Auteur
|
Bericht
|
Rein

Forum berichten: 1735
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 24 maa 2009 17:45
|
|
Citaat: H. Kraay Jr. spreekt lovende woorden uit over van Basten over het presteren van Suarez... Dan moet J. Derksen dat weer afkraken, ik denk dat hier wel redelijk de hand van Marco zichtbaar is.
Ik had het gehoord. Ik denk dat kraay wel gelijk heeft. Het gedrag is sinds de winterstop veel minder geworden. Hij heeft maar 1 gele kaart gehad.
Inderdaad. Hij valt nu veel meer op door zijn prachtige werklust en zijn goede acties dan zijn valpartijen. Hij valt wel veel maar hij krijgt ook wel wat schoppen hoor. Soms ligt hij misschien wel (te) snel, maar hij heeft ook zeker wat te verduren. Ik ben i.i.g. blij dat zijn gedrag een stuk beter is!
|
Marnix

Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Di 24 maa 2009 19:33
|
|
Citaat: H. Kraay Jr. spreekt lovende woorden uit over van Basten over het presteren van Suarez... Dan moet J. Derksen dat weer afkraken, ik denk dat hier wel redelijk de hand van Marco zichtbaar is.
Ik had het gehoord. Ik denk dat kraay wel gelijk heeft. Het gedrag is sinds de winterstop veel minder geworden. Hij heeft maar 1 gele kaart gehad.
Inderdaad. Hij valt nu veel meer op door zijn prachtige werklust en zijn goede acties dan zijn valpartijen. Hij valt wel veel maar hij krijgt ook wel wat schoppen hoor. Soms ligt hij misschien wel (te) snel, maar hij heeft ook zeker wat te verduren. Ik ben i.i.g. blij dat zijn gedrag een stuk beter is!
1 gele kaart maar? Dat is een behoorlijke vooruitgang, ik moet zeggen dat zijn gedrag inderdaad beter wordt. Hij krijgt (nog meer) een winnaarsmentaliteit, en dat bedoel ik dan niet op een negatieve manier.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Di 24 maa 2009 19:44
|
|
Als je Uefa cup meetelt zijn het 2 gele kaarten.
Het blijft natuurlijk een vooruitgang, maar 7 gele kaarten in een seizoen is voor een aanvaller veel. En in zijn hele tijd in nederland (bijna 3 jaar) heeft hij al 20 gele kaarten gepakt. Dus over het hele jaar gezien is het geen vooruitgang.
|
thyza

Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Di 24 maa 2009 20:12
|
|
Wat mij nog meer aanspreekt is dat hij meer oog heeft voor z'n medespelers.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 25 maa 2009 18:35
|
|
Citaat: Suarez: 'Het is beter als ik bij Ajax blijf'
25/03/2009 17:59
Ajax-aanvaller Luis Suarez geeft in de nieuwe Voetbal International aan in Amsterdam te willen blijven. 'Voor mijn ontwikkeling is het beter als ik na dit seizoen in elk geval nog één jaar bij Ajax blijf.'
De 22-jarige Uruguayaan is dit seizoen al veelvuldig bekeken door vertegenwoordigers van buitenlandse topclubs en zijn naam prijkt op de scoutinglijst van Barcelona. Ook Real Madrid en Chelsea volgen de aanvaller op de voet. Voor Ajax is Suarez de grootse goudmijn in de huidige selectie.
De speler zelf heeft nog geen plannen elders te kijken: 'Voor mijn ontwikkeling is het beter als ik na dit seizoen in elk geval nog één jaar bij Ajax blijf’, zegt de 18-voudig international. ‘En misschien nog wel langer. Ieder klein jongetje droomt ervan ooit voor Ajax te spelen. Mij is het gelukt. Dat gooi ik niet zomaar weg. Ik ben blij met de club en met Amsterdam, een mooie stad om in te leven. En ik ben net 22 jaar, dan moet je als voetballer nog een hoop leren.'
'Mijn zaakwaarnemer (Daniel Fonseca, red.) zegt dat ik rustig verder moest gaan zoals ik nu bezig ben en dat ik bij Ajax goed zit, met nog drie jaar contract. Fonseca heeft ook met de clubleiding gesproken, maar volgens mij is daar niet over mijn contract gepraat. Dat hoeft ook niet, ik ben hier niet voor het geld. Ik ben hier om een beter voetballer te worden en om prijzen te winnen met Ajax. Er zit toekomst in deze ploeg.'
Suarez is bijzonder gelukkig dat hij nu kan spelen met Ismail Aissati die hersteld van zijn knieblessure gelijk een stempel drukt op het spel van de Amsterdammers. 'Hij is de schakel tussen de verdediging en de aanval die we nodig hebben. Als de tegenstander even aandringt is Ismail degene die rust in het spel brengt, omdat hij zo balvast is. En als we zélf gaan aanvallen is hij de man die het spel verdeelt en de passes geeft. Voor mij als aanvaller is dat heerlijk. En de héle ploeg kan zich aan een speler als Ismail optrekken, omdat hij veel vertrouwen uitstraalt als hij de bal heeft. In een jong elftal als dat van ons is zoiets heel belangrijk.
Vi.nl
|
Marnix

|
Geplaatst: Wo 25 maa 2009 18:39
|
|
Het gekke is dat ik dit soort uitspraken van hem behoorlijk serieus ga nemen. Ik zie hem veel plezier hebben bij Ajax, en hij is echt onder de indruk van Aissati heb ik het idee! (wie niet)
Mooi ook dat hij na de Uefa-cup wedstrijden ''toekomst'' ziet in dit Ajax. Ben echt benieuwd of hij bij deze mening blijft! Hij speelt tenslotte nog geen eens 2 jaar bij Ajax.
///
Mij is het gelukt. Dat gooi ik niet zomaar weg. Ik ben blij met de club en met Amsterdam, een mooie stad om in te leven.
Ik ben hier niet voor het geld
Mooie woorden!
|
Castel di Sangro

Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Do 26 maa 2009 10:33
|
|
Ajax-aanvaller Luis Suarez geeft in de nieuwe Voetbal International aan in Amsterdam te willen blijven. 'Voor mijn ontwikkeling is het beter als ik na dit seizoen in elk geval nog één jaar bij Ajax blijf.'
De 22-jarige Uruguayaan is dit seizoen al veelvuldig bekeken door vertegenwoordigers van buitenlandse topclubs en zijn naam prijkt op de scoutinglijst van Barcelona. Ook Real Madrid en Chelsea volgen de aanvaller op de voet. Voor Ajax is Suarez de grootse goudmijn in de huidige selectie.
De speler zelf heeft nog geen plannen elders te kijken: 'Voor mijn ontwikkeling is het beter als ik na dit seizoen in elk geval nog één jaar bij Ajax blijf’, zegt de 18-voudig international. ‘En misschien nog wel langer. Ieder klein jongetje droomt ervan ooit voor Ajax te spelen. Mij is het gelukt. Dat gooi ik niet zomaar weg. Ik ben blij met de club en met Amsterdam, een mooie stad om in te leven. En ik ben net 22 jaar, dan moet je als voetballer nog een hoop leren.'
'Mijn zaakwaarnemer (Daniel Fonseca, red.) zegt dat ik rustig verder moest gaan zoals ik nu bezig ben en dat ik bij Ajax goed zit, met nog drie jaar contract. Fonseca heeft ook met de clubleiding gesproken, maar volgens mij is daar niet over mijn contract gepraat. Dat hoeft ook niet, ik ben hier niet voor het geld. Ik ben hier om een beter voetballer te worden en om prijzen te winnen met Ajax. Er zit toekomst in deze ploeg.'
Suarez is bijzonder gelukkig dat hij nu kan spelen met Ismail Aissati die hersteld van zijn knieblessure gelijk een stempel drukt op het spel van de Amsterdammers. 'Hij is de schakel tussen de verdediging en de aanval die we nodig hebben. Als de tegenstander even aandringt is Ismail degene die rust in het spel brengt, omdat hij zo balvast is. En als we zélf gaan aanvallen is hij de man die het spel verdeelt en de passes geeft. Voor mij als aanvaller is dat heerlijk. En de héle ploeg kan zich aan een speler als Ismail optrekken, omdat hij veel vertrouwen uitstraalt als hij de bal heeft. In een jong elftal als dat van ons is zoiets heel belangrijk.
Vi.nl
Lol, en bij het eerste de beste bod van een topclub stampij maken, alsof het de eerste, en meteen ook laatste trein naar Spanje is..
Wat hier staat, geloof ik best, maar die quote in de VI, over Uruguayanen die voor hun eerste kans zullen gaan, die geloof ik ook.. En ik ben bang dat die doorslaggevend is..
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Do 26 maa 2009 10:48
|
|
Vi.nl
Lol, en bij het eerste de beste bod van een topclub stampij maken, alsof het de eerste, en meteen ook laatste trein naar Spanje is..
Wat hier staat, geloof ik best, maar die quote in de VI, over Uruguayanen die voor hun eerste kans zullen gaan, die geloof ik ook.. En ik ben bang dat die doorslaggevend is..
Tuurlijk is Suarez weg wanneer er een leuke club. De enige vraag is of dat nog gebeurt komende zomer. Persoonlijk denk ik dat hij bij een club zoals Inter prima zou kunnen passen.
|
Benji

Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Do 26 maa 2009 10:49
|
|
De Italiaanse competitie is alleen wel met rasse schreden aanzien aan het verliezen. De meeste spelers maken tegenwoordig liever de overstap naar Spanje/Engeland.
|
Frenk

Forum berichten: 220
|
Geplaatst: Vr 27 maa 2009 19:18
|
|
In de VI van deze week staat dat de zaakwaarnemer van Suarez op bezoek is geweest. De zaakwaarnemer van Suarez is Daniel Fonseca. Hij kwam niet alleen op bezoek, want in zijn kielzog kwamen Vlado Lemic en Rodger Linse.
Moeten we hier iets achter zoeken dat ze alle 3 komen, dat Lemic en Linse hem weg gaan brengen naar een grote club. Of is het gewoon eventjes bijkletsen. Ik ben namelijk bang dat er wat achter zit. Want Blind geeft toe dat ze alleen met Lemic wat te maken hebben gehad rond de transfer van Sulejmani.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 27 maa 2009 19:52
|
|
Lemic en Linse hebben toch niets met Suarez te maken?
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 27 maa 2009 20:53
|
|
Citaat: Lemic en Linse hebben toch niets met Suarez te maken?
nee, Fonceca is z'n zaakwaarnemer..
maar in de VI stond dat Lemic en Linse 'gewoon' maar in Amsterdam waren, en voor Lemic hoeven we niet bang te zijn, Ajax heeft 1x zaken gedaan met hem en dat was met Sulejmani
was trouwens een leuk stukje in de VI hij vertelde dat hij best wilde blijven, en dat je dit moois niet zomaar weg gooit enzo
|
GertJan020

Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Za 28 maa 2009 05:25
|
|
Citaat: Lemic en Linse hebben toch niets met Suarez te maken?
nee, Fonceca is z'n zaakwaarnemer..
maar in de VI stond dat Lemic en Linse 'gewoon' maar in Amsterdam waren, en voor Lemic hoeven we niet bang te zijn, Ajax heeft 1x zaken gedaan met hem en dat was met Sulejmani
was trouwens een leuk stukje in de VI hij vertelde dat hij best wilde blijven, en dat je dit moois niet zomaar weg gooit enzo 
Ja nou daar geloof ik dus geen bal van! Komende zomer is hij echt weg hoor! Ik hoop dat Ajax eeen beetje kan onderhandelen en zoveel mogelijk uit hem haalt! Als Suarez echt zou willen blijven moet hij ook zijn contract maar verlengen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Za 28 maa 2009 09:05
|
|
Citaat: In de VI van deze week staat dat de zaakwaarnemer van Suarez op bezoek is geweest. De zaakwaarnemer van Suarez is Daniel Fonseca. Hij kwam niet alleen op bezoek, want in zijn kielzog kwamen Vlado Lemic en Rodger Linse.
Moeten we hier iets achter zoeken dat ze alle 3 komen, dat Lemic en Linse hem weg gaan brengen naar een grote club. Of is het gewoon eventjes bijkletsen. Ik ben namelijk bang dat er wat achter zit. Want Blind geeft toe dat ze alleen met Lemic wat te maken hebben gehad rond de transfer van Sulejmani.
Linke soep als ik dit zo te hoor. Kun je zeggen hoe dat van Lemic/Linse precies in de VI stond, ben erg benieuwd.
|
jamesgf

Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Za 28 maa 2009 12:36
|
|
Citaat: Het was een zware delegatie, die vorige week donderdag bij Ajax op de stoep stond. Daniel Fonseca, belangenhartiger van Luis Suárez en Bruno Silva, meldde zich op de Amsterdamse burelen met de vermaarde voetbalbemiddelaar Vlado Lemic en de Nederlandse zaakwaarnemer Rodger Linse in zijn kielzog. Een dag eerder had Fonseca al gesproken met Danny Blind, de technisch manager van Ajax. Donderdag stond een ontmoeting met de nieuwe algemeen directeur Rik van den Boog op het programma. 'Daar moet je verder niks achter zoeken', zegt Blind. 'Fonseca was in Nederland en wilde kennis maken met Van den Boog. Dat Lemic mee zou komen wist ik niet. Die schijnt wel vaker samen te werken met Fonseca. Wijzelf hebben pas één keer met Lemic te maken gehand, rond het aantrekken van Miralem Sulejmani.'
In het geval van Suárez is er niet over een mogelijke transfer of over een opwaardering van diens Ajax-contract gesproken, vertelt Blind. 'Daar was geen reden voor. Luis staat nog ruim drie jaar bij ons onder contract, we zijn blij met hem en er hebben zich geen clubs voor hem gemeld. Dus wat ons betreft hoeft er ook niet over de toekomst van Luis gesproken te worden.'
VI
|
Marnix

|
Geplaatst: Zo 29 maa 2009 17:49
|
|
Suarez bewijst zijn waarde voor Uruguay
Citaat: Luis Suarez had zaterdag een belangrijk aandeel in de 2-0-overwinning van Uruguay op koploper Paraguay. Diego Forlan en Diego Lugano scoorden, beiden op aangeven van de 22-jarige Ajacied. Uruguay is door de overwinning gestegen naar de vierde plaats.
Paraguay begon goed aan de wedstrijd, maar de thuisploeg herstelde zich snel. Na een klein half uur ontdeed Suarez zich van zijn tegenstander na een pass van Sebastian Eguren van meer dan over veertig meter. De meegelopen Forlan scoorde de 1-0.
Een half uur later belandde de bal na een vrije trap van Suarez op het hoofd van Lugano: 2-0.
Bron: ajaxclub.nl
[size=59">Moet dit bericht eigenlijk wel in dit topic[/size">
|
thommy

Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Zo 12 apr 2009 21:50
|
|
Ik weet neit of jullie het gehoort hebben, maar ik ben er op eht moment niet meer zo zeker van dat Suarez blijft... Na de wedstrijd tegen Willem II vond ik hem neit meer zo overtuigd van zijn blijven in Amsterdam.
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Zo 12 apr 2009 21:56
|
|
Was je daar zo zeker van dan? 
Niets is zeker totdat Ajax 'm definitief verkocht heeft of de deadline verstreken is.
|
michiel23

Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Zo 12 apr 2009 22:04
|
|
Het is heel simpel. Suarez vertrekt na dit seizoen , als Ajax hem aan zijn contract houd dan speelt die volgend seizoen nog bij Ajax. Maar ja als er 30 miljoen op tafel komt is die weg. Kijk maar naar Huntelaar Sneijder Babel.
|
thommy

|
Geplaatst: Zo 12 apr 2009 22:07
|
|
Citaat: Was je daar zo zeker van dan?
Niets is zeker totdat Ajax 'm definitief verkocht heeft of de deadline verstreken is.
Ik was vrij overtuigd, hij leek het toch wel echt naar zijn zin te hebben hier en het is voor zijn carriere toch zeker niet verkeerd hier te blijven? Het is wel zo dat je bij het "voetbal" van tegenwoordig van niets meer zeker kunt zijn als het gaat om transfers. Jammergenoeg krijgt voor sommige spelers het geld een belangrijkere rol dan de gevoelens voor de club heeft.
|
thommy

|
Geplaatst: Zo 12 apr 2009 22:08
|
|
Citaat: Het is heel simpel. Suarez vertrekt na dit seizoen , als Ajax hem aan zijn contract houd dan speelt die volgend seizoen nog bij Ajax. Maar ja als er 30 miljoen op tafel komt is die weg. Kijk maar naar Huntelaar Sneijder Babel.
Toen zat er nog wel een ander bestuur. Ajax was een bedrijf, we proberen er nu met z'n allen weer een club van te maken, door suarez te behouden geef je daar weer een goed signaal mee af denk ik.
|
michiel23

Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Zo 12 apr 2009 22:15
|
|
Ajax is nog steeds een bedrijf. Hoe jammer dit ook is. Zolang we op de beurs zitten zijn we een bedrijf met een hoop aandeelhouders. Wat wel zo is , is dat sinds Coronel , vd Boog en v. Basten en Blind er zitten het allemaal wel een stuk rustiger is geworden. Ik ben zowiezo van mening dat v. Basten het niet slecht heeft gedaan voor zijn 1e jaar waarin voor het merendeel de halve selectie geblesseerd was. Nu is het zaak om deze groep bij elkaar te houden. En volgend jaar moet het oogstjaar worden. Maar dan moeten spelers als Suarez behouden worden.
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Zo 12 apr 2009 22:24
|
|
Citaat: Het is wel zo dat je bij het "voetbal" van tegenwoordig van niets meer zeker kunt zijn als het gaat om transfers. Jammergenoeg krijgt voor sommige spelers het geld een belangrijkere rol dan de gevoelens voor de club heeft.
Hmja, geld, het wordt mij soms iets te snel als reden aangedragen. Er wordt meer in spelers gehandeld, dus is er meer interesse en komt er sneller een grote club voor je spelers. Ajax is een mooie club, maar als Liverpool of Real Madrid op de stoep staat, kan ik me voorstellen dat zo'n speler denkt dat ie 't moet doen. Het is nogal wat om daar te mogen spelen en kan zo maar een once of a lifetime opportunity zijn. Als er zo'n club komt voor Suarez is het bye bye en daar zou ik wel begrip voor hebben. Dan heb ik het dus niet over de Manchester Cities of Aston Villas van deze wereld.
Citaat: Toen zat er nog wel een ander bestuur. Ajax was een bedrijf, we proberen er nu met z'n allen weer een club van te maken, door suarez te behouden geef je daar weer een goed signaal mee af denk ik.
Zelfde verhaal met de opmerking dat het heel gevaarlijk is om spelers duidelijk tegen hun zin hun transfer niet te gunnen. Ontevreden topspelers, manage dat maar eens.
|
thommy

|
Geplaatst: Zo 12 apr 2009 23:16
|
|
Citaat:
Citaat: Toen zat er nog wel een ander bestuur. Ajax was een bedrijf, we proberen er nu met z'n allen weer een club van te maken, door suarez te behouden geef je daar weer een goed signaal mee af denk ik.
Zelfde verhaal met de opmerking dat het heel gevaarlijk is om spelers duidelijk tegen hun zin hun transfer niet te gunnen. Ontevreden topspelers, manage dat maar eens.
Suarez heeft het echt wel naar zijn zin hier hoor, hij speelt hier altijd en kan hier met jongens als Urby en Dario ook wel gezellig pingelen na de trainingen. Btw in Uruguay heeft Ajax toch nogsteeds wel een erg grote naam?
|
thommy

|
Geplaatst: Zo 12 apr 2009 23:18
|
|
Citaat:
Suarez heeft het echt wel naar zijn zin hier hoor, hij speelt hier altijd en kan hier met jongens als Urby en Dario ook wel gezellig pingelen na de trainingen. Btw in Uruguay heeft Ajax toch nogsteeds wel een erg grote naam?
Citaat: Ajax is nog steeds een bedrijf. Hoe jammer dit ook is. Zolang we op de beurs zitten zijn we een bedrijf met een hoop aandeelhouders. Wat wel zo is , is dat sinds Coronel , vd Boog en v. Basten en Blind er zitten het allemaal wel een stuk rustiger is geworden. Ik ben zowiezo van mening dat v. Basten het niet slecht heeft gedaan voor zijn 1e jaar waarin voor het merendeel de halve selectie geblesseerd was. Nu is het zaak om deze groep bij elkaar te houden. En volgend jaar moet het oogstjaar worden. Maar dan moeten spelers als Suarez behouden worden.
Je zegt wel ongeveer hetzelfde als mij he ? Je hebt wel gelijk met de beursnotering die ik niet vernoemde, dit heeft Ajax nog niets opgeleverd. Waarom hebben we die beursnotering? Omdat we met de grote jongens wilde meedoen?
|