Forum
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Ajax' C & D elftallen
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Ajax' C & D elftallen
Maker: D_skilledBekeken: 81983
Status: InactiefBerichten: 527
+ Nieuw bericht <<<   <   10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16  |  17  |  18   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 29 mei 2010 16:27
Zeker aangezien Eriksen het nu al tot de WK-selectie van Denemarken heeft geschopt.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 29 mei 2010 17:24
De C1 is bijna verzekerd van de kruisfinales. Ze verloren vandaag alleen van Real Madrid met 0-1. Voor de rest ging alles gewonnen. Ajax leidt samen met Manchester United de poule, samen hebben zij negen punten. Wat de doelsaldo betreft hebben ze allebei een comfortabele marge van drie doelpunten. Man utd: 5-2, Ajax: 7-4. Feyenoord daarachter met 6 punten en 4 om 4. Ze hebben morgen dus genoeg aan een gelijkspelletje of zelfs dat niet eens.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 29 mei 2010 17:49
Hoe speelde Christensen?
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Za 29 mei 2010 22:23
Citaat:
Hoe speelde Christensen?


Je ziet direct dat hij goed kan voetballen. Aannames en passes over korte afstand zijn bijna allemaal perfect. Maar als je hem ziet, zou je denken dat het een D-pupil is. Dat hij het lastig had op fysiek gebied, is daarom wel logisch te verklaren.
Benji


Geregistreerd: 28-01-2008
Forum berichten: 785
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Zo 30 mei 2010 18:01
Citaat:
Ook dit jaar liepen diverse scouts op de Grolse voetbalvelden om de beste speler en keeper van het toernooi uit te kiezen. Zij kozen unaniem de nummer tien van Ajax, Tobias Christiansen als beste speler 2010. Tobias was het gehele toernooi altijd aanspeelbaar. Had hij geen bal dan zocht hij altijd de vrije ruimte, hij is wendbaar, draait snel weg, zoekt altijd de combinatie en coacht zijn medespelers goed. Dit maakt hem een complete voetballer.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 1 jun 2010 13:53
Uitslag U13 Toernooi in Bassevelde (Belgie) Staat bekend als een van de grootste jeugdtoernooien van Belgie. Gezien ook de namen van clubs die er zijn gekomen. Dit jaar geen tijd gehad om te kijken. Volgend jaar toch eens die overweging maken.
Owja de Uitslag is op zn Vlaams :mrgreen:.

12 KVVK Bassevelde
11Barcelona
10Sporting Lokeren OVL
9Celtic Glasgow
8Lille
7AZ Alkmaar
6Club Brugge FC
5Bayer Leverkusen
4Ajax Amsterdam
3Feyenoord Rotterdam
2Standard Luik
1RSC Anderlecht
Eline


Geregistreerd: 06-03-2008
Forum berichten: 426
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 3 jun 2010 20:47
Ajax C2 afvallers
Achille Vaarnold gaat naar AZ C1
Jorni Camps gaat naar FC Omniworld C1 (of dan Almere City FC C1)
Tom Salimi weet ik nog niet!
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Do 3 jun 2010 21:56
Citaat:
Ajax C2 afvallers
Achille Vaarnold gaat naar AZ C1
Jorni Camps gaat naar FC Omniworld C1 (of dan Almere City FC C1)
Tom Salimi weet ik nog niet!


Salimi gaat terug naar FC Omniworld. Best een aardige keeper. Joran Borst van de C1 keert ook weer terug naar zijn oude club, namelijk Alphense Boys.
MV


Geregistreerd: 08-05-2009
Forum berichten: 59
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 6 jun 2010 15:26
Zijn dat echt de enige die weg moeten bij de C2? Alen Cusovic, Melvin de Groot en Kevin Sanchez Gomez speelde bijna nooit afgelopen seizoen. verrassend dat ze dan toch mogen blijven
valerievankouwen


Geregistreerd: 15-06-2010
Forum berichten: 2
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 15 jun 2010 18:26
Wat vinden jullie van Danny Bakker? Hij gaat in het seizoen 2010-2011 naar de B2
MV


Geregistreerd: 08-05-2009
Forum berichten: 59
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 11 sep 2010 15:52
Weet iemand waarom Timothy Fosu Mensah is terug gezet naar de D1? Hij was vorig jaar de beste in de D1, ging hem allemaal vrij makkelijk af. Had eigenlijk wel verwacht dat hij de C2 over zou slaan en naar de C1 ging, maar nu dus weer in de D1
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 11 sep 2010 16:18
Door blessures bij de D1, denk ik. Bovendien speelt hij er als middenvelder, z'n beste positie.
MV


Geregistreerd: 08-05-2009
Forum berichten: 59
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 11 sep 2010 18:06
Dat is goed voor de D1, maar dat kan toch niet goed zijn voor hemzelf? het individu staat toch voorop bij Ajax?
Helikopter


Geregistreerd: 28-02-2010
Forum berichten: 50
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 12 sep 2010 21:26
Heeft met akkefietje te maken op de bank van ajax c2 - fc utrecht c2, is tijdelijk
dekleine14


Geregistreerd: 21-09-2010
Forum berichten: 8
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Wieringen
Geplaatst: Di 21 sep 2010 10:55
Verwijderd.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 21 sep 2010 17:03
Ik ken hem niet bijzonder goed om een uitgebreide mening over hem te hebben. Echter, weet ik wel dat ik destijds op het Jany van der Veen toernooi een speler uit datzelfde team genaamd Bobby veruit de beste speler vond. Donyell Malen viel niet overdreven op. Normaal. Het kan evenwel dat hij z'n gebruikelijke niveau toen niet behaalde.
dekleine14


Geregistreerd: 21-09-2010
Forum berichten: 8
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Wieringen
Geplaatst: Wo 22 sep 2010 08:56
Verwijderd.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 22 sep 2010 10:51
Citaat:
Oke, daar kan ik meteen op inspringen om je het tegendeel te bewijzen. Althans, ik moet zeggen dat het af en toe onnavolgbaar is maar wat ik dus wil zeggen: Bobby is een jongen die ze tegenstander voorbij gaat alsof deze er niet staat! Bijzonder om te zien, maar als u verder kijkt ziet u dat hij steeds zijn man op zoekt, als hij er dan voorbij is stopt 'ie weer en doet hij het opnieuw dit leid tot ergenis aan de zijlijn maar dan opeens komt hij weer met een actie en goede voorzet/afronding! Maar ook daarbij komend, Bobby is stijf maar ook echt stijf links, heeft geen strakke pass, kijkt altijd met zijn hoofd naar de grond vandaar dat hij altijd de actie maakt en slecht voor geeft. Dit komt niet van mij af maar van een ex-trainer van Bobby.


Bedankt voor je uitgebreide uiteenzetting. Dat gezegd hebbende, ik ken Bobby net als Donyell Malen niet heel goed, maar wat ik van hem gezien heb is dat het pijlsnelle linksbuiten is met een geweldige passeeractie. Dat z'n voortzetting nog niet is wat het moet zijn kan kloppen. Dito dat hij het soms wil overdrijven en nog teveel met z'n hoofd naar beneden dribbelt, maar hij is nog jong en ieder kind van 11 (?) moet nog veel leren. Of hij stijf links is weet ik niet, ik heb hem op dat toernooi ook met rechts iets zien doen al kan ik dat niet met zekerheid zeggen. Dan zijn dit waarschijnlijk de punten waarop hij zich moet verbeteren. Het blijft echter een speler met ontzettend veel talent.

Citaat:
Ik wil je één ding vragen, Donyell is namelijk goed bezig en dit is pas zijn 2e seizoen (Wat jij vorig jaar gezien heb op het Jany van der Veen toernooi kan kloppen omdat Bobby graag de show steelt met ze acties, maar voor Donyell was dat ze aller eerste toernooi in het shirt van Ajax). Kijk even naar het filmpje van D2 tegen de Roemeense club waarvan ze 19-0 wonnen (hierin scoort invaller Donyell Malen 7x achter elkaar!). Dennis Bergkamp de trainer liet de eerste helft de beste spelers wissel zitten waaronder, Matthijs en Donyell. Deze twee jongens zijn veruit de beste voetballers en echt fantastisch om te zien. Matthijs is middenvelder maar heeft een goed inzicht en ook een goede trap, gewoonweg een fantastische voetballer! Zoals gezegd Donyell dus ook, hij is niet voor niks aanvoerder als spits zijnde! Toch?


Dat verschillen we hier van mening, want je vergeet Rayan El Azrak. Een nummer 'tien' met veel potentie. Ook stijf rechts, maar daar valt aan te werken. Technisch vaardig en ziet het spelletje.

Uit dit elftal zijn Joel Katshima en Emmanuel Boateng (correct me if i'm wrong) afgevallen. Volgens mij wel terecht, behoudens hun fysiek werd ik er voetballend niet blij van. Overigens schat ik dit D2 elftal minder in dan die van vorig seizoen. Natuurlijk bestaat dit D2 elftal uit louter eerste jaars, maar dat van vorig seizoen had nul verlies partijen en was gewoon talentrijker. De D2 van dit seizoen heeft in de voorbereiding al van MVV en in de competitie van FC Volendam verloren.
dekleine14


Geregistreerd: 21-09-2010
Forum berichten: 8
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Wieringen
Geplaatst: Wo 22 sep 2010 14:27
Verwijderd.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 22 sep 2010 16:08
Hehe, leuk om te lezen! :thumbs up: Blijf ons op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen.

Over Rayan. Vergeet niet dat het seizoen pas is begonnen. Geef hem rustig de tijd om te wennen aan het D-pupillen niveau.

Daarnaast als we de spelers toch één voor één aan het ontleden zijn. Je moet eens op de gezichtsuitdrukking van Dehninio Muringen letten als het minder loopt. Dan loopt hij met een chagrijnige kop rond van heb ik jou daar.

Ik vond overigens de E1-elftal (nu D2) van PSV vorig seizoen voetbaltechnisch meer indruk maken dan dit elftal. Die hebben me daar twee stylisten (Cakpo (c) en Ulaman) rondlopen, poeh. Genieten was dat.

Overigens wordt er door sommige personen het verwijt gemaakt dat er te weinig op techniek zou worden getraind. Kan jij dit bevestigen danwel ontkennen? Hoe ziet een trainingsschema van een eerste jaar D-pupil eruit?
dekleine14


Geregistreerd: 21-09-2010
Forum berichten: 8
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Wieringen
Geplaatst: Wo 22 sep 2010 16:28
Verwijderd.
dekleine14


Geregistreerd: 21-09-2010
Forum berichten: 8
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Wieringen
Geplaatst: Wo 22 sep 2010 16:48
Verwijderd.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 22 sep 2010 16:56
Wat vind je van Dennis Bergkamp als jeugdtrainer? Hoe komt hij tot dusver op je over?
dekleine14


Geregistreerd: 21-09-2010
Forum berichten: 8
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Wieringen
Geplaatst: Do 23 sep 2010 10:18
Verwijderd.
Fregge


Geregistreerd: 18-04-2008
Forum berichten: 4313
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Veghel (Noord-Brabant)
Geplaatst: Wo 13 okt 2010 21:52
[list">Bij Blauw Geel ’38 /Otterwestelaken zullen op zaterdag 16 oktober 2010. De selecties plaats vinden voor het Nederlands elftal. Op deze zaterdag wordt namelijk door de KNVB het team geselecteerd voor het Nederlands elftal onder 15 jaar.

Vanuit de 6 districtsteams moet 1 team geselecteerd worden. De beste jeugdvoetballers komen dan naar Veghel toe. Deze spelers zijn dus de toekomst voor het Nederlands elftal. De bondscoaches, trainers van betaald voetbalorganisaties, bekende oud voetballers en vele scouts zullen naar Blauw Geel ’38 toekomen en daar op het schitterende sportpark prachtige wedstrijden te zien krijgen.

Het toernooi start om 11.00 uur en duurt tot 18.00 uur.

Wilt u ook meegenieten en over enkele jaren kunnen zeggen dat u die spelers uit het Nederlands elftal al in Veghel hebt zien voetballen KOM DAN KIJKEN op
zaterdag 16 oktober 2010 op het prins Willem Alexandersportpark in Veghel.[/list">

Iemand enig idee of Ajax 1 van die teams is? Iemand van plan om te gaan kijken?
+ Nieuw bericht <<<   <   10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16  |  17  |  18   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.986.666 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Ajax' C & D elftallen
Ga
Zoeken: