Forum
Forumoverzicht » Nieuwsbulletin » Mededelingen Ajaxfans.net » Forum updates
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Forum updates
Maker: BertjeBekeken: 18053
Status: InactiefBerichten: 180
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Lama


Geregistreerd: 21-07-2009
Forum berichten: 262
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Venlo
Geplaatst: Di 13 sep 2011 19:48
Ik samen met een paar vrienden kijken met enige regellmaat op de site. En op het forum. Zelf zie ik me niet als een actieve poster. Maar ik vind het mooi om de informatie te lezen van andere. Er is in de loop der tijd een hoop kennis van Ajax voetbal en andere randzaken bij gekomen. En zou het zeer jammer vinden als er leden nu besluiten om weg te gaan. Maar toch kan ik het wel begrijpen. Zelf beheer ik ook een aantal sites. Allemaal zonder er geld aan te verdienen. Maar zoals het hier gegaan is vind ik toch een beetje raar. Als ik dan de reacties hoor van verschillende mods die ik respecteer (343, Pushkin) begrijp ik het helemaal niet meer. Ik hoop dat we weer iets krijgen zoals we gewend waren. Mijn mening over de site; ik ben geen fan van de layout. Dit had denk ik beter gecommuniceerd moeten worden. Over de mobiele site nog maar niet te spreken. Jammer
El Lute


Geregistreerd: 08-12-2007
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 13 sep 2011 20:53
Citaat:

Wie ben jij eigenlijk, Klaver? Iemand onder een andere naam die al langer actief is hier of echt nieuw?


Paar dagen verder en nog geen antwoord op gekregen.

Wat een drama dit, leuk en goed lopend forum de nek om gedraaid. Snap het helemaal niet. Hoop dat Toby weer de regie in handen krijgt. Mijn steun zal die altijd hebben.
En allemaal uit het niets. En ja ben het volledig eens met Gallina!
Wat klote dit zeg.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-08-2010
Forum berichten: 179
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 13 sep 2011 21:37
Citaat:
Paar dagen verder en nog geen antwoord op gekregen.

Wat een drama dit, leuk en goed lopend forum de nek om gedraaid. Snap het helemaal niet. Hoop dat Toby weer de regie in handen krijgt. Mijn steun zal die altijd hebben.
En allemaal uit het niets. En ja ben het volledig eens met Gallina!
Wat klote dit zeg.


Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Wo 14 sep 2011 00:02
Geduld is een schone zaak... Dit forum is ter dode opgeschreven... De huidige mods doen niets meer! ze hebben deze site gewoon letterlijk de put ingeduwd.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 14 sep 2011 00:47
De originele mods kunnen ook niets meer doen aangezien ze de technische bevoegdheid niet hebben om ook maar iets te doen.
DennisO


Geregistreerd: 04-04-2011
Forum berichten: 16
Nieuws reacties: 9
Woonplaats: Apeldoorn
Geplaatst: Wo 14 sep 2011 01:56
Misschien moeten jullie even ophouden met vingers wijzen en de handen uit de mouwen steken, er staat niet voor niets bij 5 man ofzo 'beheerder' of wel soms? Ik host zelf 2 sites en zo gek veel werk is het niet eens, je moet er alleen de tijd voor nemen en structureel aan de slag gaan.

Beginnersfout hier is geweest, online gooien zonder te testen. Vreselijk zonde.
't is maar een spelletje
lange82


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 9
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Venlo
Geplaatst: Wo 14 sep 2011 15:15
Als niemand "wijst" gebeurd er al helemaal niks aangezien er nog niet eens de moeite word genomen om te reageren op iemands vraag! Raar maar waar. Houdoe en bedankt!
Geraldo


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 14 sep 2011 15:51
DennisO
Citaat:
Misschien moeten jullie even ophouden met vingers wijzen en de handen uit de mouwen steken, er staat niet voor niets bij 5 man ofzo \'beheerder\' of wel soms?


Blijkbaar wel voor niets Dennis. Je moet weten dat het grote deel van de "beheerders" geen technische bevoegdheden hebben. Deze staan dus machteloos toe te kijken, terwijl het forum doodbloed..
Eline


Geregistreerd: 06-03-2008
Forum berichten: 426
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 14 sep 2011 20:06
Citaat:
Blijkbaar wel voor niets Dennis. Je moet weten dat het grote deel van de "beheerders" geen technische bevoegdheden hebben. Deze staan dus machteloos toe te kijken, terwijl het forum doodbloed..


Precies !!
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Do 15 sep 2011 10:55
El Lute, stuur Toby (343) even een email aub! Is belangrijk, zijn email staat in een ander topic. Anders kan je mij ook een email sturen dan zal ik de email van 343 opzoeken en die naar je sturen zodat je met hem contact op kan nemen: nicovanhemert@hotmail.com is mijn email adress.
Lama


Geregistreerd: 21-07-2009
Forum berichten: 262
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Venlo
Geplaatst: Do 15 sep 2011 14:44
Ik heb toen straks een bericht gepost, dat bericht is niet zichtbaar.???
Het ging er namelijk om dat andere websites ruime tijd eerder zijn met nieuwsberichten. Ik hoor dat beheerders geen technische dingen meer kunnen, jammer. Site en forum sterft uit...Heel Jammer
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 15 sep 2011 14:55
Ja, zeker jammer, Lama.
We kunnen niets doen. Alleen maar afwachten.
Misschien kun je me mailen als je verdere vragen hebt.
XxX


Geregistreerd: 15-09-2011
Forum berichten: 6
Nieuws reacties: 3
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 16 sep 2011 10:44
Layout is veranderd. Tja daar wen ik wel aan.

Heb me wel weer opnieuw aan moeten melden. Dat heb ik ook een tijd laten liggen. Dat houdt anderen misschien langer tegen. Ik heb geen idee.
Wat ik wel zie is dat er amper nog gepost wordt. Dat is wel zorgelijk. Waar is iedereen gebleven?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 16 sep 2011 11:17
Citaat:
Layout is veranderd. Tja daar wen ik wel aan.

Heb me wel weer opnieuw aan moeten melden. Dat heb ik ook een tijd laten liggen. Dat houdt anderen misschien langer tegen. Ik heb geen idee.
Wat ik wel zie is dat er amper nog gepost wordt. Dat is wel zorgelijk. Waar is iedereen gebleven?

We wachten totdat alles goed is. De mods kunnen niet in de modzone en kunnen niet modden en kunnen geen mails/pb's en waarschuwingen versturen.
Verder zijn er nog een heleboel fouten die verbeterd moeten worden en wordt er met onze vragen nog steeds niets gedaan. En dat al bijna 2 weken.
lange82


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 9
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Venlo
Geplaatst: Vr 16 sep 2011 15:55
Ik heb toen straks een bericht gepost, dat bericht is niet zichtbaar.???

Zo gaat dat hier tegenwoordig.. :-( Hoewel ik nooit op het forum heb gepost, (wel op nieuwsberichten reageerde) was ik wel dagelijks (al dan niet ingelogd) aanwezig op het forum voor de laatste berichten door te lezen, heerlijk. Nu is het net alsof je je in een grijs gebied begeeft waar alles is uitgestorven. In amper 2 weken tijd een prachtig forum-site naar de mallemoeren geholpen door een slecht werkende voorpagina en een nog slechter werkend forum, daarbij wordt er niet op vragen van leden gereageert e.d. Iets met een roepende in de woestijn.. Ik trek de deur hier ook achter me dicht. Bye bye, zwaai zwaai. AFCA CBS!
XxX


Geregistreerd: 15-09-2011
Forum berichten: 6
Nieuws reacties: 3
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 16 sep 2011 16:40
Citaat:
We wachten totdat alles goed is. De mods kunnen niet in de modzone en kunnen niet modden en kunnen geen mails/pb\'s en waarschuwingen versturen.
Verder zijn er nog een heleboel fouten die verbeterd moeten worden en wordt er met onze vragen nog steeds niets gedaan. En dat al bijna 2 weken.


Waarom is dat dan in hemelsnaam zo ondoordacht gedaan? En door wie? Blijkbaar wisten de mods hier ook niets van of heb ik dat mis? (heb niet de hele slinger doorgelezen). Zelfs beheerders weten dus niets.... Wat is in godsnaam dan een functie van een beheerder? Vreemd.
Als je een forum beheert dan wil je toch dat ie beter wordt. Met alle respect, maar wat een gepruts.
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 16 sep 2011 16:50
Ajaxfans is Ajaxfans niet meer. De patiënt wordt momenteel kunstmatig in leven gehouden.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 26-02-2008
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 16 sep 2011 19:24
Inderdaad. Er wordt ook gewoon 100% doelbewust er voor gekozen om er niets mee te doen. Het ego van de mannetjes die de vernieuwing er door hebben getrapt is belangrijker dan deze website. Wij kunnen letterlijk helemaal niets, behalve nieuws posten. We hebben dit ook meerdere malen aangegeven en er komt gewoon 0 reactie. IvM en de zijnen kiezen er heel bewust voor om de site dood te laten bloeden, jammer, maar waar.


Een mooi bewijs hiervan is dat FernandoFlores nog steeds mag posten, het is gewoon lachwekkend en bedroevend tegelijk.
Ajax Amsterdam


Geregistreerd: 29-12-2010
Forum berichten: 28
Nieuws reacties: 169
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 16 sep 2011 23:40
Het is niet echt levendig nee, ook niet op de voorpagina.

Maar wat is het doel van het vinkje onthouden als het enige wat ie onthoud de gebruikersnaam is? met 2 klikken van de muis in dat vakje staat ie er ook. Bij zo'n vinkje verwacht je gewoon standaard ingelogd te zijn.
GertJan020


Geregistreerd: 28-10-2008
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Vlakbij 010
Geplaatst: Zo 18 sep 2011 12:04
Hoewel ik het afgelopen jaar nauwelijks meer postte op het forum, las ik nog wel erg vaak mee. Elke dag kwam ik op AF, dé site voor ajaxliefhebbers.
Ik heb 2 jaar lang genoten van de gezellige sfeer, de interessante posts en het nieuwsredacteurschap.

Toby bedankt voor de afgelopen 3 jaar. Het is jammer dat een paar hersenloze mensen jouw forum zo vergallen.

Tot ziens! Mensen, het ga jullie goed!
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 18 sep 2011 14:02
Die updates zouden een week geleden toch ook al komen?
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 18 sep 2011 14:21
Slim, verwijder ze maar!
AFC Niels


Geregistreerd: 17-03-2008
Forum berichten: 8
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 18 sep 2011 15:37
Hierbij wil ik de nabestaanden van dit forum sterkte wensen met het verlies. Dit is in ieder geval mijn laatste post hier. De trouwe leden zijn hier niet meer te vinden en nieuwe beheerders maken de dienst uit op verkeerde manier (vooral door zich niet te laten zien). Veel plezier met jullie nieuwe site.
Hete meiden op webcambabes.nl
M


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 18 sep 2011 17:27
Citaat van CL:
Slim, verwijder ze maar!


Inderdaad.. apart dat het bericht van de beheerder van dit forum waarin hij/zij de gasten op het forum voor authisten uitmaakt verwijderd is.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 18 sep 2011 17:34
Ik zie dat M iets gepost heeft, maar kan het bericht niet lezen... Zou het wel verschijnen als ik reageer?
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.838 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Nieuwsbulletin » Mededelingen Ajaxfans.net » Forum updates
Ga
Zoeken: