Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Albert Luque Martos
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Albert Luque Martos
Maker: LucasBekeken: 12440
Status: InactiefBerichten: 262
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Geplaatst: Do 23 aug 2007 14:10
Suarez kan inderdaad. Collins en Leonardo heb ik minder vertrouwen in
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Do 23 aug 2007 14:15
Ach, Ajax heeft talenten/jonge spelers genoeg; Stekelenburg, Heitinga, Urby, Van der Wiel, Huntelaar, Suarez, Sarpong, Donald, Anita....etc.

Ajax koopt wel oudere spelers aan, maar dat zijn vaak ook koopjes; Stam, Davids, Gabri, Urzaiz, Kennedy, Rommedahl....
Lucas

Geplaatst: Do 23 aug 2007 15:23
Vooralsnog mist onze selectie creativiteit! En van de jonge spelers moeten we maar afwachten of dat toppers worden. Inderdaad zullen Suarez en Huntelaar voor een goede prijs worden verkocht, maar daar is ook een goede prijs voor betaald. Die brengen echt niet automatisch Sneijder-achtige bedragen op!
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 23 aug 2007 16:55
Bijna 27 jaar. Voor AJAX-begrippen wel een oudere speler.
Lucas

Geplaatst: Do 23 aug 2007 16:57
Wil jij wel eens on-topic blijven! De leeftijd van mij, noch die van Kennedy, heeft ook maar iets met Luque te maken! :666:
Simpson

Forum berichten: 100
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Do 23 aug 2007 16:57
Zijn lang verloren (lees: van huis weggelopen) zoon?
Lucas

Geplaatst: Do 23 aug 2007 16:58
Mijn zoon moet nog geboren worden, Simpson!

Luque:
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 23 aug 2007 17:11
Kan er iemand Spaans?
Simpson

Forum berichten: 100
Geplaatst: Do 23 aug 2007 17:21
Wacht maar tot Thomas er is. Dan zal je eens zien wat off-topic posten nou eigenlijk is.
SylvievdVaart

Forum berichten: 764
Geplaatst: Do 23 aug 2007 20:58
Dat zou geweldig zijn! Die MvG met zijn indrukwekkende aura! ance2:
SylvievdVaart

Forum berichten: 764
Geplaatst: Do 23 aug 2007 21:08
Volgens mij was PSV rond maar bedacht de voorzitter van Newcastle zich vlak voor de transferdeadline.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Do 23 aug 2007 22:31
Ja, bedankt! ick: XD

Citaat:
Albert Luque Martos is Ajacied

Bron: AN

Ajax heeft de strijd om Luque gewonnen, melden betrouwbare bronnen. De 29-jarige Spanjaard en alle betrokken clubs zijn tot overeenstemming gekomen over een transfer naar Ajax. Hiermee heeft Ten Cate zijn gewenste versterking voor de linkerflank binnen. Luque kwam eerder uit voor Malaga CF, Real Mallorca, Deportivo La Coruña en Newcastle United.
Maurice

Forum berichten: 2062
Geplaatst: Do 23 aug 2007 23:11
Maar wat is nu de bedoeling van Luque? Als aanvaller of als net niet middenvelder op het middenveld?

Ik bedoel we hebben Leonardo, Mitea, en Suarez al voor de linkerfland.
Anonymous

Forum berichten: 4060
Geplaatst: Do 23 aug 2007 23:21
Henk ten Cate wil gewoon het record qua aantal linksbuitens in de selectie overnemen van Ronald Koeman.
Maurice

Forum berichten: 2062
Geplaatst: Do 23 aug 2007 23:31
maar is Luque het nou echt waard als 2de linkerspits, terwijl ik hem geen eens beter acht dan leonardo??
Anonymous

Geplaatst: Vr 24 aug 2007 13:27
Citaat:
De transfer van Albert Luque naar Ajax is zo goed als rond. Volgens de Britse krant The Daily Mail zal de Spaanse aanvaller van Newcastle United, die ook in de belangstelling stond van PSV en Feyenoord, zijn handtekening zetten onder een contract voor twee seizoenen bij de club van trainer Henk ten Cate.

De 29-jarige Luque maakte in het verleden vooral furore bij Deportivo la Coruna. Twee jaar geleden maakte hij de overstap naar Newcastle United, maar in Engeland slaagde hij er niet in om door te breken. In januari stond de Spanjaard nog op het punt om te tekenen bij PSV, maar de transfer werd destijds op het laatste moment geblokkeerd door Newcastle-voorzitter Freddy Shephard.

Over de transfersom die Ajax betaalt, bestaat nog onduidelijkheid. Verwacht wordt dat Ajax zo'n twee miljoen euro voor de aanvaller op tafel moet leggen.
Anonymous

Geplaatst: Za 25 aug 2007 09:24
Citaat:

Albert Luque zal geen twee-, maar driejarig contract tekenen bij Ajax. Dat meldt het AD zaterdag. Vrijdag werd al duidelijk dat de Amsterdamse club de strijd om de Spaanse spits, die ook naar Feyenoord en PSV kon, zou gaan winnen. De contractduur is vrijdagavond, tijdens laatste onderhandelingen, echter nog gewijzigd.

Hoeveel geld Ajax betaalt voor de komst van Luque, is nog onduidelijk. De Amsterdamse club zal hierover duidelijkheid geven, op het moment dat de spits officieel gepresenteerd wordt als nieuwe aanwinst. Luque moet bij Ajax de leegte opvullen die Ryan Babel en Wesley Sneijder achterlieten. De voormalig international kan naast of vlak achter centrumspits Klaas Jan Huntelaar spelen.

Luque ging twee jaar geleden van Deportivo la Coruna naar Newcastle United. The Magpies legden toen liefst dertien miljoen euro voor hem op tafel.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Za 25 aug 2007 15:46
Citaat:
Ajax contracteert Albert Luque Martos

Bron: AJAX.nl

Amsterdam, 25 aug 2007
Ajax en Newcastle United hebben overeenstemming bereikt over de onmiddellijke overgang van de Spaanse voetballer Albert Luque Martos.

De aanvaller tekende vandaag zijn contract bij Ajax dat loopt tot en met 30 juni 2010.

Luque werd op 11 maart 1978 geboren in Spanje en begon zijn voetbalcarrière in de jeugdopleiding van FC Barcelona. In 1998 ging hij over naar Real Mallorca, het seizoen daarop werd hij verhuurd aan Málaga CF. In 2002 maakte Luque zijn debuut voor het Spaanse nationale elftal, waarvoor hij tot nu toe 17 maal uitkwam. Hij maakte tijdens het WK in 2002 en het EK in 2004 deel uit van de Spaanse selectie. In 2002 maakte hij eveneens de overgang naar Deportivo La Coruña. Voor deze club speelde hij in totaal 101 wedstrijden in de Primera División en maakte hij daarin 26 doelpunten. In 2005 maakte Luque de overstap naar Newcastle United.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Za 25 aug 2007 22:17
Citaat:
maar is Luque het nou echt waard als 2de linkerspits, terwijl ik hem geen eens beter acht dan leonardo??

Zelfs met twee benen in het gips is Luque beter dan Leo.
Lucas

Geplaatst: Di 11 sep 2007 09:08
Citaat:
Luque wil bij Ajax terug naar glorietijden
09 september 2007

Albert Luque was de laatste aankoop van Ajax deze zomer. En na Luis Suarez wellicht ook de meest aansprekende. Want met de 29-jarige linkspoot halen de Amsterdammers niet zomaar een aanvaller binnen, want Luque was in zijn topjaren een gevreesde spits in de Spaanse Primera Division. Na enkele jaren van teleurstelling wil hij bij Ajax dat niveau weer halen.

Luque vertrok na een glansperiode bij Deportivo La Coruna naar Newcastle United. Daar kon het echter niet schorten. "Het was geen leuke tijd", zegt de Catalaan op de website van Ajax over zijn twee seizoenen in Newcastle. "Er waren meerdere redenen waarom het niet liep zoals ik gehoopt had. Toen ik net bij de club begon raakte ik geblesseerd en was ik er bijna vier maanden uit. Niet lang daarna werd de trainer die mij gehaald had, Graeme Souness, ontslagen. De nieuwe trainer (Glenn Roeder, red.) had niet echt een plaats voor mij in zijn team voor ogen."

Luque denkt dat hij bij Ajax op de juiste plek is om zijn loopbaan nieuw leven in te blazen. "Er was interesse van meerdere clubs, ook uit Nederland, maar Ajax had zeker mijn voorkeur. Het is een grote club in Europa, die ik eigenlijk al mijn hele leven met belangstelling volg." Bij Ajax moet Luque terugkeren op zijn oude niveau. Het niveau dat hij had in de Primera División, bij Deportivo en daarvoor ook Mallorca, waar hij samen speelde met Samuel Eto'o. "Luque staat te trappelen", liet Henk ten Cate onlangs nog weten over de geldingsdrang van zijn nieuwe aanwinst. "Hij wil dolgraag aan de voetbalwereld laten zien wat hij kan."

Ondertussen bereidt Luque zich op de club rustig voor op een aantal belangrijke wedstrijden. Veel spelers hebben momenteel interlandverplichtingen. Dat hij die niet heeft, komt hem eigenlijk wel net zo goed uit. "Door alle interlands is het deze periode lekker rustig bij de club. Ik kan nu een beetje wennen en werken aan mijn fitheid. Als iedereen weer terug is, gaan we er met z'n allen fris tegenaan. Er staan de komende weken een paar belangrijke wedstrijden op het programma: Dinamo Zagreb, AZ."

Bron: www.fcupdate.nl
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 11 sep 2007 09:42
Weer zo'n standaard verhaaltje van hoop en positivisme wat door de realiteit zal worden ingehaald. AJAX gaat gewoon dik op zijn muil tegen Az en Zagreb met klote voetbal. Zoals iedere keer de laatste 10 jaar.
Lucas

Geplaatst: Di 11 sep 2007 09:47
Ajax wint vaker van AZ dan andersom!
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 11 sep 2007 09:55
Ja, ik doelde ook meer op het europees voetbal.
Lucas

Geplaatst: Di 11 sep 2007 09:59
Ajax speelt ook veel te angstig Europees. Hup, gewoon weer bluf en op de aanval! Leuk dat nieuwe realisme van de afgelopen jaren, maar het levert alleen maar beroerde(re) resultaten op.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 12 nov 2007 11:23
Citaat:
Luque en Suarez leggen Ajax-bommetje

Bron: De Telegraaf

AMSTERDAM - Het is al langer bekend dat Albert Luque, vooral vanwege zijn hoge salaris, bij Ajax minder goed in de groep ligt. Tijdens Feyenoord - Ajax werd dit voor de Amsterdammers echter nog eens pijnlijk onderstreept. De Spaanse aanvaller kreeg het in de kleedkamer aan de stok met teamgenoot Luis Suarez. Een dubbele wissel was de sanctie van trainer Adrie Koster.

De bevestiging kwam eigenlijk van Hedwiges Maduro. De Ajacied had ook een stevige woordenwisseling gehoord tussen Luque en Suarez. Het ruziende tweetal werd vervangen door Rommedahl en Kennedy. Het team werd uiteindelijk de dupe. "In de slotfase konden Gregory van der Wiel en George Ogararu niet meer verder. Omdat ik geen wissels meer had moesten we met tien man verder", reageerde coach Koster na afloop toch wel teleurgesteld.

Verder wilde Koster er weinig over kwijt. "Het ging om disciplinaire maatregelen. Verder houd ik dat intern." En Maduro: " Het zal wel met een sisser aflopen, want na de wedstrijd deden ze heel normaal tegen elkaar." Overigens houdt dat niet in dat het daarbij blijft. Koster: "Er kunnen best consequenties volgen."
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.894
Berichten: 213.636 Onderwerpen: 2.467 Nieuwste lid: mollywilson
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.623.101 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Albert Luque Martos
Ga
Zoeken: