Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Vurnon Anita
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Vurnon Anita
Maker: BertjeBekeken: 38389
Status: InactiefBerichten: 420
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 9 maa 2008 23:19
Ik denk dat Anita qua techniek al volgroeid is. Die kan technisch gezien het eerste gewoon aan hoor. Als controlerende middenvelder laat hij zien dat hij over een functionele techniek beschikt, hetzij in de passing, hetzij in het passeren. Tactisch ook een slimme speler.
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 10 maa 2008 19:22
Citaat:
Ik denk dat Anita qua techniek al volgroeid is. Die kan technisch gezien het eerste gewoon aan hoor. Als controlerende middenvelder laat hij zien dat hij over een functionele techniek beschikt, hetzij in de passing, hetzij in het passeren. Tactisch ook een slimme speler.


Een beetje te druk in zijn spel en iets te naieve speler, kan veel leren van personen als Davids en Gabri. Maar ik denk dat hij zeker wel iets in zich heeft, felle defensieve zijn spaarzaam, die het kan gaan maken. Ik hoop dat hij de kans krijgt om zich te ontwikkelen..
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 10 maa 2008 19:23
Bedoel je dat je hem nog wat onrustig vindt? Dan lijken Davids en Gabri me niet de meest geschikte mensen om hem daarmee te helpen.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 10 maa 2008 20:39
Citaat:
Een beetje te druk in zijn spel en iets te naieve speler, kan veel leren van personen als Davids en Gabri. Maar ik denk dat hij zeker wel iets in zich heeft, felle defensieve zijn spaarzaam, die het kan gaan maken. Ik hoop dat hij de kans krijgt om zich te ontwikkelen..


Anita heeft voetbalintelligentie, en hij kan een wedstrijd lezen. Als controlerende middenvedler is het soms een druk baasje, maar dat geeft aan dat hij dwingend aanwezig is. Prima in mijn ogen. Houdt zijn lichaam ongeschonden in de persoonlijke duels, en noch wint hij het duel van een groter kerel. Getuigt dat ie over fysiek en gogme beschikt.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 10 maa 2008 21:03
Ik denk dat de jeugd en dus ook Anita veel kansen zullen krijgen onder Van Basten. Geen oude aangekochte pin-shitter of een transfervrije Adonees meer op de bank, maar jonge talenten als Sarpong, Anita etc.
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Ma 10 maa 2008 22:33
Denk ook dat hij een kans gaat krijgen onder van Basten. Anita speelde vandaag ook weer met Jong Ajax, dus is weer fit. Jong Ajax verloor overigens met 1-4 van Japan onder 23. Jong Ajax speelde met veel spelers die in de competitie nauwelijks aan spelen toekomen.
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 12 maa 2008 18:34
Ik denk dat hij rustig moet worden gebracht in de schaduw van Gabri. Zo'n type speler vind ik het, zover ik het kan beoordelen. Ajax heeft nog zo'n type met een linkerbeen nodig. Anders dan is het onmogelijk om hem(en vele anderen) goed te laten functioneren en we hebben niet zulke bijzondere speler die sowieso hun waarde hebben. Ajax moet het hebben van bezorgd veldspel, daarvoor moet het team kloppen. Dus Ajax: dope er alles aan om Davids te behouden en haal een talentvolle vervanger die in de schaduw kan groeien. En graag een goede spelmaker!
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 21 apr 2008 13:01
Heeft iemand De Telegraaf gelezen. Het schijnt dat Anita volgend seizoen verhuurd mag worden.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 21 apr 2008 14:15
Citaat:
Anita mag worden verhuurd

Ajax heeft met Vurnon Anita de afspraak gemaakt dat hij volgend seizoen verhuurd mag worden. De net 19-jarige middenvelder heeft een doorlopend contract tot 2011, maar komt bij Ajax niet aan spelen toe.
Van Geel: "De concurrentie is groot, terwijl hij nu juist minuten op het hoogste niveau moet gaan maken. Deze stap is beter voor zijn ontwikkeling. We hopen dat Vurnon daarna met meer ervaring bij ons terugkomt


Bij deze 343, lijkt me een duidelijk verhaal. Er zullen ook wel wat clubs voor hem in de markt zijn.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 21 apr 2008 14:27
Dank je, Revo.

Waarom kon Anita dit seizoen niet verhuurd worden?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 21 apr 2008 15:09
Kwestie van keuzes denk ik, moeilijk moet je het niet maken.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 21 apr 2008 15:10
Hij was toch ook geblesseerd?
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 21 apr 2008 15:13
Jong iemand voor de bank. En hij kan genoeg leren van Gabri!
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 21 mei 2008 16:52
Voor diegenen die Anita nog niet zo goed kennen, [color=darkred">hier[/color"> een interview van Ajax.nl. Die jongen moet wat mij betreft gewoon de eerste paar weken van de voorbereiding met de A-selectie meedoen. Valt hij dan af dan kan je hem altijd nog verhuren.
El Chícharito


Geregistreerd: 14-11-2007
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 21 mei 2008 17:26
Mmm, is hij een zelfde soort voetballer als Davids?
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Do 22 mei 2008 09:15
Citaat:
Mmm, is hij een zelfde soort voetballer als Davids?
Zo zou je het wel kunnen zien al vind ik Anita iets minder straatvoetbal achtig. Hij kan wel erg goed doorjagen en druk zetten. Daarbij heeft hij een geweldige techniek en een prachitige pass. Ik vond hem altijd het grootste talent uit de jeugd van Ajax maar hij heeft wat pech gehad.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 mei 2008 10:37
Wat ik van hem heb gezien speelt hij meer controlerend en minder als aanjager. In dat interview zegt hij zelf dat hij graag als aanvallende middenvelder speelt, maar zelf heb ik hem daar nog nooit zien spelen. Ik ben het wel met hem eens dat z'n overzicht en passing sterke punten zijn. Hij lijkt vanwege z'n lengte verder niet al te sterk, maar hij beschikt toch wel over een flinke portie duelkracht.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Do 22 mei 2008 11:05
Citaat:
Wat ik van hem heb gezien speelt hij meer controlerend en minder als aanjager. In dat interview zegt hij zelf dat hij graag als aanvallende middenvelder speelt, maar zelf heb ik hem daar nog nooit zien spelen. Ik ben het wel met hem eens dat z'n overzicht en passing sterke punten zijn. Hij lijkt vanwege z'n lengte verder niet al te sterk, maar hij beschikt toch wel over een flinke portie duelkracht.
Ik snap ook niet waarom hij zei dat hij het liefst als 10 speelt want dat is duidelijk niet zo. Misschien was het een fout van de schrijver en zei Anita dat hij het liefst als midmid speelde.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 22 mei 2008 11:09
Nee, hij heeft het weldegelijk gezegd. Hij zegt het namelijk ook in dat filmpje wat ik plaatste. Op zich heeft hij ook wel spelverdelerskwaliteiten.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Do 22 mei 2008 14:33
Citaat:
Nee, hij heeft het weldegelijk gezegd. Hij zegt het namelijk ook in dat filmpje wat ik plaatste. Op zich heeft hij ook wel spelverdelerskwaliteiten.
Dat is dan toch erg raar aangezien hij verdedigend erg sterk is en daar vooral zijn kracht licht. Je ziet daar wel weer het probleem dat elke jeugdspeler van Ajax het liefst op de '10' staat. Wat natuurlijk logisch is maar niet reeel bijvoorbeeld bij Anita die Sarpong en Siem de Jong op de '10' voor zich heeft als jeugdtalent.
Chivu 05


Geregistreerd: 29-10-2007
Forum berichten: 796
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: Do 22 mei 2008 16:01
Citaat:
Nee, hij heeft het weldegelijk gezegd. Hij zegt het namelijk ook in dat filmpje wat ik plaatste. Op zich heeft hij ook wel spelverdelerskwaliteiten.
Dat is dan toch erg raar aangezien hij verdedigend erg sterk is en daar vooral zijn kracht licht. Je ziet daar wel weer het probleem dat elke jeugdspeler van Ajax het liefst op de '10' staat. Wat natuurlijk logisch is maar niet reeel bijvoorbeeld bij Anita die Sarpong en Siem de Jong op de '10' voor zich heeft als jeugdtalent.

Anita heeft in de jeugd veel op 10 gespeeld, dus daarom is zijn uitspraak logisch. Hij zegt ook dat hij open staat voor een verhuur, dus het lijkt erop dat hij gewoon verhuurd gaat worden aan een goede club waar hij meer kansen zal krijgen maar sowieso hard moet werken.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Do 22 mei 2008 16:38
Citaat:
Anita heeft in de jeugd veel op 10 gespeeld, dus daarom is zijn uitspraak logisch. Hij zegt ook dat hij open staat voor een verhuur, dus het lijkt erop dat hij gewoon verhuurd gaat worden aan een goede club waar hij meer kansen zal krijgen maar sowieso hard moet werken.
Ik geloof dat hij vanaf de Atjes niet meer als '10' is gebruikt en hij moet toch zelf weten waar zijn kracten liggen. Als hij word verhuurd hoop ik dat hij naar een club gaat waar hij als verdedigende middenvelder (of rechtermiddenvelder in een 4-3-3 systeem) gaat spelen want daar heeft Ajax hem in de toekomst nodig.
Wij zijn Ajax


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 3 aug 2008 23:24
Verwonderend dat hij het zo goed doet centraal. Oke: de tests zijn nog niet zwaar geweest, maar toch lijkt Marco het in hem te zien. In mijn ogen is hij totaal geen (centrale) verdediger..
Maurice


Geregistreerd: 23-08-2007
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 12:48
Citaat:
Verwonderend dat hij het zo goed doet centraal. Oke: de tests zijn nog niet zwaar geweest, maar toch lijkt Marco het in hem te zien. In mijn ogen is hij totaal geen (centrale) verdediger..


Het ontbeerd hem ook aan fysiek! Aan de andere kant, heb gehoord dat hij een slimme speler is, en dat de fysieke ongemakken worden opgelost door goed positie te kiezen, zoals bij kop-duels.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 4 aug 2008 13:25
Qua fysieke kracht heeft Anita wel behoorlijk wat aanleg hoor. Of zoals m'n opa zou zeggen: het is best wel een gespierde spijker.

Wat bedoelde je trouwens te zeggen, Maurice? Heb je weer een slok op? :mrgreen:
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.005.578 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Vurnon Anita
Ga
Zoeken: