Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Gregory van der Wiel
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Gregory van der Wiel
Maker: 343Bekeken: 86435
Status: InactiefBerichten: 1595
+ Nieuw bericht <<<   <   54  |  55  |  56  |  57  |  58  |  59  |  60  |  61  |  62   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 19 apr 2011 19:22
Hmmm, goed nieuws, ja. Maar ik vind 10 miljoen toch echt te weinig voor een WK-finalist en Ajacied. Ook al vind ik hem totaal niets. 7 miljoen eraf in 1 jaar kan nooit kloppen.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 19 apr 2011 19:23
10 miljoen is te weinig als ook Chelsea in de race zou zijn. Om eerlijk te zijn geloof ik het nog niet echt heel hard. Kan me niet voorstellen dat AJAX dit geaccepteert heeft op dit moment.
Waarom zouden ze niet wachten tot de zomer als er een paar clubs zouden komen?
chrisje110


Geregistreerd: 28-03-2010
Forum berichten: 267
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 19 apr 2011 19:26
Na dit rampseizoen is er echt niemand die tot boven de 12/13miljoen gaat geven voor een back uit de Eredivisie hoor... Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding op dit moment zeker wel kloppen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 19 apr 2011 19:30
Citaat:
een back uit de Eredivisie hoor.

En Nederlands international en Ajacied en WK-Finalist en blijkbaar zijn er op die positie niet veel goede spelers te vinden. Nee, 10 miljoen is echt te weinig. Zelfs voor Vermaelen en Heitinga kreeg AJAX al meer dan 10 miljoen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 19 apr 2011 19:43
Inderdaad, lijkt me een onzin-bericht, daarom heb ik hem ook niet op de voorpagina geplaatst. Ajax is er in de verste verte niet bij gebaat om nu al in zee te gaan met Bayern en al helemaal niet voor die prijs.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 19 apr 2011 19:46
Wie heeft deze onderhandelingen dan gevoerd? Dit is echt een lachertje. Laatste grapje van vd Boog?

10 miljoen voor een Nederlands international van 22 die veel ervaring heeft en nog minimaal 10 jaar mee kan. Vd Wiel staat op de schaduwlijst van elke Europese topclub. Ik mag toch aannemen dat dit niet waar is

Het staat alleen ook bij vi.nl
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 19 apr 2011 20:18
Volgens mij is het allemaal gebaseerd op hetzelfde bericht van een lokale krant in Duitsland.
De Eik van De Dijk


Geregistreerd: 07-05-2009
Forum berichten: 428
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 19 apr 2011 20:34
Het getuigd van weinig journalistiek vermogen van VI om dit op de voorpagina te zetten. Wat een kletskoek!
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 apr 2011 00:18
Citaat:
Wie heeft deze onderhandelingen dan gevoerd? Dit is echt een lachertje. Laatste grapje van vd Boog?

10 miljoen voor een Nederlands international van 22 die veel ervaring heeft en nog minimaal 10 jaar mee kan. Vd Wiel staat op de schaduwlijst van elke Europese topclub. Ik mag toch aannemen dat dit niet waar is

Het staat alleen ook bij vi.nl


Ach die 10 miljoen zegt verder niets over clausules....
Sigtyr


Geregistreerd: 07-08-2010
Forum berichten: 139
Nieuws reacties: 4
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 apr 2011 00:40
Citaat:
Wie heeft deze onderhandelingen dan gevoerd? Dit is echt een lachertje. Laatste grapje van vd Boog?

10 miljoen voor een Nederlands international van 22 die veel ervaring heeft en nog minimaal 10 jaar mee kan. Vd Wiel staat op de schaduwlijst van elke Europese topclub. Ik mag toch aannemen dat dit niet waar is

Het staat alleen ook bij vi.nl


Ach die 10 miljoen zegt verder niets over clausules....

Worden die niet atijd gelijk meegenomen dan door de huidige leiding bij Ajax? Bij de verkoop van Suarez kwamen ze toch ook naar buiten met 26.5 miljoen, en later bleek dat bedrag "als als als als" te bevatten.
Nikos85


Geregistreerd: 10-12-2010
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 20 apr 2011 09:29
Citaat:
Na dit rampseizoen is er echt niemand die tot boven de 12/13miljoen gaat geven voor een back uit de Eredivisie hoor... Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding op dit moment zeker wel kloppen.



O jawel hoor, als je gewoon geduld hebt gaan ze elkaar de loef proberen af te steken an zal het bod alleen maar veel hoger gaan uitvallen. Het is aan de Ajax ondehandelaars om dit slim uit te spelen, want ik denk dat zelfs 20 mil.haalbaar is voor Greg. Er zijn weinig andere jonge rechtsbacks te krijgen die al echt iets hebben laten zien, ik heb zelfs gehoord als Ajax het goed doet dat de volgende generatie backs wederom voor hoofdprijzen weg kunnen gaan omdat het schijnt dat er weinig clubs zijn die nog een goede back op kunnen leidden.
Hij speelt bij ons misschien niet fantastisch, maar kijk eens naar de wedstrijden die hij gespeeld heeft bij Oranje dat waren niet de minste wedstrijden en liet hij een behoorlijk hoog niveau zien vond ik. Het lijkt alsof hij met betere ploeggenoten zelf ook meer uit zijn spel kan halen. Waar het iig op neer komt, 10 mil. is vele te weinig dit spelletje moet slim gespeeld worden door ons, dan word dit een klapper $$$
Fernando Redondo


Geregistreerd: 02-05-2008
Forum berichten: 80
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 1 mei 2011 18:02
Ben toch benieuwd wat er met Vd Wiel gaat gebeuren. Op dit moment is het slappe hap met Vd Wiel. Er komt totaal niets van hem uit. Zijn sterkste punt - het mee opkomen - komt er totaal niet van en verdedigend is het ook niet alles.

Jammer genoeg zit er ook geen concurrent in de selectie dus het blijft maar aanknoeien op dit moment.

Van de andere kant, denk ik dat juist de Boer Vd Wiel wel weer op de rit krijgt. Zo niet dan zit er iets niet goed met de mentaliteit van Vd Wiel. Juist op dit punt acht ik hem nog niet rijp voor een topclub als Chelsea.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 1 mei 2011 18:05
Ik snap het ook niet, vandaag was het weer erg matig inderdaad. Nog vreemder zou ik het vinden als een topclub hem deze zomer haalt voor 10+ miljoen.
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 1 mei 2011 18:26
Wat was deze jongen DRAMATISCH weer. Bijna al het gevaar kwam van zijn zijde (met name Beerens).
Boilesen daarentegen hield zich erg goed staande tegen Narsingh (en soms Beerens).
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 1 mei 2011 18:28
Ik vond de hele verdediging eigenlijk slecht...We werden ook erg makkelijk afgetroeft in de lucht.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Zo 1 mei 2011 18:31
Heerenveen heeft ook altijd een kopsterke selectie gehad. Dat we het in de lucht moeilijk zouden hebben kon ik voor 14:30 uur al zeggen.. Gelukkig hebben ze er niet van geprofiteerd..

Dit betekend niet dat ik tevreden was over de verdediging.. Vond het weer slecht..
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 1 mei 2011 18:32
Citaat:
Ik vond de hele verdediging eigenlijk slecht...We werden ook erg makkelijk afgetroeft in de lucht.


Klopt, vooral door Elm en Dost.

Maar als vdWiel dhr. Beerens in zijn zak had gehad waren de ballen door de lucht ook al heel veel minder geweest.
Fernando Redondo


Geregistreerd: 02-05-2008
Forum berichten: 80
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 1 mei 2011 20:08
Inderdaad.

Hoe kinderlijk vd Wiel onder die lange bal door ging in de eerste helft, was dramatisch.

Waar ik me zo aan erg is dat het allemaal zo laks overkomt bij Vd Wiel. Boilesen deed er alles aan om de voorzet eruit te halen maar Vd Wiel kijkt alleen maar en grijpt niet in.

De verdediging van Ajax is verdedigend koppend heel zwak en dan moet je juist de voorzet er halen en ook niet steeds domme overtredingen maken waar weer gevaarlijke vrije trappen uit voortkomen.
MichelAngelo


Geregistreerd: 25-03-2011
Forum berichten: 93
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 1 mei 2011 20:12
Boilesen had het ook zwaar tegen Narsingh. Die kwam er veel te veel langs en mocht teveel voorzetten afleveren. Van Boilesen mag je nog niet teveel verwachten, maar van v.d.Wiel wel. Dat is een international die tegen een invaller van Heerenveen speelt. En Beerends had de middag van z'n leven en geen kind aan onze international. Er werd achterin amper een duel gewonnen.
Leonel


Geregistreerd: 18-12-2007
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 5 mei 2011 17:13
Citaat:
Sinds zijn debuut op 11 maart 2007 tegen FC Twente is Gregory van der Wiel met Ajax al drie keer tweede van de eredivisie geworden. Daarnaast verloor de rechtsback met Oranje de WK-finale van Spanje. Daarmee hoopt Van der Wiel dat er een eind is gekomen aan die verafschuwde tweede stek. Ondanks dat hij deze last niet met zich meedraagt tijdens wedstrijden, baalt hij er wel van. "Het knaagt aan me. Wanneer mensen mij er op straat op aanspreken, gaat die wond toch steeds een beetje open."

Grote jongen
Met de laatste competitiewedstrijd tegen FC Twente in zicht, is er de mogelijkheid om de ban te breken en daarmee voor het eerst landskampioen te worden. Van der Wiel heeft alle vertrouwen in een goede afloop.

"Misschien pakken we alsnog het kampioenschap, of zelfs de dubbel. Ik vind dat we het beste elftal hebben, ook al komt het er niet altijd uit. Het is een erg jonge ploeg, met enorm veel potentie. We kunnen ver komen als we deze groep bij elkaar houden."

Of Van der Wiel dat dan allemaal meemaakt, is nog maar de vraag. Vorige zomer leek namelijk een transfer naar Bayern München in de maak. "Het was niet voorbestemd, het had niet zo moeten zijn. Er komt wel weer wat anders op mijn pad."

Of Van der Wiel deze zomer de stap naar het buitenland maakt, dat weet hij nog niet. "Als er een mooie club komt, ga ik ervoor. Maar ik speel net zo lief nog een jaar bij Ajax."

"Ik wil ergens binnenkomen als een grote jongen. Ik kan het me niet permitteren om op mijn 23ste op de bank te zitten. Dan loop ik volgend jaar misschien wel het EK mis. Dan blijf ik liever bij Ajax."


Bron: Ajax Life
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 20:57
Citaat:
@ RG: Wat dacht je van die dweil van een vd Wiel..Manman wat ben ik blij als die opgerot is..
Het is al niet meer op 2 handen te tellen hoeveel goals er uit een voorzet van zijn kant zijn gekomen door slecht dekken.

Mijn reactie in het 'bekerfinale topic'.

Kan deze gast niet heel snel zijn koffer alvast inpakken.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 21:00
Een gruwel van een speler.
Vorig seizoen leuk, hoor. In de rol van Jol met hulp van Pantelic. Leuk. Alleen verdedigend was het toen ook al zwakjes. Blijkbaar viel dat zeer weinig mensen op.

Je kunt het gooien op het WK....onzin. Van der Wiel is gewoon een zeer middelmatige speler. En dit seizoen gewoon waar-de-loos. De slechtste man by far dit seizoen.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 10:19
Als hij de laatste wedstrijd maar zijn best doet.... Dan mag hij wat mij betreft verkocht worden aan Chelsea voor een miljoen of 12.
3e*


Geregistreerd: 08-05-2011
Forum berichten: 26
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 10:59
Citaat:
Als hij de laatste wedstrijd maar zijn best doet.... Dan mag hij wat mij betreft verkocht worden aan Chelsea voor een miljoen of 12.


Sinds het WK is hij niet meer de oude, verdedigend te wisselvallig en opkomend wat zijn sterkste punt was , is het helemaal niks. Hij ging gister ook een paar keer aardig in de fout. Het verbaasd me een beetje dat zoveel top-clubs achter hem aan zitten.
Jows


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 509
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 11:19
Citaat:
Een gruwel van een speler.
Vorig seizoen leuk, hoor. In de rol van Jol met hulp van Pantelic. Leuk. Alleen verdedigend was het toen ook al zwakjes. Blijkbaar viel dat zeer weinig mensen op.

Je kunt het gooien op het WK....onzin. Van der Wiel is gewoon een zeer middelmatige speler. En dit seizoen gewoon waar-de-loos. De slechtste man by far dit seizoen.


Inderdaad, ik heb mij vorig seizoen ook al meermaals lopen ergeren aan hem. Ook ik zei vorig seizoen al dat Gregory een zéér matige verdediger is.

- verkeerde kant dekken,
- te enthousiast druk zetten op momenten dat je rust moet bewaren
- ballen met veel risico proberen in te houden met het risico dat bij balverlies de gehele rechterflank open ligt
- nonchalante houding (niet scherp)

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Zeer matige speler, die ook nog eens de verkeerde instelling heeft.....

Leuk hoor Greg, dat je 14 juni naar Miami gaat om te shoppen. Stond er maar eens op, dat je baalt van je slechte spel van gisteren. Van je dekkingsfout, etc.

Interesseert hem geen reet....
+ Nieuw bericht <<<   <   54  |  55  |  56  |  57  |  58  |  59  |  60  |  61  |  62   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.005.603 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Gregory van der Wiel
Ga
Zoeken: