Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » De opstelling en het systeem
Ga
Zoeken:

Onderwerp: De opstelling en het systeem
Maker: PushkinBekeken: 66894
Status: InactiefBerichten: 1099
+ Nieuw bericht <<<   <   34  |  35  |  36  |  37  |  38  |  39  |  40  |  41  |  42   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 14:59
Hoe moet Frank het volgens jou dan gaan doen? Jozefzoon en Lukoki op de flanken? De rest zijn gewoon geen echte buitenspelers met een voorzet.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 15:08
Buitenspelers kunnen prima naar binnen trekken, maar dan moeten andere spelers in die zones lopen. Dat kan alleen als Ajax grip op het middenveld heeft en de bal in bezit kan houden. Zie daar je makke.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 15:33
Citaat:
Buitenspelers kunnen prima naar binnen trekken, maar dan moeten andere spelers in die zones lopen. Dat kan alleen als Ajax grip op het middenveld heeft en de bal in bezit kan houden. Zie daar je makke.


Klopt, we moeten ook meer voetbal op het middenveld hebben. De eerste aanname op het middenveld is zo belangrijk, als je ziet hoe een Enoh en De Zeeuw dan een bal controleren, dat kan echt niet. Hopelijk als Lodeiro terug is, wil Frank in een systeem met de punt naar achteren spelen.

----------------El Hamdaoui----------------
--Suarez------------------------Sulejmani--
----------Lodeiro--------Eriksen-----------
-----------------De Zeeuw----------------
---Blind-------------------------VD Wiel---
----------Vertonghen--Alderweireld--------
-----------------Stekelenburg-------------

Als we zo kunnen gaan spelen zie ik het wat meer rooskleurig in. Maarja, als je dan eenmaal op stoom bent de tweede seizoenshelft zit je waarschijnlijk al weer aan het einde van het seizoen en dan vertrekken je belangrijkste spelers.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 17:08
Citaat:
Hoe moet Frank het volgens jou dan gaan doen? Jozefzoon en Lukoki op de flanken? De rest zijn gewoon geen echte buitenspelers met een voorzet.

Ik zei het ook een beetje verkeerd. Spelers mogen van mij zeker naar binnen trekken, maar ik heb liever een rechtspoot op rechts en een linkspoot op links. Sulejmani is te beperkt en voorspelbaar op de rechterflank, omdat hij alles met links doet. Laatst had hij een prachtige assist met buitenkantje links, maar zulke voorzetten mislukken natuurlijk veel vaker dan ze lukken. Speelt hij op links dan kan hij zijn tegenstander op beide kanten passeren.
Citaat:
Klopt, we moeten ook meer voetbal op het middenveld hebben. De eerste aanname op het middenveld is zo belangrijk, als je ziet hoe een Enoh en De Zeeuw dan een bal controleren, dat kan echt niet. Hopelijk als Lodeiro terug is, wil Frank in een systeem met de punt naar achteren spelen.

----------------El Hamdaoui----------------
--Suarez------------------------Sulejmani--
----------Lodeiro--------Eriksen-----------
-----------------De Zeeuw----------------
---Blind-------------------------VD Wiel---
----------Vertonghen--Alderweireld--------
-----------------Stekelenburg-------------

Als we zo kunnen gaan spelen zie ik het wat meer rooskleurig in. Maarja, als je dan eenmaal op stoom bent de tweede seizoenshelft zit je waarschijnlijk al weer aan het einde van het seizoen en dan vertrekken je belangrijkste spelers.

Zo zou ik het als voetballiefhebber ook het liefst zien, alleen kan dit Ajax niet zonder een balafpakker op het middenveld spelen, dan staan we defensief gewoon te zwak. Enoh ruimde ook vandaag weer een heleboel ballen op, die ik De Zeeuw nog nooit heb zien wegwerken.

---------------- El Hamdaoui ----------------
--- Sulejmani ------------------ Suarez -----
----------------- Eriksen --------------------
----------- Enoh ------ De Zeeuw -----------
-- Blind -------------------------- V/d Wiel --
------- Alderweireld ---- Vertonghen --------
----------------------------------------------
---------------- Stekelenburg ---------------
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 17:18
Het balletje moet gewoon rollen op het middenveld. De Zeeuw zou best in een rol van Enoh kunnen spelen, maar dan moet hij dat wel willen. Misschien is hij daarin niet zo goed als Enoh, maar hij houdt daarmee het spel tenminste niet op. Enoh die houdt het spel heel erg op. Eerst moet het middenveld voetballend op orde komen, en dat zie ik absoluut niet gebeuren met het middenveld dat we nu hebben. Lodeiro moet daarbij komen, naast Eriksen en Enoh of De Zeeuw erachter.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 17:21
Ik blijf hopen op Bonevacia, alleen begreep ik dat die wat stil staat de laatste tijd.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 19:16
Ah nu snap ik je Niels. Ik ben het met je eens dat Sulejmani te voorspelbaar is ja. Misschien wat meer op zijn rechter gaan trainen! Ik weet niet echt hoe het met Bonevacia gesteld is, maar anders moet er gewoon een vervanger komen. Enoh heeft te weinig voetballend vermogen, en de Zeeuw is te zwak in de omschakeling en in het veroveren van ballen. Wat ik in een ander topic ook al aangaf; types als Strootman en Schaars zijn hier de juiste mensen voor.
Het probleem met Ajax is dat wij het niet aan durven om bepaalde spelers aan te trekken. Van de zomer heb ik hier op het forum vele malen de naam Chadli genoemd, maar sommige verklaarden me voor gek. Strootman zag ik ook altijd als een versterking voor Ajax. Eveneens zag ik in de Mertens van AGOVV indertijd een potentiële versterking. Ik begrijp waarom Ajax dit soort spelers niet durft te halen, want het risico is te groot en de fans accepteren niet snel een speler uit de Jupiler League.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 19:49
Ajax moet eerst weer financieel gezond worden om dat soort gokjes te nemen. Ajax had al een veel te grote salarispost die eerst weer omlaag gebracht moet worden voordat we zulke spelers kunnen gaan halen.
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 19:54
Van de zomer zijn er een stuk of twintig spelers met een aflopend contract, en daar zie ik er hooguit vijf van verlengt worden.
Lammert Albertus


Geregistreerd: 11-11-2010
Forum berichten: 279
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 20:01
Aisatti rechts naast Eriksen , als Xavi en Iniesta met 1 breker, liefst zie ik dat De Zeeuw doen.
Hij kan het zeker in Oranje heeft hij dat 1, 5 jr. heel goed gedaan, omdat hij ook voetballend vermogen heeft zie ik hem daar liever dan Enoh.
Anita heb ik hele serie behoorlijk goed en overtuigend controlerend zien spelen in europa onder van Basten.
Is er straks een spits die een bal kan vasthouden , dan Siem weer als voorste meest aanvallende middenvelder die in de 16 penetreert.
Suli gewoon wegdoen, sorry maar die heeft zoveel ruimte nodig, lekker verhuren aan AZ wordt ie weer de oude en dan kijken wat ie dan evt. oplevert, altijd meer dan nu!
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 23 jan 2011 20:16
Citaat:
Aissati rechts naast Eriksen , als Xavi en Iniesta met 1 breker, liefst zie ik dat De Zeeuw doen.
Hij kan het zeker in Oranje heeft hij dat 1, 5 jr. heel goed gedaan, omdat hij ook voetballend vermogen heeft zie ik hem daar liever dan Enoh.
Anita heb ik hele serie behoorlijk goed en overtuigend controlerend zien spelen in europa onder van Basten.
Is er straks een spits die een bal kan vasthouden , dan Siem weer als voorste meest aanvallende middenvelder die in de 16 penetreert.
Suli gewoon wegdoen, sorry maar die heeft zoveel ruimte nodig, lekker verhuren aan AZ wordt ie weer de oude en dan kijken wat ie dan evt. oplevert, altijd meer dan nu!

Op een aantal van je statements wil ik graag even reageren. Aisatti heeft nog bijna niets gepresteerd, en komt gewoon te kort. Bovendien klopt er niets van jou opstelling, want jij wilt met 5 middenvelders gaan spelen? De jong als voorste Eriksen en Aisatti er achter, en daar weer achter Anita en De Zeeuw? De Zeeuw speelt al maanden zwak, De Jong speelt alleen goed in een goedlopend team waar hij lekker in mee kan voetballen, maar komt gewoon te kort. Anita komt voor verdedigende middenvelder gewoon te kort.
In mijn ogen moet je Eriksen op de 10 houden, en Lodeiro op de plek van De Zeeuw zetten. Enoh moet je vervangen door een speler van buitenaf, want Anita komt fysiek gewoon te kort. Dat fysieke aspect is belangrijk op een middenveld met 2 vrij iele mannetjes. Een andere optie is om De Zeeuw in de basis te houden, Eriksen op de tien te houden en Schaars te halen. Schaars is fysiek ook niet echt sterk, maar door De Zeeuw in de basis te houden compenseer je dat een beetje, want hij is wat fysieker als Lodeiro.
Lammert Albertus


Geregistreerd: 11-11-2010
Forum berichten: 279
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 00:43
Aisatti heeft nog niets gepresteerd ,
oh ja ?
Eriksen heeft nog vijfde gepreseerd van wat ik Izzy heb zien doen bij PSV onder Guus ,
dat was zulk een zeldzame wereldklasse,
daar is Eriksen nog lang niet aan toe gekomen of ie ooit dat nivo haalt ?
Bij Twente onder Rutten en Jong Oranje onder Foppe en toen het onder Marco van Basten plots even goed ging met Ajax dat kwam telkens vooral door Aisatti .
Ik verzin het niet , ik heb het met mijn eigen ogen gezien ,
Eriksen en Aisatti is echt een potentieel Iniesta Xavi koppel .
Daar zou ik op gaan bouwen, echte echte voetballers met gevoel in de voeten en rust in hun hoofd en ..liefde voor het spelletje en innerlijke hoogbeschaving .
YoranAjax


Geregistreerd: 22-07-2010
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 11:09
Bij Psv heeft hij inderdaad mooie dingen laten zien, maar waarom denk je dat hij is verkocht aan een concurrent? Hij is niet goed genoeg bevonden, en heeft zich dus niet echt bewezen mijn insziens. Hij heeft recent nog vrij weinig laten zien bij zowel Vitesse, als in een eerder stadium bij Ajax. Verder ben ik bang dat hij een net niet speler wordt á la Emanuelson en tot nu toe ook Sulejmani. Ajax heeft op het moment teveel net niet spelers ( lees red, Anita, Sulejmani, Aisatti, Enoh en Emanuelson ). Sulejmani is eigenlijk een hele goede voetballer, maar hij is gewoon te voorspelbaar. Zo hebben alle spelers die ik net opnoemde hun zwaktes. Met die spelers word je geen kampioen, en om Aisatti dus in de basis te zetten, terwijl hij recent niets gepresteerd heeft. Daar word je geen kampioen mee, zal ik je zeggen.
Nr.10


Geregistreerd: 22-06-2008
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 11:20
Citaat:
Aissati heeft nog niets gepresteerd ,
oh ja ?
Eriksen heeft nog vijfde gepreseerd van wat ik Izzy heb zien doen bij PSV onder Guus ,
dat was zulk een zeldzame wereldklasse,
daar is Eriksen nog lang niet aan toe gekomen of ie ooit dat nivo haalt ?
Bij Twente onder Rutten en Jong Oranje onder Foppe en toen het onder Marco van Basten plots even goed ging met Ajax dat kwam telkens vooral door Aissati .
Ik verzin het niet , ik heb het met mijn eigen ogen gezien ,
Eriksen en Aissati is echt een potentieel Iniesta Xavi koppel .
Daar zou ik op gaan bouwen, echte echte voetballers met gevoel in de voeten en rust in hun hoofd en ..liefde voor het spelletje en innerlijke hoogbeschaving .


Ik kan me hier wel in vinden. Maar je moet er wel een gedisciplineerde leider achter zetten die de boel wel aanjaagt en stuurt, ala Cocu.

Enoh is gedisciplineerd, maar een leider is het (nog) niet. Ik vraag me af of hij het kan worden, eerst maar eens de rust die hij buiten het voetbalveld heeft in de praktijk leren brengen. De rust komt wel naarmate hij meer ervaring krijgt.

Voor de jeugdkenners: is/was Bonevacia onder Frank de Boer mondig, een leider? Want gedisciplineerd is hij zeker wel en rust heeft hij ook.

Aan de andere kant wil je op de verdedigende middenvelder positie wel een speler hebben die luchtduels kan winnen: Vertonghen, Blind, Eriksen en Aissati doen het niet voor je.

Als je naar Barcelona kijkt: Yaya Toure is een geweldige kopper en ook Busquets begint het te leren.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 19:26
Weet niet precies hoe Bonevacia in het veld als persoon is, maar komt mij buiten het veld over als een verlegen jongen. Stotterd ook, maar zou niet weten hoe dat tijdens een wedstrijd is. Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je geen leider zou kunnen zijn dan, maar die twee punten maken het lijkt mij wel lastiger.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 22-01-2009
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 23:56
Citaat:
Weet niet precies hoe Bonevacia in het veld als persoon is, maar komt mij buiten het veld over als een verlegen jongen. Stotterd ook, maar zou niet weten hoe dat tijdens een wedstrijd is. Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je geen leider zou kunnen zijn dan, maar die twee punten maken het lijkt mij wel lastiger.


Dat is wel lastig inderdaad. Als ik trouwens tv interviews zie met de spelers van Feyenoord dan heb ik helemaal het idee dat het nog middelbare scholieren zijn. Wat verlegen voor de camera, geen charisma en geen uitstraling nog.
Leonel


Geregistreerd: 18-12-2007
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 09:49
Lammert Albertus:

Citaat:
Eriksen in potentie de beste nummer 10 ooit, hoorde ik deze week, beetje overdreven, maar oook maar alleen een beetje .
Christian komt van nature links ad as van het veld tot zijn initiatieven , dat is zijn natuur .
Mertens idd. een behoorlijke goeie speler , die tot 2014 onder contract staat , beweegt zich van nature ook vanuit datzelfde gebied van het veld, okay hij bestrijkt nog meer de hele linkerflank .
Maar hij is dominant vanuit de zelfde plek als Eriksen .
Nogmaals terwijl je smael Aisatti onder contract hebt die prima de Xavi positie kan vervullen bij Ajax en dan is Eriksen de Iniesta .
Zeker Mertens is goed , maar hee waar is het gezonde boerenverstand ?
Ik ben geen Sulejmani enthousiateling , maar vanuit de Messi positie mag hij het proberen, dus vanaf rechts .
Mertens daar vraagt Van Seumeren als hij hem al kwijt wil minstens 12 miljoen voor !
Ajax Rik me dunkt John van der Brom heeft jullie de kans gegeven , je hebt hem niet genomen , en dan nu hem wel willen terwijl je Eriksen hebt en de eigenkwwee linksbuiters . Dat gaat demotiveren , waar nu eindelijk de club door FdB s JC filosofie rechterop is gaan lopen .
Hee Rik van der Boog ga je nu al die Ajax jaren niet eens twijfelen aan jezelf ?
Twijfel is goed he !
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Zo 13 feb 2011 17:01
Hopelijk kan Frank de Boer het middenveld snel beter neer zetten want het lijkt nog steeds nergens op. Eriksen staat veel te diep en De Zeeuw en Enoh zijn in hun huidige vorm nog niet eens goed genoeg voor Feyenoord. Jammer genoeg heeft Ajax Aissati verhuurt en is Lodeiro nog steeds niet fit waardoor er weinig goede middenvelders over blijven. Daarom hoop ik dat Frank de Boer creatief is en Ozbiliz naar het middenveld haalt. Ozbiliz is goed in kleine ruimtes, snel en heeft een goede steekpass en schot. Verdedigend zal hij nog te kort schieten maar dat doet De Zeeuw momenteel ook. Een andere optie is om Rodney Sneijder een kans te geven. Verder zou ik Anita in de basis neer zetten omdat ik vind dat hij zich goed heeft laten zien sinds hij weer op het middenveld wordt gebruikt.
guy_ajax


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 13 feb 2011 17:49
Suarez en Emanuelson zijn al weg (28 miljoen). Stekelenburg (zo'n 15 miljoen) gaat vrijwel zeker weg omdat hij maar een éénjarig contract heeft en ook Vertonghen (12,5 tot 20 miljoen) en Van der Wiel (15 tot 20 miljoen) lijken te vertrekken. Vertrek van De Zeeuw ( 5 tot 7,5 miljoen) en El-Hamdaoui (zo'n 10 miljoen) lijkt ook reël. Enoh zou ook zomaar naar een of ander Frans of Engels clubje kunnen vertrekken voor een kleine 5 miljoen. Wie weet wordt De Jong opeens opgepikt? Grote leegloop dus. Daarbij vertrekken er ook een hoop spelers waar we zowieso niets aan hebben.

Dus voor komend seizoen hebben we een nieuwe keeper nodig. Die zie ik niet in de jeugd op dit moment en Vermeer vind ik tekort komen. Rechts en linksback. Anita komt zowel aanvallend als verdedigend tekort, Blind alleen verdedigend. Een nieuwe centrale verdediger is nodig. Eén of twee middenvelders. En een spits en/of een linksbuiten. Geld zat om te investeren. Boilesen is hij goed genoeg volgend jaar?

Als keeper zou ik Tyton halen. Die keept al ruim een jaar érg goed en is nog jong. Cillisssen, Romero en Room moeten we ook in de gaten houden. Vorm of die Bulgaar van Twente zie ik niet naar ons komen.

Goede backs zie ik in Nederland niet rondlopen, jullie?

Een maatje voor Alderweireld is nodig. Liefst linksbenig. Chivu zou ideaal zijn. Polsen kan altijd toch? In de zomer van 2007 heeft hij aangeven dat hij over 4 jaar terug zou willen naar Ajax. Ook Moreno en Granqvist moeten we in de gaten houden. Douglas zie ik niet komen.
Eriksen en Lodeiro zijn de enigste Ajax waardige middenvelders. Lindgren is een aardige stand-in. Helaas is Strootman net naar Utrecht gegaan; maar Tornstra moet je eigenlijk gelijk kopen, hij is goedkoop, veel potentie en jong. Vormer weet ik niet veel van, maar ik hoor dat hij wel aardig is?? T. Janssen zou geweldig zijn. Maar denk niet dat hij interesse heeft, die andere Janssen is al naar Twente, dus die komt niet.

Het klinkt raar, maar Huntelaar? Over zijn kwaliteiten hoeven we niet te praten. Maar hij kost 10 miljoen denk ik. Hij is het absoluut waard en ik denk dat hij er best over na wil denken.
Anders zijn Dost, Mertens en Tadic geschikte kandidaten.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Zo 13 feb 2011 17:52
guy_ajax zou je deze post kunnen verplaatsen naar het juiste topic?
Spoon


Geregistreerd: 21-02-2008
Forum berichten: 152
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Nuenen
Geplaatst: Zo 13 feb 2011 19:23
Waarom blijven wij maar vast houden aan dat 4-3-3 terwijl we helemaal geen buitenspelers hebben ? Jozefzoon en Ebicilio misschien maar Sulejmani in ieder heval niet, hij speelt nooit zoals hij kon spelen in de rol bij Heerenveen. Waar ik me momenteel het meest aan erger is het niet collectief druk zetten, daarmee laat je de tegenstander voetballen en worden ze telkens gevaarlijk. Vandaag werd het weer eens pijnlijk duidelijk tegen Roda.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 13 feb 2011 19:30
Niet meteen drukken was een onderdeel van de tactiek van De Boer. Ook niet zo vreemd tegen een ploeg met zo veel diepgang, zeker aangezien Ajax erg kwetsbaar is met ruimte in de rug.
Spoon


Geregistreerd: 21-02-2008
Forum berichten: 152
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Nuenen
Geplaatst: Zo 13 feb 2011 19:32
Citaat:
Niet meteen drukken was een onderdeel van de tactiek van De Boer. Ook niet zo vreemd tegen een ploeg met zo veel diepgang, zeker aangezien Ajax erg kwetsbaar is met ruimte in de rug.


Die tactiek pakte heel goed uit, niet dus !
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 13 feb 2011 19:37
Uh, Ajax leidde al snel met 2-0.

De fout van De Boer zat hem eerder in het niet reageren op de tactische omzettingen van Van Veldhoven in de rust.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Zo 13 feb 2011 19:59
Citaat:
Waarom blijven wij maar vast houden aan dat 4-3-3 terwijl we helemaal geen buitenspelers hebben?

Omdat buitenspelers zelfs belagrijk zijn als ze niet goed spelen doordat ze het veld breed houden en daardoor zorgen dat de verdediging van de tegenstander niet compact kan spelen. Onder Jol speelde Ajax eigenlijk in een systeem met twee aanvallers aangezien Suarez erg centraal speelde en Emanuelson meer als linkshalf speelde. Toen hebben we gezien hoe dat systeem totaal verouderd is en het heel moeilijk maakt een tegenstander kapot te spelen. Het probleem van Ajax ligt niet in de aanval maar op het middenveld waar te weinig voetballend vermogen staat waardoor Ajax zich niet onder de druk van de tegenstander uit kan spelen, dat werd vandaag pijnlijk duidelijk.
+ Nieuw bericht <<<   <   34  |  35  |  36  |  37  |  38  |  39  |  40  |  41  |  42   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.006.464 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » De opstelling en het systeem
Ga
Zoeken: