Forum
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Ajax' C & D elftallen
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Ajax' C & D elftallen
Maker: D_skilledBekeken: 81975
Status: InactiefBerichten: 527
+ Nieuw bericht <<<   <   14  |  15  |  16  |  17  |  18  |  19  |  20  |  21  |  22   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
barijo


Geregistreerd: 17-04-2009
Forum berichten: 177
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 10 mei 2011 13:33
Weet iemand toevallig of er wel eens een speler van FC Uitgeest het tot de jeugd van ajax heeft gebracht?
MV


Geregistreerd: 08-05-2009
Forum berichten: 59
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 14 mei 2011 18:27
Iets te vroeg gejuicht, mensen.
Op azjeugd.nl staat dat Van der Moot niet naar Ajax komt, maar bij AZ blijft
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 14 mei 2011 19:15
Ik hoorde het vandaag. Ajax wilde hem niet in de B2 plaatsen, terwijl hij bij AZ wél in de B2 komt.

De C1 2011/2012 gaat een moeilijk seizoen tegemoet. Geen veel scorende spits en ze zijn Steven Bergwijn kwijt. Opties voorin zijn schaars. Als je dat vergelijkt met PSV dan staat het in schril contrast.
Eline


Geregistreerd: 06-03-2008
Forum berichten: 426
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 14 mei 2011 21:41
Citaat:
De C1 2011/2012 gaat een moeilijk seizoen tegemoet. Geen veel scorende spits en ze zijn Steven Bergwijn kwijt. Opties voorin zijn schaars. Als je dat vergelijkt met PSV dan staat het in schril contrast.


Waar gaat Bergwijn heen? Of is hij geblesseerd?
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 14 mei 2011 21:47
Hij loopt stage bij PSV.
PeterTheEater


Geregistreerd: 20-03-2011
Forum berichten: 60
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 18 mei 2011 12:23
Ryannique Inge en Tommy St. Jago van de E1 zijn niet opgenomen in de selectie van de D2 van volgend seizoen...
Tommy gaat naar de D2 van FC Utrecht.
Eline


Geregistreerd: 06-03-2008
Forum berichten: 426
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 18 mei 2011 13:32
Citaat:
Ryannique Inge en Tommy St. Jago van de E1 zijn niet opgenomen in de selectie van de D2 van volgend jaar...
Tommy gaat naar de D2 van FC Utrecht.


Ryannique Inge verbaast me niet, alhoewel het wel een leuk spelertje is. Al bekend waar Ryannique heengaat?
PeterTheEater


Geregistreerd: 20-03-2011
Forum berichten: 60
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 18 mei 2011 14:18
Citaat:
Ryannique Inge en Tommy St. Jago van de E1 zijn niet opgenomen in de selectie van de D2 van volgend seizoen...
Tommy gaat naar de D2 van FC Utrecht.


Ryannique Inge verbaast me niet, alhoewel het wel een leuk spelertje is. Al bekend waar Ryannique heengaat?
Nee, niet bekend.
Almere City FC heeft aangeboden om hem aan te nemen, maar daar heeft hij geen interesse in.
Eline


Geregistreerd: 06-03-2008
Forum berichten: 426
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 18 mei 2011 15:03
Citaat:

Nee, niet bekend.
Almere City FC heeft aangeboden om hem aan te nemen, maar daar heeft hij geen interesse in.


Geen interesse? Hij woont toch in Almere? Of verwacht hij dat hij nog naar AZ of Utrecht kan of iets dergelijks?

Hoe is het met je zoon, al bekend wat hij gaat doen?
PeterTheEater


Geregistreerd: 20-03-2011
Forum berichten: 60
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 18 mei 2011 15:30
Citaat:
Nee, niet bekend. Almere City FC heeft aangeboden om hem aan te nemen, maar daar heeft hij geen interesse in.
Geen interesse? Hij woont toch in Almere? Of verwacht hij dat hij nog naar AZ of Utrecht kan of iets dergelijks?Hij woont in Almere en zit bij mijn zoontje in de klas.
Het gerucht gaat dat hij naar BFC D1(Bussum) gaat.
Citaat:
Hoe is het met je zoon, al bekend wat hij gaat doen?
Mijn zoontje gaat volgend seizoen bij Almere City D1 spelen en zal dan 2-wekelijks een activiteit bij Ajax D2 doen (trainen en/of oefenwedstrijd).
Vak119


Geregistreerd: 22-05-2011
Forum berichten: 26
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 27 mei 2011 17:32
Al bekend wat Ryannique gaat doen? Definitief BFC?
Astrid-Ajax


Geregistreerd: 20-03-2011
Forum berichten: 2
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 28 mei 2011 18:40
Citaat:
Al bekend wat Ryannique gaat doen? Definitief BFC?

Nee, hij heeft zeker 1x meegetraint met BFC, maar mischien wil hij naar AFC, zijn broer speelt daar...
Peter79


Geregistreerd: 16-05-2008
Forum berichten: 1624
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 29 mei 2011 12:34
Citaat:
Hoe is het met je zoon, al bekend wat hij gaat doen?
Mijn zoontje gaat volgend seizoen bij Almere City D1 spelen en zal dan 2-wekelijks een activiteit bij Ajax D2 doen (trainen en/of oefenwedstrijd).

Als buitenstaander juich ik je keuze toe. Je zoon is jong, speelt al bij een BVO in zijn eigen omgeving en zal als een van de betere spelers zich beter kunnen ontplooien bij Almere. Minder druk, lekker in zijn eigen omgeving, prominente rol in het elftal als 1 vd betere spelers etc. Als 1e jaars D louter voordelen dunkt mij, die stap omhoog kan hij volgend jaar altijd nog maken. Ik ben een fel tegenstander van F en E elftallen bij profclubs, maar die discussie wil ik hier niet voeren. Als 1e jaars D bij een BVO zit hij goed, indien hij zich ontwikkelt volgt de stap naar de betere BVO vanzelf. Jouw kind moet vooral ook nog kind kunnen zijn, zichzelf ontdekken en ontwikkelen ook buiten het veld. Als ik eerlijk ben heb ik daar bij sommige grote profclubs mijn bedenkingen bij in de jongste jeugd.......

Maar goed dit is mijn visie, waar een ander er wellicht weer heel anders over zal denken.
Vak119


Geregistreerd: 22-05-2011
Forum berichten: 26
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 29 mei 2011 15:06
AFC gaat het niet worden voor Ryannique. Tenminste, niet in de D2.

Lees net een oud bericht dat Ties Akkerman stopt bij Ajax. Dat betekent dat uit de F1 van 2008-2009 70% is afgevallen nog voor dat ze Ajax D2 halen. Ik deel Peter79's mening volkomen. E jeugd bij BVO kun je nog over twisten, maar F jeugd slaat nergens op.

Overigens zal PeterTheEater's zoon uitkomen tegen mijn zoon volgend seizoen. Stonden bij de tweede testwedstrijd bij Ajax op 16 februari ook naast elkaar in de verdediging. Mijn zoon werd die wedstrijd getest als rechtsback. Onzinnig, want als ze dat vantevoren hadden gezegd waren we niet eens gekomen voor die 2e wedstrijd. Hij heeft echt nog nooit rechtsback gespeeld. Terecht overigens dat mijn zoon na die twee wedstrijden is afgevallen. Hij is (nog) helemaal niet klaar voor een stap naar een BVO en ik ben er ook niet van overtuigd dat je het in de D al moet willen. Laat hem maar lekker op scoutingslijstjes staan en zonder al te veel druk ontwikkelen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 5 jun 2011 16:17
http://www.ajaxfans.net/nieuws-9640_Jeu ... artij.html
PeterTheEater


Geregistreerd: 20-03-2011
Forum berichten: 60
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 9 jun 2011 10:07
Citaat:
AFC gaat het niet worden voor Ryannique. Tenminste, niet in de D2.
Volgens mij gaat hij spelen bij zuidoost-united in Amsterdam
Vak119


Geregistreerd: 22-05-2011
Forum berichten: 26
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 9 jun 2011 15:54
Citaat:
AFC gaat het niet worden voor Ryannique. Tenminste, niet in de D2.
Volgens mij gaat hij spelen bij zuidoost-united in Amsterdam

Kortom, verdwijnt uit het zicht en gaat lekker voor het plezier spelen. Bizar. Heeft niets meer met opleiden te maken als spelers stoppen in deze leeftijdscategorie (Ties Akkerman) of afvloeiien naar lagere jeugdteams van amateurs zo als Ryannique. Stoppen met F jeugd zou ik zeggen bij Ajax.
PeterTheEater


Geregistreerd: 20-03-2011
Forum berichten: 60
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 14 jun 2011 08:08
Citaat:
... Volgens mij gaat hij spelen bij zuidoost-united in Amsterdam


Kortom, verdwijnt uit het zicht en gaat lekker voor het plezier spelen. Bizar. Heeft niets meer met opleiden te maken als spelers stoppen in deze leeftijdscategorie (Ties Akkerman) of afvloeiien naar lagere jeugdteams van amateurs zo als Ryannique. Stoppen met F jeugd zou ik zeggen bij Ajax.
Enigszins met je eens, ik zou zelfs zeggen begin met 2e jaars-E als E1 en laat deze meespelen in een D2 competitie, 11 tegen 11.
Verder geen F, geen E-top/9tegen9(=E2) en geen E3.
Vak119


Geregistreerd: 22-05-2011
Forum berichten: 26
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 21 jun 2011 21:32
Ik heb vandaag de nieuwe D2 aan het werk gezien op de toekomst onder leiding van Heini Otto. Van de oude E1 zijn er een handjevol "echte" talenten denk ik die na dit seizoen gaan overleven. Er zijn er een paar die het heel zwaar gaan krijgen vermoed ik, waaronder een centrale verdediger en een rechtsback. Ik was erg onder de indruk van Kees de Boer die overkomt van Volendam E-top en veel als centrale middenvelder gaat spelen. Verstaat de kunst van het simpel voetballen en positiespel. Ook Jim Beers die van Volendam komt lijkt een koelbloedige spits.

D2 kan een mooi team worden.

Iemand een idee waar Tommy St. Jago uiteindelijk gaat voetballen nu hij afgevallen is?
PeterTheEater


Geregistreerd: 20-03-2011
Forum berichten: 60
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 21 jun 2011 21:59
Zoals eerder genoemd is Tommy naar de D2 van FC Utrecht gegaan.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 22 jun 2011 22:39
Citaat:
Ik heb vandaag de nieuwe D2 aan het werk gezien op de toekomst onder leiding van Heini Otto. Van de oude E1 zijn er een handjevol "echte" talenten denk ik die na dit seizoen gaan overleven. Er zijn er een paar die het heel zwaar gaan krijgen vermoed ik, waaronder een centrale verdediger en een rechtsback. Ik was erg onder de indruk van Kees de Boer die overkomt van Volendam E-top en veel als centrale middenvelder gaat spelen. Verstaat de kunst van het simpel voetballen en positiespel. Ook Jim Beers die van Volendam komt lijkt een koelbloedige spits.


Otto wordt van de D2 afgehaald. Nieuwe trainer nog onbekend.

Kees de Boer is een goede speler. Veel overzicht en rust aan de bal. Ze willen hem ook als vrije verdediger gaan gebruiken. Jim Beers is te vergelijken met Melvin Platje. Goaltjesdief, maar kan ook aardig voetballen. Konden beide ook naar AZ. Het elftal is met de versterkingen erbij, Deonell niet te vergeten, evenwichtiger geworden.

Over welke centrale verdediger en rechtsback heb je het? Thomas Rier en Dani van Steijn? Ik had laatstgenoemde niet door laten gaan, maar een speler van buitenaf aangetrokken. De zoon van Petertheeater of Sergino Dest.
Eline


Geregistreerd: 06-03-2008
Forum berichten: 426
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 23 jun 2011 09:01
Citaat:
Otto wordt van de D2 afgehaald. Nieuwe trainer nog onbekend.


Ze zijn afgelopen weken bezig geweest met het invullen van de functies. Volgens mij is intern al wel bekend wie het gaat doen. Heini Otto wordt inderdaad van de D2 afgehaald.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Do 23 jun 2011 09:10
Ronald de Boer? Of wordt hij individuele trainer?
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 23 jun 2011 09:28
Intern is het bekend. Ronald de Boer gaat wellicht de A2 trainen. Net zoals bekend is dat er een voormalig ex-voetballer met een goede techniek techniektrainer wordt. Een big fish, naar verluidt. Z'n naam is nog niet bekend, maar er circuleren namen. Gerald Vanenburg wordt o.a. genoemd. Hij heeft een gesprek gehad en staat er positief tegenover. Maar ook Davids zou het kunnen zijn, naast z'n werkzaamheden als commissaris. Al acht ik het minder waarschijnlijk, gezien z'n bedrijf die hij moet runnen en z'n studie momenteel.
Vak119


Geregistreerd: 22-05-2011
Forum berichten: 26
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 23 jun 2011 10:07
Ik had het inderdaad over Dani, die echt nog een grote stap moet maken om aan te haken bij de D2. Thomas Rier vond ik onzichtbaar, dus weinig mening over hem. Ik doelde op Sven Botman die ik niet overtuigend vond en ook Mitchell Bakker vind ik niet overtuigend.

Ik zie zeker kansen voor Jürgen en Sergio (die ik minder goed ken als voetballer).

Tommy St. Jago is overigens niet te zien op de site van FC Utrecht. Lijkt erop dat hij toch ergens anders gaat voetballen.
+ Nieuw bericht <<<   <   14  |  15  |  16  |  17  |  18  |  19  |  20  |  21  |  22   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.698 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Toekomst » De Jeugd & Ajax-filialen » Ajax' C & D elftallen
Ga
Zoeken: