Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Technische Staf & Het Bestuur » Danny Blind: technisch manager
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Danny Blind: technisch manager
Maker: BartBekeken: 23803
Status: InactiefBerichten: 280
+ Nieuw bericht <<<   <   4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 7 dec 2010 10:08
Blind heeft in het verleden de nodige missers gehad en hij wordt natuurlijk niet voor niets scholletje genoemd. Toch blijf ik vertrouwen in hem houden.

Hij is geen domme man en de aanvoerder van onze grote jaren. Hij moest het als voetballer puur van zijn inzicht hebben, dus ik kan me niet voorstellen dat hij niets van voetbal begrijpt. Inmiddels na al die jaren in de voetballerij en geleerd hebbende van zijn fouten, zal hij zichzelf toch zeker wel ontwikkeld hebbben. Net zoals ik denk dat van Basten het nu totaal anders zou doen. Daarom ben ik het niet eens met de mensen die Blind volledig afschrijven.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 12:36
Dubbelfunctie Danny B.




Peter79 al druk bezig met het zoeken van een mooie Manucharyan-avatar? :mrgreen:
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 12:38
Tot nu toe is het alleen maar een rol die hij krijgt tot de zomer. Hopelijk wordt er daarna een Technisch Directeur aangesteld. Ik blijf hoopvol.
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 13:57
Ik word hier niet blij van. In deze tijd moeten er juist belangrijke beslissingen genomen worden voor het komende seizoen. Wie krijgt er een contractverlenging, welke lijn moet er worden ingezet op de scouting. Als Blind en Van den Boog dat gaat bepalen, dan kun je daar niet bepaald blij van worden.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 13:59
Citaat:
Ik word hier niet blij van. In deze tijd moeten er juist belangrijke beslissingen genomen worden voor het komende seizoen. Wie krijgt er een contractverlenging, welke lijn moet er worden ingezet op de scouting. Als Blind en Van den Boog dat gaat bepalen, dan kun je daar niet bepaald blij van worden.

Ik denk dat Vd Boog niet alleen Danny Blind daar als adviseur voor gaat raadplegen maar ook Frank de Boer. Om nu in alle haast een Technisch Directeur aan te stellen is ook geen goed idee. Beter gaan Vd Boog, Danny Blind en Frank de Boer in overleg met Johan Cruijff en Piet Keizer in alle rust op zoek naar een goede Technisch Directeur.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 15:37
Ik denk dat Danny B. in dat soort vergaderingen vooral adviseert om Danny B. langer aan te stellen en daar zit precies het probleem. Het feit dat we een functie voor Blind 'moeten' zoeken staat mij tegen. Zeker wanneer dat belangrijke functies zijn.
ghostwriter


Geregistreerd: 08-02-2008
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Londen
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 15:40
Danny is een echte Ajacied en moeten we voor de club behouden. Het liefst zie ik hem op een positie waar hij zo min mogelijk fout kan doen en als er geen functie vrij is moet er maar een worden bedacht. Desnoods krijgt hij een rol als spelersbegeleider.
Lammert Albertus


Geregistreerd: 11-11-2010
Forum berichten: 279
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 3 jan 2011 21:14
Blind kocht Aisatti, nou die is intrinsiek van zeldzame wereldklasse.
Blind is een intelligente jongen, maar iets te bescheiden, met JC als belangrijkste adviseur visionair gaat Danny ook weer rechtop lopen dus dan heb je heel veel aan Blind, als cultuurbewaker als TD als assistent trainer.
JC zag als 1 vd weinigen dat Sparta rechtsback Danny Blind een verrijking voor Ajax zou zijn, nou dat was ie !
Bij JC voet ie zich weer gezien en gewaardeerd, dan heb je werkelijk heel veel aan Blinds kwaliteiten!!
T komt allemaal goed jongens, Bergkamp op A1, Jonk bij belofteteam.
Dat lijkt erop.
Roy en vdrDussen worden naar minder belangrijke plekken " gepromoveerd".
Nu Jari en Stefan Petterson nog en je hebt ineens heel veel intelligente Ajax mannen van innerlijke beschaving en geschiktheid om de jonge Ajax jeugd onetouch , timing en initiatief bij te brengen.
Ronald de Boer die ine jeugd begint met wedstrijd hardheid ,techniek en inzicht bijbrengt.
Echt dan is Ajax jeugd zo op Barca nivo zo niet beter.
En nogmaals specials als spitsen trainers Bassie Kieft Bosman en Kluivert, die vrijlopen en 1e 2e en derde ,man bijbrengen.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 4 jan 2011 14:12
Blind zet zijn trainersambities overboord voor Ajax
03/01/2011 14:38

Danny Blind blikt op de officiële clubsite van Ajax alvast vooruit op de tweede seizoenshelft van de Amsterdammers. 'Een positief gevoel.'

'Ik ben hier graag. Op trainersvlak zijn er de laatste jaren genoeg mogelijkheden geweest om elders trainer te worden, maar ik heb ervoor gekozen zo lang mogelijk bij Ajax te blijven. Dan moet je de ambities als trainer overboord zetten en dat heb ik er heel graag voor over.'

Over de positie van Ajax op de ranglijst zegt Blind het volgende: 'We hebben relatief veel verliespunten opgelopen in de competitie. Dat zou moeten inhouden dat je verder verwijderd bent van de eerste plek, maar dat is niet zo. Je staat 'maar' drie punten achter.'

Blind vervolgt zijn verhaal door te stellen dat Ajax met een positief gevoel de winterstop inging, ondanks de problemen met zomeraankoop Mounir El Hamdoui. Ajax is na de winterstop namelijk nog actief op drie fronten: de competitie, KNVB beker en Europa League.

'Alle drie de opties waar het nog om gaat zijn nog open. Maar er is nog een hoop werk te doen. Op het moment dat je op drie fronten strijdt, moet je met een goed gevoel de winterstop in gaan. Dat geeft een positief gevoel over de tweede helft van het seizoen.'

De 49-jarige oud-speler, die momenteel fungeert als assistent van interim-coach Frank de Boer, vertelt hoever zijn liefde voor Ajax gaat. 'Ik voel mij ook kind van de club', aldus Blind.
Empulse


Geregistreerd: 26-08-2009
Forum berichten: 917
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Kopenhagen
Geplaatst: Di 4 jan 2011 15:41
Ik mag toch hopen dat hij niet opnieuw TD wordt. Laat hem dan maar technisch manager worden.
Sjoerd.S


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 89
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Weert
Geplaatst: Ma 24 jan 2011 19:35
Ik vraag me wel af welke invloed hij heeft gehad in het contract van Daley. Blijkt dat er geen één jeugdspeler zo snel een contract heeft gekregen als Daley. Hij zal vast goed kunnen voetballen, maar zou Danny invloed hebben op het besluit hem nog vóór Anita in de pikorde te zetten?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 25 jan 2011 19:16
Citaat:
Ik vraag me wel af welke invloed hij heeft gehad in het contract van Daley. Blijkt dat er geen één jeugdspeler zo snel een contract heeft gekregen als Daley. Hij zal vast goed kunnen voetballen, maar zou Danny invloed hebben op het besluit hem nog vóór Anita in de pikorde te zetten?


Ach daarnaast ligt Blind ook nog eens heel lang vast...(langer dan de doorsnee talenten vastgelegd werden).
Lammert Albertus


Geregistreerd: 11-11-2010
Forum berichten: 279
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 26 jan 2011 19:14
Ik vind deze suggeties van hierboven niet zo fraai ,
twijfelen aan iemands integriteit zeker in deze bij Blind vind ik alles behalve correct
Aan s mans integriteit heeft men nimmer hoeven te twijfelen !!
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 26 jan 2011 21:19
Uh, mes in de rug bij Wouters?
Lammert Albertus


Geregistreerd: 11-11-2010
Forum berichten: 279
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 26 jan 2011 21:28
Was dat zo , ik heb het niet meer helder.
Jan Wouters was maar wat blij dat ie verlost was , dus dat verhaal heb vast meer kanten .
sincere1983


Geregistreerd: 17-05-2009
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 8 feb 2011 09:34
Edit -TheGodfather-:

Niet dubbelposten aub, sincere1983. Hier verder over het functioneren van Blind, over Bergkamp hebben we het in dit topic.
Empulse


Geregistreerd: 26-08-2009
Forum berichten: 917
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Kopenhagen
Geplaatst: Di 8 feb 2011 11:16
Ik mag hopen dat hij technisch- manager en niet directeur wordt. Iemand bekend hoe de relatie is tussen Blind en Cruijff?
Lammert Albertus


Geregistreerd: 11-11-2010
Forum berichten: 279
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 8 feb 2011 11:34
Goeie ontwikkelingen, dit is voor mij een bijna ideaal scenario.
Blind was en is goed met JC!
Empulse


Geregistreerd: 26-08-2009
Forum berichten: 917
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Kopenhagen
Geplaatst: Di 8 feb 2011 12:05
Wat is hier goed aan? Blind heeft zijn bijnaam eer aangedaan door Jol met een mes in zijn rug te steken en zijn trackrecord m.b.t. technisch beleid is ook niet om over naar huis te schrijven.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Di 8 feb 2011 12:10
Het is dan te hopen dat JC wat doet voor hem want van Blind als TD/TM wordt ik totaal niet vrolijk..
Vienna


Geregistreerd: 24-08-2009
Forum berichten: 493
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 8 feb 2011 12:39
Als assistent zat-ie al gevaarlijk dicht op het vuur zitten, laat staan met z'n nieuwe functie. En dan weer een Huntelaartje moeten doen omdat je eigenlijke nieuwe spits niet functioneert, terwijl je mag verwachten dat Blind bij uitstek weet wat er gevraagd wordt op bepaalde posities.
Empulse


Geregistreerd: 26-08-2009
Forum berichten: 917
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Kopenhagen
Geplaatst: Wo 9 feb 2011 15:45
Citaat:
De Boer vervolgt: „Bij het eerste komt waarschijnlijk een plekje vrij, omdat Danny Blind ‘naar boven’ gaat. Het is het idee van Frank dat Danny de nieuwe technisch manager wordt. Of dat allemaal zo loopt, is afwachten. Maar zo zie ik het gebeuren.”


bron

Ik mag hopen dat men onderscheid maakt tussen manager en directeur en dat er naast Blind, ook nog een directeur aangesteld wordt.
Lammert Albertus


Geregistreerd: 11-11-2010
Forum berichten: 279
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 9 feb 2011 16:29
Met Ajax dat eindelijk weer Ajax wordt, geinspireerd door t JC fluweel, zie ik Blind helemaal uit de verf komen.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 9 feb 2011 16:37
En scholletje gaat weer verder.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 9 feb 2011 17:25
Netjes mee met de golf die nu weer voorbij komt. Een absolute Ajacied, maar mijn inziens niet geschikt voor een leidinggevende functie.
+ Nieuw bericht <<<   <   4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.091.672 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Technische Staf & Het Bestuur » Danny Blind: technisch manager
Ga
Zoeken: