgende keer.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 01:22
|
|
Van der Wiel is een uitstekende speler, maar niet onvervangbaar. Ik heb nog altijd niet het idee dat hij verdedigend 100% zeker is. Hij oogt nogal eens ongeconcentreerd en bij dode spelmomenten vind ik hem niet altijd even sterk. Opbouwend en met ruimte in zijn rug is hij natuurlijk geweldig.
Al zou ik, mits je de hoofdprijs kunt krijgen en meteen een vervanger kunt vinden, toch overwegen om hem te verkopen. Als Man City in het spel is, kun je dat zeker vragen. Een bedrag van 20, 25 miljoen lijkt me dan het minimum
Voor een deel van dat bedrag heeft de scouting vast wel een aardige rechts of linksback voorhanden. Al probeer je dan bijvoorbeeld Jeffrey Bruma vast te leggen voor een hoop geld. Hoe dan ook moet er wel een directe vervanger komen, want Bruno Silva kan echt niet
|
Boris_AFCA

Forum berichten: 291
|
Geplaatst: Di 1 dec 2009 08:21
|
|
We hebben voor het eerst een rechtsback die de leegte van Trabelsi (deels) opvangt. Zoveel hebben het geprobeerd maar niemand is het gelukt. En deze jongen kan ook door het centrum opkomen, waarom dan verkopen?
|