Auteur
|
Bericht
|
Bart

Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 15:54
|
|
Citaat: Zeegelaar vervangt Anita in selectie
De wedstrijdselectie voor de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk is bekendgemaakt. Marvin Zeegelaar is door Martin Jol toegevoegd aan de selectie. Vurnon Anita is niet opgenomen in de wedstrijdselectie voor het competitieduel. De aftrap van Ajax - RKC Waalwijk is zaterdag om 18.45 uur in de Amsterdam ArenA.
De wedstrijdselectie van Ajax voor het thuisduel met RKC Waalwijk ziet er als volgt uit:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Jan Vertonghen
Thimothée Atouba
Bruno Silva
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Dennis Rommedahl
Mitchell Donald
Siem de Jong
Demy de Zeeuw
Marvin Zeegelaar
Ajax.nl
|
theumas

Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 15:57
|
|
Is Anita geblesseerd? Wel leuk dat Zeegelaar is opgenomen!
|
Pariah

Forum berichten: 148
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 16:08
|
|
Citaat: Verwacht natuurlijk een overwinning van Ajax, het liefst een monsterscore. Met zelfde opstelling als vorige week zou ik eigenlijk spelen want ja, een winnend team moet je niet veranderen.
Ben trouwens ook benieuwd hoe AZ het de volgende wedstrijd gaat doen...
Ik vind dat een vrij vreemde reden om een team te laten staan. Ik zou het team wegens de navolgende redenen aanpassen:
- RKC is een verdedigende ploeg welke wijnig ruimte zal weggeven, hiervoor hebben we spelers nodig die in kleine ruimtes uit de voeten kunnen.
- We spelen thuis, hebben we altijd ons(fanatiek publiek) om AJAX 90 minuten kracht te geven aanvallend voetbal te spelen.
Hierdoor zal ik de opstelling wijzigen in de volgende:
----------------Stekelenburg-------------
--v/d Wiel--Wielaert--Alderweireld---Atouba---
-----------------------Vertongen-----------------------
--------de Zeeuw------------------Aissati-------------
---------Suarez--------Cvitanitch-------Sulejmani-----
Ik denk dat AJAX op deze manier zeer aanvallend en dominant voetbal kan leveren det de kwaliteiten op de juiste posities. Wat denken jullie hiervan?
|
JustFerro

Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 16:17
|
|
Citaat: Verwacht natuurlijk een overwinning van Ajax, het liefst een monsterscore. Met zelfde opstelling als vorige week zou ik eigenlijk spelen want ja, een winnend team moet je niet veranderen.
Ik vind dat een vrij vreemde reden om een team te laten staan. Ik zou het team wegens de navolgende redenen aanpassen:
- RKC is een verdedigende ploeg welke wijnig ruimte zal weggeven, hiervoor hebben we spelers nodig die in kleine ruimtes uit de voeten kunnen.
- We spelen thuis, hebben we altijd ons(fanatiek publiek) om AJAX 90 minuten kracht te geven aanvallend voetbal te spelen.
-----------------------Vertonghen-----------------------
---------Suarez--------Cvitanich-------Sulejmani-----
Ik denk dat AJAX op deze manier zeer aanvallend en dominant voetbal kan leveren det de kwaliteiten op de juiste posities. Wat denken jullie hiervan?
Ik vind dat je de formatie niet elke keer moet veranderen. Er moet ritme komen en dat krijg je door veel wedstrijden te spelen in het zelfde systeem en ingespeeld raken. Atouba is nog niet fit, dus die kan hooguit invallen. Ik zou dus zeggen dezelfde opstelling als vorige week met Aissati ipv Rommedahl in de basis omdat er voor Dennis veel te weinig ruimte zal liggen. Als invaller zal hij vast nog wel gevaarlijk kunnen zijn.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 16:39
|
|
Anita trainde deze week toch gewoon mee? Weer geen Oleguer. Die moet dat toch ook beu worden? Dat hij nog niet op de lijst staat van uitgaande transfers....
|
Pariah

|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 16:45
|
|
-----------------------Vertonghen-----------------------
---------Suarez--------Cvitanich-------Sulejmani-----
Ik vind dat je de formatie niet elke keer moet veranderen. Er moet ritme komen en dat krijg je door veel wedstrijden te spelen in het zelfde systeem en ingespeeld raken. Atouba is nog niet fit, dus die kan hooguit invallen. Ik zou dus zeggen dezelfde opstelling als vorige week met Aissati ipv Rommedahl in de basis omdat er voor Dennis veel te weinig ruimte zal liggen. Als invaller zal hij vast nog wel gevaarlijk kunnen zijn.
Ik ben zelf ook tegen wijzigingen in het elftal. Het probleem is dat je spelers ontevreden worden als je een Gabri, Cvitanitch en een aissati nooit aan spelen toe laat komen. Daardoor lijkt het me handig om tussen bepaalde spelers te rouleren om je belangrijkste spelers wedstrijdritme op te laten doen. Dus maximaal 2 wijzigingen per wedstrijd.
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 16:53
|
|
Citaat: Het probleem is dat je spelers ontevreden worden als je een Gabri, Cvitanich en een aissati nooit aan spelen toe laat komen.
Jammer dan. Gaan ze maar lekker ergens uithuilen. Eerste prio is je beste team opstellen en als bepaalde spelers dan stelselmatig buiten de boot vallen, helaas. Aan hen de taak om keihard te trainen en Jol zo op andere gedachten proberen te brengen. We gaan natuurlijk niet de boel op z'n kop zetten vanwege een paar huilebalken.
Ik verwacht eerlijk gezegd geen wijzigingen. De controle en de rust die Ajax vorige week op zeker moment had, zal Jol hoog aanslaan. Met 3 wissels achter de hand kan ie altijd nog offensieve wijzigingen doorvoeren, mocht Ajax geen afstand kunnen nemen van RKC. Zal ook wel mede de reden zijn waarom Zeegelaar er nu bij zit.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 18:58
|
|
Citaat: Het probleem is dat je spelers ontevreden worden als je een Gabri, Cvitanich en een aissati nooit aan spelen toe laat komen.
Jammer dan. Gaan ze maar lekker ergens uithuilen. Eerste prio is je beste team opstellen en als bepaalde spelers dan stelselmatig buiten de boot vallen, helaas. Aan hen de taak om keihard te trainen en Jol zo op andere gedachten proberen te brengen. We gaan natuurlijk niet de boel op z'n kop zetten vanwege een paar huilebalken. Zo gek vind ik dat allemaal niet , tuurlijk zijn er spelers die weg willen als ze niet aan spelen toe komen, Al helemaal nu er een WK voor de deur staat. Dus dat uithuilen is onzin , want wat huilen er dan veel spelers.
|
Marco

|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 20:06
|
|
Citaat: tuurlijk zijn er spelers die weg willen als ze niet aan spelen toe komen
Toedeledoki, zou ik zeggen. Spelers die heel weinig aan bod komen, zullen wel niet goed genoeg worden geacht. Een Aissati zal zijn minuten wel maken, maar als een Gabri of Oleguer miept omdat ie niet mee mag doen, mag ie wat mij betreft meteen vertrekken. Graag zelfs. Deden al die spelers dat maar, scheelt maandelijks een hoop munten.
Citaat: Dus dat uithuilen is onzin , want wat huilen er dan veel spelers.
Inderdaad, een grote ergernis.
Als zo'n bankzitter weinig aan voetballen toekomt, is daar een hele simpele reden voor: iemand anders is beter. Een trainer die stevig in zijn schoenen staat, laat zich natuurlijk niet chanteren door een dergelijke speler.
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 20:31
|
|
Citaat: Anita trainde deze week toch gewoon mee? Weer geen Oleguer. Die moet dat toch ook beu worden? Dat hij nog niet op de lijst staat van uitgaande transfers....
Denk dat Anita puur om praktische redenen niet mee gaat. Wat hebben we aan hem tegen RKC? In de basis staat hij zowiezo niet en ik denk dat we Zeegelaar beter kunnen gebruiken. Zeegelaar is een aanvaller dus meer mogelijkheden aanvallend. Dus als we moeite hebben met scoren of Jol wil met échte vleugelspitsen spelen.. Met Anita (lees: verdedigende middenvelder) kan je geen wedstrijd laten omkantelen (niet dat ik denk dat dat nodig zal zijn). En tegn RKC een voorsprong verdedigen of voor zekerheid kiezen zal heel triest zijn, dus we moeten de voorsprong uitbreiden.
Denk dat dat de reden is van Jol. Tegen PSV zal Anita er weer wel bij zijn denk ik. Of Jol ziet het (net als ik) niet zitten in Anita. Omdat hij niet inviel tegen FCG en bij MvB wél geregeld basisspeler was en nu niet eens bij de selectie zit. Maar denk niet dat dat de reden is.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 22:11
|
|
Citaat: Ik vind dat je de formatie niet elke keer moet veranderen. Er moet ritme komen en dat krijg je door veel wedstrijden te spelen in het zelfde systeem en ingespeeld raken. Atouba is nog niet fit, dus die kan hooguit invallen. Ik zou dus zeggen dezelfde opstelling als vorige week met Aissati ipv Rommedahl in de basis omdat er voor Dennis veel te weinig ruimte zal liggen. Als invaller zal hij vast nog wel gevaarlijk kunnen zijn.
En dit noemt zich een Ajax fan? Schande!
Met een middenveld met twee verdedigende middenvelders tegen RKC spelen, lekker! Rare!
Ik word eigenlijk kotsmisselijk van alles wat zich maar Ajax fan noemt. Iemand die echt met twee verdedigende middenvelders tegen RKC wilt gaan spelen is geen fan van Ajax maar van de prijzen die Ajax in de geschiedenis heeft gehaald.
Tegen een club als RKC moet je 4-3-3 spelen (misschien zonder diepe spits maar met extra schaduwspeler) met twee aanvallend ingestelde middenvelder en het liefst nog een centrale verdediger die naar het middenveld doorschuift zodat je een soort 3-4-3 speelt.
|
Pariah

