Auteur
|
Bericht
|
stekelfan

Forum berichten: 486
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 19:05
|
|
Fregge wat is dat voor uitspraak ?
Guy_ajax heeft Stekelenburg nog nooit slecht genoemt.
De mensen die Stekelenburg altijd zo afkraken hoor je nu niet op dit forum. Op Robusto na dan die ook berichten komt posten nu Stekelenburg het goed doet. ( al 6 wedstrijden op rij de 0 en dat komt mede door Stekelenburg )
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 19:26
|
|
Mijn mening is nog altijd dezelfde, stekelgrou...uh...fan.
Het nieuwe centrum Alderweireld-Vertonghen is er grotendeels verantwoordelijk voor. Stekelenburg is morgen 27 jaar en hij is nog steeds een matige tot soms redelijke clubkeeper. Milan, Arsenal, Manchester United....dat soort clubs.......hij zal er nooit keepen.
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 19:33
|
|
Citaat: Mijn mening is nog altijd dezelfde, stekelgrou...uh...fan.
Het nieuwe centrum Alderweireld-Vertonghen is er grotendeels verantwoordelijk voor. Stekelenburg is morgen 27 jaar en hij is nog steeds een matige tot soms redelijke clubkeeper. Milan, Arsenal, Manchester United....dat soort clubs.......hij zal er nooit keepen.
Dat klopt, de verdediging staat idd erg goed met het blok De Zeeuw Enoh er ook nog eens voor. En het klopt ook dat Steek niet goed genoeg is voor die clubs maar bij de topclubs zitten slechtere keepers.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 19:37
|
|
Zoals wie dan?
|
Robusto

Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 19:38
|
|
Citaat: Robusto heeft dit keer gelijk (al moest het misschien van ver komen) hij heeft wel wat positiefs gezegt over Stekelenburg 
Waar het om gaat is dat er keihard wordt beweerd dat ik Stekelenburg afkraak vanwege een interview, dat is ontzettende bullshit, ik heb dat hele interview niet gelezen en er ook geen woord aan vuil gemaakt.
|
stekelfan

|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 19:45
|
|
Citaat: Robusto heeft dit keer gelijk (al moest het misschien van ver komen) hij heeft wel wat positiefs gezegt over Stekelenburg 
Waar het om gaat is dat er keihard wordt beweerd dat ik Stekelenburg afkraak vanwege een interview, dat is ontzettende bullshit, ik heb dat hele interview niet gelezen en er ook geen woord aan vuil gemaakt.
Ik weet niet op welk intervieuw je doelt maar ik heb nooit gezegt dat jij Stekelenburg afkraakt op 1 intervieuw.
Misschien dan sommige jouw en Seduction doorelkaar hebben gehaald.
Om een misverstand uit de wereld te helpen. Wat vindt je van Stekelenburg (op dit moment).
|
stekelfan

|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 19:46
|
|
Jah weet dat hij morgen jarig is jah. Maar een keeper is niks zonder zijn verdediging en andersom.
|
stekelfan

|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 19:48
|
|
Dat klopt, de verdediging staat inderdaad erg goed met het blok De Zeeuw Enoh er ook nog eens voor. En het klopt ook dat Steek niet goed genoeg is voor die clubs maar bij de topclubs zitten slechtere keepers.
Bij Arsenal zeer zeker.
|
Robusto

Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 19:54
|
|
Ik weet niet op welk interview je doelt maar ik heb nooit gezegt dat jij Stekelenburg afkraakt op 1 interview.
Misschien dan sommige jouw en Seduction doorelkaar hebben gehaald.
Om een misverstand uit de wereld te helpen. Wat vindt je van Stekelenburg (op dit moment).
Jij hebt het ook niet gezegd Stekelfan, maar je maar niet ongerust ;) Thyza is de duimzuiger hier.
Stekelenburg op dit moment, tja, ik heb hem slechter gezien, maar ik kan niet zeggen dat hij foutloos speelt ondanks de 0. Dit is zijn topniveau, en dat topniveau is te laag voor wat Ajax hoort na te streven.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 19:56
|
|
Citaat: Bij Arsenal zeer zeker.
Natuurlijk. In Engeland zal hij perfect gedijen met al die hoge ballen langs de zijkant.
|
El Chícharito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 20:46
|
|
Ja, en hij is een stuk beter dan Van der Sar, Almunia en Cech. Ook het niveau Reina en Gomes evenaart hij met vlagen. Stekelenburg, de nieuwe Europese Topkeeper van Engeland.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 20:54
|
|
Citaat: Ja, en hij is een stuk beter dan Van der Sar, Almunia en Cech. Ook het niveau Reina en Gomes evenaart hij met vlagen. Stekelenburg, de nieuwe Europese Topkeeper van Engeland. 
Ik vind Almunia echt een schandalig slechte keeper (en ik zit om de week in het stadion naar zijn gestuntel te kijken) en vind zowel Stekelenburg als Vermeer beter dan die hem.
|
El Chícharito

|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 21:10
|
|
Haha sorry hoor JohnDylan, maar dat is pure onzin.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 21:14
|
|
Citaat: Haha sorry hoor JohnDylan, maar dat is pure onzin.
Nee hoor, ik zie elke wedstrijd van Arsenal en Almunia kost Arsenal gewoon veel punten en Stekelenburg kost Ajax geen punten. Twee seizoenen geleden pakte Stekelenburg zelfs redelijk wat punten door een aantal penalties te stoppen.
|
stekelfan

|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 21:26
|
|
Nee hoor, ik zie elke wedstrijd van Arsenal en Almunia kost Arsenal gewoon veel punten en Stekelenburg kost Ajax geen punten. Twee seizoenen geleden pakte Stekelenburg zelfs redelijk wat punten door een aantal penalties te stoppen.
Als je Arsenal volgt weet je dat JohnDylan gelijk heeft.
|
Seduction

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 21:49
|
|
Haha, je bent echt een grappenmaker Stekelfan.
Ik kan het ook best zeggen als Stekelenburg een goede redding maakt. Vrees maar niet hoor. Kijk de wedstrijden topic er maar op na, de wedstrijd tegen nac bijvoorbeeld.
Niet zomaar wat roepen zonder dat je weet wat je zegt. Dat is je al vaker verteld.
Verder blijft het een middelmatige keeper die niet goed genoeg is voor Ajax in mijn optiek. Dan kun je een mooie redding maken, dat zegt niets. Kennedy maakt bij hoge uitzondering ook een goede actie, het is en blijft een bagger speler.
Laat Stekelenburg nu eerst eens consistent goede wedstrijden keepen, dan praten we verder. Vergeet er trouwens niet bij te vermelden dat Stekelenburg bij minstens de helft van de wedstrijden niets te doen heeft gehad. Bij het overige percentage drie of vier reddingen en dan heb je het ook wel gehad.
Maar sois, vooralsnog houdt hij de simpele ballen eruit. Iets waar hij in het verleden al problemen mee had. We zullen zien hoe Stekelenburg zich zal houden met serieuze tegenstanders.
|
El Chícharito

|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 21:52
|
|
Ik ga hier niet meer op in. Stekelenburg is niet van het niveau Almunia.
|
stekelfan

|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 21:55
|
|
Citaat: Haha, je bent echt een grappenmaker Stekelfan.
Ik kan het ook best zeggen als Stekelenburg een goede redding maakt. Vrees maar niet hoor. Kijk de wedstrijden topic er maar op na, de wedstrijd tegen nac bijvoorbeeld.
Niet zomaar wat roepen zonder dat je weet wat je zegt. Dat is je al vaker verteld.
Verder blijft het een middelmatige keeper die niet goed genoeg is voor Ajax in mijn optiek. Dan kun je een mooie redding maken, dat zegt niets. Kennedy maakt bij hoge uitzondering ook een goede actie, het is en blijft een bagger speler.
Laat Stekelenburg nu eerst eens consistent goede wedstrijden keepen, dan praten we verder. Vergeet er trouwens niet bij te vermelden dat Stekelenburg bij minstens de helft van de wedstrijden niets te doen heeft gehad. Bij het overige percentage drie of vier reddingen en dan heb je het ook wel gehad.
Maar sois, vooralsnog houdt hij de simpele ballen eruit. Iets waar hij in het verleden al problemen mee had. We zullen zien hoe Stekelenburg zich zal houden met serieuze tegenstanders.
Fiorentina-AFC Ajax (vorig seizoen ???)
|
stekelfan

|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 21:57
|
|
Iets wat jij pure onzin vindt, Hoeft nog geen pure onzin te zijn.
Almunia is geloof ik 4de keeper bij het spaanse nationaale elftal. En keept bij arsenal nou niet echt waarvan je denkt goh goh das een europeese topkeeper.
|
Seduction

|
Geplaatst: Ma 21 sep 2009 22:03
|
|
Citaat: Haha, je bent echt een grappenmaker Stekelfan.
Fiorentina-AFC Ajax (vorig seizoen ???)
1 redding, voor de rest heeft hij niks te doen gehad. Valt me een beetje van je tegen dat je niet met iets beters komt.
Ik heb er nog wel 1 voor jou. psv uit dit jaar. Weet je die nog?
|
El Chícharito

|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 07:43
|
|
Bij Spanje keepen topkeepers als Casillias en Reina. Stekelenburg zou daar dus 5de keeper zijn.
|
ghostwriter

|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 12:25
|
|
Citaat: Ik ga hier niet meer op in. Stekelenburg is niet van het niveau Almunia.
Dan stel ik voor dat je eens wat hele wedstrijden van Arsenal gaat kijken want dan zie je dat Almunia gewoon punten kost. Hij is onzeker als hij uitkomt, heeft de grootst mogelijke moeite om een bal te klemmen en bij belangrijke wedstrijden laat hij het altijd afweten met grote blunders.
|
Seduction

|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 12:30
|
|
Citaat: Ik ga hier niet meer op in. Stekelenburg is niet van het niveau Almunia.
Dan stel ik voor dat je eens wat hele wedstrijden van Arsenal gaat kijken want dan zie je dat Almunia gewoon punten kost. Hij is onzeker als hij uitkomt, heeft de grootst mogelijke moeite om een bal te klemmen en bij belangrijke wedstrijden laat hij het altijd afweten met grote blunders.
Dan is Stekelenburg inderdaad van het niveau Almunia.
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 15:33
|
|
Citaat: Zoals wie dan?
Bij Bayern Munchen en AC Milan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 22 sep 2009 15:48
|
|
Butt en Dida waren natuurlijk veel betere keepers in hun 'prime' dan Stekelenburg. Milan en Bayern gaan voor beesten. Niet voor sigaret rokende en "help, ik heb concurrentie en ik vecht er niet voor"-pussies als Stekelenburg.
|