Auteur
|
Bericht
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 20:36
|
|
Doei scholletje
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 21:05
|
|
Ik vraag me af wat er met Danny gaat gebeuren, als Frank aangeeft hem te wilen behouden als assistent trainer.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 21:30
|
|
Foppe is weg, dus lijkt me duidelijk.
Vind Danny een echte ajaxman, hij is alleen ongeschikt voor een grote en belangrijke rol.
Of naar Afrika en anders een bijbaan bij Ajax.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 21:33
|
|
Het is toch ook belachelijk dat de baan van hoofdcoach min of meer beloofd was aan Blind door Van den Boog?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 21:40
|
|
V-O-L-K-O-M-E-N Mee eens.
Ik kan er ook werklijk geen seconde mee zitten dat Cruijff het niet zitten in Blind. Zelf had ik die conclusie ook al getrokken een paarjaar terug.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 21:41
|
|
Citaat: Het is toch ook belachelijk dat de baan van hoofdcoach min of meer beloofd was aan Blind door Van den Boog?
Ja idd, wat voor beleid is dat
Ten eerste nemen ze Jol voor 3 jaar terwijl er de laatste jaren geen Ajax trainer is geweest die zo lang heeft gezeten.
En daarbij beloven ze Blind dan het hoofdtrainersschap terwijl daar op dat moment dus geen peil op valt te trekken.
Maar Blind, ik vind hem als speler een symbool voor Ajax, voor een technische functie oid ongeschikt.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 22:10
|
|
Volgens mij is de enige functie waarin dat hij is geslaagd, jeugdtrainer..
Als Technisch manager, Hoofd Jeugdopleidingen, hoofdtrainer is hij ongeschikt..
Column van Johan Derksen vandaag geeft dat ook maar weer goed aan.
Reden die radio-1 geeft: Dat hij een slecht nieuws gesprek heeft gehad met Bryan Roy..
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 10:45
|
|
Wat er ook met Blind gaat gebeuren, als speler zit hij in mijn hart en dat zal nooit veranderen. Ik ben wel benieuwd wat men met hem van plan is als hij geen assistent blijft.
Misschien een rol bij Almere City, dat Ajax die samenwerking ook meer gaat gebruiken? volgens mij kost het nu namelijk alleen maar geld terwijl het NIKS oplevert.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 11:31
|
|
Ik verwacht dat Blind wel eens naar Ajax Cape-Town kan gaan, verder misschien trainer van Jong-Ajax / A-Junioren ?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 11:47
|
|
Die laatste twee kan hij vergeten, als Cruijff het niet in hem ziet zitten, zet hij hem zeker niet op één van de twee belangrijkste twee posities in de jeugd.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 11:51
|
|
Citaat: Die laatste twee kan hij vergeten, als Cruijff het niet in hem ziet zitten, zet hij hem zeker niet op één van de twee belangrijkste twee posities in de jeugd.
Daar heb je gelijk in, maar wat nu als De Boer aangeeft dat hij Blind perse als assistent erbij wilt hebben dus:
Hoofdtrainer: F. De Boer
Assistenttrainers: Bergkamp, Spijkerman, Blind
Analist: Bruins Slot
Of is dat teveel van het goede?
Mijn gevoel zegt dat Blind naar Cape Town gaat waar hij de Haan zal aflossen.. Eventueel wederom weg bij Ajax en een terugkeer naar Sparta kan ook..
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 13:12
|
|
Blind gaat niet naar Cape Town. Scholletje zit er toch voor zichzelf, zodra Rik van den Boog weg moet zal Blind ook weg gaan. Die gaat echt niet naar Afrika of Almere City, voelt hij zich te groot voor.
Kan er geen moment om rouwen dat hij weg moet. Heb hem als trainer / manager nooit wat gevonden.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 15:27
|
|
Ajax moet Danny er ook gewoon bij houden want hij is een echte Ajacied. Ik zou hem vanaf het komende seizoen samen met Gery Vink het tweede van Ajax laten trainen.
|
jamesgf
Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 15:29
|
|
Citaat: V-O-L-K-O-M-E-N Mee eens.
Ik kan er ook werklijk geen seconde mee zitten dat Cruijff het niet zitten in Blind. Zelf had ik die conclusie ook al getrokken een paarjaar terug.
Tsja, ik heb de dingen wel eens genuanceerd en daarmee niets meer of minder dan feiten gedeponeerd, of we het nu hebben over hoe Sneijder, Maduro en noem ze allemaal maar op, bijv de toen nog jonge Belgjes in de jeugdopleiding tegen de Blind aankeken, zijn dagen lijken nu toch geteld. Altijd wanneer hij publiekelijk uitgebreid over Ajax en zijn visie sprak, en dat is toch alweer langer dan zo’n vijf jaar geleden, dan klonk mij dat immer positief in de oren. Neem nou dit: "Ik vind dat Ajax dat (..) met zestig, zeventig procent van de doorstromende jeugd moet doen. Direct trainen met het eerste elftal. Elke dag geconfronteerd worden met een hoger niveau. Terechtgewezen worden, op een goeie manier. In de fout gaan, leren." Dat is het hem toch helemaal? Maar goed, ik loop gelukkig niet rond op de Toekomst, in de bestuurskamer, het spelershome en waar dan ook, om zijn functioneren te beoordelen. En als dan blijkt volgens Cruijff, Bergkamp en Jonk, hij overal waar hij heeft gefunctioneerd een zesje scoort en dus niet naar volle tevredenheid werkt, dan lijkt het misschien toch wel goed om hem van z‘n stoel te halen. Te meer ook, daar als je een andere weg in wilt slaan, je mensen nodig hebt die loyaal zijn, die je kunt vertrouwen. Blind zou dan met zijn zesje het exponent zijn van de middelmaat, dat maar door alle geledingen wordt gedoogd om toch vooral aan te blijven. Het zou jammer zijn als zijn deskundigheid, zijn specifieke kennis over het functioneren van een verdediger, waar elke verdediger baat bij zou hebben, verloren zou gaan, maar het zei dan maar zo. Ik denk niet dat hij een jeugdtrainer zal/wil worden.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 19:39
|
|
Citaat: Danny Blind is bijzonder geschrokken van de mening die Johan Cruijff geventileerd zou hebben over de assistent-trainer van Ajax. Aftredend voorzitter Uri Coronel maakte de woorden die het Ajax-icoon in vergaderingen had gebruikt woensdag openbaar toen hij het aftreden van het bestuur en de Raad van Commissarissen bekend maakte.
'Ik ben enorm teleurgesteld en gekrenkt over de woorden die Cruijff heeft gesproken over mijn betrouwbaarheid', laat Blind weten aan Studio Sport. 'Als er kritiek is op mijn functioneren, kan ik daarmee leven. Dat is inherent aan het vak van voetbaltrainer.'
Coronel had tijdens vergaderingen met Cruijff genotuleerd en maakte deze woensdag openbaar. 'Blind was volgens Cruijff niet recht door zee, niet te vertrouwen en heeft gefaald op alle posities die hij binnen Ajax bekleedde', meldde de preses van de Amsterdammers.
'Dat het zo persoonlijk is geworden, kan ik niet plaatsen', vervolgt Blind. 'Ik kon het bijna niet geloven dat Johan Cruijff dit heeft gezegd. Hij heeft destijds mijn carrière gemaakt door me van Sparta naar Ajax te halen. Op menselijk vlak valt me dit heel erg zwaar.'
Blind had nog wel contact gezocht met Cruijff, maar kreeg hem niet te pakken. 'Ik heb hem niet persoonlijk gesproken. Ik wil het nu ook laten rusten. Ik focus me op de toekomst en zal me blijven inzetten voor Ajax. Het is toch mijn club.'
Ik vind wel dat Cruijff de ballen moet hebben om Danny Blind persoonlijk de reden van z'n ontslag moet mededelen. Zo ga je niet om met iemand die zoveel voor de club heeft gedaan.
Citaat: Als ik dan hoor en lees, dat volgens de directeur van Ajax wij Blind meteen op straat hadden willen zetten, dan ben ik verbijsterd. Waar wij de grootste moeite mee hebben, daar stapt hij dus zo overheen!
Zo komt deze uitspraak toch in een heel ander daglicht te staan. Ik vind dat Blind de ArenA met opgeheven hoofd moet verlaten, zo mag het niet eindigen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 20:07
|
|
Ten eerste is het niet Cruijff maar Coronel die de vuile was buiten zet en ten tweede is het niet eens Cruijff's bedoeling om Blind te ontslaan. Enkel de functie die er voor hem in gedachte is verschilt aanzienlijk met het initiële plan van Blind en van der Boog.
Ik vind het eerder onfatsoenlijk dat Coronel over de rug van Danny Blind hier de positie van van der Boog probeert te verdedigen, want zo zit het werkelijk in elkaar. Nog onfatsoenlijker is het, dat we Coronel niet hoorden toen van der Boog van der Zee er uit probeerde te werken. Tekenen dat het allemaal politiek en geen ethiek is wat de heren Coronel en van der Boog bedrijven.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 20:13
|
|
Dit is inderdaad een flinke naaistreek van Coronel richting JC, Blind en alles dat Ajax ademt. Godverdomme wat een klootzak die uri.
Zo ga je toch niet met je eigen clubmensen om vuile ***********!
|
witte gullit
Forum berichten: 168
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 20:42
|
|
Of hij nu goed functioneert of niet, Blind is een echte ajacied en die verdient dit niet om op deze manier in de media bejegend te worden. Als Blind echt weg moet, doe het dan chique.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 20:48
|
|
Tsja. Dat is volledig te danken aan het lekken door de directie en het bestuur.
Cruijff had daar geen enkel belang bij.
En het moet inderdaad chique gebeuren. Ook al heeft Blind op alle fronten gefaald en toonde hij ongezonde ambities.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 20:58
|
|
Ik heb het niet zo op die krokodillentranen van Blind, maar ook niet van Coronel of van de Boog. Ik vind het niet sneu voor Blind, want Blind is zelf degene die met zijn gedrag zichzelf de bijnaam Scholletje heeft gegeven. Je kan spijt hebben van je gedrag, en daar triest over zijn, maar niet over de consequenties daarvan. Daarbij werd door Coronel gister tijdens zijn jankverhaal duidelijk gezegd toen het over de quotes van Cruyff ging; 'Met goedkeuring van Danny'. Dus hij kon weten dat het zo op TV kwam, en dat zijn gezin het kon zien. Zijn vrouw ziet haar heerlijke inkomen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 21:08
|
|
Wie ben jij in godsnaam om meteen ook Danny's vrouw erbij te halen, walchelijk. Ik heb niets met Danny maar ik vind het smerig om iets over zijn vrouw te zeggen terwijl die niets met wat er nu bij Ajax gebeurd te maken heeft.
|
Pannie
Forum berichten: 413
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 21:55
|
|
Nou...daar kwam Blind zelf mee. Dan kun je er ook een opmerking over maken. Het is namelijk wel wat theatraal. Theatraal-krokodillentranen, past in het verlengde van elkaar.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 23:02
|
|
Hoho, doe even rustig. Daar kwam ik niet mee, dat was Danny zelf. Heel zwak, dat inspelen op de emotie van het publiek. Ik walg daarvan. Ik heb Blind als voetballer hoog zitten, maar buiten het veld is hij me om het even.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 23:42
|
|
Wat er nou ook de waar- en onwaarheden zijn van deze soap, er wordt wel diep en diep triest met een groot Ajacied omgegaan. Één van de loyaalste mensen die Ajax heeft gehad wordt hier gewoon voor lul gezet. Coronel hoort niet te lekken, maar Cruijff hoort dit ook niet zo te doen.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Do 31 maa 2011 23:43
|
|
Ik wist niet dat Danny daar zelf mee kwam, mijn excusses.
|