Auteur
|
Bericht
|
RobbieRotsKnots

Forum berichten: 38
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 11:53
|
|
Ik was zeer tevreden gister over MvB. Vol zelfvertrouwen en wist waar hij het over had. Bovendien had hij overal een zinnig en logisch verklaarbaar antwoord op.
Met z'n MvB ga ik vol vertrouwen het nieuwe seizoen in. Hij weet wat hij wil. Het heeft mij gister goed gedaan om hem zo te zien.
Mvg RRK
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 13:56
|
|
Citaat: Ik weet het overigens niet zeker, maar volgens mij doet de inmiddels beruchte zaakwaarnemer Lemic ook iets voor Sulejmani. Dat zou dus goed nieuws kunnen betekenen voor Ajax, gezien de wellicht naderende breuk tussen Lemic en PSV.
Dit lijkt dus inderdaad uit te komen. Zijn er mensen die zich zorgen maken dat een man als Lemic nu dus betrokken lijkt te zijn bij een transfer van een speler naar Ajax? Persoonlijk heb ik er wel vertrouwen in dat Lemic niet zoveel macht bij Ajax kan krijgen als hij bij PSV had, juist vanwege de aanwezigheid van Van Basten.
Overigens ging er gisteravond wel een lichtje branden. Iemand die ik hoog heb zitten zei een tijdje terug dat hij aan de ene kant blij zou zijn met de komst van Sulejmani, maar aan de andere kant ook niet vanwege de entourage die Sulejmani met zich meebrengt. Ik neem inmiddels aan dat hij op Lemic doelde.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 15:50
|
|
Citaat: Ik weet het overigens niet zeker, maar volgens mij doet de inmiddels beruchte zaakwaarnemer Lemic ook iets voor Sulejmani. Dat zou dus goed nieuws kunnen betekenen voor Ajax, gezien de wellicht naderende breuk tussen Lemic en PSV.
Dit lijkt dus inderdaad uit te komen. Zijn er mensen die zich zorgen maken dat een man als Lemic nu dus betrokken lijkt te zijn bij een transfer van een speler naar Ajax? Persoonlijk heb ik er wel vertrouwen in dat Lemic niet zoveel macht bij Ajax kan krijgen als hij bij PSV had, juist vanwege de aanwezigheid van Van Basten.
Overigens ging er gisteravond wel een lichtje branden. Iemand die ik hoog heb zitten zei een tijdje terug dat hij aan de ene kant blij zou zijn met de komst van Sulejmani, maar aan de andere kant ook niet vanwege de entourage die Sulejmani met zich meebrengt. Ik neem inmiddels aan dat hij op Lemic doelde.
Eenmalig zaken meedoen en daarna oprotten.
|
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 15:53
|
|
Achja als hij mooie tips geeft dan mag hij daarvoor in loondienst. En verder niet, niet als belangenbehartiger(lees: stoker) van spelersgroepen. In het belang van de club dus.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 15:56
|
|
Nou, het lijkt mij in ieder geval dat het met de geweldige contacten van Lemic in Zuid-Amerika wel meevalt, als ik zie met wat voor prutspelers hij over het algemeen is aan komen zetten. Als je in zijn positie je uiterste best doet om grut als Tardelli en Marquinho bij PSV te dumpen, dan ben je niet in het belang van de club bezig. Het lijkt mij dat Lemic z'n goede contacten bij Chelsea en wellicht in Servië liggen.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 16:11
|
|
Citaat: Nou, het lijkt mij in ieder geval dat het met de geweldige contacten van Lemic in Zuid-Amerika wel meevalt, als ik zie met wat voor prutspelers hij over het algemeen is aan komen zetten. Als je in zijn positie je uiterste best doet om grut als Tardelli en Marquinho bij PSV te dumpen, dan ben je niet in het belang van de club bezig. Het lijkt mij dat Lemic z'n goede contacten bij Chelsea en wellicht in Servië liggen.
Daarom is de vakkundige controle genoodzaakt. Maar hij geeft denk ik wel flink wat bruikbare tips. Je moet waken dat iig het clubbelang op 1 staat.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 16:12
|
|
Dat staat het bij deze man niet. En als zaakwaarnemer is er veel meer geld te verdienen dan als tipgever of 'scout', dus dat zal ook niet veranderen. Je kan best zaken met hem doen, maar houd hem verder buiten de deur.
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 16:14
|
|
Citaat: Dat staat het bij deze man niet. En als zaakwaarnemer is er veel meer geld te verdienen dan als tipgever of 'scout', dus dat zal ook niet veranderen. Je kan best zaken met hem doen, maar houd hem verder buiten de deur.
Klopt! En als hij van Ajax hield dan was hij nooit voor PSV gaan werken. Maar een goed netwerk heeft hij wel, waarvan je moet zorgen dat je profiteerd.
|
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 16:57
|
|
Citaat: Dat staat het bij deze man niet. En als zaakwaarnemer is er veel meer geld te verdienen dan als tipgever of 'scout', dus dat zal ook niet veranderen. Je kan best zaken met hem doen, maar houd hem verder buiten de deur.
Klopt! En als hij van Ajax hield dan was hij nooit voor PSV gaan werken. Maar een goed netwerk heeft hij wel, waarvan je moet zorgen dat je profiteerd.
Als het goed is moet Sulejmani vandaag of morgen gepresenteerd worden of al getekend hebben? WZAWZDB, jij bent de goedgeinformeerde pietjebell, weet je daar misschien iets over?
|
Wij zijn Ajax

|
Geplaatst: Ma 5 mei 2008 17:06
|
|
Als het goed is moet Sulejmani vandaag of morgen gepresenteerd worden of al getekend hebben? WZAWZDB, jij bent de goedgeinformeerde pietjebell, weet je daar misschien iets over?
Volgens mij is dit haast onhaalbaar: de medische keuring kan niet plaatsvinden door de knieklachten. Dus dan moet hij eerst gerevalideerd zijn na zijn operatie. Volgens mij is hij wel mondeling akkoord, maar over een presentatie heb ik niks vernomen hoor..
|
Fredd

Forum berichten: 39
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 11:42
|
|
Nu is er weer iemand op pn die beweert dat een vriend van hem Sulejmani gister met zaakwaarnemer bij de kuip heeft gespot. Nja weet niet hoe betrouwbaar dit is, maar hoop dat het niet waar is
|
muhaha

Forum berichten: 496
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 11:54
|
|
Citaat: Feyenoord praat met Sulejmani
Feyenoord lijkt de beste papieren te hebben om Miralem Sulejmani binnen te halen. De aanvaller van sc Heerenveen sprak maandag met de clubleiding van de Rotterdammers, weet VoetbalPrimeur uit betrouwbare bron.
Sulejmani bevond zich samen met zijn zaakwaarnemer in het Rotterdamse, waar hij met enkele vertegenwoordigers van Feyenoord sprak over een transfer. Niet duidelijk is in welk stadium de onderhandelingen zich inmiddels bevinden. De Friezen staan open voor een vertrek van het talent, maar eisen wel ruim tien miljoen euro als vergoeding.
Opvallend genoeg liet Sulejmani eerder nog weten een transfer naar Feyenoord niet te zien zitten, aangezien hij jaarlijks voor de prijzen wil spelen. Die houding lijkt nu dus echter veranderd, gezien de onderhandelingen. Voordeel voor de jonge aanvaller is het feit dat huidig Heerenveen-coach Gertjan Verbeek volgend seizoen trainer is in De Kuip.
De 19-jarige Serviër maakte dit seizoen veel indruk bij Heerenveen, waar hij om Gerald Sibon heen speelde. Sulejmani pakte zijn kans toen Afonso Alves vertrok, en kwam in 34 competitieduels tot vijftien doelpunten. Dat leverde hem de interesse van onder meer Ajax, PSV, Chelsea, Real Madrid en dus Feyenoord op.
Bron: Voetbalprimeur.nl
|
Eto'o

|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 12:00
|
|
Ook Feyenoord heeft dus weer hulp van buitenaf nodig om een goede speler te halen. En ja, dat irriteert me.
Maar goed, zo betrouwbaar is Voetbalprimeur niet. We zullen zien. Ik heb van veel meer al dan niet betrouwbare bronnen gehoord (en nee, dat waren geen mensen die die info op het internet zetten) dat Sulejmani zo goed als rond is met Ajax. Ik ben benieuwd hoe betrouwbaar die mensen nu blijken.
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 12:02
|
|
Ajax haal die gozer nu eens snel binnen en lig niet te slapen
|
Eto'o

|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 12:04
|
|
Als Feyenoord hem binnenhaalt dan gaat dat waarschijnlijk met behulp van een grote buitenlandse club. Het ligt dus niet aan Ajax, want daar kunnen we niet tegenop.
|
Scio

Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 12:05
|
|
Voetbalprimeur
Tot nu toe zijn alle 'betrouwbare bron' berichten daarvan lachwekkend geweest :)
|
Nander

Forum berichten: 13
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 12:14
|
|
Lijkt me erg sterk dit nieuws, ik zat namelijk gisteren (Maandag) zoals het bericht zegt in hetzelfde vliegtuig vanuit Belgrado naar Amsterdam, als Sulejmani. Lijkt me heel erg sterk als meneer Sulejmani die er niet erg op gekleed was om met een eventueel nieuwe werkgever te gaan praten, nog ff snel vanaf schiphol op en neer naar Rotterdam rijdt rond een uur of 1.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 12:17
|
|
Welkom hier, Nander!
En hoe dan ook bedankt voor je info. Hoe betrouwbaar die is is voor mij moeilijk in te schatten, maar hopelijk kom je hier niet om geintjes uit te halen. Ik ben enigszins sceptisch tegenover al die nieuwtjes over Sulejmani, omdat ik zelden zoveel insiders heb zien verschijnen rondom dezelfde speler als in het geval van deze speler.
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 12:28
|
|
Ik blijf het een rare soap vinden. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt, want iedereen word om de week concreet in verband gebracht. Ajax moet eens gaan handelen, want hem moeten we niet voorbij laten gaan.
|
Eto'o

|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 12:58
|
|
De concrete interesse in Emnes valt wat mij betreft overigens ook niet te rijmen met dit bericht van Voetbalprimeur hoor. Ik denk dat Emnes tweede keus was voor de posities van linksbuiten.
|
Wez

Forum berichten: 70
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 13:10
|
|
Maar.. als dit bericht op waarheid zou berusten.. zou het dan niet zijn dat de 'normale' brengens van deze geruchten er mee zouden komen en niet een voetbalprimeur? Want wat er op VP staat lijkt meer op een stukje knip&plak + eigen inbreng van een post op het PN mbt tot Sulejmani. Weet nou iemand wanneer die operatie zal/zou plaats vinden? Want ik neem aan dat hij voor zo'n ingreep best medisch gekeurd zou kunnen worden. Of is dit een verkeerde aanname?
|
Jobo

Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 13:11
|
|
Maar Ajax zo las ik schijnt ook interesse te hebben in die belgische speler Dirar. Zo las ik op ajax netwerk een aantal dagen geleden. Het is afwachten. Ajax heeft nu tegen heerenveen gespeeld dus je zou snel uitsluitsel verwachten.
|
Benji

Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 13:53
|
|
Citaat: Maar Ajax zo las ik schijnt ook interesse te hebben in die belgische speler Dirar. Zo las ik op ajax netwerk een aantal dagen geleden. Het is afwachten. Ajax heeft nu tegen heerenveen gespeeld dus je zou snel uitsluitsel verwachten.
Er kan op dit moment alleen geen medische keuring plaatsvinden, aangezien Sulejmani geblesseerd is (lijkt mij).
|
Nander

Forum berichten: 13
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 14:03
|
|
Citaat: Welkom hier, Nander!
En hoe dan ook bedankt voor je info. Hoe betrouwbaar die is is voor mij moeilijk in te schatten, maar hopelijk kom je hier niet om geintjes uit te halen. Ik ben enigszins sceptisch tegenover al die nieuwtjes over Sulejmani, omdat ik zelden zoveel insiders heb zien verschijnen rondom dezelfde speler als in het geval van deze speler.
Bedankt :)
En ik kom niet om geintjes te maken , me vriendin komt uit servie, het was daar vorige week Pasen wat voor sulejmani waarschijnlijk dezelfde reden was als voor mij om daarheen te gaan. Ik hoop igg echt dat ie naar ajax komt, kon het helaas niet aan hem zelf vragen omdat ie voorin het vliegtuig zat, Business class denk
|
Jobo

Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Di 6 mei 2008 15:14
|
|
Citaat: Lijkt me erg sterk dit nieuws, ik zat namelijk gisteren (Maandag) zoals het bericht zegt in hetzelfde vliegtuig vanuit Belgrado naar Amsterdam, als Sulejmani. Lijkt me heel erg sterk als meneer Sulejmani die er niet erg op gekleed was om met een eventueel nieuwe werkgever te gaan praten, nog ff snel vanaf schiphol op en neer naar Rotterdam rijdt rond een uur of 1.
Heb je het over 1 uur 's middags of 's nachts?
Om 1 uur 's middags zou hij toch best naar Rotterdam kunnen zijn geweest?
Misschien is het wat krap als hij daarna ook nog de wedstrijd van ajax-herenveen heeft bijgewoond.
|