Auteur
|
Bericht
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 00:41
|
|
We hebben het hier over topsport. Stekelenburg is duidelijk minder dan Van der Sar. Als Van der Sar mee wil naar het WK, dan gaat hij dus mee naar het WK. Er is geen plek voor onnozel sentiment. De beste speelt. En Stekelenburg zal nooit de beste worden. We zetten Ooijer er straks ook gewoon naast als Vlaar of Loovens beter is.
|
Fregge

Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 16:22
|
|
Gaan jullie serieus Van de Sar en Stekelenburg vergelijken? Dat is hetzelfde als Suarez en Everton vergelijken.
|
Robusto

Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Do 3 sep 2009 16:46
|
|
Citaat: en waarom zou je dat niet kunnen maken? Dan zou je het ook niet kunnen maken om De Zeeuw op te stellen in de Europese wedstrijd, want Gabri heeft vorig seizoen toch veel gespeeld en daarmee de kwalificatie afgedwongen.
Ten eerste heeft geen enkele VM vorig jaar veel gespeeld , al helemaal geen Gabri.
Het gaat niet om namen Lexje, het gaat om het principe. De Zeeuw zou dus niet mogen spelen, alle spelers die de kwalificatie hebben afgedwongen zouden moeten spelen volgens jouw theorie
Citaat:
Ten tweede is vorig seizoen niet dit seizoen ( Voorbereiding voor WK hoord wel bij een WK).
onzin. De kwalificatie is de kwalificatie, het WK is het WK. Waarom is de ene kwalificatie (die 2 jaar duurt) wel deel van het WK, en de kwalificatie voor Europees voetbal geen deel van dat Europese voetbal? Je meet met twee maten.
Citaat:
En ten derde. Toen ik net een vergelijking maakte over nationaal elftal en een clubteam werd mij vertelt dat je dat niet kon vergelijken. Maar zoals gezegt je kunt het niet maken , omdat Steek de hele voorbereiding gekeept heeft, je kunt gewoon niet zeggen een maand van te voren tegen hem : 'Joo jammer voor je Steek maar VDS komt keepen in zuid-afrika, dus je mag de bank weer warm houden of ga niet mee''.
Natuurlijk kan je dat wel zeggen, de beste moet spelen, dan moet Stekelenburg maar zorgen dat hij beter is als Van der Sar (door zich bijvoorbeeld eens vol op de sport te richten in plaats van roken als een ketter en iedere week de stoere man uit staan de hangen in de kroeg).
|
Seduction

Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 11:22
|
|
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/4105
Compleet van de wereld deze jongen. Ongelofelijk wat een eikel is het ook met zijn; "zo hebben we het niet bij Ajax geleerd". Ik vraag me af wat ze daar dan wel doen tijdens de trainingen. Vissen? Drollenvangen?
Blijf maar lekker de lange bal hanteren Maarten, jij komt er wel.
Hopeloos geval.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 11:29
|
|
Citaat:
Compleet van de wereld deze jongen. Ongelofelijk wat een eikel is het ook met zijn; "zo hebben we het niet bij Ajax geleerd". Ik vraag me af wat ze daar dan wel doen tijdens de trainingen. Vissen? Drollenvangen?
Hopeloos geval.
Ik zal het wel verkeerd lezen maar zoals ik het lees staat er : In de jeugd bij ajax hebben we geleerd opbouwen, maar van de trainer moet ik de lange bal spelen.
|
Seduction

|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 11:34
|
|
Citaat:
Hopeloos geval.
Ik zal het wel verkeerd lezen maar zoals ik het lees staat er : In de jeugd bij ajax hebben we geleerd opbouwen, maar van de trainer moet ik de lange bal spelen.
Nee, dat lees je goed, maar zoals duidelijk blijkt is de lange bal ook geen optie met die enorme balvaste reuzen van ons op het middenveld en in de spits.
Een beetje keeper snapt dit. Trainer trouwens ook, maar dat is een ander topic.
|
Huntinator

Forum berichten: 176
|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 11:50
|
|
Citaat:
Hopeloos geval.
Nee, dat lees je goed, maar zoals duidelijk blijkt is de lange bal ook geen optie met die enorme balvaste reuzen van ons op het middenveld en in de spits.
Een beetje keeper snapt dit. Trainer trouwens ook, maar dat is een ander topic.
Jol's wil is wet. Zo simpel is het. Maar als jij hier weer eens een mogelijkheid ziet om Stekelenburg af te janken, ga je gang. Vermeer billenlikker zeker?
|
thyza

Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 11:51
|
|
Is dat echt nodig dat getoeter heel het seizoen lang richting Stekelenburg? Als je z'n zinnen gaat analyseren uit een interview snappen jullie het spel voetbal in het algemeen steeds minder. Laat hem maar wat zien dit seizoen eerst. De afgelopen 2 wedstrijden stond hij er gewoon en laten we hopen dat dat zo blijft
En voordat jullie weer beginnen te roepen over mijn mening : Ik ben geen Stekelenburg fan. Ik ben fan van een goede discussie en zeker geen fan van moddergooien naar eigen selectiespelers
Citaat: Jol's wil is wet. Zo simpel is het. Maar als jij hier weer eens een mogelijkheid ziet om Stekelenburg af te janken, ga je gang. Vermeer billenlikker zeker?
Touche
|
Seduction

|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 11:59
|
|
Citaat: Is dat echt nodig dat getoeter heel het seizoen lang richting Stekelenburg? Als je z'n zinnen gaat analyseren uit een interview snappen jullie het spel voetbal in het algemeen steeds minder. Laat hem maar wat zien dit seizoen eerst. De afgelopen 2 wedstrijden stond hij er gewoon en laten we hopen dat dat zo blijft
En voordat jullie weer beginnen te roepen over mijn mening : Ik ben geen Stekelenburg fan. Ik ben fan van een goede discussie en zeker geen fan van moddergooien naar eigen selectiespelers
Citaat: Jol's wil is wet. Zo simpel is het. Maar als jij hier weer eens een mogelijkheid ziet om Stekelenburg af te janken, ga je gang. Vermeer billenlikker zeker?
Touche
Niks touche. Moet je de andere topics maar eens erop nalezen, net zo goed kritiek op het optreden van Vermeer als op die van Stekelenburg.
En Stekelenburg stond er de afgelopen twee wedstrijden? Hij heeft geen reet te doen gehad. Krijgen we nu weer hosanna? Net zoals die wedstrijd in Fiorentina. Waren al die Stekelenburg liefhebbers ook zo blij, die vent heeft welgeteld 1 bal gehad. Prima prestatie hoor!
Verder ben ik wel klaar met mannetjes zoals jullie. Lui zoals jullie staan symbool voor het huidige Ajax. Laf, te schijterig om kritiek op elkaar te hebben en nederig als de pest.
Iets wat totaal niet voor mij met het Ajax rijmt wat ik van vroeger ken.
|
thyza

|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 12:06
|
|
Wat doe je hier nog dan? Dit is een discussieforum voor fans, niet voor depressieve toetsenboordrammers die zin voor zin uit hun frustratie halen. Echt diep triest hoe jij hier weer op reageert.
Het grappigste is de laatste 2 wedstrijden was er weinig op hem aan te merken. Wat doet meneer Robusto en meneer Seduction? Zoeken een interview op en branden hem alsnog af. Toppie man. Wat als Stekelenburg een prachtreddig maakt? volgens mij ga je dan kankeren.
|
Seduction

|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 12:13
|
|
Citaat: Wat doe je hier nog dan? Dit is een discussieforum voor fans, niet voor depressieve toetsenboordrammers die zin voor zin uit hun frustratie halen. Echt diep triest hoe jij hier weer op reageert.
Het grappigste is de laatste 2 wedstrijden was er weinig op hem aan te merken. Wat doet meneer Robusto en meneer Seduction? Zoeken een interview op en branden hem alsnog af. Toppie man. Wat als Stekelenburg een prachtreddig maakt? volgens mij ga je dan kankeren.
Jij moet niet zoveel aannames doen maar lekker bij de feiten blijven.
Volgens mij, wat als? Blijf toch is bij de feiten jongen als je een discussie voert.
Depressieve toetsenbordrammers haha, ga toch een zakje M&M's op alfabetische volgorde leggen.
Gaarne nu weer ontopic over Stekelenburg.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 12:21
|
|
Citaat: ga toch een zakje M&M's op alfabetische volgorde leggen.
Hier moest ik toch hartelijk om lachen! scherp!
|
AFCA0575

Forum berichten: 9
|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 13:38
|
|
Stekelenburg blesseert vinger op training
04 september 2009
Maarten Stekelenburg heeft vrijdag op de training van het Nederlands Elftal een vingerblessure opgelopen. De keeper van Ajax kampte met pijn nadat er op ongelukkige wijze een bal tegenaan was gekomen. Voor de zekerheid laat de medische staf van Oranje in het ziekenhuis foto's maken.
De ploeg van bondscoach Bert van Marwijk bereidt zich momenteel in Enschede voor op de oefeninterland van tegen Japan, die zaterdag in de Grolsch Veste gespeeld zal worden. Woensdag is in Glasgow een WK-kwalificatieduel tegen Schotland. Nederland is al geplaatst voor het WK.
Dit meldt FCUpdate.nl
Hopen dat het meevalt..
|
Seduction

|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 13:49
|
|
Verhoeven, kom er maar in.
|
thyza

|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 14:35
|
|
Citaat: ga toch een zakje M&M's op alfabetische volgorde leggen.
Hier moest ik toch hartelijk om lachen! scherp! 
haha ik ook.
|
Marco

Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 15:20
|
|
Stekelenburg niet tegen Japan.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 15:21
|
|
Hmm Steek is geen goede keeper maar wel beter dan de andere 2 keepers , welke keeper nu komt maakt me niet zoveel uit hmm van mij mag opzich wel Verhoeven starten volgende week zondag ( als Steek dan nog geblesseerd is). Maar mocht Vermeer starten dan vind ik dat ook niet erg haha.
|
ghostwriter

Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 15:51
|
|
Citaat: Hmm Steek is geen goede keeper maar wel beter dan de andere 2 keepers , welke keeper nu komt maakt me niet zoveel uit hmm van mij mag opzich wel Verhoeven starten volgende week zondag ( als Steek dan nog geblesseerd is). Maar mocht Vermeer starten dan vind ik dat ook niet erg haha.
Stekelenburg kan volgens mij gewoon tegen Schotland spelen dus zal hij ook wel fit zijn voor tegen NAC.
|
Robusto

|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 15:54
|
|
Citaat: Wat doe je hier nog dan? Dit is een discussieforum voor fans, niet voor depressieve toetsenboordrammers die zin voor zin uit hun frustratie halen. Echt diep triest hoe jij hier weer op reageert.
zeg Stevie Wonder, waar brand ik Stekelenburg af op een interview? Als je mij ergens van beschuldigd, zorg dan in ieder geval dat het wel ergens op slaat.
En ik heb liever een depressieve toetsenboordrammer met Ajax hart dan een debiele hosannaroeper met visuele handicap.
|
rastoe

Forum berichten: 335
|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 15:56
|
|
zeg Stevie Wonder, waar brand ik Stekelenburg af op een interview? Als je mij ergens van beschuldigd, zorg dan in ieder geval dat het wel ergens op slaat.
En ik heb liever een depressieve toetsenboordrammer met Ajax hart dan een debiele hosannaroeper met visuele handicap.
Pak je rust haha. Maar je hebt wel gelijk.
|
Maurice

Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 16:05
|
|
Gasten, laat iedereen lekker zijn eigen mening hebben, maar ga niet zielig doen door die van een ander af te kraken met kromme vergelijkingen en een 10 posts lange bitch-fight vol ongenuanceerde meningen.
En Steek is wellicht wat prikkelbaar op dit moment, nadat er weer halve geruchten gaan dat van der Sar weer terug wil komen. Eerst verliest hij vorrig jaar de strijd met Vermeer bij Ajax en nu ziet hij het zelfde weer gebeuren bij Oranje.
Het is niet geheel correct wat hij zegt in het interview, maar wel ergens begrijpbaar.
|
Seduction

|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 16:09
|
|
Citaat: Gasten, laat iedereen lekker zijn eigen mening hebben, maar ga niet zielig doen door die van een ander af te kraken met kromme vergelijkingen en een 10 posts lange bitch-fight vol ongenuanceerde meningen.
En Steek is wellicht wat prikkelbaar op dit moment, nadat er weer halve geruchten gaan dat van der Sar weer terug wil komen. Eerst verliest hij vorrig jaar de strijd met Vermeer bij Ajax en nu ziet hij het zelfde weer gebeuren bij Oranje.
Het is niet geheel correct wat hij zegt in het interview, maar wel ergens begrijpbaar.
Dan heb je met zijn ervaring en leeftijd toch gewoon een mentaliteitsprobleem of niet? Als je niet tegen dit soort dingen kan in het profvoetbal heb je er simpelweg niets te zoeken.
Ik ben ook wel eens prikkelbaar, maar als ik met zo'n mentaliteit op de werkvloer aan kom kakken kan ik mijn biezen pakken.
|
Maurice

Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 16:14
|
|
Citaat: Gasten, laat iedereen lekker zijn eigen mening hebben, maar ga niet zielig doen door die van een ander af te kraken met kromme vergelijkingen en een 10 posts lange bitch-fight vol ongenuanceerde meningen.
Dan heb je met zijn ervaring en leeftijd toch gewoon een mentaliteitsprobleem of niet? Als je niet tegen dit soort dingen kan in het profvoetbal heb je er simpelweg niets te zoeken.
Ik ben ook wel eens prikkelbaar, maar als ik met zo'n mentaliteit op de werkvloer aan kom kakken kan ik mijn biezen pakken.
De eerste keer met Vermeer pakte hij het vrij goed op naar mijn mening maar als je het dan voor de 2de keer lijkt mee te maken dan is dat gewoon eventjes schrikken. Waarschijnlijk zijn er ook wel hier en daar wat woorden verdraait door de journalist.
|
Robusto

|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 16:29
|
|
En roep vooral niet dat iemand Stekelenburg afkraakt op een interview, terwijl de persoon die je daar van beschuldigd het bewuste interview niet eens gelezen heeft, laat staan er iets over gezegd heeft.
|
Seduction

|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 16:32
|
|
De eerste keer met Vermeer pakte hij het vrij goed op naar mijn mening maar als je het dan voor de 2de keer lijkt mee te maken dan is dat gewoon eventjes schrikken. Waarschijnlijk zijn er ook wel hier en daar wat woorden verdraait door de journalist.
Hij pakte het vrij goed op zeg je? Enkele citaten:
-Ik ga er niet voor vechten.
-Ik kijk uit naar een andere club.
Ja, je hebt helemaal gelijk, hij ging er goed mee om.
|