Auteur
|
Bericht
|
stekelfan

Forum berichten: 486
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 20:30
|
|
Citaat: Deze discussie gaat niet over wat iemand wel of niet doet in zijn privetijd.
Het zegt wat over zijn karakter en iemands karakter bepaalt over zijn voetballoopbaan. Talloze voorbeelden van zulke gevallen.
Vindt jij dat profvoetballers moeten afblijven van genotsmiddelen (zoals roken,drinken)
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 20:33
|
|
Zeker niet roken inderdaad.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 20:35
|
|
Nee, niet persé, maar het zegt wel wat over zijn bereidheid om alles te geven en laten voor zijn sport. Als het talent nu aan allen kanten uit zijn poriën droop en hij sowieso wel zou presteren, dan mag hij voor mijn part een spuit in zijn arm zetten als hij dat lekker vind. Maar het feit is gewoon dat zijn niveau nog veel te wensen overlaat en het lijkt dat hij niet tot alles bereid is dit te veranderen.
Ik vind trouwens de manier waarop hij reageerde toen hij vorig jaar terug werd gezet als 2e doelman nog veel typerender voor zijn mentaliteit dan het feit dat hij af en toe een biertje of een peukie pakt.
|
stekelfan

|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 20:35
|
|
Citaat: Zeker niet roken inderdaad.
Waarom niet ?
Stel Ajax verbied zijn spelers om te roken, Hoe ga je controleren of je spelers thuis niet roken ?
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 20:40
|
|
Dat moet je niet controleren, maar dat moet vanuit jezelf komen. Je zit niet meer in een kleuterklas.
|
stekelfan

|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 20:41
|
|
Citaat: Sar moet gewoon mee naar het WK, klaar. Als Loovens zich doorontwikkelt en hij blijkt beter te zijn dan Ooijer, moeten we dan Ooijer toch maar meenemen omdat ie het zo goed deed tegen Macedonie en IJsland in de kwalificatie? Tuurlijk niet, de beste selectie gaat mee ongeacht status en hoeveel potjes ze gespeeld hebben in de afgelopen jaren/ kwalificatieduels.
Als Steek zich daar niet in kan vinden dan blijft ie toch lekker thuis? Hebben we tenminste een gretige Vorm als 2e keeper ipv een zuipende, rokende en over het paard getilde middelmatige keeper met het incasseringsvermogen van een papieren zakdoekje.
Deze discussie gaat niet over wat iemand wel of niet doet in zijn privetijd.
Stop toch met zeuren meisje, de beste moet gewoon keepen op het WK, en de beste is Van der Sar. Einde discussie.
Ten eerste zeur ik niet maar geef ik gewoon mijn mening net zoals jij doet. En ten 2de het zijn geruchten kwa Vd Sar. En ten derde ik vindt gewoon dat Stekelenburg moet keepen op het WK 2010. Iedereen geeft zijn mening dat is de bedoeling van een forum
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 20:42
|
|
Nee natuurlijk niet, zoiets moet je ook niet verbieden. Een speler moet zelf inzien dat dat niet de bedoeling is. Nogmaals, als het geen invloed heeft op zijn prestaties moet hij het zelf weten. Maradona zat zelfs aan de coke, dat boeit niet als je zó voetbalt.
Bij Maarten laat zijn niveau gewoon nog veel te wensen over en hij zou er gewoon alles aan moeten doen om die stappen te maken. Zo niet, dan moet hij in ieder geval bij Oranje snel genoeg plaats maken, er komen jongens aan met minstens net zo veel talent die wél bereid zijn alles te geven voor hun sport.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 20:44
|
|
Citaat: Sar moet gewoon mee naar het WK, klaar. Als Loovens zich doorontwikkelt en hij blijkt beter te zijn dan Ooijer, moeten we dan Ooijer toch maar meenemen omdat ie het zo goed deed tegen Macedonie en IJsland in de kwalificatie? Tuurlijk niet, de beste selectie gaat mee ongeacht status en hoeveel potjes ze gespeeld hebben in de afgelopen jaren/ kwalificatieduels.
Als Steek zich daar niet in kan vinden dan blijft ie toch lekker thuis? Hebben we tenminste een gretige Vorm als 2e keeper ipv een zuipende, rokende en over het paard getilde middelmatige keeper met het incasseringsvermogen van een papieren zakdoekje.
Stop toch met zeuren meisje, de beste moet gewoon keepen op het WK, en de beste is Van der Sar. Einde discussie.
Ten eerste zeur ik niet maar geef ik gewoon mijn mening net zoals jij doet. En ten 2de het zijn geruchten kwa Vd Sar. En ten derde ik vindt gewoon dat Stekelenburg moet keepen op het WK 2010. Iedereen geeft zijn mening dat is de bedoeling van een forum 
Hier heeft ze gewoon gelijk, als je dat 'gezeur' zat bent moet je gewoon niet op haar reageren. Laat ons gewoon lekker verder discussiëren.
|
stekelfan

|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 20:45
|
|
Citaat: Nee, niet persé, maar het zegt wel wat over zijn bereidheid om alles te geven en laten voor zijn sport. Als het talent nu aan allen kanten uit zijn poriën droop en hij sowieso wel zou presteren, dan mag hij voor mijn part een spuit in zijn arm zetten als hij dat lekker vind. Maar het feit is gewoon dat zijn niveau nog veel te wensen overlaat en het lijkt dat hij niet tot alles bereid is dit te veranderen.
Ik vind trouwens de manier waarop hij reageerde toen hij vorig jaar terug werd gezet als 2e doelpunt nog veel typerender voor zijn mentaliteit dan het feit dat hij af en toe een biertje of een peukie pakt.
Je bedoelt waarschijnlijk als 2 de doelman inplaats van doelpunt. Stekelenburg is echt bij lange na niet de enige voetballer die rookt en alcohol nuttigt.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 20:46
|
|
Citaat:
Vergelijk het maar met dit : Je keept al vanaf de voorrondes de wedstrijden voor de CL , maar na de halve finale blijkt het dat de keeper van het 2e team misschien wel iets beter is dan jou , als jij dan ineens op de bank zit in de finale , voel je je toch k*t en genaaid ( sorry voor woordkeuze) door je club? Je kunt het gewoon niet maken , ik hoor/lees zo vaak dat Sulejmani een gevoelige jonge is dus moet je hem het vertrouwen geven daarom stellen ze hem op , maar op dit moment zijn Kennedy , Rommedahl en Zeegelaar allen beter, dus zullen we maar met Kennedy en Zeegelaar in de basis spelen? Het is immers geen Liefdadigheidsactie dit voetbal. Stel : Steek keept een goed seizoen bij Ajax en beloofd volgend jaar nog een jaar in Amsterdam te keepen, maar dan blijkt VDS ineens eerste keeper te zijn in Afrika, dan zal Steek een nog slechter seizoen draaien dan vorig seizoen. Jongens worden slechter door zo'n actie, Kijk de Zeeuw zat de eerste wedstrijden niet eens bij de selectie van AZ vorig jaar , dat zal niet zijn omdat hij zo goed trainde.
Ik snap je insteek wel hoor, maar ik vind het compleet irrelevant. Je hoort niet in de basis te staan omdat je zo'n lieve jongen bent. Overigens kun je de nationale elf natuurlijk niet vergelijken met een clubteam. Bij een club is ontwikkeling zeker net zo belangrijk, zo niet belangrijker dan de korte termijn. Echter, ontwikkelen doe je dus bij je club, haal je dan je gewenste niveau, dan kom je in aanmerking voor oranje.
Dit is de reden waarom een Sulejmani wel opgesteld wordt ten koste van een Rommedahl of Kennedy, en een Stekelenburg niet ten koste van Van der Sar. Stekelenburg is een (matige) eredivisie keeper en ik heb niet echt de hoop dat hij zich nog positief zal ontwikkelen, zijn instelling laat namelijk behoorlijk te wensen over. Van der Sar is een gewoon een keeper van wereldniveau, van het niveau dat je maar eens in de 20 jaar tegenkomt. Die 2 zijn gewoon niet te vergelijken.
Ja ik snap het allemaal wel , maar ik houd ook rekening met hoe zo'n speler verder moet ( misschien nog wel meer omdat hij bij AJAX voetbalt, en omdat ik nooit zo veel heb met het NL elftal) . Tuurlijk ik wil ook dat NL zover mogelijk komt in zuid-afrika, maar ik vind serieus dat je zo iets niet kunt maken. Als Edwin keept op het WK had hij dat vantevoren al geplant, gewoon geen zin om zo nu en dan terug moeten vliegen naar Nederland , Japan etc. Je maakt mij niet wijs dat hij eerst bedankt voor NL , om vervolgens als we geplaatst zijn te melden dat hij het toch wel ziet zitten om in zuid-afrika te gaan keepen, zonder dat vantevoren geplant te hebben.
|
Seduction

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 20:49
|
|
Citaat: Ja ik snap het allemaal wel , maar ik houd ook rekening met hoe zo'n speler verder moet ( misschien nog wel meer omdat hij bij AJAX voetbalt, en omdat ik nooit zo veel heb met het NL elftal) . Tuurlijk ik wil ook dat NL zover mogelijk komt in zuid-afrika, maar ik vind serieus dat je zo iets niet kunt maken. Als Edwin keept op het WK had hij dat vantevoren al geplant, gewoon geen zin om zo nu en dan terug moeten vliegen naar Nederland , Japan etc. Je maakt mij niet wijs dat hij eerst bedankt voor NL , om vervolgens als we geplaatst zijn te melden dat hij het toch wel ziet zitten om in zuid-afrika te gaan keepen, zonder dat vantevoren geplant te hebben.
Bij Ajax hoort hij eigenlijk ook niet onder de lat. Helaas is het wel zo dat we geen andere optie hebben momenteel en we het gewoon met Stekelenburg moeten doen.
En aan "stekelfan": Het interesseert me niet wat andere voetballers doen. Dat Robinho en Ronaldinho zich ieder weekend klemzuipen moeten ze zelf weten. Die spelen niet bij Ajax. Stekelenburg wel, en voor de tijd dat het nog duurt dat hij bij ons onder de lat staat moet hij zich als een topsporter profileren. Daar hoort roken dus niet bij.
|
Robusto

Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 20:50
|
|
De beste keeper moet keepen, net zoals dat de beste spits in de spits moet staan, de beste rechtsback moet spelen etc etc. En aangezien Stekelenburg niet de beste is mag hij lekker op de bank gaan zitten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 20:50
|
|
Citaat: Nee, niet persé, maar het zegt wel wat over zijn bereidheid om alles te geven en laten voor zijn sport. Als het talent nu aan allen kanten uit zijn poriën droop en hij sowieso wel zou presteren, dan mag hij voor mijn part een spuit in zijn arm zetten als hij dat lekker vind. Maar het feit is gewoon dat zijn niveau nog veel te wensen overlaat en het lijkt dat hij niet tot alles bereid is dit te veranderen.
Ik vind trouwens de manier waarop hij reageerde toen hij vorig jaar terug werd gezet als 2e doelpunt nog veel typerender voor zijn mentaliteit dan het feit dat hij af en toe een biertje of een peukie pakt.
Je bedoelt waarschijnlijk als 2 de doelman inplaats van doelpunt. Stekelenburg is echt bij lange na niet de enige voetballer die rookt en alcohol nuttigt.
Klopt, is veranderd
Als je mijn posts leest, dan zie je dat ik dat ook helemaal niet zo relevant vind als actie op zich. Het is alleen wel een extra indicatie van mijn instelling.
|
stekelfan

|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 20:51
|
|
Hier heeft ze gewoon gelijk, als je dat 'gezeur' zat bent moet je gewoon niet op haar reageren. Laat ons gewoon lekker verder discussiëren.
Precies. Ik geef mijn mening en meestal in een discussie zijn mensen het niet met elkaar eens, Als dat wel zo zou zijn had je geen discussie. Maar als iemand een andere mening heeft dan jouw betekent het niet dat diegene zeurt maar gewoon anders over een desbetreffende kwestie denkt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 20:53
|
|
Citaat:
Ja ik snap het allemaal wel , maar ik houd ook rekening met hoe zo'n speler verder moet ( misschien nog wel meer omdat hij bij AJAX voetbalt, en omdat ik nooit zo veel heb met het NL elftal) . Tuurlijk ik wil ook dat NL zover mogelijk komt in zuid-afrika, maar ik vind serieus dat je zo iets niet kunt maken. Als Edwin keept op het WK had hij dat vantevoren al geplant, gewoon geen zin om zo nu en dan terug moeten vliegen naar Nederland , Japan etc. Je maakt mij niet wijs dat hij eerst bedankt voor NL , om vervolgens als we geplaatst zijn te melden dat hij het toch wel ziet zitten om in zuid-afrika te gaan keepen, zonder dat vantevoren geplant te hebben.
Ik vind het nogal een aanname die je daar doet, ik vind het veel te ver gaan om iemand die ik als keeper, maar ook als persoon hoog heb zitten. Ik vind het helemaal niet zo implausibel dat hij er van uit ging dat hij tijdens het WK toch niet meer zou keepen.
|
stekelfan

|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 20:56
|
|
Citaat: Ja ik snap het allemaal wel , maar ik houd ook rekening met hoe zo'n speler verder moet ( misschien nog wel meer omdat hij bij AJAX voetbalt, en omdat ik nooit zo veel heb met het NL elftal) . Tuurlijk ik wil ook dat NL zover mogelijk komt in zuid-afrika, maar ik vind serieus dat je zo iets niet kunt maken. Als Edwin keept op het WK had hij dat vantevoren al geplant, gewoon geen zin om zo nu en dan terug moeten vliegen naar Nederland , Japan etc. Je maakt mij niet wijs dat hij eerst bedankt voor NL , om vervolgens als we geplaatst zijn te melden dat hij het toch wel ziet zitten om in zuid-afrika te gaan keepen, zonder dat vantevoren geplant te hebben.
Bij Ajax hoort hij eigenlijk ook niet onder de lat. Helaas is het wel zo dat we geen andere optie hebben momenteel en we het gewoon met Stekelenburg moeten doen.
En aan "stekelfan": Het interesseert me niet wat andere voetballers doen. Dat Robinho en Ronaldinho zich ieder weekend klemzuipen moeten ze zelf weten. Die spelen niet bij Ajax. Stekelenburg wel, en voor de tijd dat het nog duurt dat hij bij ons onder de lat staat moet hij zich als een topsporter profileren. Daar hoort roken dus niet bij.
Hij is niet de enigste ajacied die drinkt. En wie bepaalt of roken wel of niet bij een profvoetballer hoort ?
|
Lexafca

|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 20:57
|
|
Maar steek heeft dit seizoen al 3 wedstrijden gekeept bij AJAX waar hij de 0 hield , kwam misschien meer door de middenvelders/verdedigers , maar als de verdedigers blunderen word er gezegt : 'de keeper moet er ook voor zorgen dat er en goede verdediging staat , staat er een goede verdediging en houd hij de 0 is het weer ja hij heeft niks te doen gehad, ik wil voorop stellen dat ik ook niet zo'n fan ben van Steek en dat ik ook liever iemand anders op doel had gezien , maar steek kan echt wel keepen hoor.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 21:01
|
|
Dat komt natuurlijk niet doordat hij punten voor ons pakte. Dat heeft hij maar heel even gedaan; aan het begin van het seizoen 2007/2008 toen hij onder andere een serie penalties eruit hield.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 21:02
|
|
Citaat: Hij is niet de enige ajacied die drinkt. En wie bepaalt of roken wel of niet bij een profvoetballer hoort ?
Alsof je tegen een muur praat...
Dat bepaalt de speler en dat zegt alles over die speler als hij niet alles in het werk stelt om beter te worden.
|
Lexafca

|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 21:03
|
|
Citaat: Dat komt natuurlijk niet doordat hij punten voor ons pakte. Dat heeft hij maar heel even gedaan; aan het begin van het seizoen 2007/2008 toen hij onder andere een serie penalties eruit hield.
Mee eens, maar als hij de 0 niet houd is het weer : Hij zet de verdediging niet goed neer , houd hij wel de 0 dan had hij niks te doen gehad, ook niet helemaal eerlijk , maar ik wil nogmaals benadrukken dat ik ook liever een andere keeper zie. Maar je kunt het niet maken t.o.v Steek ,om hem de hele voorbereiding te laten keepen, als je de voorbereiding keept streef je naar dat WK , en kun je niet een maand van te voren zeggen sorry steek maar je moet maar de bank warm houden wat VDS keept.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 21:06
|
|
Citaat: Hij is niet de enige ajacied die drinkt. En wie bepaalt of roken wel of niet bij een profvoetballer hoort ?
Dat bepaalt de speler en dat zegt alles over die speler als hij niet alles in het werk stelt om beter te worden.
Inderdaad, ik geef het ook op, ik geef constant argumenten waarbij ik aangeef het NIET over het roken te hebben. En waar wordt op gereageerd? Hopeloze discussie dit.
|
stekelfan

|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 21:10
|
|
Inderdaad, ik geef het ook op, ik geef constant argumenten waarbij ik aangeef het NIET over het roken te hebben. En waar wordt op gereageerd? Hopeloze discussie dit.
We hadden het over Vd Sar en Stekelenburg en iemand haalt het roken erbij (wat er niks mee te maken heeft.)
|
GertJan020

Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 21:17
|
|
We hadden het over Vd Sar en Stekelenburg en iemand haalt het roken erbij (wat er niks mee te maken heeft.)
Meid, je kraamt onzin uit. Ten eerste is het belachelijk dat een topsporter rookt maar daar heb ik het over gehad.
Ten tweede hoef je je echt als keeper niet te schamen als de beste keeper van de CL 08/09 beter is. Beetje onzin dit. Van der Sar is duidelijk gewoon beter en misschien wel de beste van heel de wereld.
|
stekelfan

|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 21:19
|
|
Meid, je kraamt onzin uit. Ten eerste is het belachelijk dat een topsporter rookt maar daar heb ik het over gehad.
Ten tweede hoef je je echt als keeper niet te schamen als de beste keeper van de CL 08/09 beter is. Beetje onzin dit. Van der Sar is duidelijk gewoon beter en misschien wel de beste van heel de weerld.
Vd Sar is duidelijk de best keeper ter wereld (maar wel gestopt)
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 21:20
|
|
Ten tweede hoef je je echt als keeper niet te schamen als de beste keeper van de CL 08/09 beter is. Beetje onzin dit. Van der Sar is duidelijk gewoon beter en misschien wel de beste van heel de weerld.
Ik weiger ook nog in te gaan op het wel of niet mogen roken van die man. En je hebt gewoon gelijk ajacied_for_life, het slaat toch gewoon nergens op om uit morele overwegingen een ronduit matige doelman mee te nemen naar het WK als één van de beste spelers van de laatste 20 jaar nog beschikbaar is én zijn niveau nog heeft..
|