|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 00:46
|
|
Citaat: Ik vind dat je de formatie niet elke keer moet veranderen. Er moet ritme komen en dat krijg je door veel wedstrijden te spelen in het zelfde systeem en ingespeeld raken. Atouba is nog niet fit, dus die kan hooguit invallen. Ik zou dus zeggen dezelfde opstelling als vorige week met Aissati ipv Rommedahl in de basis omdat er voor Dennis veel te weinig ruimte zal liggen. Als invaller zal hij vast nog wel gevaarlijk kunnen zijn.
Met een middenveld met twee verdedigende middenvelders tegen RKC spelen, lekker! Rare!
Ik word eigenlijk kotsmisselijk van alles wat zich maar Ajax fan noemt. Iemand die echt met twee verdedigende middenvelders tegen RKC wilt gaan spelen is geen fan van Ajax maar van de prijzen die Ajax in de geschiedenis heeft gehaald.
Tegen een club als RKC moet je 4-3-3 spelen (misschien zonder diepe spits maar met extra schaduwspeler) met twee aanvallend ingestelde middenvelder en het liefst nog een centrale verdediger die naar het middenveld doorschuift zodat je een soort 3-4-3 speelt.
Roerend mee eens!! Dat bedoelde ik ook met mijn vorige post duidelijk te maken. Er kunnen toch geen AJAXfans zijn die daadwerkelijk tegen RKC(Met alle respect) willen aantreden met een elftal, waarbij de enige aanvallende spelers Urby(van oorsprong verdediger), Rommedahl (niet goed in kleine ruimtes), Suarez en Sulejmani zijn??
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 02:43
|
|
Precies, Ajax moet strijden naar technisch verzocht aanvallend voetbal en ik weet dat er onder Jol veel meer een soort loopvoetbal gespeeld zal worden zodat Ajax ook weer eens wat prijzen kan winnen maar je moet niet alles waar Ajax voor staat in de verkoop gooien. Ajax moet streven naar het 4-3-3 systeem dus dat betekend dat er alleen spelers moeten worden aangeschaft die goed in het 4-3-3 kunnen spelen.
Laat Ajax dit seizoen maar voor de makkelijke weg naar het kampioenschap kiezen zodat we volgend seizoen makkelijker goede spelers (die goed in het 4-3-3 kunnen functioneren) kunnen halen met het geld wat Suarez op gaat leveren.
------------------------------ Stekelenburg -----------------------------------
---------- v.d. Wiel ------ Alderweireld --------- Atouba ---------------
--------------------- De Zeeuw ------- Vertonghen ------------------------
------------- Aissati ----------------------------------- Emanuelson ---------
--------------------------------- S. de Jong ------------------------------------
Suarez ------------------------------------------------------------ Sulejmani
Het 3-4-3 systeem (Siem de Jong als schaduwspits) zo hoort Ajax tegen een club als RKC te spelen. Geen extra verdedigend ingestelde spelers zijn nodig aangezien je met Siem de Jong, Vertonghen en De Zeeuw drie spelers hebt die goed zijn voor de omschakeling dus voor counters hoef je ook niet bang te zijn (zeker niet met drie centrale verdedigers).
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 09:42
|
|
Helemaal mee eens JD!!! 2 verdedigende middenvelders kan wel, maar dan moet je 4-2-4 spelen.
Gewoon 3-3-3 en dan Verthongen tussen de verdediging en middenveld. Dus afhankelijk van de situatie 4-3-3 of 3-4-3. Alderweireld centraal als CV. Mooie wedstrijd om hem te ''testen'' als hij het zelf moet doen als er maar een CV is.
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 09:48
|
|
------------------Stekelenburg-------------------------
Van der Wiel----Alderweireld------Atouba-----------
-----------De Zeeuw-----Verthongen-----------------
--Aissati-----------------------------------De Jong----
------Suárez----Cvitanich---Sulejmani---------------
Verthongen dus tussen de verdediging en middenveld in. De Zeeuw voor de spel verdeling van achteruit, strakke paasses. Aissati en De Jong mogen ook omwisselen, net wat ze het fijnst vinden. En de spisten gewoon doen waar ze zin in hebben; lekker voetballen. Voetballen bij Ajax is leuk! Zomer avonds, hele dag is het lekker warm geweest, 's avonds is het nog warm maar niet de felle zon: ideaal toch?
Het gevaar van z'n opstelling is dat als je niet kan scoren (wat ik klein acht) dat je dan niet kan door drukken. Wat moet je veranderen om tot scoren te komen? Meer aanvallers heeft geen zin, dan wordt het te druk. Als Van der Wiel en Atouba zo de hele tijd opkomen, Verthongen komt mee op. Dan is Alderweireld de enige die achter staat, het is voorin dan wel heel erg druk. Dat is denk ik het grootste gevaar.
|
MrGuide

Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 10:21
|
|
Citaat: Ik word eigenlijk kotsmisselijk van alles wat zich maar Ajax fan noemt. Iemand die echt met twee verdedigende middenvelders tegen RKC wilt gaan spelen is geen fan van Ajax maar van de prijzen die Ajax in de geschiedenis heeft gehaald.
Pfff...wat een onzin. Ik wil ook wel dat Ajax 4-3-3 speelt, met dominant voetbal en de tegenstander van de mat speelt. Echter ben ik ook realistisch, juist iets wat vele Ajacieden heden ten dage ontbreekt. Na vele verloren jaren stel ik mooi voetbal niet meer als hoogste prioriteit, maar staat t gewoon gelijk aan t resultaat. Laat Ajax maar gewoon weer een degelijke wedstrijd afleveren, en zodra t 2-0 staat bv frivool gaan voetballen. Na jaren van armoede voel ik mij absoluut geen slechte Ajacied door wat meer realisme goed te keuren.
|
AFCAKatwijk

Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 10:45
|
|
Laat ik ook eens actief zijn op een forum ;).
Kijk, ik ga dus vanavond d'r naartoe maar ik zit in 416 naast uitvak 417.
Alleen op ticketbox stond beperkt zicht: 415 en 416 alleen de rest was uitverkocht.. weet iemand wat ik me met beperkt zicht in 416 moet voorstellen. Ik zit op rij een dus ik begrijp het niet echt..
Gestopt
|
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 10:54
|
|
Citaat: Laat ik ook eens actief zijn op een forum ;).
Kijk, ik ga dus vanavond d'r naartoe maar ik zit in 416 naast uitvak 417.
Alleen op ticketbox stond beperkt zicht: 415 en 416 alleen de rest was uitverkocht.. weet iemand wat ik me met beperkt zicht in 416 moet voorstellen. Ik zit op rij een dus ik begrijp het niet echt..
Je kunt wel goed zien, maar je kijkt door die ruiten van het uitvak. Dat beperkt zicht moet je niet al teveel van voorstellen.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 11:41
|
|
Uhhh, ik wil niet heel veel zeggen, maar wat is er zo verkeerd aan niet je opstelling veranderen? Niet je systeem veranderen? Je moet altijd je zelfde systeem en opstelling hanteren wil je automatismen creëren. En nee, ik ben niet een Ajaxfan op basis van de behaalde resultaten in het verleden. Ajax zit bij mij in het hart. Ik heb alleen het beste voor met m'n club. Ik kijk ook vooruit, naar PSV - Ajax. Als je daar weer een heel ander systeem gaat spelen (bijv een 4-5-1) moeten spelers toch een klein beetje inkomen in dit systeem. Als je de 4-2-2-2 behoudt van afgelopen zondag, ga je toch makkelijker de wedstrijd tegen PSV in.
|
TvP

Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 11:53
|
|
Hallo allemaal,
Ben weer terug van vakantie en wil vanavond graag nog naar Ajax. Via Online verkoop en ticketbox is het alleen uitverkocht, helaas. Maar op de site staat dat je ook kunt kopen bij het stadion zelf, vanmiddag. Hebben die dan nog kaarten beschikbaar of is dat dan ook uitverkocht?
Bedankt alvast voor jullie reactie.
Dit staat op Ajax.nl
Citaat: Start voorverkoop
Zaterdag 18 juli 2009 09:00u
Vanaf heden is er vrije verkoop zonder clubcardverplichting!
De reguliere plaatsen zijn uitverkocht. Vanaf heden worden er ook 'beperkt zicht' plaatsen voor de helft van de normale prijs verkocht. De prijzen zijn: € 8, 10, 10,25, 12,75 en 13,50.
Let op: indien u online kaarten koopt krijgt u € 1,50 korting.
Einde voorverkoop
Zaterdag 8 augustus 2009 18:45u
Einde online verkoop
Zaterdag 8 augustus 2009 12:00u
Na dinsdag 4 augustus 2009 is de afleverwijze ‘post’ niet meer beschikbaar. Tickets besteld na deze datum kunnen bij het stadion worden opgehaald.
Zaterdag 8 augustus vindt er stadionverkoop plaats voorafgaand aan de wedstrijd AFC Ajax - RKC Waalwijk. De verkoop start 16.45 uur en duurt tot ongeveer 19.00 uur. Er geldt voor deze wedstrijd géén club card verplichting. De stadionkassa’s zijn gelegen aan de noordzijde van het stadion, tussen de ingangen D en C.
Beschikbare vakken 2e ring Rijen Online TicketBox
416 Rij 1 t/m 15 € 19,- € 20,50
416 Rij 16 t/m 27 € 18,50 € 20,-
424*, 425* Gebied Vak 410 € 18,50 € 20,-
404, 406, 407, 419, 420, 422 Rij 1 t/m 15 € 31,- € 32,50
404. 406, 407, 419, 420, 422 Rij 16 t/m 27 € 28,- € 29,50
415 Rij 1 t/m 15 € 19,- € 20,50
415 Rij 16 t/m 27 € 18,50 € 20,-
Beschikbare vakken 1e ring Rijen Online TicketBox
125* t/m 129* Alle rijen € 14,50 € 16,-
018 Alle rijen € 34,- € 35,50
019 Alle rijen € 41,50 € 43,-
Jeugd t/m 13 Rijen Online TicketBox
402, 403, 408, 409, 418, 423 Rij 1 t/m 15 € 12,75 € 14,25
402, 403, 408, 409, 418, 423 Rij 16 t/m 27 € 12,- € 13,50
Volledig uitverkocht aan SCC houders Rijen Prijs
020, 021 alle rijen n.v.t.
412, 413 en 414 alle rijen n.v.t.
426 t/m 430 alle rijen n.v.t.
De niet genoemde vakken zijn niet (meer) in de verkoop.
* = deze vakken zijn alleen beschikbaar voor Ajax SCC-houders
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 11:55
|
|
Ik vrees ervoor, TvP
|
TvP

|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 12:03
|
|
Citaat: Ik vrees ervoor, TvP Balen Iemand die het kan bevestigen, of een nummer dat ik kan bellen?
|
guy_ajax

|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 12:24
|
|
Op Marktplaats staan vast wel kaarten. Moet je gewoon maar eens kijken, kijken kan altijd.
|
TvP

|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 12:36
|
|
Het is uitverkocht. Ik zoek wel een EredivisieLive huisje op ..
|
Marco

|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 13:29
|
|
Citaat: Met een middenveld met twee verdedigende middenvelders tegen RKC spelen, lekker!
Ik doe niet mee aan de etiketjes die jij en anderen op bepaalde spelers plakken. Enoh is i.m.o. een redelijk allround middenvelder die verdedigend vrij sterk is. Dat maakt hem niet meteen tot uitsluitend een verdedigende middenvelder. In fact, Jol en co mogen wat mij betreft wel wat meer accent leggen op diepgang/dynamiek van zijn kant. Hij heeft vorig seizoen enkele malen laten zien dat hij daarin van waarde kan zijn. Zoiets kan zomaar een extra wapen opleveren. De Zeeuw speelt vooral controlerend, maar is ook niet uitsluitend een verdedigende middenvelder. Nog los van zijn vermogen om bij te sluiten; zijn passing en de hoeveelheid ballen die hij opraapt zijn van groot belang bij het onder druk zetten en houden van een tegenstander.
Trouwens, raar dat je in de opstelling die je vervolgens post wel twee 'verdedigende' middenvelders opstelt..
Het huidige Ajax is ook niet het ideaalbeeld wat ik voor ogen heb, maar momenteel is het roeien met de riemen die voorhanden zijn. Je kan wel allerlei aanvallend ingestelde spelers opstellen, maar dat wil nog niet zeggen dat je meteen aanvallend voetbal speelt. Da's nogal een misverstand. Sterker nog, afgelopen tijden hebben uitgewezen dat Ajax met al die aanvallertjes om allerlei redenen nauwelijks aan aanvallen toekwam. Zelfs de kleintjes hebben Ajax de stuipen op het lijf weten te jagen door simpelweg met een betere organisatie voor de dag te komen. Volgens mij zei Vertonghen daar laatst ook iets over. Lesson learned, mag ik hopen.
Anyway, ik hoop wel dat Jol een plekje vrij maakt voor Aissati, toch een speler die een brug kan slaan tussen middenveld en aanval. En ondanks al jullie creatieve opstellingen, verwacht ik toch gewoon Rommedahl aan de start.
|